Červen 3, 201312 r moje HTP 6,3 takové ty místní popojížďky, dálky 5,2. Otáčky držím mezi 2-4tis ot/min, provoz nebrzdím, naopak občas předjíždím (5,5tis ot/min)
Červen 3, 201312 r na rady sousta lidi sme zacal motor min podtacet spotreba nesla brutalne nahoru,ale me uz se zda moc vysoka. sem na 4,8 l
Červen 8, 201312 r Zdar, Taky se přidám. Moje stará hujda Fabie rv. 2000 1.4MPI 50kw, motor ATZ (najeto 121tkm), ale šlape perfektně... spotřeba podle palubního PC po městě 7,5-8,5l a na delších cestách 5,9-6,9l. Na takovýto starý šrot to není špatné.
Červen 9, 201312 r tak opět jsem se přiblížil svému rekordnímu nájezdu, pípák se ozval při stavu 697km na nádrž, tedy na natankovaných 44l
Červen 9, 201312 r No,já jsem celkem nešťastný...pod 6L se nedostanu...1.2TSI naj.20tis.km... Pojížďky po městě. Tento weekend Ostrava-Javorník,cesta tam 7.3 zpátky 6.3l. Mám obuté 17tky Trinity může to mít až takový vliv????
Červen 10, 201312 r tak opět jsem se přiblížil svému rekordnímu nájezdu, pípák se ozval při stavu 697km na nádrž, tedy na natankovaných 44l aha, možná jsem nepodotkl to hlavní, jedná se o spotřebu na LPG, tedy nádrž za 720,- Kč
Červen 19, 201312 r No,já jsem celkem nešťastný...pod 6L se nedostanu...1.2TSI naj.20tis.km... Pojížďky po městě. Tento weekend Ostrava-Javorník,cesta tam 7.3 zpátky 6.3l. Mám obuté 17tky Trinity může to mít až takový vliv???? Řekl bych, že může. Měl jsem kdysi na F1 MPi 44kW (chip) 16" 205/45R16 a spotřeba byla o 1l/100km vyšší oproti 14" 185/60R14.
Červenec 29, 201312 r Mám F1 r. 2006, HTP 40kW. Jezdím s ní od r. 2010, za tu dobu najeto 100tkm. Najezdím cca 40% město, 40% okresky a zbytek dálnice. Za 2 roky dlouhodobá spotřeba 6,51 l. Pro sledování spotřeby jsem si vytvořil jednoduchou tabulku v Excelu, kdo chce, může jí použít. Po každém natankování vynuluju počítadlo km, naberu plnou a při dalším tankování si zapíšu kolik jsem na danou nádrž ujel(sloupec B ) a kolik jsem natankoval litrů(sloupec C). V sloupci D se mi pak ukáže průměrná spotřeba pro danou "nádrž"(pokud je nižší než celková průměrná spotřeba(buňka G2) tak se zobrazí zeleně, jinak červeně). Ve sloupci E je pak zobrazeno o kolik se spotřeba změnila vzhledem k poslednímu tankování. Samozřejmě že pro jednotlivé tankování nemusí být daný výsledek úplně přesný (někdy vám pistole vypne dřív, jindy později), ale časem se to srovná a myslím že to ukazuje +/- přesně. P.S.: Kdyby se někdo divil, že v tabulce mám zaznamenáno jen cca 88tkm tak je to proto, že jsem si tabulku udělal až po několika měsících co jsem s autem jezdil. spotřeba.zip
Říjen 31, 201410 r Zdravím, spotřeba roomsteru 1,9 tdi po cestování v Německu,Belgii a Česku. Dálnice 90% zbytek město. Omlouvám se, že to není Fabie Upraveno Říjen 31, 201410 r od Dave33
Listopad 3, 201410 r Fabia GT 1.9 TDi 74KW PD Já jezdím stylem 2800 otáček a řadím, žádné podtáčení alá důchodce a jezdím za 4.8l/100km. Jezdím do práce a zpět 14+14km. Někdo na PD nadává ale já jsem spokojen. Spotřebu jsem měřil dle ujetých km a dotankované nafty. Upraveno Listopad 3, 201410 r od WHITE-CZ
Listopad 18, 201410 r Moja 1.9Tdi 74kw + chip na 96kw má za posledných 46000km spotrebu 5,44L / 100km z toho je spotreba mimo obce 4,9L a v obci 6-6,2L Jazdím tak 50% mesto a 50% okresky. Väčšinou vo dvoch ľuďoch. V obci idem predpisovo 55km/h a mimo 110 - 130km/h, rád ho povytáčam aby motor vedel, že tam je Inak také rekordy spotreby BA-PD chodím za 4,7 litra, raz sa mi podarilo dokonca za 4,2litra. Chorvátsko pravidelne 4,9L a to valím po diaľnici tesne za rýchlostným limitom s naloženým autom Výhoda motora je hlavne v malom rozdiele medzi normálnou a športovou jazdou, cez 6L kombinovane je asi nemožné sa dostať...
Listopad 18, 201410 r Ne Praha ani Brno to není,Ale Uh.Brod,Uh.Hradiště a Zlín. A kdo je odtud a jede třeba od Kunovic přes celé Hradiště kolem 15-17h ví o čem píši. Jistě není město jako město,ale mám takovou spotřebu a jsem i docela spokojen.
Listopad 18, 201410 r To jo, spotřeba je to pěkná, holt ve větším městě by to asi bylo o dost víc - u mě to s tímto motorem bývalo tak kolem 8 litrů.
Listopad 18, 201410 r V pořádném provozu i přes devět. Celkově jsem za mnou najetých 31 tkm skončil na průměru 6.62. A to je při stejném způsobu provozování (myšleno rychlost jízdy, poměr typů cest - město, mimo, dálnice, vytížení...) o šest desetin víc, než u současné OII 1.4 TSI...
Listopad 18, 201410 r Celkovou spotřebu ovlivnuje spoustu věcí,od stylu jízdy,přes pneu,svíčky,filtr. Takže je vždy diskutabilní. A nikdy 2 stejné motory nemají a nebudou mít úplně stejnou spotřebu na stejné trase. Některá motorizace vyniká spotřebou na dálnici a některá zase město. Samo že benzínáky se jen těžko přibližují naftě.
Listopad 18, 201410 r No, částečně budeš mít možná pravdu, ale toto mám za desítky tisíc km vyzkoušeno na známých trasách, některé z nich jezdím už dvacet let. Navíc ta OII je třeba těžší, má širší pneu. A je u mě v každém případě úspornější. Ale já si na FI nestěžuji - tam je to prostě atmosférický motor s mizerným krouťákem a výkonem posazeným do vysokých otáček, čemuž odpovídá i zpřevodování. Tam, kde jsem ve 140 měl někde kolem 4200 ot, mám teď 3000. Jen to město mi přijde dost podobné - to nevoní ani jednomu z těchto motorů.
Listopad 18, 201410 r Ne Praha ani Brno to není,Ale Uh.Brod,Uh.Hradiště a Zlín. A kdo je odtud a jede třeba od Kunovic přes celé Hradiště kolem 15-17h ví o čem píši. Jistě není město jako město,ale mám takovou spotřebu a jsem i docela spokojen. Takové hradiště v pátek kolem 15:00 přímo nádhera. Borec co nám vozí kontejner Avií nadává pokaždé když dojede.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.