Přejít na obsah

Spotřeba různých motorů ve Fabii I


tondas

Doporučené příspěvky

pěkný Martine...mě se taky letos poprvé fabka prodraží o dost...bude celej výfuk(který je pořád originál)přední tlumiče...a to komplet s vrchním uložením...jinak kolik stojí vrchní uložení ?nechce se mě to hledat....možná nějaký ten čep....uvidíme....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, když pominu oleje, svíčky a LPG garančky, tak to bylo:

1000,- výměna vlnovce

1097,- zadní díl výf.

898,- stř.díl výf.

1887,- zadní tumiče

397,- zadní dorazy

118,- manžeta homokloubu

400,- silentbloky ramene

2058,- př.tlumiče

598,- ax.ložiska

998,- horní ulož.př.tl.

390,- čepy řízení

2000,- altík

4188,- Barum Polaris

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Hmm .. Jazdím kratšie trasy cca 20-25km 50% okresky 50% mesto .. priemerná spotreba dosť závisi od okolitej teploty, chladné ráno v zime mám okolo 6,6-7,0 podľa PP, čo je cca o 0,5l menej ako skutočnosť, v lete je to o 1 - 1,5 litra menej. Dosť závisí od toho, či natrafím na zápchu, v meste jazdím 60 na tachometry a čo najlpynulejšie, mimo mesta 85 - 95. 

Hmm... tak zatiaľ najmenej čo sa mi podarilo je cca. 5litrov 

 

post-91034-0-21093200-1429821606_thumb.j

Editováno: , autor: Pitrsonn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Zdravím, měl jsem Fabii I 1,9 TDI koupil jsem ji ve Škodovce se 45 tis.km a prodal s 370 tis.km. Celkové náklady na koupi,provoz,pojištění,opravy atd. no prostě všechno od A až po Z i s tím co se mě vrátilo :smich:za prodej jsou cca 960 tis kč. A to je prosím Fabie. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pár fotek spotřeby z mého výletu do Frankfurtu a návštěvy Regensburgu a Norimberku. Většinou jízda po dálnici na tempomat cca 110. Při cestě do Frankfurtu silný provoz a cestou zpět kolony na opravovaných úsecích. 

Ještě trasa Roudnice n Labem-Regensburg-Frankfurt-Neumarkt-Norimberk-Neumarkt-Roudnice n L

Fotky z mobilu tak kvalita hrozná omlouvám se.

post-4581-0-24933700-1443352936_thumb.jp

post-4581-0-36098700-1443352948_thumb.jp

post-4581-0-05092000-1443352984_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Hoj Všem,

 

 

Při prohlížení zdejšího vlákna ze zvědavosti,jsem si řekl,že se také podělím o poznatky o spotřebě :-).

 

Vlastním ( 3 roky ) Fabii I 2002 Hatchback 1.4  16v  55KW  Elegance ( aktuálně ukazuje najeto 171.000 km,otázka je realita,nicméně byl to dovoz z DE,se serviskou,první majitel...)

 

 

 

Moje zhruba rozvržení režimu jízdy :   Okresky - 60%   ( jezdím kolem 100-110 km / h)

 

                                                           Město - 30%

 

                                                           Dálnice - 10%    ( jezdím kolem 120-130 km / h,občas i více )

 

 

                                           

 

Většinou,když startuji,jedu nejménně cc 10km,špíše více.Do práce jedna cesta cc 20 km. Z 80 % jezdím v autě sám.

 

Pro info,bavíme se tu o výsledcích co ukazuje PP - je mi jasné,že reálná spotřeba bude větší,nicméně i když se přičte cc  +10% k hodnotám z PP,je celková spotřeba velice solidní,dle mne.

 

 

Přikládám screeny z PP pri ježdění na letních (dlouhodobý průměr po cc 2300 km je 4.9 L,i s používáním klimatizace) - jezdím 195*50*R15  Vredestein Sporttrac 3

 

a ze aktuálně zimního obutí ( dlouhodobý průměr po cc 1400km je 4.7 L ) - jezdím 185*60*R14  Nokian WRD 3

 

 

Jak říkám,i když si člověk,přičte odchylku od PP vzhledem k realné spotřebě +5-10 % ? ,je to stále v pohodě :-)

 

 

 

P.S. když natankuji do plna,po zastavení pistole,ukazuje mi to dojezd 900 km.

post-97438-0-39380600-1451479793_thumb.j

post-97438-0-41992200-1451479842_thumb.j

post-97438-0-33433100-1451479899_thumb.j

post-97438-0-14441600-1451479951_thumb.j

post-97438-0-64714700-1451480051_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo,jsem spokojen.Tak dříve jsem měl Forda Escorta MKVII 1.6 16V 65KW,jako auto Dobré,ale ta spotřeba byla strašná ,8-9 L ,,paušálně,, a je jedno,jak se s tím jezdilo.Nakonec šel na EKO,rez ve velkém,už nezastavíte.Kdyby byl bez ní,asi bych ho ještě měl.

 

Jinak klasika-každý rok výměna oleje ( nikdy stejně nenajedu interval km ),s každou výměnou oleje výměna vzd.filtru do airboxu.

Na léto elektrony,na zimu plecháče.

 

Jinak ke spotřebě,sestrá má Fábku I  2006 1.4 16v 74KW,jezdí většinou ve 2,z 50% jezdí město a dlouhodobou má kolem 6.5-7 L dle PP.

