Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny a prosím o radu.

Fabia 1.9TDi PD-Když byly mrazy a auto dlouho stálo(přes noc) tak to špatně chytalo.Pokaždý to jen blaflo pak asi 5-15sek.to točilo naprázdno a pak to teda chytlo,ale když bylo nad nulou tak to chytlo na poprvé bez potíží.Tedˇje nad nulou a dělá to samé.Jinak teplý na cvrnknutí.

Ještě mě napadá:-nějaký čidlo-špatně že to dává naftu-vsrřik-tlaky,nevím...

Na VAGU to bylo-bez chyby-svíčky dobré-nový pal.filtr-baterka dobrá-spotřeba okolo 5,5L-naj.167tis.km-nafta+aditiv

Už nevím fakt co,poradˇte prosím!!!!!!!!!!!

Zkontroluj ve vagu čidlo teploty - jestli údaj sedí s tepotou okolí při studeném motoru, apod... Nevím co by tohle mohlo způsobovat. Třeba i žhaviče...

  • Autor

Tak ve čtvrtek jde na VAG tak uvidíme.

zkusil bych ty žhavící svíčky buď proměřit a nebo vytáhnout a vyzkoušet jestli žhaví přímo na baterce. jinak pomocí voltmetru se dá zkontrolovat napětí na liště pro žh. svíčky. každopádně pokud není velký mráz, tak pd-čko chytne bez žhavení hned. sice trochu potom zabrblá, ale běží.

ten vag ukáže co a jak. nebylo by od věci na něm zkontrolovat hodnoty stabilizace volnoběhu ve skupině 13 u jednotky motoru. mohlo by to napovědět v jaké stavu je komprese motoru

  • Autor

Tak to bylo na vagu a nic ,takže asi jsou v kelu tlaky.

Je to možný ,má to najeto 169 000Km.

Řešíl jsem něco podobného a byly vadné O-kroužky na vstřikovačích PD a padala nafta po výměně ok

169tis na naftáka není skoro nic...

psal jsem ať kouknete v jednotce motoru na skupinu 13. je tam vyrovnání volněhu a podle toho se dá poznat jestli jsou tlaky v pořádku a taky vstřikovače na jednotivých válcích. pokud bude mít nějaký válce rozdíl +/-2,5mg, je něco špatně (tlaky, vstřiky)

  • Autor

Řešíl jsem něco podobného a byly vadné O-kroužky na vstřikovačích PD a padala nafta po výměně ok

zdravím

a jak jsi na to přišel ??? na vagu nebo to nemělo tlaky,popiš to trochu podrobně jak tě to zlobilo ,díky za info.

  • Autor

psal jsem ať kouknete v jednotce motoru na skupinu 13. je tam vyrovnání volněhu a podle toho se dá poznat jestli jsou tlaky v pořádku a taky vstřikovače na jednotivých válcích. pokud bude mít nějaký válce rozdíl +/-2,5mg, je něco špatně (tlaky, vstřiky)

Dík za radu,auto jsem odvez tak to skusíme ještě jednou co si napsal.Dělal mi to kamarád,já tomu nehovím.

MOzno sa iba niekde zavzdusnuje skuste pozriet ci niekde neslzi, napr. pri trubkach tlakovych.

  • Autor

Tak jsem to měl znovu na vagu a ukazalo nám to,při teplotě 70C: 1 válec:( -0,52) , 2:( +0,12), 3: (+0,16), 4:(+0,25)

A ještě chybu--signál zařízení od svorky DF alternátoru

Nvíte jestli jsou tyto hodnoty správné a ta chyba by měla na to vliv ???????????

Hodnoty jsou ok a ta chyba by na to neměla mít vliv. Vyndej žhaviče a zkontroluj jak žhaví,podle mě budou K.O

  • Autor

Hodnoty jsou ok a ta chyba by na to neměla mít vliv. Vyndej žhaviče a zkontroluj jak žhaví,podle mě budou K.O

Žhaviče žhaví ty jsou O.K.

Tak pak je možný že je v háji startér nebo baterie,PD motory potřebují dostatečný točky aby se vytvořil ve vstřikovači dostatečný tlak.

  • Autor

Tak pak je možný že je v háji startér nebo baterie,PD motory potřebují dostatečný točky aby se vytvořil ve vstřikovači dostatečný tlak.

Baterka dobrá, točí ,startuje .

podla mna tam mas netesnost v palivovom systeme a pada ti nafta skontrolovat vsetky spoje a mozno tie o kruzky lebo tie hodnoty su v norme ale su tam rozdiely skus tie hodnoty precitat aj pri studenom motore ak su mensie tak su to asi tie o kruzky lebo netesnost sa ohrevom motora zvacsi. tie o kruzky su chorobou PD.

ale najskor skontroluj tie vsetky spoje a aj tesnenie na termoventile na palivaku

Upraveno od kafo

  • Autor

podla mna tam mas netesnost v palivovom systeme a pada ti nafta skontrolovat vsetky spoje a mozno tie o kruzky lebo tie hodnoty su v norme ale su tam rozdiely skus tie hodnoty precitat aj pri studenom motore ak su mensie tak su to asi tie o kruzky lebo netesnost sa ohrevom motora zvacsi. tie o kruzky su chorobou PD.

ale najskor skontroluj tie vsetky spoje a aj tesnenie na termoventile na palivaku

nekdy se mi stane ,když startuju tak přidám trochu plynu a chytne to hned,ale jak to propásnu tak to točí dlouho než tochytne.

  • 1 rok později...

Našel jsem toto téma. Venku je poslední dobou mráz a ráno když je -18 jdu a 3x nažhavím a točím... a točím... nakonec chytne a za mnou kouře že není vidět skrz něj. Je bílí. A hned na to, mi zapípá a rozsvítí kontrolka teploty vody a svítí dokud se auto neohřeje. Čím to?? dle vagu vše O.K. dnes -10 a naskočil celkem dobře.

Odpověď je jednoduchá. Zamrzá ti nafta. Já měl to samé. Ona nezamrzne úplně, jenom není úplně tekutá a pak to dlouho nechce chytit. Teď jsem natankoval arktickou u Benziny do -44°C a na první škytnutí s 5 let starou baterkou...

Tankuji naftu do -30 dávám 2 odměrky adetiva a stejně točím a potom čudím. Asi vytáhnu z nádrže čerpadlo a vyčistím jej. Kámoš tam měl takový bílí rosol.

jinak 3x

Našel jsem toto téma. Venku je poslední dobou mráz a ráno když je -18 jdu a 3x nažhavím a točím... a točím... nakonec chytne a za mnou kouře že není vidět skrz něj. Je bílí. A hned na to, mi zapípá a rozsvítí kontrolka teploty vody a svítí dokud se auto neohřeje. Čím to?? dle vagu vše O.K. dnes -10 a naskočil celkem dobře.

s tím žhavením bych to taky nepřeháněl...buď nažhavit jednou a po zhasnutí kontrolky žhavení počkat ještě pár sekund (žhaví to i po zhasnutí kontrolky)...nebo nažhavit...počkat několik vteřin a nažhavit...víckrát bych to nedělal, 1. můžeš vyšťavit baterku 2. kurvíš žhavičky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.