rolbař Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Tak to nevim vse je oznaceni audi ci WV - no kdyz zapnu klima tlacitko a pak nastartuju tak se kompresor sepne za par sekund asi 3 sec. to je vse v poradku. Dal uz nevim jak vysledovat typ klimatizace musela by být uvedená na typ. štítku v kufru. Oni se totiž dělají různé sady na dodělání klimy, jedna je od škody za 45tis a pak je několik sad kolem 30tis. Jestli si to tam někdo nedal. Jinak origo trubky jsou od ventilu hliníkové akorát na té slabší je pak plast. návlek. Zjisti, jestli to není dorábka, to mě zajímá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Auto kupovane od auto Jarov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Tak to nevim vse je oznaceni audi ci WV - no kdyz zapnu klima tlacitko a pak nastartuju tak se kompresor sepne za par sekund asi 3 sec. to je vse v poradku. Dal uz nevim jak vysledovat typ klimatizace musela by být uvedená na typ. štítku v kufru. Oni se totiž dělají různé sady na dodělání klimy, jedna je od škody za 45tis a pak je několik sad kolem 30tis. Jestli si to tam někdo nedal. Jinak origo trubky jsou od ventilu hliníkové akorát na té slabší je pak plast. návlek. Zjisti, jestli to není dorábka, to mě zajímá Uf no co na tom stitku mam hledat ja ho sem hodim - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Tak to nevim vse je oznaceni audi ci WV - no kdyz zapnu klima tlacitko a pak nastartuju tak se kompresor sepne za par sekund asi 3 sec. to je vse v poradku. Dal uz nevim jak vysledovat typ klimatizace musela by být uvedená na typ. štítku v kufru. Oni se totiž dělají různé sady na dodělání klimy, jedna je od škody za 45tis a pak je několik sad kolem 30tis. Jestli si to tam někdo nedal. Jinak origo trubky jsou od ventilu hliníkové akorát na té slabší je pak plast. návlek. Zjisti, jestli to není dorábka, to mě zajímá Uf no co na tom stitku mam hledat ja ho sem hodim - Je to jasný, klima je dodělávaná, na štítku není napsaná, projel jsme to celé dekoderem a máš tam topení s manuální regulací teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 (editace) To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo? A co technicak velky - je to tam napsane? Editováno: 16. Květen 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 (editace) To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo?A co technicak velky - je to tam napsane? Jako, nebýt těch trubek a hlavně toho ventilátoru, tak by to poznat snad ani nebylo, já teď přestavuju auto a pochybuju, že někdo od oka pozná, že to kdysi byla LX verze a bude to mít plnou palbu. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773 Ta klima se dodělávala hodně, taky je to znát tím, že je vedení klimy oddělené od vedení auta. Jako na fci to nemá vliv, ale problém by asi nastal s díly, jak to není origo, tak kde to shánět. V TP je napsané akorát ABS, immo a bagy, klima není. A ještě na chladičové stěněn není štítek náplně AC, teda pokud si ho nesmyl, al eto jde hooodně blbě Editováno: 16. Květen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo?A co technicak velky - je to tam napsane? Jako, nebýt těch trubek a hlavně toho ventilátoru, tak by to poznat snad ani nebylo, já teď přestavuju auto a pochybuju, že někdo od oka pozná, že to kdysi byla LX verze a bude to mít plnou palbu. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773 Ta klima se dodělávala hodně, taky je to znát tím, že je vedení klimy oddělené od vedení auta. Jako na fci to nemá vliv, ale problém by asi nastal s díly, jak to není origo, tak kde to shánět. V TP je napsané akorát ABS, immo a bagy, klima není. To je fakt - ale klima kompresor je shodny i tlacitko na panelu - vcetne podsviceni - takze spise asi kde je zmena - trubky a mozna jeste neco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo?A co technicak velky - je to tam napsane? Jako, nebýt těch trubek a hlavně toho ventilátoru, tak by to poznat snad ani nebylo, já teď přestavuju auto a pochybuju, že někdo od oka pozná, že to kdysi byla LX verze a bude to mít plnou palbu. