Souček Pavel Vloženo 25. Únor 2010 Sdílet Vloženo 25. Únor 2010 Ahoj, mám takový problém s mojí fabkou combi 1,9 Tdi.Při přeřazování je znát vůle někde na nápravě a ozývá se kovové cvaknutí.Nevíte někdo čím to může být? Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelly00 Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 (editace) Ahoj, mám taky Fabii combi 1,9 TDI a řeším v tuto chvíli ten stejný problém. Povedlo se ti to nějak vyřešit? Díky Editováno: 3. Březen 2011, autor: Kelly00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroulu Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 Nebouchá to někde u podlahy? Nemohla by to být nějaká ta reakční vzpěra na převodovce? Taková ta kost, co spojuje převodovku a karoserii. Jestli to bouchá někde u kola, tak by to mohlo být špatný ložisko, prostě má vůli. Něco podobnýho nám dělá na fábii 1.4 TDi, když prudce přidám plyn a hned ho úplně pustím. Někde je vůle a prostě to mlátí. Jinak při nerovnostech nic slyšet není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 (editace) Nebouchá to někde u podlahy? Nemohla by to být nějaká ta reakční vzpěra na převodovce? Taková ta kost, co spojuje převodovku a karoserii. Jestli to bouchá někde u kola, tak by to mohlo být špatný ložisko, prostě má vůli. Něco podobnýho nám dělá na fábii 1.4 TDi, když prudce přidám plyn a hned ho úplně pustím. Někde je vůle a prostě to mlátí. Jinak při nerovnostech nic slyšet není. tohle by mohl dělat čep ramene, když je špatný.Mám to z vlastní zkušenosti, také jsem to tu vyčetl. Čep ramene by to mohl dělat pokud je hodně vylítanej, to zjistíš , když uvedne auto a chytneš zvednutý kolo rukama zároveň nahoře a dole za pneu a svisle zataháš zároveň nahořa a pak dole , mělo by to mít vůli. Na geošku po výměně nemusíš. Ale když to cvakne, tak by to mohla být opravdu vzpěra na převodovce, bývá tam vyběhaná guma. Editováno: 6. Březen 2011, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroulu Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 Jak zjistím, jestli to dělá kulovej čep? Když ho vyměním, tam musím na geometrii? ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelly00 Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 Byl jsem teď v servisu. Rozebrali mi tam skoro celou nápravu a na nic se nepřišlo. Jedině to, že na kloubech poloos a v diferenciálu je menší, ale standartní vůle. Vzpěra převodovky je v pořádku. Spojil jsem se se zakladatelem tohoto vlákna a ten tuto vůli vyřešil výměnou nábojů, ložisek a matic. Na to mi mechanik řekl, že by v nábojích ani v ložisku neměl být problém. Samotné kolo vůli nemá. Spíše má podezření na poloosy. Co myslíte? Nechci zbytečně investovat do něčeho, co mi tento problém nevyřeší. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 Tak poslední dobou sleduji rachtání při řazení a hlavně při brždění motorem a když si pohrávám s plynem je to cítit od středu podlahy tudíš převodovky. Dnes jsem jel z Brna a dělá to víc a víc. Kámoš to zvedl a chytnul za poloosy a prý je vakl (vůle) jen nevím, zda jsem dobře pochopil že mezi poloosou a diferákem, nebo snad v diferáku.. byli jsme pod tím a točil osama proti sobě a byla znát vůle a v převodovce cvakalo.. Ale prý na to ještě něco najedu... nemáte nějakou zkušenost? díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 zkus vytáhnout vzpěru převodovky, zda tam není vytlučenej silentblok...projevuje se to klepotem rachtáním a kovovým ťukancem při prudké akceleraci, nebo brždění....práce na pár minut a vyloučí se, že to není odtud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 no zkoušel pajzrem hnout za motorem za převodovkou dal to tam a ukazoval nějakou hokejku že ta je o.k. to asi myslíš toto. Přímo chytnul poloosu levou a pravou jemně s nimi hýbal a v diferáku to tak divně cvaká a je tam znát nějaká vůle. řekl mi, že se mám pomalu připravit na výměnu poloos. Tak zítra to zvednu ještě u jednoho a schválně, co mi sdělí tam :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Únor 2012 Sdílet Vloženo 23. Únor 2012 nějaká vůle v diferáku a jednotlivých kloubech je normální a když se nasčítá mezi levým a pravým kolem, tak je i dost velká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 23. Únor 2012 Sdílet Vloženo 23. Únor 2012 Tak dle servisu kde jsem byl tak mám vůli na kloubo u převodovky a to cvakání při řazení mi sdělil, že vypadá na lamelu. Tak teď nevím... jak se jeví lamela? