Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ja si to menil ted v sobotu. Mam taky 1,9 TDI 66 kw, r.v. 2003

Na tom starem bylo cislo 1J0 959 455 D.

Po dlouhem badani s temi cisly sem dosel k tomu by to mel byt typ 6X0 959 455 A.

Ten puvodni byl udajne timto nahrazen.

Rozdil je snad jen v tom, ze ten novy ma trochu vetsi motorek a vykon 250/60 W, stary mel 200/60 W.

Dal sem tam cinskej za 750,- Kc, originalni stoji cca 3900,- Kc

Starej mel kaput lozisko, kdyz se tocil tak to klepalo celym autem.

Vloženo

ja som dal tiez cinu a ide zatial uz dva roky v kuse teda v lete s klimou lebo inac som ich tocit sa nevidel .. jedine v lete ked ide klima..

jedou i ted, kdyz auto stoji a klima je zapnuta

teda mozna i pri jizde, ale to moc nejde overit :-)

Vloženo

ja som myslel ze ide bez problemov a teda nie v kuse bez prestania,zeby sa nedali vypnut :-)))

teda ze som ich nevidel sa tocit napr v lete po zastaveni a naraste teploty,iba v pripade ze som mal zapnutu klimu.

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Zdravím pánové mám problém

-mám octu 1.6. 55kw (to není problém :palec2: ) bez klimatizace

-při zahřátí se mi nechce zapnout ventilátor na chladiči!!!!!!!

Teď menší příběh:28.4.2011 sem stál v koloně…auto se mi přehřálo díky tomu sem musel měnit tyto věci…1)těsnění pod hlavou..2)termostat+obal termostatu…3)čidlo teploty které je u motoru na hadici……ale stále řeším problém že mi nejede ten ventilátor tak to potřebuju dořešit ať to nemusím měnit znovu….dneska 1.5.2011 sem zkoušel najít tu kouzelnou krabičku co je pod baterkou jak tady píšete ale má octa tam žádnou krabičku nemá……všechny kontakty sem vystřííkal.......pojistky vyměnil....a stále nic

ŽÁDÁM VAS O RYCHLOU POMOC JAK TUTO ZÁVADU ODSTRANIT

-ještě mě napadlo jestli nemůže být špatné čidlo na chladiči a nebo relátko :feve:

Editováno: , autor: arnyy
Vloženo

A jen tak připojit přímo ten ventilátor k baterce jsi nezkoušel? Je vůbec dobrý?

Vem si k sobě pomocníka, odpoj konektor z ventilátoru, vem nějaké dva dráty, pomocník je přiloží ke kontaktům na baterce a ty na konektor ventilátoru.

Vloženo (editace)

zdar jj to sem zkoušel a ventilátor jede....mysl.že to může byt relátkem?ale nevím které to je

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravim mam takovy problem.Zjistil jsem ze se mi netoci ten velky ventilator dal jsem to do servisu a tam mi rekly ze ventilator je spatnej ze elektricky je to v poradku.vymnenily ventilator a ten se porad netoci klima ma polovicny vykon pac bezi jen ten malej ted co stim? At zase nevyhodim prachy oknem jen vim ze do tohodle servisu uz nejedu.Hlavne mi jde o to abych to nekde neuvaril ted jsem auto zahral 15 KM jizdou a pak cekal 10 Min na volnobech jestly se neroztoci ten velky ventilator a nic jen se roztocil na chvilku ten malej rucicka stale na 90 stupnich. je to TDicko a klima je manualni

Vloženo (editace)

spis zase zajet do toho stejnyho servisu, kde ti vymenili vetrak, kterym to evidentne nebylo a omlat jim to o hlavu

zkontroluj pojistku a i jeji kontakty, jedna se o pojistku na baterce, na vetrak je klasicka pojistka hned u tech plechovych

kdyz zapnes klimu, roztoci se vetrak (oba), jestli ne, tak rozebrat a vycistit rele na jednotce dochlazovani, ta je pod baterkou

