docko Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 dnes rano jsem nastartoval,bylo -17 stupnu,ujel jsem asi 500m a začalo se dusit až to zdechlo. ted už to nejde nastartovat!! muže to byt zmrzla nafta?? mam octavii 66kw 1.9tdi rok 1999. mužu to zkoušet startovat?? neudělam neco s čerpadlem?? prosím poradte!! dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarysek Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 rek bych ze zamrzla nafta.. nekde v hadickach... si vyjel akorat cerpadlo.. dej to nekam do tepla nekam do dilny at to rozmrzne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
docko Vloženo 24. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2010 Díky moc!! Snad není nic s čerpadlem!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toniik Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 (editace) Ahoj,celkem normálka,tuhá nafta.Kup si zimní aditiva do nafty od Benziny,butelka je na 650l nafty.Obsah jednoho víčka je na 30l.Používám to už léta a s tuhnutím nafty žádnej problém.Se starým Pugeotkem (budiž mu šrotiště lehké) startování vyzkoušeno při -27C. Editováno: 24. leden 2010, autor: Toniik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
docko Vloženo 24. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2010 díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kissat Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 Předpokládám že tohle se může stát i u benzínu .. protože včera mě prostě moje 1.8T zklamala a stále stojí a stojí .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 to 'kissat': Zamrzlá nafta v 1.8T??? Benzín Ti nezamrzne (tedy pokud nebereš někde benzín s vodou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kissat Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 to dodo: psal jsem že to asi platí i pro benzín, ne že mi zamrzla nafta v benzínovém motoru .. my na Moravě trochu přemýšlíme no asi jsem teda nabral benzín s vodou, jinak si to nedokážu vysvětlit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TonyRS Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 Kolik vlastně by měla mít motorová nafta bod tuhnutí ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 2 TonyRS: Jde o to, v jakém máš stavu i filtr. Většinou v něm zparafinuje. Bod tuhnutí nafty se již několik let neudává. Je na to určen bod filtrovatelnosti (což je nejnižší teplota, při které zkoušená motorová nafta ještě prochází přes sítko s přesně definovanou velikostí ok) a bod zákalu (tj. teplota, při které se začnou vylučovat první krystalky pevných parafinů). Zimní motorová nafta distribuovaná Českou rafnérskou, a.s. má na našem trhu bod zákalu pod – 8 °C a filtrovatelnost pod –20 °C. Arktická motorová nafta s operabilitou až do – 30 °C, kterou čepují na horách (Krkonoše a Šumava). Zdroj: http://www.ceskarafinerska.cz/data/publica...orove_nafty.pdf Zde ještě něco k aditivům: http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TonyRS Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 Tak jsem hned koupil VIF a přidal ho do nafty při tankování. Za těch 215 kč je to v pohodě. Přijde mi, že je motor takový tišší, ale třeba se mi to jenom zdá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 To se ti nezdá Motor je opravdu tišší Má vyrovnanější chod VIF je jedno z nejlepších aditiv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 Přesně tak Mám podobnou zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crros Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Tak jsem dneska asi po dvou dnech stani startoval a mužu řict že nic moc, mam novou baterku, nove zhavice ale nejak jsem zapomel na ty aditiva a ted jsem si tak vzpomel na ten naftovy filtr, co se mi vali v policce v dilne. Auto mi stava venku a startoval jsem pri -17,5. Na potreti už to vyšlo, jen to černý kolo co mi zustalo po vyfukem me trochu prekvapilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TonyRS Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Mno tak já jsem taky startoval a po půl minutě žhavení to chytlo na druhý otočení a hned zase chcíplo, na druhý pokus chytlo v pohodě. Jenom ten motor měl zvuk jak stabilák , ta zima tomu asi nedělá moc dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edimax519 Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 (editace) Tak jsem asi dnes skončil s tankováním na Shell.Natankovaná nafta,čtyři víčka VIF a při mínus 7°C zamrzla nafta ve filtru v nevytápěné garáži. Na filtru je najeto 10000km.Tímto bych chtěl společnosti Shell poděkovat za vzniklé problémy a má mě u nich ještě někdo vidět.. Editováno: 9. Únor 2013, autor: Edimax519 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.