zdesim Vloženo 24. Srpen 2011 Vloženo 24. Srpen 2011 (editace) spis zase zajet do toho stejnyho servisu, kde ti vymenili vetrak, kterym to evidentne nebylo a omlat jim to o hlavu zkontroluj pojistku a i jeji kontakty, jedna se o pojistku na baterce, na vetrak je klasicka pojistka hned u tech plechovych kdyz zapnes klimu, roztoci se vetrak (oba), jestli ne, tak rozebrat a vycistit rele na jednotce dochlazovani, ta je pod baterkou Editováno: 24. Srpen 2011, autor: zdesim Citovat
Wolfik101 Vloženo 24. Říjen 2014 Vloženo 24. Říjen 2014 Zdravim koupil jsem octavu s klimatizaci a potreboval bych vedet zda je normalni, kdyz prijedu z prace cca 10km tak vetrak chladi jeste cca 15 min po vypnuti motoru. Nerad bych aby to bylo nejake zle znameni ci v zime vycucana baterka. Citovat
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2014 Vloženo 24. Říjen 2014 Asi myslíš ventilátor u chladiče? Jestli ano, tak podobné téma je ZDE. Citovat
Wolfik101 Vloženo 24. Říjen 2014 Vloženo 24. Říjen 2014 (editace) jsem amater s tim co to zrovna je pravy vetram vypnuty a levy jede pry to je ke klimosce Editováno: 24. Říjen 2014, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2014 Vloženo 24. Říjen 2014 Témata slučuji. A necituj předchozí příspěvek. Citovat
figo16111 Vloženo 29. Červen 2015 Vloženo 29. Červen 2015 Zdravím páni, skúšal som na rychlo hladat podobný problem ale nenasiel som to, dost to súri. Ked pretocim kluc do polohy ked sa rozsietia kontrolky, tak sa zapne ventilator chladenia motora aj ked motor stal celu noc vonku. Viete co s tym moze byt ? Prosím o radu. Citovat
Wittmann Vloženo 29. Červen 2015 Vloženo 29. Červen 2015 máš klimu? může to dělat čidlo teploty, případně ŘJ dochlazování Citovat
figo16111 Vloženo 29. Červen 2015 Vloženo 29. Červen 2015 mám climatronic a tam mi vypisalo chybu 4b6 ale neviem ci to ma s tym nieco spolocne ... a kde je to cidlo teploty alebo rj dochladzovania ? dík Citovat
Wittmann Vloženo 29. Červen 2015 Vloženo 29. Červen 2015 To je nějaké divné, co ti to píše a to ti vapsal VAG? čidlo je na chladiči a jednotka na levém nosníku v motorovém prostoru - spíše je ale přístupná zespodu Citovat
figo16111 Vloženo 30. Červen 2015 Vloženo 30. Červen 2015 No oco na aute presiel 700km pretoze isiel do prahy a odvtedy sa to stava stale ... klimu pouzival ... a ten kod mi ukazal climatronik ... Vag doma nemam Citovat
John.pro Vloženo 18. Červenec 2015 Vloženo 18. Červenec 2015 Dobrý den, vlastním Octavii 1.9 TDi 81 kW, r.v. 2002, climatronic. Včera jsem dostal auto domů ze servisu, byla prováděna oprava prasklé hlavy. Příčinu však nikdo nezjistil. Až teď jsem si uvědomil, že jsem za dobu co auto mám cca 5-6 měsíců ani jednou neviděl v chodu ventilátory chladiče. Chtěl bych se zeptat, zda-li je to normální. Ventilátory se točí při zapnuté klimatizaci oba, ale jindy jsem je v chodu neviděl. Teplota na palubní desce podle budíku nikdy nepřekročila 90°C. Je možné, že z tohoto důvodu došlo k prasknutí hlavy? a zároveň je možné, že ventilátory nespínají protože voda skutečně nedosahuje teploty nutné pro sepnutí (dle mých informací 91-97°C)? Pojistky jsem kontroloval a zdají se všechny v pořádku. Předem děkuji za odpovědi. Citovat
rolbař Vloženo 26. Červenec 2015 Vloženo 26. Červenec 2015 ventilátory spínají při cca 105-110°C, pokud ti teplota nikdy neleze víc jak půlka doprava, tak je vše ok, teploměr drží naprostředku od nějakých 80 do 110°C, ventilátory můžeš vyzkoušet třeba v koloně bez zaplé klimy, uvisíš, že poběží, samo by se hodilo ozkoušet obě rychlosti (proklemováním čidla) Citovat
