kojban Vloženo 20. Únor 2010 Sdílet Vloženo 20. Únor 2010 Mohol by mi niekto poradit? Normalne som siel pod plynom rychlostou cca 60km/h a zrazu akoby mi dosiel benzin. Ani hopkanie, poskakovanie, jednoducho out.... Viac som nenastartoval. Tocit toci, iskru dava, ale ani nebrnkne. Mam podozrenie na palivove cerpadlo. Mam klasiku 50 kW MPI r.v. 1995. Doteraz slapala ako hodinky. Taktiez sa chcem spytat: Nieje nahodou po zapnuti klucika pocut cca 2 sekundy take jemne bzucanie cerpadla? Nikdy som tomu nevenoval pozornost, ale zda sa mi, ze mi to akosi v kabine zacalo chybat. Dik za kazdu radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Ahoj, cerpadlo bysi mel slyset pri otoceni klicku urcite,mozna i dyl nez 2 sec. pokud nebezi muze byt chyba v cerpadle samotnem a nebo taky dost casto je problem s rele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kojban Vloženo 23. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 Ahoj, cerpadlo bysi mel slyset pri otoceni klicku urcite,mozna i dyl nez 2 sec. pokud nebezi muze byt chyba v cerpadle samotnem a nebo taky dost casto je problem s rele. Cauko. Tak som to skusal. Vsetko je pod napatim, rele cvaka, poistky su ok, a napatie je aj na konektore samotneho cerpadla. Ale cerpadlo po zapnuti klucika ani nepipne. Odpojil som aj hadicu privodu paliva na filter v motorovej casti a pri startovani nesla z hadice ani kvapka benzinu. Takze mozem kupit nove cerpadlo ze? Dik Miro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 ano přesně tak, je potřeba jej vyměnit. Já to řešil také před čtvrt rokem, akorát že mně to občas jelo občas nee. Koupil jsem na Aukru starší, vyměnil a mám po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 Ale pred kupou čerpadla skontroluj pre aky motor maš kupiť lebo si pisal že 1995 PMI a myslim že MPI davali až v 1996 ale možna sa ja mylim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Únor 2010 Sdílet Vloženo 24. Únor 2010 přesně tak 1,3 BMM má jiné než 1,3 MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kojban Vloženo 24. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2010 (editace) přesně tak 1,3 BMM má jiné než 1,3 MPI Da sa to zistit podla typu motora? (781.136 B KAT) Resp. podla tov. znacky? (EFF614) Alebo nevyrabali sa vtedy vozy napriklad v r.1995 ako model 1996? Bola kupovana v decembri 1995. Editováno: 24. Únor 2010, autor: kojban Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 24. Únor 2010 Sdílet Vloženo 24. Únor 2010 Na plaste motora je napis MPI ked nie tak to bude ešte ten starši jednbod BMM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Únor 2010 Sdílet Vloženo 24. Únor 2010 (editace) nemám teď při ruce DP, ale mám pocit že EFF je označení motoru pro jednobod, já mám EFF414 (02/1995). Jinak poznáš to také tak, pokud jsi byl už vzadu na nádrži, tak pokud máš BMM (jednobod) povolíš a vyšroubuješ převlečnou plastovou matici (musíš odpojit hadice a konektor) a vytáhneš vrchní část čerpadla. Ta spodní část (samotné čerpadlo s plovákem) je bajonetově uchyceno na dně nádrže. MPIčko je bajonetově uchyceno na vrchu nádrže, neboť to má vršek i spodek spojeno v jeden celek. Pokud budeš cokoli chtít vědět, klidně se ptej. Editováno: 24. Únor 2010, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noneac Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 (editace) nemám teď při ruce DP, ale mám pocit že EFF je označení motoru pro jednobod, já mám EFF414 (02/1995). Jinak poznáš to také tak, pokud jsi byl už vzadu na nádrži, tak pokud máš BMM (jednobod) povolíš a vyšroubuješ převlečnou plastovou matici (musíš odpojit hadice a konektor) a