Přejít na obsah

Spotřeba různých motorů ve Fabii I


tondas

Doporučené příspěvky

klasicka debata o LPG :

anti_LPG fans : heeej preco jazdite na plyn, ked (to nema vykon, su drahe kontroly, odchadza toto a tamto) !

LPG fans : my jazdime na plyn ale (vykon to ma, kontroly nie su drahe, ani nic neodchadza....) !

odpoviem si jednym citatom z WC na Hlavnom nadrazi :

"panove, vyskousel jsem oboji. nelze srovnavat !!" :p:p:p

Editováno: , autor: colins
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude to určitě převratný a "přínosný" objev :D Také se rád nechám poučit :p

Jen nechápu, co to má společného se spotřebou...

Jen to že at je to benzín nebo sekvenční LPG tak když jedeš takhle naloženej a nechceš jet na tu dovču o den dýl,tak tomu šlapeš na krk a vezme si to kolik....? ;)

Óóó, pan chytrý přišel, uctivá poklona :worthy:punk::rock::wacko: Kolikpak jsi předělal na plyn aut a s kolika auty na plyn jsi jezdil, že máš tolik zkušeností??? Já měl s předchozím autem (Favorit 1,3BMM) najeto přes 200t km, z toho více jak polovinu na lpg a žádné těsnění pod palicí mi nikdy neodešlo, tak nevím, proč by mělo odcházet zrovna teď a tady, to mi spíš připadá, že někomu straší v palici, ale to nic ve zlým kol8

Mluvíš tu o svém 2-násobném výkonu...no to je snad o základu, tedy o tom, jaký máš motor a ne o lpg. Při sekvenčním vstřiku ti žádný výkon neubyde, ať překopáváš HTP nebo něco silnějšího. A logicky, když mám htp a šlapu tomu na dálnici a ještě v plném naložení, tak si to glgne a to úplně stejně, ať už jde o benzín nebo lpg, jen mě to u pumpy stojí podstatně méně než benzín ;) tak vo co go?

Dále narážíš na "tu velkou investici" do přestavby - a kolikpak je rozdíl v pořizovací ceně benzínu a nafťáka? Určitě podstatně víc než přestavba na lpg, tak nevím, kdo má pak větší investici... ;)

:) nervy si nervy.... ;)ty hlášky o chytrosti a pokloně si nech od cesty...že by našlapávací nátura...? ;)

Já psal že se stává že odejde těsnění....bude 1 000 aut na LPG v poho a dalších 10 kterým odejde dřív než je normoš...

Jinak no coment....nerad bych aby si měl srdeční příhodu..... :p

Samo myšleno v dobrým....

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klasicka debata o LPG :

anti_LPG fans : heeej preco jazdite na plyn, ked (to nema vykon, su drahe kontroly, odchadza toto a tamto) !

LPG fans : my jazdime na plyn ale (vykon to ma, kontroly nie su drahe, ani nic neodchadza....) !

odpoviem si jednym citatom z WC na Hlavnom nadrazi :

"panove, vyskousel jsem oboji. nelze srovnavat !!" :p:p:p

Uplně s tebou souhlasím....WC má pravdu... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude to určitě převratný a "přínosný" objev :D Také se rád nechám poučit :p

Jen nechápu, co to má společného se spotřebou...

Jen to že at je to benzín nebo sekvenční LPG tak když jedeš takhle naloženej a nechceš jet na tu dovču o den dýl,tak tomu šlapeš na krk a vezme si to kolik....? ;)

Óóó, pan chytrý přišel, uctivá poklona :worthy:punk::rock::wacko: Kolikpak jsi předělal na plyn aut a s kolika auty na plyn jsi jezdil, že máš tolik zkušeností??? Já měl s předchozím autem (Favorit 1,3BMM) najeto přes 200t km, z toho více jak polovinu na lpg a žádné těsnění pod palicí mi nikdy neodešlo, tak nevím, proč by mělo odcházet zrovna teď a tady, to mi spíš připadá, že někomu straší v palici, ale to nic ve zlým kol8

Mluvíš tu o svém 2-násobném výkonu...no to je snad o základu, tedy o tom, jaký máš motor a ne o lpg. Při sekvenčním vstřiku ti žádný výkon neubyde, ať překopáváš HTP nebo něco silnějšího. A logicky, když mám htp a šlapu tomu na dálnici a ještě v plném naložení, tak si to glgne a to úplně stejně, ať už jde o benzín nebo lpg, jen mě to u pumpy stojí podstatně méně než benzín ;) tak vo co go?