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773 Ta klima se dodělávala hodně, taky je to znát tím, že je vedení klimy oddělené od vedení auta. Jako na fci to nemá vliv, ale problém by asi nastal s díly, jak to není origo, tak kde to shánět. V TP je napsané akorát ABS, immo a bagy, klima není. To je fakt - ale klima kompresor je shodny i tlacitko na panelu - vcetne podsviceni - takze spise asi kde je zmena - trubky a mozna jeste neco Topení použili origo, jinak to nejde a kompík taky, aby sednul na držák, jinak ostatní je nějaká sada na dorábku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo?A co technicak velky - je to tam napsane? Jako, nebýt těch trubek a hlavně toho ventilátoru, tak by to poznat snad ani nebylo, já teď přestavuju auto a pochybuju, že někdo od oka pozná, že to kdysi byla LX verze a bude to mít plnou palbu. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773 Ta klima se dodělávala hodně, taky je to znát tím, že je vedení klimy oddělené od vedení auta. Jako na fci to nemá vliv, ale problém by asi nastal s díly, jak to není origo, tak kde to shánět. V TP je napsané akorát ABS, immo a bagy, klima není. To je fakt - ale klima kompresor je shodny i tlacitko na panelu - vcetne podsviceni - takze spise asi kde je zmena - trubky a mozna jeste neco Topení použili origo, jinak to nejde a kompík taky, aby sednul na držák, jinak ostatní je nějaká sada na dorábku. A jak je udelany clovece to spozdeni kompresoru po nastartovani - ridici jednotka motoru asi vi ze je sepnuta klima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 To me rekni - vse je tak pekne udelane, az k nepoznani jen ty trubky - takze to musi bejt napsane na tom stitku jo?A co technicak velky - je to tam napsane? Jako, nebýt těch trubek a hlavně toho ventilátoru, tak by to poznat snad ani nebylo, já teď přestavuju auto a pochybuju, že někdo od oka pozná, že to kdysi byla LX verze a bude to mít plnou palbu. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773 Ta klima se dodělávala hodně, taky je to znát tím, že je vedení klimy oddělené od vedení auta. Jako na fci to nemá vliv, ale problém by asi nastal s díly, jak to není origo, tak kde to shánět. V TP je napsané akorát ABS, immo a bagy, klima není. To je fakt - ale klima kompresor je shodny i tlacitko na panelu - vcetne podsviceni - takze spise asi kde je zmena - trubky a mozna jeste neco Topení použili origo, jinak to nejde a kompík taky, aby sednul na držák, jinak ostatní je nějaká sada na dorábku. A jak je udelany clovece to spozdeni kompresoru po nastartovani - ridici jednotka motoru asi vi ze je sepnuta klima správně je to asi takhle: sepneš tlačítko AC a když je auto nenastartované, jen zaplé zap. tak běží větráky, jak nastartuješ, tak se dá signál řj motou aby zvedla otáčky o 100 - 200 a souběžně s tím se spíná kompík. Nevím, jak to tam máš ty, ale nejspíš by ta měla být i origo jednotka dochlazování, ta vše řídí. Ale pokud to fachá OK, tak to raději neřeš, možná už teď máš brouka v hlavě, že nemáš origo klimu. Mě jen zajímal ten větrák, dokonce jsem se tě na to ptal i v jiném tématu. Je to pěst na oko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 (editace) Doma je dalsi Octa a ta ma predni ventilator jinak natocen - a vse trubky jsou uz v hliniku. JKinak od kud jsi? ja okres..........§§§ Editováno: 17. Květen 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 (editace) Doma je dalsi Octa a ta ma predni ventilator jinak natocen - a vse trubky jsou uz v hliniku. JKinak od kud jsi? ja okres Náchod Máš PM Editováno: 16. Květen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Jo to neni daleko - clovece musim do pelcehu jdu rano ve 4 do prace zatim ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C. takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo. Tak to je tedy hustý. A já jsem si říkal jak nádherně drží stejnou teplotu vody. Ale bylo mi to někdy trochu divné, párkrát se již sepnul ventilátor na chalezení a te teplota byla pořád stejně na rysce 90 °C. Jeden čas jsem měl špatnej termostat a ručička ukazovala asi tak 2 mm na levo, což jsem si myslel, že to bude asi tak 80 °C tak jsem s tím v poho pár týdnů jezdil, teď už vím, že to bylo tak 60°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galaher Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku? Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka No na kazdy chladic ventilator - prece nebude ventilator foukat pres jeden chladic, ktery je navic jeste k tomu na 90C To ale 100% není originální, origo jsou dva ze strany motoru a foukají přes oba chladiče . Stejnak ten chladič tam, máš nějak divnej, co je to za dostavbu?? Jsem druhy majitel - prvni byla firma v Praze - chladis je normalni a ventilator uplne stejny jako u nasi druhe Octy Mám to samé.Jedem ze předu a druhý ze zadu.Je to asi tím,že mám dodělávanou klimu""DIAVIA"" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 Hurá nejsem sám, mám taky klima DIAVIA, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 18. Květen 2007 Sdílet Vloženo 18. Květen 2007 Kluci jak poznam ze je to Diavia - nechci abych to hledal nekde pul hodiny diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 18. Květen 2007 Sdílet Vloženo 18. Květen 2007 (editace) Koukám, že nás je s dodělavanou klimou docela dost Viz můj příspěvek v http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry470448 Má někdo stejnou? Jak jste s jí spokojeni? Já mám několik problémů: 1) Špatné konektory, montáž 2) Při orčité vlhkosti popiskuje klínový řemen 3) Není to spojené s ŘJ motoru t.j před spuštěním klima kompresoru se nezvýší otáčky. 4) Nefunguje mi čidlo nízkého tlaku Hurá nejsem sám, mám taky klima DIAVIA, Editováno: 18. Květen 2007, autor: Franta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 18. Květen 2007 Sdílet Vloženo 18. Květen 2007 to Octavka: mám samolepu na kastli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 18. Květen 2007 Sdílet Vloženo 18. Květen 2007 to Franta: musím zaklepat zatím běhá, ale problém jsem již menší měl. Nefachčil ofuk čelní skla, rozebral jsem plasty středního tunelu a zjistil, že jeden servomotor nepracuje jak má, přesněji táhlo se zaseklo za vymezovací zarážku. Servomotory OK, ale i po opravě nechtěl fachat korektně, až teprve po odpojení baterky se provedl reset a smotor byl zase funkční. Teď to vypadá jak banalita, ale nechtěl bych to dělat znovu. Trochu mě též překvapuje, že po instalaci tam zůstal alternátor 70A. Při zapnutí klimy pociťuji jemné škubnutí motoru i když je to 1.8 a výkonu je dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 U me klima taky ok - chladi dobre, napln asi gut. Jinak nepiska klinak, jen nekdy si zaskrta klima kompresor - o spojku - musim zap a vyp a pak si spojka sedne, budu se muset nato juknout - bud upravit mezeru ci namazat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 mě se naštěstí teplota nikdy nevyhoupla přes 90 stupňů, jenom v kolonách se posune o pár mm, ale po chvíli se vrátí na 90, ventilátor chlazení slyším jenom v kolonách, jinak jsem ho nikdy neslyšel ani neviděl běžet a to jsem si na něj i chvíli počkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rjulius Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 Ahoj všem. Mám problém. Jeden z předních motoru ventilátoru skučí a vrčí a je zřejmě před zadřením. pokoušel se nějaký šikula ten motor rozebrat a opravit. Někde jsem četl, že je neopravitelný, ale tomu se nechci jen tak poddat. Budu rád za každou radu.Vyměna ovšem není to co právě hledám. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 Měnil jsem ten menší asi před 14 dny. Ani se nehnul. Když jsem ho vyndal, zjistil jsem, že se do něj nijak nedostanu,pokusil jsem se to promáznout a rozhejbat, ale nic. Koupil jsem na vrakáči za 1.500,- Kč jinej a běhá jak steklej. Nové jsou zatraceně drahé. Jinak vventilátory se zde již taky řeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 jeden doma mám,cena 1499,-kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.