Vigi Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 (editace) Ahoj, chtěl bych požádat o radu. Mám Octavii r.v.97 1,6/55kW. Najeto 120 000 km. Nedávno jsem měnil lambda sondu ještě v záruce (skoro 2 roky stará). Auto chcípalo na volnoběh a v sondě cosi chrastilo. Po výměně asi za dva dny závada škrtící klapky. Auto nedrží volnoběh a hned zhasne motor. Klapku jsem vymontoval vyčistil. Motor otáčky drží. Závady z paměti byli vymazány a provedeno základní nastavení. Bohužel jsem zjistil asi po týdnu, že auto má neskutečnou spotřebu. po dálnici lehky plyn a okamžitá spotřeba 15l, při 90km na okresce se zahřátým motorem cca 10l. VAG neukazuje při kontrole žádné chybové hlášení. Věděl by někdo poradit? Děkuji Edit: auto netáhne jako dřív Editováno: 25. leden 2010, autor: Vigi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 nejspis neco co se podili na priprave, regulaci smesi, sam muzes zkontrolovat diagnostikou jestli je doba vstriku v intervalu, pripadne jestli osciluje napeti na lamda sonde a pak si nechat na osciliskopu zmerit lamda sondu dukladne, i kdyz pises ze jsi menil za novou, cert vi v jakem stavu a jak byla namontovana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 co čidlo teploty chladící kapaliny ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Tohle tema me zajima, ten samy motor ten samy problem se spotrebou a 12 l ted v zime na 100 Km ale u me je to asi lambdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 počkat jak 12l na sto???? nekoukejte furt tupě po palubním PC !!! když v létě odjíždím od baráku, tak začínám na 15,4l...ale neřvu že mi to žere 15litrů vyjezděte nádrž a vypočítejte to pokud i podle výpočtu bude spotřeba 12l na sto, tak je něco v nepořádku. Pokud vám to opravdu tolik žere, tak na nádrž nemůžete ujet víc jak 450km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vigi Vloženo 27. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2010 V létě mam taky okamžitou 15l[nebo jsem tedy měl], teď začínám na 40l a než se motor ohřeje tak je tam mezi 20-30l a to přidávám minimum plynu. Jinak k mé závadě: už to zahlásilo po několikáté chybu škrtící klapky, objednal jsem si jí, tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 aha tak to je docela divný. ani při manévrování z garáže a po dvoře(celkem lahůdka ) mi to nevylezlo nikdy přes 16l, pak to padá při jízdě po rovince nebo z kopce rychle dolů, jenže jak příjde stoupání a člověk přidá tak to zase skáče nahorů - co desetina litru to vteřina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Pravda usuzuji jen podle palubniho PC, vim ze je orientacni, ale posital jsem, ze moc extra kecat nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 musíš ale sledovat dlouhodobou průměrnou spotřebu na 2 pal. počítače ne pruměrnou na 1 palubního počítače ta se mění každých cca 0.5km jízdy a stačí aby si jel 2km do kopce a máš jí hned o litr i víc vyšší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 29. leden 2010 Sdílet Vloženo 29. leden 2010 Tak dlouhodobou podle druheho pal. PC mam kolem 9,5 l/100 km, mereno za poslednich ujetych asi 3500 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 29. leden 2010 Sdílet Vloženo 29. leden 2010 hmmmm to je docela dost teda pokud nejezdíš jen město... lambdasonda...no ony i podhuštěný pneu dokážou zázraky, pak snad leda zapalování-svíčky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 prosím tě TomášT jak ty by jsi hodnotil špatné použití zapalovacích svíček.měnil jsem před cca 10měsíci zapalovací svíčky,původně jsem tam měl Ngk,vyměnil jsem je za Brisky a mám dojem že konzumace benzínu mi vylítla asi o 1,5-2,0litry na 100km.docela mě to dlabe,ty starý NGK už nemám,a kupovat nový,při čemž nevím jestli bude efekt lepší se mi nechce.poradíš-děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 je otázka jestli to souvisí s výměnou svíček, nebo třeba s lambdasondou. Že by svíčky udělali 2l/100 se mi nechce věřit. Pravda NGK není