Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Skaja: Takze mel Janda s temi CR pravdu.

No já mluvím pořád o částicovým filtru a ten prej zlobí u CR taky. Nic jinýho sem zatím neřešil, takže netuším, jak je na tom CR s těma hlavama atd. ...každopádně je daleko kultivovanější a příjemnější ;)

V tom AUTO TIPu píší že jednotka čerpadlo tryska je upevněna jedním šroubem, ale v Dílenské učební příručce Škoda auto píší, že u motorů 2,0 TDI s čtyřventilovou technikou bylo změněno upevnění vstřikovačů s původního provedení u motoru 1,9 TDI pouze jedním šroubem na upevnění dvěma šrouby. Takže nějaké vyvracení vstřikovače je dost nepravděpodobné. Problém bude asi někde jinde, toď můj názor.

No nicméně je paradoxní, že zatímco 1.9ky bez ohledu na chip jezdí jak z praku bez větších problémů (maximálně odejde turbo), tak dvoulitry se serou i v sérii...ikdyž to je asi především o tom (zbytečným) filtru, ale i tak :aggressive:

No nicméně je paradoxní, že zatímco 1.9ky bez ohledu na chip jezdí jak z praku bez větších problémů (maximálně odejde turbo), tak dvoulitry se serou i v sérii...ikdyž to je asi především o tom (zbytečným) filtru, ale i tak :aggressive:

Může to být i tím, že 1,9 je 8 ventil kdežto 2.0 16 ventil a tak je ta hlava rozvrtaná jako ementál a při těch vysokých pracovních tlacích se materiál zřejmě dříve unaví.Filtry pevných částí jsou velkou bolestí VW-PSA či Toyota takové problémy nemají.

  • 2 měsíce později...

Tak jsem si konečně přečetl článek o pár řádků výše a konečně mám odpověď na to, proč se mé RS chová trošku divně po updatu SW po výměně čidla tlaku výfukových plynů. Po přehrání SW mi připadá línější na 1 a 2 stupeň, zřetelné je jakésí zakolísání výkonu, zřejmě upravené mapy v ŘJ aby se nezasíral filtr. Docela rád bych tam nechal nahrát zpět původní SW, bohužel jsem si ho u nikoho nenechal zazálohovat a pochybuju, že ho v servise budou mít - myslím nějakou starší verzi SW. :-)

Zajimavy Rosto, o takovym problemu tu jeste asi nikdo nepsal, ze? No ja to nemam meneny...takze myslim ze tam je puvodni!

Teoreticky bych ti to mohl poskytnout. Zkusim se s nekym domluvit, ale musel bys pak prijet do Prahy na prehrani. :)

Já mám dojem, že o tom úbytku výkonu v určitých otáčkách se tady už okrajově někdo zmiňoval, nebo možná to bylo na garáži, to teď nevím.

Doli,

zatím díky za nabídku, možná to na jaro využiju, zkusím se ještě poptat tady kluků co auta čipujou jestli nemají někde zálohu z nějakého auta.

Mějte se chlapi

R.

Tak jsem si konečně přečetl článek o pár řádků výše a konečně mám odpověď na to, proč se mé RS chová trošku divně po updatu SW po výměně čidla tlaku výfukových plynů. Po přehrání SW mi připadá línější na 1 a 2 stupeň, zřetelné je jakésí zakolísání výkonu, zřejmě upravené mapy v ŘJ aby se nezasíral filtr. Docela rád bych tam nechal nahrát zpět původní SW, bohužel jsem si ho u nikoho nenechal zazálohovat a pochybuju, že ho v servise budou mít - myslím nějakou starší verzi SW. :-)

To už mi říkal i někdo další, respktive jsem to možná někde četl. Každopádně bych se zkusil zeptat v nějakém servise. Ty softy jim chodili ještě před nedávnem na CDčku, takže je klidně možný, že to někde budou mít - záleží, jak to vyhazují nebo ne...