Dále narážíš na "tu velkou investici" do přestavby - a kolikpak je rozdíl v pořizovací ceně benzínu a nafťáka? Určitě podstatně víc než přestavba na lpg, tak nevím, kdo má pak větší investici... ;)

:) nervy si nervy.... ;)ty hlášky o chytrosti a pokloně si nech od cesty...že by našlapávací nátura...? ;)

Já psal že se stává že odejde těsnění....bude 1 000 aut na LPG v poho a dalších 10 kterým odejde dřív než je normoš...

Jinak no coment....nerad bych aby si měl srdeční příhodu..... :p

Samo myšleno v dobrým....

:palec2:

Nebój, srdce mám dobrý :palec2: Jen mě některé poznámky trošku vydráždily, protože vypadaly jako stavěné od člověka, který neví, o čem mluví, tak jsem se nechal trochu unést. Nic ve zlém, až na věky amen -_- Howgh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude to určitě převratný a "přínosný" objev :D Také se rád nechám poučit :p

Jen nechápu, co to má společného se spotřebou...

Jen to že at je to benzín nebo sekvenční LPG tak když jedeš takhle naloženej a nechceš jet na tu dovču o den dýl,tak tomu šlapeš na krk a vezme si to kolik....? ;)

Óóó, pan chytrý přišel, uctivá poklona :worthy:punk::rock::wacko: Kolikpak jsi předělal na plyn aut a s kolika auty na plyn jsi jezdil, že máš tolik zkušeností??? Já měl s předchozím autem (Favorit 1,3BMM) najeto přes 200t km, z toho více jak polovinu na lpg a žádné těsnění pod palicí mi nikdy neodešlo, tak nevím, proč by mělo odcházet zrovna teď a tady, to mi spíš připadá, že někomu straší v palici, ale to nic ve zlým kol8

Mluvíš tu o svém 2-násobném výkonu...no to je snad o základu, tedy o tom, jaký máš motor a ne o lpg. Při sekvenčním vstřiku ti žádný výkon neubyde, ať překopáváš HTP nebo něco silnějšího. A logicky, když mám htp a šlapu tomu na dálnici a ještě v plném naložení, tak si to glgne a to úplně stejně, ať už jde o benzín nebo lpg, jen mě to u pumpy stojí podstatně méně než benzín ;) tak vo co go?

Dále narážíš na "tu velkou investici" do přestavby - a kolikpak je rozdíl v pořizovací ceně benzínu a nafťáka? Určitě podstatně víc než přestavba na lpg, tak nevím, kdo má pak větší investici... ;)

:) nervy si nervy.... ;)ty hlášky o chytrosti a pokloně si nech od cesty...že by našlapávací nátura...? ;)

Já psal že se stává že odejde těsnění....bude 1 000 aut na LPG v poho a dalších 10 kterým odejde dřív než je normoš...

Jinak no coment....nerad bych aby si měl srdeční příhodu..... :p

Samo myšleno v dobrým....

:palec2:

Nebój, srdce mám dobrý :palec2: Jen mě některé poznámky trošku vydráždily, protože vypadaly jako stavěné od člověka, který neví, o čem mluví, tak jsem se nechal trochu unést. Nic ve zlém, až na věky amen -_- Howgh

Alles Gute... :palec2:

Chce to hold... kol11

Editováno: , autor: najmis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem jel z Brna pre Svitavy do Prahy. Pohodova jizda, nikam jsem nespichal a na konci jem mel 3.9 l/100km, pri prumerny rychlosti 69km/h. Byl jsem sam a mel jsem kufr naplnenej tak z pulky.

Ale co me dostalo byl dojezd. S tim co jsem ujel plus to co este muzu ujet tak to dohromady dalo 1250km :palec2: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem jel z Brna pre Svitavy do Prahy. Pohodova jizda, nikam jsem nespichal a na konci jem mel 3.9 l/100km, pri prumerny rychlosti 69km/h. Byl jsem sam a mel jsem kufr naplnenej tak z pulky.

Ale co me dostalo byl dojezd. S tim co jsem ujel plus to co este muzu ujet tak to dohromady dalo 1250km :palec2: .

tak to je pěkný, moc pěkný, ale není mi jasné proč z Brna do Praglu přes Svitavy a vrchem???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem jel z Brna pre Svitavy do Prahy. Pohodova jizda, nikam jsem nespichal a na konci jem mel 3.9 l/100km, pri prumerny rychlosti 69km/h. Byl jsem sam a mel jsem kufr naplnenej tak z pulky.

Ale co me dostalo byl dojezd. S tim co jsem ujel plus to co este muzu ujet tak to dohromady dalo 1250km :palec2: .

tak to je pěkný, moc pěkný, ale není mi jasné proč z Brna do Praglu přes Svitavy a vrchem???

