Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahojte, vie mi niekto poradit ci v trubka za filtrom po vypnuti motora maju byt bublinky. Cely system bol zavzdusneny po zamrznuti paliva, auto bolo v servise ale zase su tam bublinky. je to problem? je to octavia 1.9tdi 66kw 2001

Editováno: , autor: mimm
Vloženo

No bublinky by tam být neměly. Nejčasteji to přisává vzduch přes ventil na naftovým filtru (nebo spíš přes gumičky na ventilu). Mě to dělalo taky. Po výměně gumiček ani bublinka :palec2: .

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ja som to už riešil aj v inej téme, mám tych bubliniek dost vela, vymenil som palivový filter za bosch, dal som aj nove gumicky na ten termoventil, vyčistil som sací kôš, overil funkciu ventilu v sacom koši, pridávam VIF, a bubliniek mam stale ako nasrané. Ale zistil som takú vec, že tie bublinky tam začnú behať až keď je teplý motor. Čo mám vymeniť, hadičky alebo termoventil alebo čo ešte? Poradte, podľa mňa tam nejaký bublifuk nemá čo robiť.

Vloženo

Tak musím poopravit svou předchozí odpověď. V sobotu jsem dělal něco v motoru a po ohřátí mi taky bublinky - sem tam nějaká, proběhla. Nevím čemu to pričíst. Vrklal jsem ventilem na filtru a nic. Nejvíc nabíhaly, když jsem zahýbal hadičkou z filtru do čerpadla. Tak nevím jestli je v ní nějaá nětěsnost...i když žádný prosakování nafty nebo něco podobnýho neviděl. Nicméně auto jede jak má, tak to asi řešit nebudu :p

Vloženo

Ja som to už riešil aj v inej téme, mám tych bubliniek dost vela, vymenil som palivový filter za bosch, dal som aj nove gumicky na ten termoventil, vyčistil som sací kôš, overil funkciu ventilu v sacom koši, pridávam VIF, a bubliniek mam stale ako nasrané. Ale zistil som takú vec, že tie bublinky tam začnú behať až keď je teplý motor. Čo mám vymeniť, hadičky alebo termoventil alebo čo ešte? Poradte, podľa mňa tam nejaký bublifuk nemá čo robiť.

Taky jsem tady někde četl, že by mohl procházet vzduch spodní zátkou (i když nafta vyloženě nesákne) --> zkontrolovat dotažení.

Vloženo

Ja som to už riešil aj v inej téme, mám tych bubliniek dost vela, vymenil som palivový filter za bosch, dal som aj nove gumicky na ten termoventil, vyčistil som sací kôš, overil funkciu ventilu v sacom koši, pridávam VIF, a bubliniek mam stale ako nasrané. Ale zistil som takú vec, že tie bublinky tam začnú behať až keď je teplý motor. Čo mám vymeniť, hadičky alebo termoventil alebo čo ešte? Poradte, podľa mňa tam nejaký bublifuk nemá čo robiť.

Taky jsem tady někde četl, že by mohl procházet vzduch spodní zátkou (i když nafta vyloženě nesákne) --> zkontrolovat dotažení.

Vloženo

Odkalovaci ventil som kontroloval ked som tam ten palivak daval.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Tak uz je to vyriesene, dalsi novy palivovy filter, tentokrat ale origo so Skodovky, vyrobca je UFI, a koniec s bublinkami, aspon zatial. :palec2:

Editováno: , autor: vladoc
Vloženo

Skusal som to aj s novym, nie sice originalom, ale bubliny boli aj tak, tak som tam vratil ten stary original, ale zajtra to zasa vymenim. Ale uz stracam nadej...

Vloženo (editace)

Začal bych od nádrže vyndat sací koš tam je hadička ta by mohla být ztvrdlá a přisávat vzduch (Když dáš plnou nádrž dělá to taky nebo jen když máš míň?) pak zkontrolovat spoje i s hadičkama až k filtru.Na zkoušku by se dalo odopojit palivové vedení v motorovém prostoru a napojit na jiné hadičky a dát to do kanystru.Pokud se bublinky už neobjeví je jasné že chyba bude na přívodu z nádrže.V opačném případě je část vyloučená z možných chybových míst a bude třeba hledat v motorovém prostoru.

