Přejít na obsah

Ventilátor chladiča


bobocop

Doporučené příspěvky

Tak to nevim vse je oznaceni audi ci WV - no kdyz zapnu klima tlacitko a pak nastartuju tak se kompresor sepne za par sekund asi 3 sec. to je vse v poradku. Dal uz nevim jak vysledovat typ klimatizace

musela by být uvedená na typ. štítku v kufru. Oni se totiž dělají různé sady na dodělání klimy, jedna je od škody za 45tis a pak je několik sad kolem 30tis. Jestli si to tam někdo nedal. Jinak origo trubky jsou od ventilu hliníkové akorát na té slabší je pak plast. návlek. Zjisti, jestli to není dorábka, to mě zajímá ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Tak to nevim vse je oznaceni audi ci WV - no kdyz zapnu klima tlacitko a pak nastartuju tak se kompresor sepne za par sekund asi 3 sec. to je vse v poradku. Dal uz nevim jak vysledovat typ klimatizace

musela by být uvedená na typ. štítku v kufru. Oni se totiž dělají různé sady na dodělání klimy, jedna je od škody za 45tis a pak je několik sad kolem 30tis. Jestli si to tam někdo nedal. Jinak origo trubky jsou od ventilu hliníkové akorát na té slabší je pak plast. návlek. Zjisti, jestli to není dorábka, to mě zajímá ;)

Uf no co na tom stitku mam hledat ja ho sem hodim -

post-3876-1179347841_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to nevim vse je oznaceni audi ci WV - no kdyz zapnu klima tlacitko a pak nastartuju tak se kompresor sepne za par sekund asi 3 sec. to je vse v poradku. Dal uz nevim jak vysledovat typ klimatizace

musela by být uvedená na typ. štítku v kufru. Oni se totiž dělají různé sady na dodělání klimy, jedna je od škody za 45tis a pak je několik sad kolem 30tis. Jestli si to tam někdo nedal. Jinak origo trubky jsou od ventilu hliníkové akorát na té slabší je pak plast. návlek. Zjisti, jestli to není dorábka, to mě zajímá ;)

Uf no co na tom stitku mam hledat ja ho sem hodim -

Je to jasný, klima je dodělávaná, na štítku není napsaná, projel jsme to celé dekoderem a máš tam topení s manuální regulací teploty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo?

A co technicak velky - je to tam napsane?

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo?

A co technicak velky - je to tam napsane?

Jako, nebýt těch trubek a hlavně toho ventilátoru, tak by to poznat snad ani nebylo, já teď přestavuju auto a pochybuju, že někdo od oka pozná, že to kdysi byla LX verze a bude to mít plnou palbu. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773

Ta klima se dodělávala hodně, taky je to znát tím, že je vedení klimy oddělené od vedení auta. Jako na fci to nemá vliv, ale problém by asi nastal s díly, jak to není origo, tak kde to shánět.

V TP je napsané akorát ABS, immo a bagy, klima není.

A ještě na chladičové stěněn není štítek náplně AC, teda pokud si ho nesmyl, al eto jde hooodně blbě

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo?

A co technicak velky - je to tam napsane?

Jako, nebýt těch trubek a hlavně toho ventilátoru, tak by to poznat snad ani nebylo, já teď přestavuju auto a pochybuju, že někdo od oka pozná, že to kdysi byla LX verze a bude to mít plnou palbu. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773

Ta klima se dodělávala hodně, taky je to znát tím, že je vedení klimy oddělené od vedení auta. Jako na fci to nemá vliv, ale problém by asi nastal s díly, jak to není origo, tak kde to shánět.

V TP je napsané akorát ABS, immo a bagy, klima není.

To je fakt - ale klima kompresor je shodny i tlacitko na panelu - vcetne podsviceni - takze spise asi kde je zmena - trubky a mozna jeste neco

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo?

A co technicak velky - je to tam napsane?

Jako, nebýt těch trubek a hlavně toho ventilátoru, tak by to poznat snad ani nebylo, já teď přestavuju auto a pochybuju, že někdo od oka pozná, že to kdysi byla LX verze a bude to mít plnou palbu. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773

Ta klima se dodělávala hodně, taky je to znát tím, že je vedení klimy oddělené od vedení auta. Jako na fci to nemá vliv, ale problém by asi nastal s díly, jak to není origo, tak kde to shánět.

V TP je napsané akorát ABS, immo a bagy, klima není.

To je fakt - ale klima kompresor je shodny i tlacitko na panelu - vcetne podsviceni - takze spise asi kde je zmena - trubky a mozna jeste neco

Topení použili origo, jinak to nejde a kompík taky, aby sednul na držák, jinak ostatní je nějaká sada na dorábku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo?

A co technicak velky - je to tam napsane?

Jako, nebýt těch trubek a hlavně toho ventilátoru, tak by to poznat snad ani nebylo, já teď přestavuju auto a pochybuju, že někdo od oka pozná, že to kdysi byla LX verze a bude to mít plnou palbu. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773

Ta klima se dodělávala hodně, taky je to znát tím, že je vedení klimy oddělené od vedení auta. Jako na fci to nemá vliv, ale problém by asi nastal s díly, jak to není origo, tak kde to shánět.

V TP je napsané akorát ABS, immo a bagy, klima není.

To je fakt - ale klima kompresor je shodny i tlacitko na panelu - vcetne podsviceni - takze spise asi kde je zmena - trubky a mozna jeste neco

Topení použili origo, jinak to nejde a kompík taky, aby sednul na držák, jinak ostatní je nějaká sada na dorábku.