Jsem se chtel projet. Pritulkyni jsem nechal v Brne na veletrhu a tak me domu nic netahlo a uzival jsem si klidnou jizdu :) .

Po dalnici se mi nechtelo - vidina stojicich aut me moc netahla

Editováno: , autor: Beda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No tak to je dobrá hodnota , já jsem se zatím pod 5,2 průměr nedostal , ale jezdím jak drak :kol-85: Na dálnici mi tomezi 140 - 160 km/h bere 6 litrů. Asi klasika , co dodat?

Dneska jsem jel z Brna pre Svitavy do Prahy. Pohodova jizda, nikam jsem nespichal a na konci jem mel 3.9 l/100km, pri prumerny rychlosti 69km/h. Byl jsem sam a mel jsem kufr naplnenej tak z pulky.

Ale co me dostalo byl dojezd. S tim co jsem ujel plus to co este muzu ujet tak to dohromady dalo 1250km :palec2: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to je dobrá hodnota , já jsem se zatím pod 5,2 průměr nedostal , ale jezdím jak drak :kol-85: Na dálnici mi tomezi 140 - 160 km/h bere 6 litrů. Asi klasika , co dodat?

jj ta spotreba na dalnici sedi mam taky takovou :( . Hold maloobjemovej diesel. Kdyz jsem byl v lete v Alpach(Ration) tak to je vetsina cesty po dalnici tam mi to skocilo na 5,7litru tam a zpatky 6,1 litru. Vetsinou jsem jel 150km/h. Se mnou byli este dve oktavky a ty na tom nebyli o moc lip ;)

Editováno: , autor: Beda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Fabku 1,2 HTP 40KkW, má najazdených 2400 km. Teraz som meral spotrebu vyšla mi 6,8 l. Jazdil som mesto a mimo v pomere asi 30-70 percent s priemernou rýchloťou cca 70 km/h. Žiadna divoká jazda, pekne kludne. Je to vysoká spotreba lebo je nový motor? Felícia mi tolko nepapala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak začali přimíchávat tu ekologickou s****u do nafty, tak se mi zvýšila spotřeba cca. o 0,3 l a jelikož spotřebu sleduju pedantsky, až skoro uchylně a vedu si podrobné záznamy, tak to není subjektivní pocit, ale holý fakt. :aggressive:

Tak ať mi někdo řekne, k čemu to sakra je...vyšší spotřeba, dražší palivo a na h***o :angry:

Zelení ať se usmaží v pekle....o zpoždění výstavby pražského okruhu už ani nemluvím, ale to už je OT

EDIT: kolegovi na Peugeotu 406 Hdi 81kw se spotřeba taky zvýšila zhruba o tuto hodnotu..

Editováno: , autor: MELLO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak začali přimíchávat tu ekologickou s****u do nafty, tak se mi zvýšila spotřeba cca. o 0,3 l a jelikož spotřebu sleduju pedantsky, až skoro uchylně a vedu si podrobné záznamy, tak to není subjektivní pocit, ale holý fakt. :aggressive:

Tak ať mi někdo řekne, k čemu to sakra je...vyšší spotřeba, dražší palivo a na h***o :angry:

Zelení ať se usmaží v pekle....o zpoždění výstavby pražského okruhu už ani nemluvím, ale to už je OT

EDIT: kolegovi na Peugeotu 406 Hdi 81kw se spotřeba taky zvýšila zhruba o tuto hodnotu..

:o tak tohle slyším nerad, zmrdi jedni fuck Neměří si spotřebu někdo u SDI, jestli také šla takhle rapidně nahoru???

Jinak od ledna budou přimíchávat nějaký sra.ky i do benzínu, tak se máme možná na co těšit... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak začali přimíchávat tu ekologickou s****u do nafty, tak se mi zvýšila spotřeba cca. o 0,3 l a jelikož spotřebu sleduju pedantsky, až skoro uchylně a vedu si podrobné záznamy, tak to není subjektivní pocit, ale holý fakt. :aggressive:

Tak ať mi někdo řekne, k čemu to sakra je...vyšší spotřeba, dražší palivo a na h***o :angry:

Zelení ať se usmaží v pekle....o zpoždění výstavby pražského okruhu už ani nemluvím, ale to už je OT

EDIT: kolegovi na Peugeotu 406 Hdi 81kw se spotřeba taky zvýšila zhruba o tuto hodnotu..

:o tak tohle slyším nerad, zmrdi jedni fuck Neměří si spotřebu někdo u SDI, jestli také šla takhle rapidně nahoru???