Editováno: , autor: acek
Vloženo

uz som to s tym kanistrom skusal a bubliny sa robili aj tak, ale kde je v nadrzi aka hadicka, saci kos som mal vonku ale nikde nic . Ked som to mal na tych hadiciach na kanister tak sa bubliny robili hlavne ked som pridal plyn. Ale som myslel ze som ten filter dost neodvzdusnil, zajtra skusim znova. Kde je v nadrzi ta hadicka, myslis ten O kruzok na tej trubke v sacom kosi?

Vloženo

Pokud to dělá i na kanystr tak na nádrž se vykašly a hledej v motorovým prostoru.Ale jak píšeš po přidání plynu se to zhorší tak bych to typnul na čerpadlo někde saje vzduch.Buď ho nech repasovat nebo dej jiný.

Vloženo

Ani nestras s cerpadlom, auto ma nabehane 90 000. Nezvacsuje sa pridanim plynu aj podtlak vo filtry?

Vloženo (editace)

To bys musel jezdit na mazut tolik filtrů co jsi měnil nevyměním za celou životnost auta. Ještě můžeš odpojit hadičky v motorovým prostoru a pomocí kompresoru natlakovat tu část okolo motoru filtru čerpadla.Zpátečku ucpi takovým šroubkem který se vejde do hadičky a ztáhni motexpáskou do druhé pusť tlak vzduchu asi tak 1-2 atmosféry a pozoruj palivový systém někde se musí objevit unik paliva nebo to bude syčet.Vem jarovou vodu nebo něco co pění a potři věchno (spoje atd.) kde to bude bublat tak to bude to místo co ti dělá problémy.

Editováno: , autor: acek
Vloženo

Acek dakujem za radu. Tiez som to chcel natlakovat, ale nemam cim, tak som cakal ze v autorizovanom servise budu vediet ako na to. Ale bolo to presne tak ako som ocakaval, zistovanie chyby vymennym sposobom. A tolko penazi nemam, to tento zazrak radsej predam a kupim nejaky iny, co nebude mat bubliny. Inak zistil som ze ono je to bez bublin urcitu dobu po tom ako mu zalejem filter naftou. Chvilu to vzdrzi a potom si nacuca dakade vzduch. :feve:

Vloženo

Jakoby někde bylo přicpaný potrubí nevzniká tam podtlak? Pak si to někde při přidání plynu snaží táhnout palivo ale něde to asi není dost těsný a přisává vzduch.Mrkni do nádržě dolu na to sítko jestli není přicpaný.Můžeš to profouknout mělo by to jít i pusou.(od motoru do nádrže) Je to těžký radit jen na dálku,lepší by bylo být u toho.

Vloženo

Ten palivovy kos som mal von uz 2x, zajtra ho vyberiem treti raz, ale neviem ako lahko ma ist ten ventilcek prefuknut, mne sa zdalo ze ide dost tazko, myslim ten na vystupe paliva ,samozrejme ze som fukal po rozobrati kosa akoby smerom k motoru.

Vloženo

Este mam taku otazocku, ako sa daju menit tie rychlospojky na tych plastovych hadiciach, skusal to niekto, da sa to kupit niekde ?????

Vloženo

Nezavzdusni ani nechcipne, ale po 12 tich hodinach statia to startuje na 3-4 pretocenia a hlavne si myslim ze to asi nerobi dobre tomu cerpadlu ten vzduch v nafte. Nechcem aby sa to zhorsovalo.

Vloženo

No tak buď si zkusit od někoho půjčit celý filtr a otestovat nebo sehnat kompresor a zkoušet tlakování společně s mýdlovou vodou ta nětěsnost se tam musí ukázat. Víc ti neporadím jedině pokus omyl ale to ti řekly už v servisu. ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...