V servisu IMHO nebudou mít ten původní, ale až ty updaty a těch on se chce zbavit ;)

Těch update bylo víc - takže pokud nechce ten poslední (tj. cca červen/srpen 2008) a v případě, že na tom CD není jen "update", ale celý updatovaný soft, tak by stačilo mít právě CD se starším update.

Teď mě ještě tak napadlo, jestli je vůbec servis schopenj nahrát tam starší noft přes novej, skoro bych řekl, že jim to mašina nedovolí...resp. vím, že Cimbu s tím měl nějaký komplikace, že si upravil ten původní a když to pak někomu v servisu přehráli novým, tak z toho moc potěšenej nebyl.

Jo jo už jsem se v servise ptal, tam mají jak píše Skaja jen ty updaty, takže ty mi jsou k ničemu. Chci ten původní nebo další alternativa nechat upravit současné někým kdo čipuje nebo to rovnou nechat ještě zvednout.

  • 2 měsíce později...

Tak ako pise Rosta, zmysel to ma chipnut... Ja som to urobil, a absolutna spokojnost. Priebeh nabehu vykonu je podstatne lepsi, tocit motor ide veselo do 5tis ot, je to take "veselsie".

Treba spomenut akuat aj negativnu vec, filter pevnych castic sa castejsie recykluje (co je logicke). Preto po meste v zapchach je to o sikovnosti, a treba motor viac drzat vo vyssich otackach (tj cca 2500 az 3000). Ine negativum som za 5000 km nepostrehol

  • 5 týdnů později...

nevite někdo nakolik mě vyde prvni ser,kontrola při 30tis km? maxik mi dneska začal upozornovat na to že za 7tis km nebo 17dni by měla přit ser,prohlidka tak co je rozhodujici? km? nebo dny? co všechno se měni?

Rozhodující je co nastane dřív, takže u Tebe dny, jinak by se to neozývalo.

V příloze je formulář pro servisní prohlídku, takže se můžeš podívat co se dělá, jen ceny musí někdo jiný.

Jak starý je to auto, je to prohlídka po roce, nebo po dvou letech??

EDIT:

Jak tak čumím do papíru, tak roční by měla vycházet na cca 5k Kč a dvouletá je dražší o brzdovku, což je cca pětikilo navíc.

je to po 2letech,a mužu si dat třeba naky material svuj?

To záleží na servisu, ale mělo by jim to bejt správně jedno...já si svýho času nosil olej, než jsem se na to vykašlal ;)

Zdeno,

u Hellera v pohodě, já byl po 30 000 km, olej jsem si donesl svůj a prohlídka mě vyšla včetně olejového filtru co mi dodali v servise na 995,- Kč. :-) Slušné ne ?

  • 4 měsíce později...

Zdravím všechny příznivce RS TDI. Dnes jsem si nechal změřit výkon mé OT RS TDI série a byl jsem celkem překvapen výsledkem : 154 KW a 385 Nm.

Pokud si tedy nechá někdo udělat chip na nějakých 150 KW ta byl podveden .....doporučuji před chipem nechat proměřit !

Mějte se.........

  • 1 měsíc později...

prosim tebe a čim ti to kdo měřil ? Fakt věříš, že sériovej motor má oproti deklarovanýmu výkonu jen tak pronic zanic o téměř 40 koní víc ??? To snad nemyslíš vážně ! Někde asi bude chyba, ne ?

Taky bych řekl...pochopim 10kw, to je scela normální, vždy výrobce udává minimum, ale určitě né téměř 40k .....to je podle mě úplná blbost.

ono je to obvykle daný metodikou měření. Víš sám, kolikrát se tady vedly diskuze o čipování a že ten má tolik a druhej ještě víc atd.. Já jsem si to u Octy nakonec stejně nikdy změřit nenechal, protože mi prostě stačilo, že to jelo, jak hovado. To byl pro mně ten nejdůležitější parametr. Ten úpravce mi nějaký číslo, kolik by to jako mělo mít, řekl a tak jsem tomu tak nějak věřil. A jestli to mělo v sérii před úpravou víc nebo míň, to už se nedovím. Ale jak se říká, chuj s tim.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.