Maverick Vloženo 15. Červen 2007 Sdílet Vloženo 15. Červen 2007 Tak pricina na svete - prohlidka v servisu potvrdila spatnou hadici - pravdepodobne vyrobni zmetek s tenci stenou. Hadice se opravdu diky natlakovani systemu jakoby nafoukla, resp. zvetsila prumer. Jestli jen to mohlo zpusobit tak velkou zmenu hladiny v nadobce tezko rict, ale po vymene a peclivem odvzdusneni systemu se to neopakuje. jirkaK: Nekdy i na pohled usmevne priciny mohou byt ty prave... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 16. Červen 2007 Sdílet Vloženo 16. Červen 2007 Tak pricina na svete - prohlidka v servisu potvrdila spatnou hadici - pravdepodobne vyrobni zmetek s tenci stenou. Hadice se opravdu diky natlakovani systemu jakoby nafoukla, resp. zvetsila prumer. Jestli jen to mohlo zpusobit tak velkou zmenu hladiny v nadobce tezko rict, ale po vymene a peclivem odvzdusneni systemu se to neopakuje. jirkaK: Nekdy i na pohled usmevne priciny mohou byt ty prave... Tak kdyby mi někdo tohle trvdil, tak bych tomu nevěřil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 16. Červen 2007 Sdílet Vloženo 16. Červen 2007 no právě to mám na mysli. Zkus si odměřit, kolik je vody mezi ryskama a o kolik by se ta hadice musela nafouknout. Tos tam teda neměl hadici, ale nafukovací balonek. Nicméně už u Toyoty říkali : NIC NENí NEMOžNÉ, tak ono to platí i ve Škodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 16. Červen 2007 Sdílet Vloženo 16. Červen 2007 Nechci tady tvrdit, ze to byla jedina pricina - treba shoda okolnosti. V kazdem pripade hadice byla spatna, probehla vymena a odvzdusneni a je klid. Hlavne ze tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 30. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2007 Škoda, že tam nie je aj to TFSI komplet.Inak ja by som za TDI nemenil Já také ne...na dvoustovce za 50 sekund..benzín je tam o 22 sek. dřív:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 Zajímavé srovnání dynamických hodnot Octavie RS TDi a TFSI To je hodne zajimavej graf ! To bych ani necekal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boodek Vloženo 18. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2007 Škoda, že tam nie je aj to TFSI komplet.Inak ja by som za TDI nemenil Já také ne...na dvoustovce za 50 sekund..benzín je tam o 22 sek. dřív:D Nevím, jak je to u TFSI, ale u TDI 0-200 za 35s (měřeno 4x na letišti podle tachometru, otázka je, jak to měřili oni...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 Škoda, že tam nie je aj to TFSI komplet.Inak ja by som za TDI nemenil Já také ne...na dvoustovce za 50 sekund..benzín je tam o 22 sek. dřív:D Nevím, jak je to u TFSI, ale u TDI 0-200 za 35s (měřeno 4x na letišti podle tachometru, otázka je, jak to měřili oni...) Graf mluví jasně..prostě TFSI je na 200 o 20 sek. dřív... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rima Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 Škoda, že tam nie je aj to TFSI komplet.Inak ja by som za TDI nemenil Já také ne...na dvoustovce za 50 sekund..benzín je tam o 22 sek. dřív:D Nevím, jak je to u TFSI, ale u TDI 0-200 za 35s (měřeno 4x na letišti podle tachometru, otázka je, jak to měřili oni...) Graf mluví jasně..prostě TFSI je na 200 o 20 sek. dřív... No tak to bych ani neřekl a jestli chceš, tak si to přijeď zkusit. Já to s kamarádem zkoušel. Je pravda, že při zařazení pětky TFSI výrazně získá, ale o 20 s to určitě neni. Viděl bych to tak na 5 sekund, podle toho jak se povede řadit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 Chtel bych nekdy videt zavod na letisti