vytáhneš vrchní část čerpadla. Ta spodní část (samotné čerpadlo s plovákem) je bajonetově uchyceno na dně nádrže. MPIčko je bajonetově uchyceno na vrchu nádrže, neboť to má vršek i spodek spojeno v jeden celek. Já myslím že se to dá pohodlněji poznat podle vstříkovačů, pokud vím tak na MPI jsou na sací soustavě vidět v předu čtyři vstřikovače uchycené na palivové liště, je to hned pod plastovým krytem motoru. A na jednobodu je karburátor (nejspíš pod tím plastem), ale žádná stříkačka, ta je součástí karburátoru nejspíš. Zkrátka pokud od plastového krytu po motor nenajdeš vstřikovací jednotky, tak to asi MPI nebude. Editováno: 2. Březen 2010, autor: noneac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocfelda Vloženo 25. Duben 2010 Sdílet Vloženo 25. Duben 2010 Me se stalo v patek to same...kopec...podradim, pridam plyn, ale po par vterinach prestane reagovat na seslapnuti plynoveho pedalu a jak jsem zastavil, tak to chciplo a uz jsem nenastartoval. Starter toci, ale nema to tendenci chytnout. Nedavno predtim se mi obcas stavalo, ze kdyz jsem seslapl plyn vic, tak auto nejdrivv skublo a potom teprve jelo... Jak jsem to tu procital, tak by to mohlo byt palivove cerpadlo?? Jak se k nemu dostanu, abych to vyzkousel? Nejsem zrovna automechanik Mam Felicii Combi 1.6i, rok 98. Diky za kazdou radu, jsem z toho auta uz zoufalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyveco Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Me se stalo v patek to same...kopec...podradim, pridam plyn, ale po par vterinach prestane reagovat na seslapnuti plynoveho pedalu a jak jsem zastavil, tak to chciplo a uz jsem nenastartoval. Starter toci, ale nema to tendenci chytnout. Nedavno predtim se mi obcas stavalo, ze kdyz jsem seslapl plyn vic, tak auto nejdrivv skublo a potom teprve jelo... Jak jsem to tu procital, tak by to mohlo byt palivove cerpadlo?? Jak se k nemu dostanu, abych to vyzkousel? Nejsem zrovna automechanik Mam Felicii Combi 1.6i, rok 98. Diky za kazdou radu, jsem z toho auta uz zoufalej mám to samé ale na 1,3 GLXi 50 kW startér točí jak blázen svíčky blikaj jak disco ale po palivu ani památky mám potuchu že palivové čerpadlo přišel jsi na kde je ? a jak ho demontovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 (editace) palivové čerpadlo je nasazené přímo v nádrži, přložený návod tě třeba pomůže nasměrovat jak dotyčná věc vypadá a jak jí dostat z auta (návod-eerpadlo).pdf Editováno: 3. Únor 2012, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hagrid_cZ Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 mám to samé ale na 1,3 GLXi 50 kW startér točí jak blázen svíčky blikaj jak disco ale po palivu ani památky mám potuchu že palivové čerpadlo přišel jsi na kde je ? a jak ho demontovat ? Doporučuji nejdřív překontrolovat zda jde do čerpadla proud... Může to být tajný vypínač, voda či krysa co přehlodala kabel :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 samo prověřit i relátko v pojistkovém boxu, zda spíná čerpadlo, pokud ano, odzkoušet po odpojení hadic od čerpadla, zda po zapnutí klíčku dává benzín .... prostě těch možností je milion, je třeba někde začít a laborovat a postupně vyřazovat možné příčiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyveco Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 Doporučuji nejdřív překontrolovat zda jde do čerpadla proud... Může to být tajný vypínač, voda či krysa co přehlodala kabel :-) tak jsem zjistil proud tam jde relé cvaká jak má, sehnal jsem si starší čerpadlo z stříkačky Favorita ujel jsem 30 a to samé přestala reagovat na plynový pedál tak jsem myslel zamrzlý benzín dnes