Ben Andrýsek Vloženo 31. Červenec 2015 Vloženo 31. Červenec 2015 Dobrý den chlapi, je mi 15 a moc se nevyznám v autech, ale potřebuji poradit. Můj táta má Volkswagen Sharan 2.0 TDI z roku 2001 a vždy když vypne motor, tak mu stále jede ventilátor a musí ho odpojit od elektřiny, aby nejel. On by pořád něco opravoval v servise a to stojí dost peněz, chci se zeptat zda se taková závada dá vyřešit doma v garáži. Předem dík za odpověd. Citovat
MarkusDelRey Vloženo 6. Říjen 2015 Vloženo 6. Říjen 2015 (editace) Ahojte nejdu mi vobec ventilatori na octe 1.6 75kw, oba su funkcne odskusal som ich na priamo, aj riadiacu jednotku ventilatorov som mal od suseda na odskusanie no nepomohlo ani to, v kolone mi vrela voda rychlo som pustil kurenie o zysiel z dialnice, na fotkach su tri cidla na ktorom z nich mam premostit kable aby som pripadne spustil ventilator? A ktory z troch snimacov na co sluzi? Ten na chladici som skusal premostit kable no nic na neudialo, VAG hlasy chybu ventilator cislo 2 skrat na kostru a ani test akcnych clenov ich nerozbehol, poistky na beterke ok aj ukostrenia pod bateriou su prekontrolovane. Editováno: 6. Říjen 2015, autor: MarkusDelRey Citovat
maros8492 Vloženo 27. Listopad 2015 Vloženo 27. Listopad 2015 (editace) Zdravím, chcem sa spýtať čím to môže byť keď sa mi oba ventilátory zapnú skoro , motor nemá ani 60 stupňov. Vag mi hlási chybu čidla na chladiči no po výmene to tam stále vypisuje, a ventilátory si bežia nonstop. Po vypnutí motora ich vypne. S teplotou problém nieje , auto sa zahreje na 90 a drží. Nejaká rada ? Je to octavia 1 1.6 75kw , 2002 , manuálna klíma. Editováno: 27. Listopad 2015, autor: maros8492 Citovat
maros8492 Vloženo 29. Listopad 2015 Vloženo 29. Listopad 2015 Chyba vymazaná , a stále sa tam znova objaví. Citovat
TomKala Vloženo 10. Únor 2016 Vloženo 10. Únor 2016 v lete jsem resil problem, ze mi nespina velky ventilator... viz video. jde nejak elegatne vyzkouset, zda je ok ? Citovat
MarkusDelRey Vloženo 10. Únor 2016 Vloženo 10. Únor 2016 Skusit ho mozes na priamo, pripoj kable na bateriu pripadne skusit vagom test akcnych clenov. Citovat
Lubos85 Vloženo 2. Prosinec 2016 Vloženo 2. Prosinec 2016 (editace) Ahoj lidi potřeboval bych poradit. Když nastartuji auto tak mi asi každých 7 vteřin spínají ventilátory a točí se asi 3vteřiny a zase vypnou. Motoru takhle kolísají otáčky motoru. Toto se děje i když je motor studený a i když je teplý. Auto bylo 10 dní v servisu a hledali závadu. Vyměnili náplň klimatizace a byl asi na chvilku klid. Dnes jsem dojel ze servisu domů a auto zase spíná ventilátory jako předtím. Když to píchnu na diagnostiku tak to nenajde žádnou chybu. Když dám klimatronik naplno na maximální teplotu a i na nejnižší teplotu tak stále ventilátory každou chvilku sepnou a po chvilce zase se zastaví. Už nevím čím to může být a v servisu asi už asi taky ne. Díky moc za každou radu. Správci se omluvám jestli je tu takovéto téma. Já ho nenašel. Díky Editováno: 2. Prosinec 2016, autor: Luďa Upraven název Citovat
Štepco Vloženo Úterý v 17:39 Vloženo Úterý v 17:39 zdravím vás chcel by som len poradiť kde môže byt chyba nezopne ventilator chladenia snímače vymenené,rele odskúšané,ventilator samotní funguje poistky ok Citovat
ben06 Vloženo Úterý v 17:47 Vloženo Úterý v 17:47 Pod baterkou je ještě dochlazovací jednotka, měl jsem tam jednou uhitý pin Citovat
Štepco Vloženo Úterý v 17:54 Vloženo Úterý v 17:54 Skúsim to zajtra teda pozrieť ako ta jednotka vyzerá netuším ale budem hľadať tak ako vravite 1 Citovat
Štepco Vloženo včera v 15:40 Vloženo včera v 15:40 Všetko poodpajane jednotka pomerana žiadna chyba všetky piny ok zapojil som a ventilator nezopne už neviem kde môže byt problém vdaka za radu Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.