TDI vs TFSI hezky vedle sebe...0-200km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 Chtel bych nekdy videt zavod na letisti TDI vs TFSI hezky vedle sebe...0-200km/h No Mustafa ted jel v RS TDi a prej tragedie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 No Mustafa ted jel v RS TDi a prej tragedie Jak tragedie? Co se mu nelibilo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 No Mustafa ted jel v RS TDi a prej tragedie Jak tragedie? Co se mu nelibilo? No jednička hrabe, protože je strasne krátká. Dvojka jeste doznívá, ale trojka už je tragédie a o čtyřce ani nemluvě. takhle sem to cítil já, ale uvidíme tedka v Mimoni, až se tam sjedem s těma anglánama, tak budeme moct porovnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 No jednička hrabe, protože je strasne krátká. Dvojka jeste doznívá, ale trojka už je tragédie a o čtyřce ani nemluvě. takhle sem to cítil já, ale uvidíme tedka v Mimoni, až se tam sjedem s těma anglánama, tak budeme moct porovnat Tak to mas pravdu ze hrabe, ale to i TFSI!! No ja na trojku a ctyrku nedam dopustit!! A o 6 nemluvim!! Jestli to vyjde, tak taky dorazim, jen nevim jestli v patek nebo sobotu?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 No jednička hrabe, protože je strasne krátká. Dvojka jeste doznívá, ale trojka už je tragédie a o čtyřce ani nemluvě. takhle sem to cítil já, ale uvidíme tedka v Mimoni, až se tam sjedem s těma anglánama, tak budeme moct porovnat Strucna kritika!! Ale jake auto teda povazujes za optimalni? Kdyz RS v nafte se Ti nepaci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 (editace) No jednička hrabe, protože je strasne krátká. Dvojka jeste doznívá, ale trojka už je tragédie a o čtyřce ani nemluvě. takhle sem to cítil já, ale uvidíme tedka v Mimoni, až se tam sjedem s těma anglánama, tak budeme moct porovnat Strucna kritika!! Ale jake auto teda povazujes za optimalni? Kdyz RS v nafte se Ti nepaci... RS v benzinu s chipem a s vyfukem od sportmotoru a KN vlozkou a s 19" kolama :-D jj, to by zatim šlo. Asi začnu šetřit Editováno: 28. Srpen 2007, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 (editace) RS v benzinu s chipem a s vyfukem od sportmotoru a KN vlozkou a s 19" kolama :-D jj, to by zatim šlo. Asi začnu šetřit Jo, jasny!! Tak to uz chapu... Kazdymu se libi neco jinyho (ne ze by to co pises bylo spatny!!) Jinak RS v nafte se da taky dobre nachipovat, kola na to taky das (dokonce stejny ), vlozku k&n bych tam mit nemusel po zkusenostech. A dobrej vyfuk se da taky udelat i u nafty. Jestli si nekdy videl (slysel) to bily RSo (TDI) co maji na www.skodarallyclub.cz jako predjezdec?! Maji upravenej (odlehcenej) vyfuk, zvuk je paradni... Editováno: 28. Srpen 2007, autor: Doli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 RS v benzinu s chipem a s vyfukem od sportmotoru a KN vlozkou a s 19" kolama :-D jj, to by zatim šlo. Asi začnu šetřit Jo, jasny!! Tak to uz chapu... Kazdymu se libi neco jinyho (ne ze by to co pises bylo spatny!!) Jinak RS v nafte se da taky dobre nachipovat, kola na to taky das (dokonce stejny ), vlozku k&n bych tam mit nemusel po zkusenostech. A dobrej vyfuk se da taky udelat i u nafty. Jestli si nekdy videl (slysel) to bily RSo (TDI) co maji na www.skodarallyclub.cz jako predjezdec?! Maji upravenej (odlehcenej) vyfuk, zvuk je paradni... Ted sem koukal na videa z jejich stranek a treba po strance zvuku nic.... To tam jela i jako předjezdec OI RS 100edit. a ta měla oproti něm 1000x lepší zvuk a přišla mi, že byla i o dost rychlejší při jednom rozjezdu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 