Petta Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 Jsem teď dost naštvanej. Minulý týden jsem byl v Praze na Jarově. VAG zjistil chybu v systému dávkování paliva: vyšší spotřeba, výkon šel dolů, na volnoběh jde motor natvrdo, chybu smazal, prý by to mohlo pomoct. Dojel jsem do Brna a dal to, prý do nejlepšího, servisu v Brně. Na VAGu nic nenašli, takže s tím nic neudělali. To samé dnes v Ústí. Co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 Neres to, az se chyba znovu projevi, pak se s tim da neco delat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 2. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 Víš co. Žere to jak svině, nejede to. Za měsíc mi končí záruka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 No pokud chyba pretrvava, tak pak joooo, to jim to omlat o hlavu. Normalne tam zajed a rekni, ze je sice hezky, ze VAG nic neukazuje, ale ze to proste zere a nejede. At se postavej na hlavu a staraj se Kdyz to odmitnou resit, tak napis do skodovky stiznost, ze ti servis odmitl pomoct. A hlavne si nech dat vsechno pisemne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
44kw Vloženo 4. Květen 2006 Sdílet Vloženo 4. Květen 2006 Ať se ti mrknou na vstřikovače.Vyšší spotřeba ztráta výkonu.U mě se to projevilo ještě tím,že jsem cítiíl jak jeden válec prostě vynechává.To maj tak na dvě hodinky práce. Mi to dělali jedni fakt dobří machři.A ptali se mě přesně na to jestli jsem nepozoroval vyšší spotřebu. Jo nechci nikoho urazit ale Jarov.Co slyším zmínku o tomto servise tak jen v negativním smyslu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 4. Květen 2006 Sdílet Vloženo 4. Květen 2006 Pokud tam závada je ihned by se znovu ukázala, takže tam nyní není! Na Jarově ti dali k tomu sjetinu se závadou. Jde o to, zda to byoa sporadická závada, či trvalá. Pokud ji pouze vymazali, zcela jistě to byla závada sporadická a nemá co dělat s tvým problémem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 12. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Ta sporadická se znovu objevila. Dnes budu snad vědět, co s tím bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 12. Květen 2006 Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 ak sa ti chyba hned neprejavy tak s tym jazdi a trochu davaj tomu zabrat a po nejakych km sa musi prihlasit. ked bude servis mat namietky nebav sa s nimi ale rovno s vyrobcom. servis skoda to je sami odbornik. tych servisakov robia cukrari alebo pekari ale aj ty maju vecsi prehlad o aute. cest vynimkam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 12. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Teď jdou testovat vstřikovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 12. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Takže mi teď volali, že autu nic není. Překontrolovali vstřiky a nic. Chtějí to svést na špatný benzín, ale to je nemožné. Nevím, co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jose 1,2 53kW Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Zdravim. Mam stejny problem, vysoka spotreba okolo 9-10l mesto s lehkou nohou! Mam 1.2HTP 53kW, chip od Sportmotoru a K&N filtr a ve dvou servisech NIC NEZJISTILI!!! A to ani nepoustim klimu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GoofyX Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Ahoj, podle toho co vím a tak nějak si dám dohromady ze starších motorů, tak příčinou může být vadná lambda sonda, případně čidlo teploty nasávaného vzduchu! - pokud dávají špatné hodnoty, tak radikálně ovliňují spotřebu - tedy krom např. vadného potenciometru klapky. Pokud kecam, tak me prosím opravte, opravdu vycházím ze základního principu, který platil u starších motorů. V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jose 1,2 53kW Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 GoofyX aspon nekdo ma znalosti a zajem, diky, ale ve Skodovce rikaj ze by musela svitit kontrolka a proste nic!!! Dnes sem objevil, ze mam prestipnute tesneni vzduchu, mezi krytem motoru a motorem! Smejdi! Kolik vam to vubec zere? Dnes sem tankoval do mrte (abych videl hladinu) a na 100km po Praze 8,4l.... tak si rikam, ze bych to umel i s dvoulitrem, co myslite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GoofyX Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 K těm čidlům, to je úplná blbost - jednotka vyhodnotí vadné čidlo pokud nemá kontakt nebo se někde spojení