A jak je udelany clovece to spozdeni kompresoru po nastartovani - ridici jednotka motoru asi vi ze je sepnuta klima

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo?

A co technicak velky - je to tam napsane?

Jako, nebýt těch trubek a hlavně toho ventilátoru, tak by to poznat snad ani nebylo, já teď přestavuju auto a pochybuju, že někdo od oka pozná, že to kdysi byla LX verze a bude to mít plnou palbu. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773

Ta klima se dodělávala hodně, taky je to znát tím, že je vedení klimy oddělené od vedení auta. Jako na fci to nemá vliv, ale problém by asi nastal s díly, jak to není origo, tak kde to shánět.

V TP je napsané akorát ABS, immo a bagy, klima není.

To je fakt - ale klima kompresor je shodny i tlacitko na panelu - vcetne podsviceni - takze spise asi kde je zmena - trubky a mozna jeste neco

Topení použili origo, jinak to nejde a kompík taky, aby sednul na držák, jinak ostatní je nějaká sada na dorábku.

A jak je udelany clovece to spozdeni kompresoru po nastartovani - ridici jednotka motoru asi vi ze je sepnuta klima

správně je to asi takhle: sepneš tlačítko AC a když je auto nenastartované, jen zaplé zap. tak běží větráky, jak nastartuješ, tak se dá signál řj motou aby zvedla otáčky o 100 - 200 a souběžně s tím se spíná kompík. Nevím, jak to tam máš ty, ale nejspíš by ta měla být i origo jednotka dochlazování, ta vše řídí.

Ale pokud to fachá OK, tak to raději neřeš, možná už teď máš brouka v hlavě, že nemáš origo klimu. Mě jen zajímal ten větrák, dokonce jsem se tě na to ptal i v jiném tématu. Je to pěst na oko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Doma je dalsi Octa a ta ma predni ventilator jinak natocen - a vse trubky jsou uz v hliniku. JKinak od kud jsi? ja okres..........§§§

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.

takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo.

Tak to je tedy hustý. A já jsem si říkal jak nádherně drží stejnou teplotu vody. Ale bylo mi to někdy trochu divné, párkrát se již sepnul ventilátor na chalezení a te teplota byla pořád stejně na rysce 90 °C.

Jeden čas jsem měl špatnej termostat a ručička ukazovala asi tak 2 mm na levo, což jsem si myslel, že to bude asi tak 80 °C tak jsem s tím v poho pár týdnů jezdil, teď už vím, že to bylo tak 60°C. :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku?

Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka :kuk:

No na kazdy chladic ventilator - prece nebude ventilator foukat pres jeden chladic, ktery je navic jeste k tomu na 90C

To ale 100% není originální, origo jsou dva ze strany motoru a foukají přes oba chladiče .

Stejnak ten chladič tam, máš nějak divnej, co je to za dostavbu?? :kuk:

Jsem druhy majitel - prvni byla firma v Praze - chladis je normalni a ventilator uplne stejny jako u nasi druhe Octy

Mám to samé.Jedem ze předu a druhý ze zadu.Je to asi tím,že mám dodělávanou klimu""DIAVIA""

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že nás je s dodělavanou klimou docela dost

Viz můj příspěvek v http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry470448

Má někdo stejnou?

Jak jste s jí spokojeni?

Já mám několik problémů:

1) Špatné konektory, montáž

2) Při orčité vlhkosti popiskuje klínový řemen

3) Není to spojené s ŘJ motoru t.j před spuštěním klima kompresoru se nezvýší otáčky.

4) Nefunguje mi čidlo nízkého tlaku

Hurá nejsem sám, mám taky klima DIAVIA, -_-lol
Editováno: , autor: Franta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Franta:

musím zaklepat zatím běhá, ale problém jsem již menší měl. Nefachčil ofuk čelní skla, rozebral jsem plasty

středního tunelu a zjistil, že jeden servomotor nepracuje jak má, přesněji táhlo se zaseklo za vymezovací

zarážku. Servomotory OK, ale i po opravě nechtěl fachat korektně, až teprve po odpojení baterky se provedl

reset a smotor byl zase funkční. Teď to vypadá jak banalita, ale nechtěl bych to dělat znovu.

Trochu mě též překvapuje, že po instalaci tam zůstal alternátor 70A. Při zapnutí klimy pociťuji jemné škubnutí

motoru i když je to 1.8 a výkonu je dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Návštěvník

U me klima taky ok - chladi dobre, napln asi gut. Jinak nepiska klinak, jen nekdy si zaskrta klima kompresor - o spojku - musim zap a vyp a pak si spojka sedne, budu se muset nato juknout - bud upravit mezeru ci namazat.

:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj všem.

Mám problém. Jeden z předních motoru ventilátoru skučí a vrčí a je zřejmě před zadřením. pokoušel se nějaký šikula ten motor rozebrat a opravit. Někde jsem četl, že je neopravitelný, ale tomu se nechci jen tak poddat. Budu rád za každou radu.Vyměna ovšem není to co právě hledám.

Děkuji :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jsem ten menší asi před 14 dny. Ani se nehnul. Když jsem ho vyndal, zjistil jsem, že se do něj nijak nedostanu,pokusil jsem se to promáznout a rozhejbat, ale nic. Koupil jsem na vrakáči za 1.500,- Kč jinej a běhá jak steklej. Nové jsou zatraceně drahé. Jinak vventilátory se zde již taky řeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...