Ted sem koukal na videa z jejich stranek a treba po strance zvuku nic.... To tam jela i jako předjezdec OI RS 100edit. a ta měla oproti něm 1000x lepší zvuk a přišla mi, že byla i o dost rychlejší při jednom rozjezdu... No z videa to znat neni. Kdyz se jela tady rally v Krumlove, tak jsem stal hned vedle pri rozjizdeni a bylo to jako kdyby tam mel blow off ventil. Jsem jim napsal email co tam maji za upravu a napsali ze maji celej jinej vyfuk!! Tak ale OI RS ma vetsi vykon jak TDI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 Ta modra RSa na tom prvnim videu ma moc peknej zvuk ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 Maji tam nejaky odlehceny vyfuky pro rally ucely!! (Aspon mi to tak napsal ten chlapek ohledne bilyho RSka) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rima Vloženo 29. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2007 Chtel bych nekdy videt zavod na letisti TDI vs TFSI hezky vedle sebe...0-200km/h Já to jel. Mám TDI a přiznávám, že TFSI je na sprint lepší. Ale ne zas až tak výrazně, určitě ne o víc jak 5-10 sekund. Já taky neříkám, že TDI je nějaká formule jako většina těch závodníků s TFSI tady. Já mám auto na každodenní ježdění a koukám na to trošku z druhý strany. Byl sem teď s kámošem kterej má TFSI na dovolený v Jeseníkách. Vezli sme každej 3 lidi, plnej kuft věcí a na střeše 3 kola. Najezdili sme toho úplně stejně i sme to v nějakejch serpentýnách pěkně protáhli a vůbec to nešetřili. A nikdy mi nijak výrazně neujel. Na konci týdne sme počítali náklady na pohoné hmoty. Najeli sme 750 km, já to měl za 1700 kč a on za 2400 Kč, bere teda 98, ale kdyby ji nebral, tak by zase nebyl rychlejší. Takže za 700 Kč na 750 km, no tak to se klidně nechám několikrát v roce ve sprintu předjet o 5s. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 29. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2007 Já to jel. Mám TDI a přiznávám, že TFSI je na sprint lepší. Ale ne zas až tak výrazně, určitě ne o víc jak 5-10 sekund. Já taky neříkám, že TDI je nějaká formule jako většina těch závodníků s TFSI tady. Já mám auto na každodenní ježdění a koukám na to trošku z druhý strany. Byl sem teď s kámošem kterej má TFSI na dovolený v Jeseníkách. Vezli sme každej 3 lidi, plnej kuft věcí a na střeše 3 kola. Najezdili sme toho úplně stejně i sme to v nějakejch serpentýnách pěkně protáhli a vůbec to nešetřili. A nikdy mi nijak výrazně neujel. Na konci týdne sme počítali náklady na pohoné hmoty. Najeli sme 750 km, já to měl za 1700 kč a on za 2400 Kč, bere teda 98, ale kdyby ji nebral, tak by zase nebyl rychlejší. Takže za 700 Kč na 750 km, no tak to se klidně nechám několikrát v roce ve sprintu předjet o 5s. Takhle nejak bych to taky videl!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 30. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2007 Jojo na spotrebu jsou traktory proste bezkonkurencni, o tom ani po tom. Az budu litat spoustu kilaku tak to samozrejme bude take chrochtacek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 30. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2007 No Mustafa ted jel v RS TDi a prej tragedie Jak tragedie? Co se mu nelibilo? No jednička hrabe, protože je strasne krátká. Dvojka jeste doznívá, ale trojka už je tragédie a o čtyřce ani nemluvě. takhle sem to cítil já, ale uvidíme tedka v Mimoni, až se tam sjedem s těma anglánama, tak budeme moct porovnat S Anglánama moc porovnávat nepůjde, moc seriovek ORSII tam myslim není, vše přes 230HP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.