přerušuje, ale při vadném čidlu, které prostě jen dává špatné hodnoty nic svítit nemusí ?! Také proč by svítilo, ta jednotka dostává signál, ale to, že jsou to třeba o 30 - 50 stupnu různé hodnoty ona nepozná. Celý systém je navžen, tak - aby auto bylo schopno dojet i se závadou. Prostě není signál z čidla, svítí kontrolka, ale jede to, protože si jednotka najde poslední funkční záznam a jede podle něj. Jenže problém je, že když čidlo špatně měří, tak jedeš a nic nesvítí, ale jednotka si špatně dopočítává ostatní hodnoty Jedině snad čidlo otáček motoru je vyjímka - bez toho se auto nepohne. P.S. Ale vadná lambda je největší zlo, to opravdu dokáže se spotřebou divy, ale u té vím, že nic svítit nemusí, tedy nevím jak je řešená u Fabie, to ještě někde nastuduju, ale neumím si přesdtavit vyhodnocovací algoritmus jednotky o tom jestli je vadná a nebo ne, snad jen dle krajních hodnot, jestli se němýlím, tak lambda signál je od 0,01 - 0,9V a tak snad je možné, že pokud se bude hlásit jednotce signál např. stále 0,9V tak ji vyhodnotí jako vadnou a rozsvítí kontrolku, ale co se stane, když bude vyhodnocovat třeba jen od x do x v krajních hodnotách, to pak bude spotřeba jako prase, ale nic ti nikdo nezjistí - tedy ano zjistí - na emisích Jestli máš nějaké dotazy, tak tady pro všechny přikládám odkaz na stránky člověka o kterém si opravdu myslím, že je 1 v oboru diagnostiky motorů. http://www.hetcl.cz/ Jinak spotřeba na mé 1,2HTP 47kW je mimo město průměr 65 - 70 km, od 5,7 do 6,1 l, ale žádné omezování jizdy na 2800ot. do 3500ot. jezdím jak potřebuju. Praha, Jižní spojka atak. 6,9 - 7,3 l Ahoj V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 9. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 To mě vomrdej. Dnes jsem jim to dal zpátky, za 2 hodiny mi volali, že měřili tlaky a dva válce se budou muset překroužkovat. Buzeranti na to nemohli přijít dřív, ještě že to auto měli 3 dny na testování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 9. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 Samozřejmě, že se motor překroužkovávat nesmí. Buď budou měnit celý motor nebo minimálně půlku, jen hlava zůstane. Mám zevnitř zakalený jedno světlo a chtěl jsem ho vyměnit na záruku. Frajer mi řekl, že to nepůjde, protože mám mračítka a Boleslav jim to neuzná. Jako kdybych načipoval motor a pak chtěl něco vyměnit na záruku. To je masakr, co. Volal jsem tam ještě jednou a říkal jsem jim o tom kolegovi. Prý to ještě překontrolují, protože mračítka by na to neměli mít vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 9. Červen 2006 Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 Mail do škodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 9. Červen 2006 Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 Tak mracitka sundej a jed tam znovu a tvrd jim, ze jsi na svetlech nikdy zadny nemel. Ale musis si za tim stat, proste delej blbyho... Ale mracitka a zaruku opravdu nemaji vliv. To je stejny, jako by si na lednicku nalepil nejakej obrazek a oni ti pak nechteli uznat reklamaci, ze tam ten obrazek nesmi bejt. To bych je poslal nekam A jestli jezdis do Autonu, tak si nadavej sam, protoze jsem ti milionkrat rikal, ze tam jezdit nemas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 9. Červen 2006 Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 Mračítka bych sundal a přijel zpátky do servisu. Když by mě s tím vyhodily jel bych do jiného a rovnou bych jim řekl, že mám špatné tlaky ve válcích. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host V/// RS Vloženo 10. Červen 2006 Sdílet Vloženo 10. Červen 2006 Péťa poradim ti jedno musis byt tam drzi ako opica a ony povolia mam to vyskusane v praxi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 12. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Auto mám na Jarově. Nakonec mi světlo vymění na záruku, když si zaplatím demontáž mračítka a očištění světla od silikonu. Ten technik je fakt odborník, odpoledne mi volal ten známej a jsou v prdeli ventily na 2 válcích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 13. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2006 Ty kokoti nakonec to světlo nevyměnili. Ventily, hlava - celkem 45 000 na Boleslav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 13. Červen 2006 Sdílet Vloženo 13. Červen 2006 Buď rád že máš motor vyřešenej. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.