špatná značka...já vsadil na BOSCH a zatím dobrý-co dobrý...výborný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 A jám mám ty NGK BUR6ET a ty spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Lambda by měla být v pořádku,nechával jsem si jí kontrolovat zároveň s váhou vzduchu.podle knihy jak na to měl bych tam mít NGK BUR6ET 10.asi je hold budu muset koupit a odskoušet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 nooo ona 1,8 bez turba je na svíčky asi háklivější co se týče spotřeby. Dal bych tam to co předepisuje výrobce. V mém případě BOSCH W7LTC+(nebo tak nějak-už si to nepamatuju z hlavy) a celkem si spolu rozumí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolík ASP Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Mam zkušenost z vw g2 1,8 benzin. Stejny veci jak popisujes, menena lambda, filtry, svicky.. Auto žralo a netahlo a všade mi řikali že je to starej kram a je to proste tak. Nakonec sem zajel do autorizaku vw, kde na starym golfu seridili predstih a zas to byla raketa Tak jen že to muže bejt i předstih, no, ale odbornik nejsem. gl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 hm,hm,hm to mě zajímá.pocituju že to trochu méně táhne,a taky mi jde motor podle mého zdání do otáček.jak se seřízení předstihu provádí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 nechce to spíš vyměnit palivový filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 a kde ten filtr najdu,měnil jsem už všechny filtry ale kde je palivový netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Palivový filtr je vpravo vzadu pod podlahou, tam kde je značka pro zdvihnutí auta (např. MANN WK 730/1 (1J0 201 511 A)), svíčky můžeš koupit i levnější než NGK (ty jsou samozřejmě kvalitní), ale výrobce doporučuje i bosch, konkrétně BOSCH SUPER plus FR 7 LDC+ (+7), 0242 235 668. To vše platí pro tu starší 1.8 s hliníkovým sáním. Sežeň si někde nějakou literaturu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 tak dnes jsem vyměnil svíčky jak jsem psal víše.původně brisk nyní jsem dal Ngk Bkur 6et 10.když jsem vynadal svíčku Brisk tak jedna z nich měla kouslé těsnění což jí nepustilo aby se uplně dotáhla,tím pádem bylo jiskřiště na téhle svíčce víš než na ostatní..viz obrázek.jen co jsem jel z garáže domů,jsem postřehl zlepšení,zdá se že cukání v nízkých otáčkách zmizelo,ale nechci nic zakřiknout.uvidíme jestli klesne i spotřeba.je možné že to bylo tímto způsobeno?proč k tomu došlo je jasné,na svíčky není vidět,protože jsou utopeny asi 10cm,v motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 (editace) to víš, že to vliv mělo. Okolo té nedotažené svíčky určitě unikal kompresní tlak, takže ten válec asi spaloval dost mizerně. Muselo to mít i citelný úbytek výkonu, proto větší šlapání na plyn a větší spotřeba. No ještě že ta nedotažená svíčka nevysřelila z hlavy Editováno: 12. Únor 2010, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 máš pravdu TomášT mělo to ubytek výkonu.a to jak píšeš tak znatelný,že mě blbce to nenapadlo kouknout na svíčky hned.ještě se zeptám když jsem vyndával svíčky tak ta s tím kouslým těsněním byla z vrchu jakoby od oleje,možná benzínu,to bych chápal,ale i druhá svíčka která byla myslím si v pořádku dotažená tak byla od něčeho zasraná.upřesním místo:nad 6ti hranem zhruba v místech nápisů na svíčce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kali - topr Vloženo 23. Březen 2010 Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 (editace) Ahoj, chtěl bych se zeptat mám octavii 1,6 (55KW) a spotřebu teď mám kolem 11l ... tak před 2 rokama sem měl jen 9l. Nevíte někdo čím by se to mohlo tak zvednout? Je pravda že sem měl menší bouračku kde sem zajel do lesa ale geometrie a všechno je v cajku. Svíčky jsem vyměnil ale spotřeba nějak neklesla .... Mohli by jste mě poradit? kdyžtak piště na můj mejl kali-topr@seznam.cz Děkuju Editováno: 23. Březen 2010, autor: Kali - topr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.