citronicek Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 Po nastartovani mi auto drzi na 1000ot. na volnobeh. Po ujeti par km se otacky vrati do normalu na 800. nevite cim to muze byt? Skrt.klapku jsem cistil minuly tyden,ze by vaha vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 Je to normální při studeném motoru. Studený motor aby běžel pravidelně musí mít na volnoběh vyšší otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karamusa Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 žeby automatickej sytič? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 Taky bych to tak viděl. To je normoš. Nicméně jsi ani nenapsal, co že to máš za motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 motor se i drive zahreje pri vyssich otackach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citronicek Vloženo 20. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2010 Taky bych to tak viděl.To je normoš. Nicméně jsi ani nenapsal, co že to máš za motor. sory uplne jsem zapomnel popsat svuj motor: O1 rv.00 1.6 74kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo_PP Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 1000 ot. mas dobre, ja mam na mojej 1.6 55kW 2000 a az po par minutach to mam na 1000 a nizsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Robo: to máš rozbitý já na svojí mám u studený 1100ot. a postupně leze dolů až skončí na cca 800ot. Citronicek: je to naprosto normál a v pořádku takže klid a jezdi bez obav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 to Robo: Něco s autosytičem. Ani nevím jestli tam je štelovací ale měl by být. U Renaulta tam byla taková štelovací matice přes bowden. Chce to povolit. Seřídit za studena. to Citronicek: jo máš to v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OrOrO Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Á Robo bude asi měnit čidlo teploty. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citronicek Vloženo 21. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2010 super, tak to jsem rad ze je to normalni.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo_PP Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Á Robo bude asi měnit čidlo teploty. Honza A Robo uz menil cidlo teploty lebo auto cukalo pri rozjazde, to cukanie prestalo ale otacky vyskocia stale. Klapka vycistena. A robi to len v zime v lete je klud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo_PP Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 no a mame tu novinku, dnes na ceste z roboty domov sa volnobeh vysplhal na 2500 ot. tak ked mate nejake napady okrem vymeny klapky tak sem s nimi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 vyčistit klapku udělat zákl. nastavení pokud to nepomuže novou klapku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo_PP Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 no pisal som ze nejaku inu radu ako vymenu klapky, klapka cistena pravidelne aj so zakl. nastavenim. Inac aka je cena novej klapky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Hmmmm vypadá to že klapka odchází do klapkového nebe. Pomalu, ale jistě Origo stojí myslím 4000Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OrOrO Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Co jsi dával za čidlo. Originál nebo něco z Auto Kelly, já měnil v Kelly čidlo 3x a pak jsem nasranej koupil originál ve Škodovce a byl klid. Otáčky vyletí asi na 1100-1200 a po chvíli klesnou na 800. Ahoj Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 podobna zkusenost s cidlem od Auto Kelly, po kratkem case odeslo cidlo teploty co je propojene k panelu pristroju, original chybu odstranil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 vyčistit klapku udělat zákl. nastavení pokud to nepomuže novou klapku Hloupý dotaz, mám octu. chvilku, o jakou klapku jde a jak se čistí? Mám 2003; 1,6 75kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo_PP Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Co jsi dával za čidlo. Originál nebo něco z Auto Kelly, já měnil v Kelly čidlo 3x a pak jsem nasranej koupil originál ve Škodovce a byl klid. Otáčky vyletí asi na 1100-1200 a po chvíli klesnou na 800. Ahoj Honza. cidlo som menil za original zo skodovky. Pomohlo akurat v tom ze auto na studeny motor necuka. Ciste teoreticky by to nemohlo byt este nieco ine ako klapka? Teraz ju menit nechcem lebo nemam financie a ked sa otepli tak bude zasa klud. Takze ked klapka tak sa vymeni az na dalsiu zimu. Inac dost malo vydrzala, ma len 144 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo_PP Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Hmmmm vypadá to že klapka odchází do klapkového nebe. Pomalu, ale jistě Origo stojí myslím 4000Kč no bol som sa pytat na klapku u nas v skodovke a po tvojom prispevku ma cena dost zarazila, povedali mi ze nova stoji 555€ co je v starej mene vyse 16 000 SK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 hmmm to maj pěkně předražený mrkni na skoda.dily.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 ja se chci zeptat na radu s mojim problemem mam octu 1.8 92kw 97 když nastartuji vše vpoho když jedu vše v poho aš na : při řazení vyletí otačky až skoro do nebe když popojiždím mam 1čku a zmačknu spojku tak taky otačky až skoro do nebe jak zastavim tak jsou uplně v poho při studenem cosi přes 1000ot. a zahřaty 800ot proč to tak děla co je špatné u sportovního vozu bych při řazení s těma otačkama byl spokojeny ale ja nemam sportovní je to jako bych řadil v nakladaku špatně tam lezou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 zkontroloval bych spinac na spojkovem pedalu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 No to se podivam online protože v etce to nemohu najit a v knižce jak na to už tuplem ne nebo nemaš číslo dílu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.