Přejít na obsah

Chyba v systému dávkování paliva


Petta

Doporučené příspěvky

Jsem teď dost naštvanej. Minulý týden jsem byl v Praze na Jarově. VAG zjistil chybu v systému dávkování paliva: vyšší spotřeba, výkon šel dolů, na volnoběh jde motor natvrdo, chybu smazal, prý by to mohlo pomoct. Dojel jsem do Brna a dal to, prý do nejlepšího, servisu v Brně. Na VAGu nic nenašli, takže s tím nic neudělali. To samé dnes v Ústí. Co s tím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud chyba pretrvava, tak pak joooo, to jim to omlat o hlavu. Normalne tam zajed a rekni, ze je sice hezky, ze VAG nic neukazuje, ale ze to proste zere a nejede. At se postavej na hlavu a staraj se :) Kdyz to odmitnou resit, tak napis do skodovky stiznost, ze ti servis odmitl pomoct. A hlavne si nech dat vsechno pisemne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ať se ti mrknou na vstřikovače.Vyšší spotřeba ztráta výkonu.U mě se to projevilo ještě tím,že jsem cítiíl jak jeden válec prostě vynechává.To maj tak na dvě hodinky práce.

Mi to dělali jedni fakt dobří machři.A ptali se mě přesně na to jestli jsem nepozoroval vyšší spotřebu.

Jo nechci nikoho urazit ale Jarov.Co slyším zmínku o tomto servise tak jen v negativním smyslu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud tam závada je ihned by se znovu ukázala, takže tam nyní není! Na Jarově ti dali k tomu sjetinu se závadou. Jde o to, zda to byoa sporadická závada, či trvalá. Pokud ji pouze vymazali, zcela jistě to byla závada sporadická a nemá co dělat s tvým problémem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak sa ti chyba hned neprejavy tak s tym jazdi a trochu davaj tomu zabrat a po nejakych km sa musi prihlasit. ked bude servis mat namietky nebav sa s nimi ale rovno s vyrobcom. servis skoda to je sami odbornik. tych servisakov robia cukrari alebo pekari ale aj ty maju vecsi prehlad o aute. cest vynimkam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

podle toho co vím a tak nějak si dám dohromady ze starších motorů, tak příčinou může být vadná lambda sonda, případně čidlo teploty nasávaného vzduchu! - pokud dávají špatné hodnoty, tak radikálně ovliňují spotřebu - tedy krom např. vadného potenciometru klapky.

Pokud kecam, tak me prosím opravte, opravdu vycházím ze základního principu, který platil u starších motorů.

V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

GoofyX aspon nekdo ma znalosti a zajem, diky, ale ve Skodovce rikaj ze by musela svitit kontrolka a proste nic!!! Dnes sem objevil, ze mam prestipnute tesneni vzduchu, mezi krytem motoru a motorem! Smejdi! Kolik vam to vubec zere? Dnes sem tankoval do mrte (abych videl hladinu) :) a na 100km po Praze 8,4l.... tak si rikam, ze bych to umel i s dvoulitrem, co myslite?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm čidlům, to je úplná blbost - jednotka vyhodnotí vadné čidlo pokud nemá kontakt nebo se někde spojení přerušuje, ale při vadném čidlu, které prostě jen dává špatné hodnoty nic svítit nemusí ?! Také proč by svítilo, ta jednotka dostává signál, ale to, že jsou to třeba o 30 - 50 stupnu různé hodnoty ona nepozná. Celý systém je navžen, tak - aby auto bylo schopno dojet i se závadou. Prostě není signál z čidla, svítí kontrolka, ale jede to, protože si jednotka najde poslední funkční záznam a jede podle něj. Jenže problém je, že když čidlo špatně měří, tak jedeš a nic nesvítí, ale jednotka si špatně dopočítává ostatní hodnoty :(

Jedině snad čidlo otáček motoru je vyjímka - bez toho se auto nepohne.

P.S. Ale vadná lambda je největší zlo, to opravdu dokáže se spotřebou divy, ale u té vím, že nic svítit nemusí, tedy nevím jak je řešená u Fabie, to ještě někde nastuduju, ale neumím si přesdtavit vyhodnocovací algoritmus jednotky o tom jestli je vadná a nebo ne, snad jen dle krajních hodnot, jestli se němýlím, tak lambda signál je od 0,01 - 0,9V a tak snad je možné, že pokud se bude hlásit jednotce signál např. stále 0,9V tak ji vyhodnotí jako vadnou a rozsvítí kontrolku, ale co se stane, když bude vyhodnocovat třeba jen od x do x v krajních hodnotách, to pak bude spotřeba jako prase, ale nic ti nikdo nezjistí - tedy ano zjistí - na emisích :D

Jestli máš nějaké dotazy, tak tady pro všechny přikládám odkaz na stránky člověka o kterém si opravdu myslím, že je 1 v oboru diagnostiky motorů.

http://www.hetcl.cz/

Jinak spotřeba na mé 1,2HTP 47kW je mimo město průměr 65 - 70 km, od 5,7 do 6,1 l, ale žádné omezování jizdy na 2800ot. do 3500ot. jezdím jak potřebuju.

Praha, Jižní spojka atak. 6,9 - 7,3 l

Ahoj

V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Samozřejmě, že se motor překroužkovávat nesmí. Buď budou měnit celý motor nebo minimálně půlku, jen hlava zůstane.

Mám zevnitř zakalený jedno světlo a chtěl jsem ho vyměnit na záruku.

Frajer mi řekl, že to nepůjde, protože mám mračítka a Boleslav jim to neuzná.

Jako kdybych načipoval motor a pak chtěl něco vyměnit na záruku. To je masakr, co. :(:smich:

Volal jsem tam ještě jednou a říkal jsem jim o tom kolegovi. Prý to ještě překontrolují, protože mračítka by na to neměli mít vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mracitka sundej a jed tam znovu a tvrd jim, ze jsi na svetlech nikdy zadny nemel. Ale musis si za tim stat, proste delej blbyho...

Ale mracitka a zaruku opravdu nemaji vliv. To je stejny, jako by si na lednicku nalepil nejakej obrazek a oni ti pak nechteli uznat reklamaci, ze tam ten obrazek nesmi bejt. To bych je poslal nekam :)

A jestli jezdis do Autonu, tak si nadavej sam, protoze jsem ti milionkrat rikal, ze tam jezdit nemas ;)-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...