Publikováno Únor 7, 201015 r Zdravím. Mám problém s fábií. Normálně jsem to dal do garáže a druhej den to nenastaruju. Baterka otáčí motorem, ale jakoby to tam nechtělo pustit palivo. Navíc k tomu ještě nejde palubní deska. Pojistky všechny dobrý. Baterka má 11,9V, ale zkoušel jsem silnější a žádná změna. Ta palubka v tom bude asi hrát hlavní roli. Neměl někdo tentýž nebo podobný problém ?
Únor 8, 201015 r Prístrojovka má vplyv - je tam imobilizér. Sústredil by som sa na ňu - pre naštartovanie by mala byť funkčná.
Únor 8, 201015 r Pokud se ti v první poloze palubka rosvítí a v druhé poloze (startování) zhasne tak máš vháji baterku už jen to že si na ní naměříl 11,9 stav baterie 12,6 a víc nabitá na 100% 12,3-12,4 75% 12,1-12,2 50% nutno nabít nabo vyměnit za novou Ještě jedna věc baterie muže nít napětí třeba 12,3V ale pokud je stará tak její výkon pro start je již nedostatečný
Únor 10, 201015 r Autor Tak jsem se dozvěděl jednu věc a to tu, že pokud klesne na baterce napětí pod 12V tak se odpojí palubní počítač. Pokud se to budete pokoušet jen nabít tak po několika pokusech se jednotka zablokuje a musí do servisu na restart.
Únor 10, 201015 r To Ti kto povedal? Už som štartoval auto s takou baterkou, že pri dlhšom zapnutí štartéru vplyvom poklesu napätia odpadali relátka aj štartér a nič sa nezablokovalo. Nemáš tam dorábaný alarm, imobilizér. Keď zapneš svetlá, prístrojovka (podsvietenie) svieti?
Únor 10, 201015 r I s baterkou tuším s 11,6V naprázdno jsem nastartoval, jde o to jakou já ješte kapacitu - "startér"/ a další/ se odpojuje až když při zátěži klesne snad pod 10 /nebo 9V/. Nezáleží jen na samotném napětí. O restartu slyším poprvé Upraveno Únor 10, 201015 r od NNNTomas
Únor 13, 201015 r máš rozlepené káble pod baterkou? Jednotkové fábie od roku 2000 mali tento zvazok zalepený, a po čase tam natiekla voda. izolácia napučala, a káble zoxidovali. na aute sa to javilo tak, že vobec nereagovalo na zopnutie spínačky. na toto bola servisná akcia. máme (otec má) Fabiu 2002 AUB, a servisná akcia bola spravená. sorry že vám tikám.. mám len 16, onedlho 17, sila zvyku PS: začalo nam svietiť naraz ASR, ABS, a bliká kontrolka ručnej brzdy. ABS samozrejme nefunguje. poistky som popozeral všetky, povytahoval som ich, vyčistil a dal spat. problém pretrváva. kontroloval som aj poistky v bateriovom boxe. VAG mi píše "slabý, nebo žádny napetí na motoru ABS"-alebo niečo podobné. zajtra dodám presné info. PS2: VAG píše chybné vedenie v CAN bus. po pripojení VAGu mi začali nepravidelne blikať kontrolky, a po naštartovaní "padala" ručička otáčkomera, a teplota vody. po odpojení baterky, je všetko v poriadku. po opetovnom načítaní s VAGom, zase to isté- palubovka blbla. po opetovnom odpojení baterky, zasa všetko OK. divné... najviac ma trápi to ABS.. čítal som tu že treba skontrolovať poistky či niesu zaoxidované.. tie silnoprúdové.. zajtra napíšem čo som postváral, a ako som dopadol
Únor 13, 201015 r k tomu ABS - pod plastovým krytem baterie jsou pojistky - tuším pozice č. 5 je 35A pojistka ABS....ta často zlobí a ABS ASR nefunguje Zkus první tuto vyměnit (i když vyypadá OK, tak nemusí být) .Snímač ABS u jednotlivých kol bych vyloučil - to by ti VAG vypsal...pak už jen RJ ABS nebo častý problém s uhnilou kabeláží k ABS
Únor 14, 201015 r Nuž.. vyčistil som dosadacie plochy na poistkách, poistky, dosadacie plochy na kábloch. Poistka č.5 bola prerazená. vymenil som ju, ale výsledok stále ten istý.. ABS/ASR svieti... VAS chyba: 01200 Napajeci napeti ABS ventilu Doporučený postup: kontrola vedeni, kontrola akumulatoru, a regulace dobijeni, kontrola rele ventilu, cist merene hodnoty 002 a 006, kontrola diagnozy akcnich clenu. Batéria je nová, alternátor podla VAS dobíja 13,9V čiže v pohode. Kabeláž mám odlepenú (tá pod batériou čo tak často hnije..) Už neviem čo by tam mohlo byť zlé...
Únor 14, 201015 r No nevím mám baterku origo od výroby 5 let starou a má 11,55V auto bez problému funguje startuje na první škrtnutí i v mínus 20°c (OII 2.0TDI 103KW)
Únor 14, 201015 r Setkal jsem se stím že uhnily kabely ve svazku co vede v tom žlábku na levo nad brzdovým válcem(kabely mají porézní bužírku a zoxididovaly tak že to nebylo vydět) Zjištěno diagnostikou Bosch na které je možnost kontrolovat el vedení až ke spotřebičům. výměna svazku a vše OK.
Únor 15, 201015 r Jediný co o tom vím je že je to bosch a je to na všechny auta a stála prej víc jak 100tis kč. víc jsem se o to nezajímal.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.