bokofka Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Zdravím všechny a prosím o radu. Fabia 1.9TDi PD-Když byly mrazy a auto dlouho stálo(přes noc) tak to špatně chytalo.Pokaždý to jen blaflo pak asi 5-15sek.to točilo naprázdno a pak to teda chytlo,ale když bylo nad nulou tak to chytlo na poprvé bez potíží.Tedˇje nad nulou a dělá to samé.Jinak teplý na cvrnknutí. Ještě mě napadá:-nějaký čidlo-špatně že to dává naftu-vsrřik-tlaky,nevím... Na VAGU to bylo-bez chyby-svíčky dobré-nový pal.filtr-baterka dobrá-spotřeba okolo 5,5L-naj.167tis.km-nafta+aditiv Už nevím fakt co,poradˇte prosím!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Zkontroluj ve vagu čidlo teploty - jestli údaj sedí s tepotou okolí při studeném motoru, apod... Nevím co by tohle mohlo způsobovat. Třeba i žhaviče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bokofka Vloženo 2. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Tak ve čtvrtek jde na VAG tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 zkusil bych ty žhavící svíčky buď proměřit a nebo vytáhnout a vyzkoušet jestli žhaví přímo na baterce. jinak pomocí voltmetru se dá zkontrolovat napětí na liště pro žh. svíčky. každopádně pokud není velký mráz, tak pd-čko chytne bez žhavení hned. sice trochu potom zabrblá, ale běží. ten vag ukáže co a jak. nebylo by od věci na něm zkontrolovat hodnoty stabilizace volnoběhu ve skupině 13 u jednotky motoru. mohlo by to napovědět v jaké stavu je komprese motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bokofka Vloženo 5. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 Tak to bylo na vagu a nic ,takže asi jsou v kelu tlaky. Je to možný ,má to najeto 169 000Km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirca Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 Řešíl jsem něco podobného a byly vadné O-kroužky na vstřikovačích PD a padala nafta po výměně ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 169tis na naftáka není skoro nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 psal jsem ať kouknete v jednotce motoru na skupinu 13. je tam vyrovnání volněhu a podle toho se dá poznat jestli jsou tlaky v pořádku a taky vstřikovače na jednotivých válcích. pokud bude mít nějaký válce rozdíl +/-2,5mg, je něco špatně (tlaky, vstřiky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bokofka Vloženo 5. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 Řešíl jsem něco podobného a byly vadné O-kroužky na vstřikovačích PD a padala nafta po výměně ok zdravím a jak jsi na to přišel ??? na vagu nebo to nemělo tlaky,popiš to trochu podrobně jak tě to zlobilo ,díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bokofka Vloženo 5. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 psal jsem ať kouknete v jednotce motoru na skupinu 13. je tam vyrovnání volněhu a podle toho se dá poznat jestli jsou tlaky v pořádku a taky vstřikovače na jednotivých válcích. pokud bude mít nějaký válce rozdíl +/-2,5mg, je něco špatně (tlaky, vstřiky) Dík za radu,auto jsem odvez tak to skusíme ještě jednou co si napsal.Dělal mi to kamarád,já tomu nehovím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pee Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 MOzno sa iba niekde zavzdusnuje skuste pozriet ci niekde neslzi, napr. pri trubkach tlakovych. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bokofka Vloženo 6. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Tak jsem to měl znovu na vagu a ukazalo nám to,při teplotě 70C: 1 válec:( -0,52) , 2:( +0,12), 3: (+0,16), 4:(+0,25) A ještě chybu--signál zařízení od svorky DF alternátoru Nvíte jestli jsou tyto hodnoty správné a ta chyba by měla na to vliv ??????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Hodnoty jsou ok a ta chyba by na to neměla mít vliv. Vyndej žhaviče a zkontroluj jak žhaví,podle mě budou K.O Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bokofka Vloženo 6. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Hodnoty jsou ok a ta chyba by na to neměla mít vliv. Vyndej žhaviče a zkontroluj jak žhaví,podle mě budou K.O Žhaviče žhaví ty jsou O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Tak pak je možný že je v háji startér nebo baterie,PD motory potřebují dostatečný točky aby se vytvořil ve vstřikovači dostatečný tlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bokofka Vloženo 6. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Tak pak je možný že je v háji startér nebo baterie,PD motory potřebují dostatečný točky aby se vytvořil ve vstřikovači dostatečný tlak. Baterka dobrá, točí ,startuje . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kafo Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 (editace) podla mna tam mas netesnost v palivovom systeme a pada ti nafta skontrolovat vsetky spoje a mozno tie o kruzky lebo tie hodnoty su v norme ale su tam rozdiely skus tie hodnoty precitat aj pri studenom motore ak su mensie tak su to asi tie o kruzky lebo netesnost sa ohrevom motora zvacsi. tie o kruzky su chorobou PD. ale najskor skontroluj tie vsetky spoje a aj tesnenie na termoventile na palivaku Editováno: 7. Březen 2010, autor: kafo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bokofka Vloženo 7. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 podla mna tam mas netesnost v palivovom systeme a pada ti nafta skontrolovat vsetky spoje a mozno tie o kruzky lebo tie hodnoty su v norme ale su tam rozdiely skus tie hodnoty precitat aj pri studenom motore ak su mensie tak su to asi tie o kruzky lebo netesnost sa ohrevom motora zvacsi. tie o kruzky su chorobou PD. ale najskor skontroluj tie vsetky spoje a aj tesnenie na termoventile na palivaku nekdy se mi stane ,když startuju tak přidám trochu plynu a chytne to hned,ale jak to propásnu tak to točí dlouho než tochytne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 8. Únor 2012 Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 Našel jsem toto téma. Venku je poslední dobou mráz a ráno když je -18 jdu a 3x nažhavím a točím... a točím... nakonec chytne a za mnou kouře že není vidět skrz něj. Je bílí. A hned na to, mi zapípá a rozsvítí kontrolka teploty vody a svítí dokud se auto neohřeje. Čím to?? dle vagu vše O.K. dnes -10 a naskočil celkem dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 Odpověď je jednoduchá. Zamrzá ti nafta. Já měl to samé. Ona nezamrzne úplně, jenom není úplně tekutá a pak to dlouho nechce chytit. Teď jsem natankoval arktickou u Benziny do -44°C a na první škytnutí s 5 let starou baterkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 Tankuji naftu do -30 dávám 2 odměrky adetiva a stejně točím a potom čudím. Asi vytáhnu z nádrže čerpadlo a vyčistím jej. Kámoš tam měl takový bílí rosol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 jinak 3x Našel jsem toto téma. Venku je poslední dobou mráz a ráno když je -18 jdu a 3x nažhavím a točím... a točím... nakonec chytne a za mnou kouře že není vidět skrz něj. Je bílí. A hned na to, mi zapípá a rozsvítí kontrolka teploty vody a svítí dokud se auto neohřeje. Čím to?? dle vagu vše O.K. dnes -10 a naskočil celkem dobře. s tím žhavením bych to taky nepřeháněl...buď nažhavit jednou a po zhasnutí kontrolky žhavení počkat ještě pár sekund (žhaví to i po zhasnutí kontrolky)...nebo nažhavit...počkat několik vteřin a nažhavit...víckrát bych to nedělal, 1. můžeš vyšťavit baterku 2. kurvíš žhavičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.