 

Jinak 16v byl jasná volba z jednotek,HTP ani MPi jsem neuvažoval,a ropáka ? Ne,nafta patří do kamen :D...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoj Všem,

 

 

Při prohlížení zdejšího vlákna ze zvědavosti,jsem si řekl,že se také podělím o poznatky o spotřebě :-).

 

Vlastním ( 3 roky ) Fabii I 2002 Hatchback 1.4  16v  55KW  Elegance ( aktuálně ukazuje najeto 171.000 km,otázka je realita,nicméně byl to dovoz z DE,se serviskou,první majitel...)

 

 

 

Moje zhruba rozvržení režimu jízdy :   Okresky - 60%   ( jezdím kolem 100-110 km / h)

 

                                                           Město - 30%

 

                                                           Dálnice - 10%    ( jezdím kolem 120-130 km / h,občas i více )

 

 

                                           

 

Většinou,když startuji,jedu nejménně cc 10km,špíše více.Do práce jedna cesta cc 20 km. Z 80 % jezdím v autě sám.

 

Pro info,bavíme se tu o výsledcích co ukazuje PP - je mi jasné,že reálná spotřeba bude větší,nicméně i když se přičte cc  +10% k hodnotám z PP,je celková spotřeba velice solidní,dle mne.

 

 

Přikládám screeny z PP pri ježdění na letních (dlouhodobý průměr po cc 2300 km je 4.9 L,i s používáním klimatizace) - jezdím 195*50*R15  Vredestein Sporttrac 3

 

a ze aktuálně zimního obutí ( dlouhodobý průměr po cc 1400km je 4.7 L ) - jezdím 185*60*R14  Nokian WRD 3

 

 

Jak říkám,i když si člověk,přičte odchylku od PP vzhledem k realné spotřebě +5-10 % ? ,je to stále v pohodě :-)

 

 

 

P.S. když natankuji do plna,po zastavení pistole,ukazuje mi to dojezd 900 km.

Jasně ,jasně... :D :D :D

Takže ty máš dlouhodobou spotřebu (i když vidím přiložené foto) v létě 4,9 na 15kách a 4,7 býť na 14kách,ale v zimním období?  :kol-44:

On asi taky záleží jakých stylem jízdy jezdíš ;)

Já mám taky 1.4 16V 55kw,kombíka a rok 2004 a moje dlouhodobá je nyní 8,6 :D Ale 8,6 mám asi poslední týden teď,předtím jsem měl skoro pořád 8,5-jak v létě tak v zimě.

Jasně,že určitě za to i moje jiné rozložení trasy (moje trasa do práce vede po dálnici) a taky mám trochu jiný styl jízdy.

Na závěr jen dodám,že spotřebu jsem nikdy neřešil,ať to žere co to žere-jsem toho názoru,že pokud mám opici tak musím mít i na banány,ale s prominutím musíš jezdit za tuto dlouhodobou spotřebu jako pos*aný ;):D 

PS: Né opravdu Ti tu spotřebu nezávidím :D

 

Jen se ještě zeptám kolik najedeš od tankování po následující nádrž? :) Já najíždím stabilně cca 450km :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě je to o stylu jízdy :kol-47:

 

No,jezdím normálně,důchodce určitě ne,lehce nad předpisově,v klidu na pohodu.Také spotřebu neřeším,jen jsem do vlákna napsal ze zvědavosti :kol-28:

 

Auto mám jako dopravní prostředek,na vyžití mám moto,sportovního naháče,pořádnej motor V2 :-),ta si pápne na takové Dubé či v Mostě na dromu klidně 8-9 L :-)

 

Jojo,je to tak,prostě na ten letních jsem to jezdil cc o ty zanedbatelné 2 dcl více,na druhou stranu,jaká je letos zima? Až dneska jakž takž mrzlo...

Na bandu to většinou vychází kolem 750-800km,když v beru potaz stejné ježdění,s min.krátkých cest,a většinou je to těch 10-20km na start.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo,to je a i ta minulá byla :kol-31:

 

Jinak,když jsme u těch zimáků,musím sem napsat poznatek.

Letos ( ted v listopadu ) jsem přezouval na nové zimáky,na Nokian WRD 3     185*60 R14

 

Dle PP,mi spotřeba spadla,když to srovnám z původníma zimákama ( od pův.majitele ) a to Continental WinterContact TS 800 185*60 R14     DOT 2008

S Contíkama jsem lonskou zimu a ta je defacto,takřka podobná té letošní ( zatím ) tady ve středních čechách,jezdil dle PP kolem 5.3 L.

 

70% km co ročně najedu,najezdím defacto stejné trasy,mohu to tedy ,,objektivně,, porovnat.Nevím jak jsou na tom s ,,vypovídající hodnotou energetické štítky na pneu a jejich skutečnou hodnotou...,, ( je jasné,že to bude z větší části marketing,ale i tak,ty Nokiany v tomto konkrétním rozměru mají na štítku C-valivý odpor a B- přilnavost na vodě.

 

Ty Vredesteiny letní,pokud si dobře pamatuji,mají snad F / C .

 

 

Takže je dost možné,že trochu na tom také něco bude,s tím val.odporem u pneu a technologií.Když to ,,objektivně,, alesp.porovnávám s těma zimákama         Conti TS 800    x    Nokian WRD 3,oboje ve stejném rozměru.Je tam prostě 0.5 L rozdíl dle PP.

 

 

Co Vy,máte někdo podobnou zkušenost ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...