Editováno: , autor: zdesim
  • o 3 roky později...
Vloženo

Zdravim koupil jsem octavu s klimatizaci a potreboval bych vedet zda je normalni, kdyz prijedu z prace cca 10km tak vetrak chladi jeste cca 15 min po vypnuti motoru. Nerad bych aby to bylo nejake zle znameni ci v zime vycucana baterka.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Zdravím páni, skúšal som na rychlo hladat podobný problem ale nenasiel som to, dost to súri. Ked pretocim kluc do polohy ked sa rozsietia kontrolky, tak sa zapne ventilator chladenia motora aj ked motor stal celu noc vonku. Viete co s tym moze byt ? Prosím o radu. 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Dobrý den,

vlastním Octavii 1.9 TDi 81 kW, r.v. 2002, climatronic.

Včera jsem dostal auto domů ze servisu, byla prováděna oprava prasklé hlavy. Příčinu však nikdo nezjistil.

Až teď jsem si uvědomil, že jsem za dobu co auto mám cca 5-6 měsíců ani jednou neviděl v chodu ventilátory chladiče. Chtěl bych se zeptat, zda-li je to normální.

Ventilátory se točí při zapnuté klimatizaci oba, ale jindy jsem je v chodu neviděl. Teplota na palubní desce podle budíku nikdy nepřekročila 90°C. Je možné, že z tohoto důvodu došlo k prasknutí hlavy? a zároveň je možné, že ventilátory nespínají protože voda skutečně nedosahuje teploty nutné pro sepnutí (dle mých informací 91-97°C)?

Pojistky jsem kontroloval a zdají se všechny v pořádku.

Předem děkuji za odpovědi.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

ventilátory spínají při cca 105-110°C, pokud ti teplota nikdy neleze víc jak půlka doprava, tak je vše ok, teploměr drží naprostředku od nějakých 80 do 110°C, ventilátory můžeš vyzkoušet třeba v koloně bez zaplé klimy, uvisíš, že poběží, samo by se hodilo ozkoušet obě rychlosti (proklemováním čidla)

Vloženo

Dobrý den chlapi,

je mi 15 a moc se nevyznám v autech, ale potřebuji poradit. Můj táta má Volkswagen Sharan 2.0 TDI z roku 2001 a vždy když vypne motor, tak mu stále jede ventilátor a musí ho odpojit od elektřiny, aby nejel. On by pořád něco opravoval v servise a to stojí dost peněz, chci se zeptat zda se taková závada dá vyřešit doma v garáži. Předem dík za odpověd. :)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Ahojte nejdu mi vobec ventilatori na octe 1.6 75kw, oba su funkcne odskusal som ich na priamo, aj riadiacu jednotku ventilatorov som mal od suseda na odskusanie no nepomohlo ani to, v kolone mi vrela voda rychlo som pustil kurenie o zysiel z dialnice, na fotkach su tri cidla na ktorom z nich mam premostit kable aby som pripadne spustil ventilator? A ktory z troch snimacov na co sluzi? Ten na chladici som skusal premostit kable no nic na neudialo, VAG hlasy chybu ventilator cislo 2 skrat na kostru a ani test akcnych clenov ich nerozbehol, poistky na beterke ok aj ukostrenia pod bateriou su prekontrolovane.

post-91471-0-25710500-1444122678_thumb.j

post-91471-0-98788100-1444122700_thumb.j

Editováno: , autor: MarkusDelRey
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Zdravím, chcem sa spýtať čím to môže byť keď sa mi oba ventilátory zapnú skoro , motor nemá ani 60 stupňov. Vag mi hlási chybu čidla na chladiči no po výmene to tam stále vypisuje, a ventilátory si bežia nonstop. Po vypnutí motora ich vypne. S teplotou problém nieje , auto sa zahreje na 90 a drží. Nejaká rada ? Je to octavia 1 1.6 75kw , 2002 , manuálna klíma.

Editováno: , autor: maros8492

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...