tomasskodaoctavia Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 Mam problem I-když dam na nejvyšší stupen fouka to poměrně slabo a při provozní teplotě se mi zda že ani moc netopí mam to dane na přední okno a než se rozmlži dojedu do cile. Jde z toho slaboučké teplo Zrovinka jsem nalel fridex¨ čidlo ok termostat ok vodni pumpa ok hadice k topení horké ovladaní klapek ok a ten nesmysl na zavirani vnitřniho okruhu je rovněž v pořadku kde mam ješte hledat chybu? Při cca 10 °C venku jsem jel 30km daleko a v autě nic kosa hlavně mi nepište prodat to chci už nekolik let ale nemohu Předem všem dik za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 vymen si vzduchove filtre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 12. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 vymen si vzduchove filtre. Jsem zapomněl napsat filtr je tam novy čistil jsem soustavu něakym prostředkem z shopu a šlo dost rezi ale možna to chce ještě jednou hodim tam ocet a uvidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 12. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 (editace) Editováno: 17. Listopad 2009, autor: tomasskodaoctavia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 17. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 Tak vyčištěne projel jsem to i octem na vodni kamen je skvěly ale nic voda zahřana na provoz hadice k topení uplně horke fuka normalně ale s topení slabe teplo prostě netopí v jakekoliv poloze tak chladno a dival jsem se na klapku z pohledu od pedalu a jak otočím z modreho pole na červene tak funkční v modrem jde poznat že je to chladnější vubec nevim co s tím co je špatné nevim kde, co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 17. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 Nikdo nic? Asi je to nesrozumitelně napsane Mam škodu octavia I 1.8 bez klima Mam vyčištěnou vodní soustavu neni zacpana Ale netopí skoušel jsem snad vše ale nic všude je psane že se neovzdušnuje že se to samo hadice obě dvě ktere jdou na topení jsou uplně horke klapky na ovladaní tepleho a studeneho a ostatní jsou plně funkční Ale Netopí co muže byt špatné když vše vypada v pořadku ale nejsem mechanik tudiž tady pišu co jsem mohl přehlednout nebo to co mně se zda v pořadku je pro vas jednoznačna chyba Dik všem za cokoli co mi muže pomoct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 No ale to vyzera ze ta klapka asi len zvonku sa toci. Ci stred tiez ide s nou. Alebo ju dat dole a osku skusit otacat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 17. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 Jsem to skoušel dosunout ručně přimo na topeni a je to na maximum ale zitra vyhodim palubku a podivam se dovnitř teda pokud tam jde vydět ještě jedna věc ted jsem jel na benzinku takže teplota velka s topení to tisickrat zminovane slabe teplo když jsem to mněl na sebe a jak jsem přepnul na okno tak nejprv šel studeny a pak trochu teply vzduch jestli to je něak s něčim podobne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 21. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 Tak nic klapka se točí jak ma dovira spravně ale pořad malo tepla to co by mnělo byt špatne při takove chybě je vpořadku Jediné asi je koupit topení Dik za rady mužete zamknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 21. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 Ja si myslím,že v tvojom prípade sa jedná jedine o zanesený výmenník v telese kúrenia. Píšeš síce,že je horúca aj spetná vetva z kúrenia ,ale to nevylučuje situaciu,že voda nepreteká celým radiatorom. Stačí zopár nezanesených trubiek a už to má okruh-ale bez tepelného výkonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Zdravím ve spolek. Jaký máte zkušenosti s účinností topení? Nemluvím o tom jak rychle se ohřeje motor...to bych řek, že mám u 1,9TDI 66kW vcelku v normálu. Mám pocit, že účinnost i při 90°C je docela nízká (aspoň v mým případě). Pomohlo by vyčištění chladícího okruhu společně s radiátorem na topení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Cau,cau, no ja mam tedy 1.6ku ,a je pravda ze to v techto mrazech trva 10km nez to vyleze na 90 stupnu, ale pak je to tedy sauna! kdyz jezdim delsi trate , a to k vuli pohodli jen v triku, tak pouzivam nejcasteji ofuk nohou, a ventilator stridam vypli a na jednicku!A v aute je naprosto teploucko! Hm,,,,,,,,,,,, skoda ze tak spolehlive nefunguje v lete manualni klima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 pokud uz mas vodu 90 stC, tak zkontrolovat jestli je v poradku klapka na urcovani teploty vzduchu, jestli proudi vzduch pres vymenik a pak treba jestli jsou horky hadice do kabiny, jestli tam tece dost vody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 fiser : mám taky 1,6 do 10 km se nedá mluvit o nějakém topení celkem dlouho se zahřívá motor, ale včera jsem jel 100 tam a zpět při -5C, topení na 50% vent. na 1 a jak píšeš v tričku a pustit to na nohy je paráda, ale při -20C jsem dal karton před chladič protože to nebylo zas tak dobré, zítra mi dojde snad ten polský kryt na masku tak uvidíme. Man. klima nic moc souhlasím. Jinak znám víc ropáků co jim to moc netopí i tady se to už řešilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host vladoc Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 To asi nebude rozdiel medzi naftou a benz, ked je raz voda zohriata v motore na 90 stupnov tak to musi kurit v oboch pripadoch, len to tomu ropakovi dlhsie trva kym to zohreje, ja som spokojny ked je 90 tak je kurenie na polovicu a staci. Takže to, čo píše zdesim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 No právě, že jsem téma na účinnost topení nenašel (pouze na rychlost ohřátí), tak jsem založil nové téma...Jakým způsobem bych měl vyzkoušet jestli mi jde vzduch přes výparník? Když natáčím ovladačem směr vzduchu tak vše jde OK tam kam má jít v dostatečném množství. No tu teplotu trubek zkontroluju (vody mám v okruhu na MAX). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 fiser : mám taky 1,6 do 10 km se nedá mluvit o nějakém topení celkem dlouho se zahřívá motor, ale včera jsem jel 100 tam a zpět při -5C, topení na 50% vent. na 1 a jak píšeš v tričku a pustit to na nohy je paráda, ale při -20C jsem dal karton před chladič protože to nebylo zas tak dobré, zítra mi dojde snad ten polský kryt na masku tak uvidíme. Man. klima nic moc souhlasím. Jinak znám víc ropáků co jim to moc netopí i tady se to už řešilo. . - - Parkuji v garazi, sice bez topeni ale i tak je to rozdil a mam kolem domu kopce a bohuzel studene auto dostava pekne zabrat,pak to mam po 10km na 90. Jo a taky celou zimu mam pres chladic 5cm silny molitan!to bude asi ta pricina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 - u 1.6 75kW jsem měnil elektronický termostat, ručička teploty se na prostředek (cca 80°C) dostane po těch 6-10km dle venkovní teploty ručička teploty se pohne z 0 tak po 3km a začne solidně topit před výměnou termostatu ručička stoupala už od 1km, v polovině byla po 4km ale topilo to mizerně ben06 ty máš nové auto ne? funguje ti to podobně? - u diesela mi při klidné jízdě klesala teplota, tak jsem měnil termostat a pok topila asi 2měs super, termostat byl ale auto kelly a šel hned dokytek ! s novým origo termostatem se ručička zvedne z 0 tak po 5km a na prostředek se dostane po asi 20km topí ale už od 3km cca jako benzín = komu topí vlažně vyměnit origo termostat (pokud je vše ostatní OK) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Zdravím ve spolek. Jaký máte zkušenosti s účinností topení? Nemluvím o tom jak rychle se ohřeje motor...to bych řek, že mám u 1,9TDI 66kW vcelku v normálu. Mám pocit, že účinnost i při 90°C je docela nízká (aspoň v mým případě). Pomohlo by vyčištění chladícího okruhu společně s radiátorem na topení? vyčištěním okruhu určittě nic nepokazíš ale dle mě termostat, ono totiž když propouští dřív než má tak začne cirkulovat voda hned přes chladič, ohřívá čidlo a vypadá to že se motor rychle zahřívá tím nedostane se ale na 80°C a topení ma malou účinnost. Správně to má fungovat tak že ručička se ještě nepohne a už má topit (malý okruj je přímo napojen na radiátor) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Co značka FEBI od Autokelly (jak je na tom)? Do starlinu nejdu!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 kdyz uz mu rocicka ukazuje 90, tak je termostat otevreny a stejne pise, ze mu to poradne netopi to nebude mit s termostatem nic spolecneho, neresi, ze se mu pomalu ohriva motor, nebo topi malo, kdyz je motor jeste vlazny, ale uz ma motor na 90 a stejne mu to netopi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 KarlosTDi: mám na trase 10 km 3 menší kopce, parkuju jen pod přístřeškem takže normální venkovní teplota, topení mám stále na 1/2 a větrák na 1 kvůli mlžení skla, taky se mi teploměr probere asi po 3 km ale o solidním topení to není, to jde až po těch 10 km, dnes čekám zimní clonu hned ji nainstaluju zítra a pozítří po cestě do práce cca 30 km odzkouším minimálně se omezí aspoň přísun špíny na motor, a jak jsem už psal při -20C dle PPC za jízdy auto nevytopím bez kartonu. Díval jsem se ti na ty bublinky a spol, nic jsem neviděl a víčko jde velmi těžko otevřít i zavřít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 teď mi došla clona, s uchycením si nedělali hlavu, úchytky bylo třeba přihnout a šroubky začerním, akorát teplota je u nás jen kolem 0C a clona je i sekci O2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 kdyz uz mu rocicka ukazuje 90, tak je termostat otevreny a stejne pise, ze mu to poradne netopito nebude mit s termostatem nic spolecneho, neresi, ze se mu pomalu ohriva motor, nebo topi malo, kdyz je motor jeste vlazny, ale uz ma motor na 90 a stejne mu to netopi - ja taky nereagoval jako že se mu pomalu zahřívá motor !!! - popisuju že dřív se mi motor rychlejc ohříval (ručička) ale topilo to na chuja, s novým termostatem ručka sice leží dlouho dole ale dřív to topí, termostat drží, voda necirkuluje a k čidlu se hned nedostane teplo taky ručička na budíkách není úplně přesná, ukazuje 90°C ale dle VAGu 80 i míň - já bych termostat vyzkoušel jako první, stojí pár kaček, výměna na 1/2h a uvidíš že se výkon topení zlepší !!! pak jedině zavzdušnění, přicpaný radiátor, kleklá pumpa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 tak to ok, taky jsem resil problem s termostatem, vymena je opravdu rychla, jen me prekvapilo, ze i kdyz jsem vypustil chladice, odsrouboval vicko na bance, tak po vyndani termostatu vyteklo jeste hodne vody z motoru (bohuzel na zem) nejsem si jistej, tak se nehadam, tusim, ze cidlo teploty je v ceste teply vody, ktera tece z motoru pak se rozdeli do topeni a do chladice, vratka z chladice je zavrena termostatem, takze cidlo ukazuje i teplotu vody co tece do topeni, je jasny, ze kdyz bude blby termostat tak voda potece radeji pres chladic nezpres topeni kdyz by sahnul na hadici co se vraci od topeni z kabiny (jestli to je nejak rozumne pristupny), a bude studena, tak vody tece do topeni malo a nedokaze ohrat vzduch do topeni, a bude nejspis ucpany vymenik v kabyne, nebo spatna vodni pumpa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.