JasonB29 Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 A myslis ze to pujde v autorizaku objednat aniz bych to tam musel nechavat menit?Mam hodne blbou zkusenost s autorizakem.Jednak do vymena oleje po 1000km se mi taky nechce ale zas si rikam ze se tam bordel nebude dalsich 8000km delat neplechu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 (editace) Urcite to pujde objednat. Proste tam prijdes, nadiktujes VIN a reknes co potrebujes. V drtive vetsine pripadu to tam maji hned druhy den (je to teda jen moje zkusenost z asi peti objednavek). Nicmene ja skoro vsechno objednavam na cc-autodily... Editováno: 20. Duben 2016, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 CC autodily v pohode, autorizak taky, az an tu ochutu Jinak kdyz je ochotny autorizak, v systemu obejdna a zavoz maji myslim 6-7 rano, takze drtiva vetsina dilu do druheho dne ...A dobre sehant kamarada co dale ve Skodovce, at ti to koupi on, maji tusim 10% slevu na vse ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasonB29 Vloženo 25. Duben 2016 Sdílet Vloženo 25. Duben 2016 Chtěl bych se jen zeptat nevíte na kolik Nm se mají nové šrouby dotahovat? A třeba i na kolik Nm se dotahují šrouby na olejové vaně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mauditt Vloženo 25. Duben 2016 Sdílet Vloženo 25. Duben 2016 Chtěl bych se jen zeptat nevíte na kolik Nm se mají nové šrouby dotahovat? A třeba i na kolik Nm se dotahují šrouby na olejové vaně? Nie som mechanik, ale tu to na posl.stránkach to nájdete:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 ojničné šróby 30Nm+90° šróby na vani → teraz napíšem čo píše DP ...takže najprv šróby do kríža utiahnuť na 5Nm,potom utiahnuť šróby motor-prevodovka na 45Nm a nakoniec utiahnuť šróby na vani na 15Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasonB29 Vloženo 11. Květen 2016 Sdílet Vloženo 11. Květen 2016 Ojniční šrouby jen na 30Nm + 90stupňů?Příjde mi to málo ale když to píšou v DP.Ale děkuju za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudela.tom Vloženo 16. Červen 2016 Sdílet Vloženo 16. Červen 2016 (editace) Takže ďaší motor BXE MR2008 kľakol, kua keby som vedel skôr otej ojnici tak to dám spraviť, ale ko*oti v škoda servise vôbec nič nepovedia, len mi radili meniť žhaviče, lebo im ich vraj na diagnostike ukazuje s vadou. A to som bol v 4 rôznych autorizákoch. Hlavne, že pri 200k už nedajú ani cent na opravu. Btw olej menený v škode, interval 15k (olej longlife na 30k), žiaden čip a strelilo to pri rýchlosti 155km/h na diaľnici, ani som mu nenakladal, len na tempomate. Nájazd 200k. Fotky potom keď to bude rozobraté. AD1, vie niekto čo treba meniť keď to strelí, plus nemá náhodou niekto v CZ motor BXE na predaj ? Nejaký repas alebo tak? Hlavne nie s tými debilnými šróbmi a ojničnými ložiskami TH. Editováno: 16. Červen 2016, autor: kudela.tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 16. Červen 2016 Sdílet Vloženo 16. Červen 2016 Oprava podle me draha, sehnat jiny motor, pocitej ale tak minimalne 150-200k najezd ... a u nej udlat nove saly ... mysliom ez 15-20k motor + prace tak 2-3 dny. A autorizak kdyby ti dal kulanci, tak tam musis jezdit pravidelne, a pak se s tejne rozhoduje jestli ano a kolik ( asi podle toho kolik xxk jsi tam nechal za predrazeny servis ) Jenze polomotor stoji ymslim 85-90k, daji ti pulku a jsi na 45 stejne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudela.tom Vloženo 16. Červen 2016 Sdílet Vloženo 16. Červen 2016 (editace) no už som zháňal druhý motor, našiel som jeden z konca roku 2009, (údajne 120t km, to je ale otázne) teraz by som ale rád vedel, či aj na konci roku 2009 mali tieto motory problémy. Plus jeden z roku 2010 ale tam mi príde cena vysoká. Oba sú komplet aj s turbom (ak budem chcieť), čo sa hodí, keďže moje už aj tak bolo hlučné a je dosť veľká šanca, že si to turbo odnieslo tiež. Hlavne ten z roku 2010 predáva pán ako komplet celý motorový priestor, čiže preto taká cena. Ešte aj s chladičmi, nádržkami, hadičkami, palivovým filtrom atď čo mi je ale na dve veci, pýta za to 35k. Lebo zas ak ten "nový" motor z 2009/2010 roku má už tie dobré šály tak je zbytočne ho rozoberať. Ale zas to by som si asi nchal spraviť možno priamo v škode, že koľko si za to zapýtajú tie ku*** ak dobre vedia, že je s tým problém. Motor z 2007/2008 nechcem, bo ak má nájazd niekde okolo 180tis a tie šály tak je možné, že tie ojnice budú mať už také vôle, že to už ani alobalom nedorovnám btw škoda sa vyjadrila, že s týmto nájazdom a ročníkom budem rád ak mi dajú 30%, čo koniec koncov bude 5x viac ako to čo dám za komplet používaný motor + práca. A len pre štatistiku, ojnica pravdepodobne vyskočila cez olejovú vaňu a tiež diera na treťom valci. Editováno: 16. Červen 