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 23. Únor 2012 Sdílet Vloženo 23. Únor 2012 (editace) Lamelou to může být. Je tam tlumič rázů - taková náhrada dvouhmotnostního setrvačníku. Viz pružiny na obrázku. U benzínů je ten zvuk znát víc a řekl bych, že je to normální. Obrázek z cc-autodily.cz: http://www.cc-autodi...s/122150119.JPG Editováno: 23. Únor 2012, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 23. Únor 2012 Sdílet Vloženo 23. Únor 2012 no tady je to dost hlavně při ubrání plynu. Taková zarachtání a dření.... zvedl auto dal tam 1 a pootočil kolem a dle zvuku mi řekl "asi" lamela. A ten vnitřní kloub, že má větší vůle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Řešíte to nějak dál? Jen mě to zajímá jaký je stav:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 No zatím ne, jeden mi řekne že spojka, druhý řekne poloosy, a další že je diferák v převodovce v pr... takže zatím jezdím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buchty_s_makem Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 zdravím, jsou nějaké nové poznatky s vůlí na nápravě? ptám se proto, že se to projevuje i mě. Auto jezdí normálně, ale při přeřazení je cítit vůle a ozývá se kovové cinkání od předu. Dám za jedna, normálně jede - dávám za dva a mezitím než tam padne dvojka jakoby se pohne celá náprava a už je cítit vůle. To samé se děje 2-3, 3-4,..... Při jízdě na neutrál z kopce nebo brzdění motorem v tom lupe pořád. Vypadá že tam je něco volného. Při větší akceleraci je klid.Může být volný třeba motor? Když s ním zahejbu má docela velkou vůli. pomóóc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Chtělo by to slyšet no - každopádně doporučuji se nenachat odbýt a udělat následující - zvednout auto, nechat dotáhnout šrouby v náboji, nechat dotáhnout všechny šrouby na nábravnici (skoro nepravděpodobné, ale proč to nepřekontrolovat) a šrouby reakční vzpery motoru, pokud je vpořádky + kouknout na silentblok převodovky, co lze skusit dotáhnout + můžeš namazat. Mrkni na levý silentblok motoru (při pohledu do motoru), taky zkusit dotáhnout šrouby. Má motor vůli - to znamená že s ním hýbeš rukou? (to je normální), nebo skutečně se pohybuje způsobem že třaba cvakne, či jakoby přeskočí sem a tam když na něj tlačíš - pak by to byl asi nějaký silentblok, nic jiného mne nenapadá. A to by neměla být zas taková tragédie a hlavně servisák by ti měl říct. Odkud si? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 U mě to cvakání byla volná matka na náboji zvednout a dotáhnout. Teď mi to lupe jako v převodovce, tudíš buď diferák, nebo poloosy... ba možná prý spojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buchty_s_makem Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 byl jsem v servisu, chlapík do toho skočil. Vrátil se, dotáhl šrouby na kolech a je po problému. Bych si nafackoval. Jsem si připadal jak blondýna . p.s. jedem šroub úplně chyběl...co se mohlo stát.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Pokud myslíš ten velký co dotahuje poloosu tak to je taková matka co se ráda povoluje. Mě tady zase tvrdili, že poloosu do kola lepějí :-) nechápu, ale prý by vypadnout neměla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Buchty_s_marmeládou: Srouby jako srouby? nebo marka náboje? hele nejsi první. Mohlo se stát toto - pravdivý příběh mého kamaráda, co jel po dálnici a telefonoval s kamarádkou - takže ten příběh je ze dvou zdrojů potvrzen. Kamos: "Cau Markéto, tak jedem do tech Krkonos, kde ste vy?" Kamoska: "No my sme porad doma, porad balime..." Kamos: "Pockej, zavolam ti pozdeji, predjelo me ted moje kolo..." Kamoska: "coze...?.." S takovym ledovym klidem to rekl - mel taky kliku, jeho vlastni kolo ho predjelo v zuzeni na dalnici, kde jel asi 40km/h. No zastavil, dosel si pro kolo - coz samo o sobe je dost potupná situace, zved auto - bylo to zadni kolo - takze si to keclo na buben a prej se nic moc nestalo (jednalo se o Chrysler PT Cruiser). z kazdeho kola si pucil jeden sroub a namontoval kolo zpet:) Tak to jen ukazka co se mohlo stat - toto je prdel, ale jiste je lepsi si sem tam srouby zčeknout:) Už jsem to tady četl víckrát:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Ano v tomto případě kolo sleze, ale já mluvil o středové matici co drží poloosu. pokud měl kolega volné šrouby asi je málo dotáhnul. Já pro jistotu ještě po ujetí 15km znovu přetáhnu všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 TAAAK hurá dnes konečně tento problém vyřešen... ani poloosa ani hřeben, pač to byl čep ramene ..... byl k.o. ale vzhledově nebylo nic vidět, pro jistotu jsem nechal udělat oba rovnou i čepy tyček, gumy na stabiku a hned po geometrii jedu a..??? klid krásné ticho řazení jak u nového auta.. Jen musím udělat tu hokejku pač je trochu prasklá ta guma a budu raději, když bude to už je maličkost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pat F2 Vloženo 18. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2020 Dobry den. Mam problém. Menil som poloos ktorá bola už komplet pripravená na montaz ale mne tam chybala tesniaca gumicka ktorá tam bola predtým, lenže bola už poškodená. Takže som objednal novu a z kyblom nervou som ju tam osadil a dotiahol som matice. Ta gumička išla medzi poloos a prevodovku. Viem ze som použil staré matice ale ma niekto skúsenosti ze sa to povoluje alebo ze ta gumička sa stiahne do vnútra klbu a potom tam je vola? Inač je to Skoda fabia 2 1.2HTP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.