Jinak od ledna budou přimíchávat nějaký sra.ky i do benzínu, tak se máme možná na co těšit... :feve:

Máme, bohužel ;) Je to sviňárna, ale co nabrečíme :angry: Krom jiného se zkrátí doba skladovatelnosti, přičemž o něco horší to bude u nafty... V nádrži by měla být max.2 měsíce, pak už člověk riskuje, že si zadělá na pěkné problémy <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jazdim prevazne tak, ze sa snazim natankovat doplna a vyjazdit to az do kontrolky (prave koli dovodu starnutia benzinu), ale to len v pripade ze viem ze auto nebudem dlhsie pouzivat

Benzinky su na kazdom mieste, takze nieje problem, resp ak viem ze auto nebudem dlhsi cas pouzivat nechavam mu prazdnejsiu nadrz ktoru potom dojazdim aby som mohol nabrat cerstvy benzin.

Vacsinou s tym nemam problem, kedze jazdim dlhsie tray...

V zime naopak jazdim tak aby nadrz bola naplnena vzdy viacej ako na polovicu (lyzovacky, horske chaty atd), jedne nidky nevie ci nebude musiet cakat niekolko hodin s nastartovanym autom a kurit si kym nepride odtahovak ci odhrnac ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jazdim prevazne tak, ze sa snazim natankovat doplna a vyjazdit to az do kontrolky (prave koli dovodu starnutia benzinu), ale to len v pripade ze viem ze auto nebudem dlhsie pouzivat

Benzinky su na kazdom mieste, takze nieje problem, resp ak viem ze auto nebudem dlhsi cas pouzivat nechavam mu prazdnejsiu nadrz ktoru potom dojazdim aby som mohol nabrat cerstvy benzin.

Vacsinou s tym nemam problem, kedze jazdim dlhsie tray...

V zime naopak jazdim tak aby nadrz bola naplnena vzdy viacej ako na polovicu (lyzovacky, horske chaty atd), jedne nidky nevie ci nebude musiet cakat niekolko hodin s nastartovanym autom a kurit si kym nepride odtahovak ci odhrnac ...

Tak to právě zažité z různých motoristických rad, nicméně je to hloupost. Samozřejmě že není od věci mít v zimě víc v nádrži z důvodu "uvíznutí" někde, nicméně i na rezervu, která je u Fabky cca. 7l vydržíš bez problémů běžet motor na volnoběh 10 hodin a v našich podmínkách nikde déle než 10 hodin neuvízneš, dokonce ani ne na D1 ;) A když je někde opravdu kalamita, tak nakonec stejně roznášejí palivo ;)

Editováno: , autor: MELLO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel bych malinkou prosbu. Chystam se koupit nejaky auticko a resim tak nejak motory. Za den najezdim tak 65km vetsinou po okreskach s prumerkou tak 70km/h. Co myslite ze bude lepci na spotrebu? 1,4 16V 74kW nebo 1,4 44kw.

Diky za rady

Myslím,že ta 44kw bude brať viac! Ale najviac záleží na štýle jazdy, ja ju mám tiež a som rád ked mam spotrebu pod 7l. No ja najazdím 2/3 km po meste.

Ešte záleží aj aký benál čapuješ,prešiel som z JURKI (to u vás asi nieje) na AVANTI a spotreba klesla min. o 0,5l ak nie viac.NEVERIL SOM-UVERIL SOM!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel bych malinkou prosbu. Chystam se koupit nejaky auticko a resim tak nejak motory. Za den najezdim tak 65km vetsinou po okreskach s prumerkou tak 70km/h. Co myslite ze bude lepci na spotrebu? 1,4 16V 74kW nebo 1,4 44kw.

Diky za rady

16V bude brát mín nic proti 8V ale kolega z práce jezdí stejnou trasu z 1.4 50KW za cca7.1- 7.5litrů a já 6.3-6.7 záleží na stylu jízdy ale zase musím jezdit na N98

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel bych malinkou prosbu. Chystam se koupit nejaky auticko a resim tak nejak motory. Za den najezdim tak 65km vetsinou po okreskach s prumerkou tak 70km/h. Co myslite ze bude lepci na spotrebu? 1,4 16V 74kW nebo 1,4 44kw.

Diky za rady

16V bude brát mín nic proti 8V ale kolega z práce jezdí stejnou trasu z 1.4 50KW za cca7.1- 7.5litrů a já 6.3-6.7 záleží na stylu jízdy ale zase musím jezdit na N98

Ale nemusíš, nemusíš :)

Jinak brát bude méně 16V a šel bych určitě do něho ;) Ale trochu mě zaráží, že vybíráš mezi dvěma absolutně odlišnými motory, slabší MPI jede především dole, max výkon je už při 4500 a silnější 16V pojede do 2500-3000 o něco hůře než MPI a pořádně zatahuje tam, kde MPI končí. Něco mezi je 16V 55kW...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...