2016, autor: kudela.tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. Červen 2016 Sdílet Vloženo 17. Červen 2016 osobne by som rozobral hociktorý druhý motor a pozrel aké má šály a ak sú OK tak vymenil len skrutky ... ojnice tratili aj posledné BXE vo FL OII takže by som sa nespoliehal na nič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudela.tom Vloženo 17. Červen 2016 Sdílet Vloženo 17. Červen 2016 (editace) jj, zohnal som dobrého mechanika, čiže nechám ho to urobiť a rovno to môže vymeniť aj šály, už keď sa tam bude hrabať. Mechanika čo som mal dohodnutého predtým by som to nenechal robiť. Ináč stále hľadám BXE motor v čechách, najlepšie 2009/2010. Editováno: 17. Červen 2016, autor: kudela.tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSKO83 Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 (editace) včera vyměněny šály (Th) a šrouby. Motor BXE, vyrobeno 9/2009 (MR2010), najeto 142.000 km, bez čipu, výměna oleje po 15 tis. km. Editováno: 30. Červen 2016, autor: MiSKO83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 Hezký. Jen nevím co všichni máte pořád s tím chipem. Pokud je dobrý tak tyto součástky nijak zvlášť extrémně nepřepíná. To bych měl spíš obavu jaká olej byl použit ve vozidle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSKO83 Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 Že je bez chipu uvádím jako upřesnění, ptž. jsem se setkal i s názorem, že je to možná příčina. Olej pouze s normou VW 505.01. Konkrétně - Shell Helix Diesel HX7 AV 5W-30 nebo nově Castrol EDGE Turbo Diesel Titanium FST 5W-40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 To jsem si i myslel. Castrol = né moc šťastná volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 (editace) Na to nedostanes jinou odpoved, nez ze je to olejem. Sam nemuzu hodnotit, motor jsem jeste rozebrany nemel. Mel jsem teda sundanou vanu a byla krasne cista, ale to je neco jineho. (Driv jsem jezdil na Castrol, ted Valvoline. Vanu jsem sundaval jeste za Castrolu.) EDIT: Tak jsem nebyl dost rychly... Editováno: 30. Červen 2016, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 Tady si troufám říct že to nebude až tak o oleji jako o materiálu těch TH šál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 Olejem to rozhodne nebude, pokud sledujete fora, tak je ajsne ze to je materialem sal, proste loziska naprd, kdo ma 2008-2010, vymenit, nespekulovat ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 Kolik to cca vyjde cenove komplet ....ta vymena ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 2500-3000 saly, + srouby cca 600-700 + tesneni pod vanu - tmelove, to snad ma kazdy mechanik ... pak 2h prace, samo pri tom udelat olej ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSKO83 Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 (editace) Sniper_2003: Já vím, že s Millers Oil by se to nestalo ;-).. Editováno: 30. Červen 2016, autor: MiSKO83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 1. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2016 (editace) Pánové má odpověď byla hned z počátku překroucena. To že je to přepnutýma šroubama a šálama je bez debat. Výrobní vada tam je viz několik stránek předtím. Já reagoval na to že je tam nový motor bez chipu, kde nikdo za tu dobu nepotvrdil či nevyvrátil co se tato vada ví, jestli to chip uryhlí nebo ne a je to jen domněnkou JPP. Je nad slunce jasné, že i když tam budeš mít hitech olej a motor s touto vadou tak ti stejně nic nepomůže. Zmínka o oleji tam byla v souvislosti že by mě víc trápilo na novém motoru, že tam někdo dával LL na OG1 než že ten motor měl chip. 2 MISKO83 Musím tě zklamat i na MO by se to stalo, možná později ale stalo. Přeci jenom máš nový motor tak mu klidně dávej Castrol. Jestli máš ještě starý motor udělej rozborku vršku a koukni na vačku a hydroštely popřípadě fotodokumentace by byla úplně best. Samo jen pro zajímavost. Editováno: 1. Červenec 2016, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 1. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2016 Jak je utesnene viko ventilu? Je tam gumove tesneni nebo tmel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSKO83 Vloženo 1. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2016 Sniper_2003: motor nový zrovna není (140.000 km) - vyměnil jsem zavčasu. Vačka a hydra venku byli - dle vyjádření servisu celkem OK. Trochu jetý ale byly pánvičky. To je však na jiný vlákno. Co se olejů týče, tak myslím, že je jedno, jaký značkový olej liješ (nepančovaný) - Castrol, Valvoline, Shell, MO, atd.. Důležitý je držet se předepsané normy a měnit nejpozději po 15 tis. Ostatní je taky JPP - neprůkazné. Jediný, co jde změřit, je vítr v peněžence. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.