celý den v garáži u kamen po 5 hodinách v teple nastartuji chvíly vrká a zdechne, tak jsem vyměnil palivový filtr byl lehce zanesený , nastartuji opět chvíly 5-10 minut vrká a opět zdechne, tak jsem otevřel čerpadlo sundal hadičku která vede z čerpadla a tam sucho, tak jsem čerpadlo vytáhl zapojil ho mimo nádrž a rozeběhlo se chrlilo na mě litry benzínu tak jsem strčil do nádrž nasadil na bajonet ,nasadil hadičky otočil klíčem a už čerpadlo chrilo benzín až k motoru tak jsem to zkompletoval nastartoval a dobré, tak že to projedu opět jsem ujel 25 km na rovině jak když dojde benzín a nereagovala na pedál tak jsem na laně dotáhl domu a jsem z toho bezradnej že když to rozeberu vše ok a projedu to tak se ji nechce, nějaké rada jinak vše ok filtr nový relé po otočení klíčku cvaká čerpadlo hučí cca 2-4sec ale nenatočím startér točí na svíčkách disco ale nic už na to nemám nervy děkuji za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 Pokud máš jistotu, že tam jde benzin tak potom muže přece být závada někde jinde ne v přívodu paliva Setkal jsem se třeba i s tím, že byl špatný snímač otáček (shora na motoru u převodovky). No vím, že to ještě nemá paměť na diagnostiku ,ale nemáš možnost do nekde otestovat přes počítač VAG.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyveco Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Pokud máš jistotu, že tam jde benzin tak potom muže přece být závada někde jinde ne v přívodu paliva Setkal jsem se třeba i s tím, že byl špatný snímač otáček (shora na motoru u převodovky). No vím, že to ještě nemá paměť na diagnostiku ,ale nemáš možnost do nekde otestovat přes počítač VAG.? čidlo na otáčky vím kde je ale to bych ani nenastartoval kdyby bylo KO a možná už vím příčinu , k večeru jsem to šel jen skusit to hrknout a na otočení chytla, tak jsem to projel najel jsem 70 a bez problému ale naskytla se jiná chyba cvaká neustále relátko na světla dálková tlumená a i mlhová před i zad měl jsem diskotéku z auta mestká policie nechápala, ale abych se vrátil k tomu startování to už je bez problému uvidíme zitra čeká mě asi 150 km dálková tak snad to bude OK, a s těma svetlama nevím rady vyměnit relátka ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Tam bude problém jinde. Podle popisu máš nateklou vodu do pojistkovýho boxu a relátka si spínají kdy se kapkám zachce. Vyndat komplet ven, vysušit, případně přeletovat všecko co je potřeba a zjistit, odkud tam teče - běžnou bolestí felin (a favoritů taky - felina ten problém "zdědila") je netěsné čelní sklo, kdy zatéká kolem těsnění. Nejhorší je období právě teď v zimě, kdy se solí a solná sračka zvedaná auty před Tebou nasákne kolem těsnění až dovnitř... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Ještě jsem nestačil přečíst příspěvek Ekkara a už mě napadlo totéž. Rozeber pojistkový box, vysuš a vpravo vepředu vyvrtej ve spodmín víku dírku aby měla voda kud odtéct (pokud vy se ti to opakovalo) Zřejmě se tam dostává pod gumou co těsní okno. Vlastně ti to píše i Ekkar 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 jo dírka jako pojistka, ale omezit zatékání by bylo vhodnější opatření, já jsem to řešil u jedné feldy nacpáním silikonu pod gumu skla a u druhé jsem stříkl sprejem rezistin přes hadičku na dutiny pod gumu a bylo po zatékání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyveco Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 tak už je to dobré necvaká žádné relátko teda pokud není potřeba, a jezdí tak jak má asi se voda vypařila když jsem topil v autě celý den , jinak děkuji za infíčko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.