Publikováno Březen 1, 201015 r Zdravím všechny a prosím o radu. Fabia 1.9TDi PD-Když byly mrazy a auto dlouho stálo(přes noc) tak to špatně chytalo.Pokaždý to jen blaflo pak asi 5-15sek.to točilo naprázdno a pak to teda chytlo,ale když bylo nad nulou tak to chytlo na poprvé bez potíží.Tedˇje nad nulou a dělá to samé.Jinak teplý na cvrnknutí. Ještě mě napadá:-nějaký čidlo-špatně že to dává naftu-vsrřik-tlaky,nevím... Na VAGU to bylo-bez chyby-svíčky dobré-nový pal.filtr-baterka dobrá-spotřeba okolo 5,5L-naj.167tis.km-nafta+aditiv Už nevím fakt co,poradˇte prosím!!!!!!!!!!!
Březen 1, 201015 r Zkontroluj ve vagu čidlo teploty - jestli údaj sedí s tepotou okolí při studeném motoru, apod... Nevím co by tohle mohlo způsobovat. Třeba i žhaviče...
Březen 4, 201015 r zkusil bych ty žhavící svíčky buď proměřit a nebo vytáhnout a vyzkoušet jestli žhaví přímo na baterce. jinak pomocí voltmetru se dá zkontrolovat napětí na liště pro žh. svíčky. každopádně pokud není velký mráz, tak pd-čko chytne bez žhavení hned. sice trochu potom zabrblá, ale běží. ten vag ukáže co a jak. nebylo by od věci na něm zkontrolovat hodnoty stabilizace volnoběhu ve skupině 13 u jednotky motoru. mohlo by to napovědět v jaké stavu je komprese motoru
Březen 5, 201015 r Autor Tak to bylo na vagu a nic ,takže asi jsou v kelu tlaky. Je to možný ,má to najeto 169 000Km.
Březen 5, 201015 r Řešíl jsem něco podobného a byly vadné O-kroužky na vstřikovačích PD a padala nafta po výměně ok
Březen 5, 201015 r psal jsem ať kouknete v jednotce motoru na skupinu 13. je tam vyrovnání volněhu a podle toho se dá poznat jestli jsou tlaky v pořádku a taky vstřikovače na jednotivých válcích. pokud bude mít nějaký válce rozdíl +/-2,5mg, je něco špatně (tlaky, vstřiky)
Březen 5, 201015 r Autor Řešíl jsem něco podobného a byly vadné O-kroužky na vstřikovačích PD a padala nafta po výměně ok zdravím a jak jsi na to přišel ??? na vagu nebo to nemělo tlaky,popiš to trochu podrobně jak tě to zlobilo ,díky za info.
Březen 5, 201015 r Autor psal jsem ať kouknete v jednotce motoru na skupinu 13. je tam vyrovnání volněhu a podle toho se dá poznat jestli jsou tlaky v pořádku a taky vstřikovače na jednotivých válcích. pokud bude mít nějaký válce rozdíl +/-2,5mg, je něco špatně (tlaky, vstřiky) Dík za radu,auto jsem odvez tak to skusíme ještě jednou co si napsal.Dělal mi to kamarád,já tomu nehovím.
Březen 5, 201015 r MOzno sa iba niekde zavzdusnuje skuste pozriet ci niekde neslzi, napr. pri trubkach tlakovych.
Březen 6, 201015 r Autor Tak jsem to měl znovu na vagu a ukazalo nám to,při teplotě 70C: 1 válec:( -0,52) , 2:( +0,12), 3: (+0,16), 4:(+0,25) A ještě chybu--signál zařízení od svorky DF alternátoru Nvíte jestli jsou tyto hodnoty správné a ta chyba by měla na to vliv ???????????
Březen 6, 201015 r Hodnoty jsou ok a ta chyba by na to neměla mít vliv. Vyndej žhaviče a zkontroluj jak žhaví,podle mě budou K.O
Březen 6, 201015 r Autor Hodnoty jsou ok a ta chyba by na to neměla mít vliv. Vyndej žhaviče a zkontroluj jak žhaví,podle mě budou K.O Žhaviče žhaví ty jsou O.K.
Březen 6, 201015 r Tak pak je možný že je v háji startér nebo baterie,PD motory potřebují dostatečný točky aby se vytvořil ve vstřikovači dostatečný tlak.
Březen 6, 201015 r Autor Tak pak je možný že je v háji startér nebo baterie,PD motory potřebují dostatečný točky aby se vytvořil ve vstřikovači dostatečný tlak. Baterka dobrá, točí ,startuje .
Březen 7, 201015 r podla mna tam mas netesnost v palivovom systeme a pada ti nafta skontrolovat vsetky spoje a mozno tie o kruzky lebo tie hodnoty su v norme ale su tam rozdiely skus tie hodnoty precitat aj pri studenom motore ak su mensie tak su to asi tie o kruzky lebo netesnost sa ohrevom motora zvacsi. tie o kruzky su chorobou PD. ale najskor skontroluj tie vsetky spoje a aj tesnenie na termoventile na palivaku Upraveno Březen 7, 201015 r od kafo
Březen 7, 201015 r Autor podla mna tam mas netesnost v palivovom systeme a pada ti nafta skontrolovat vsetky spoje a mozno tie o kruzky lebo tie hodnoty su v norme ale su tam rozdiely skus tie hodnoty precitat aj pri studenom motore ak su mensie tak su to asi tie o kruzky lebo netesnost sa ohrevom motora zvacsi. tie o kruzky su chorobou PD. ale najskor skontroluj tie vsetky spoje a aj tesnenie na termoventile na palivaku nekdy se mi stane ,když startuju tak přidám trochu plynu a chytne to hned,ale jak to propásnu tak to točí dlouho než tochytne.
Únor 8, 201213 r Našel jsem toto téma. Venku je poslední dobou mráz a ráno když je -18 jdu a 3x nažhavím a točím... a točím... nakonec chytne a za mnou kouře že není vidět skrz něj. Je bílí. A hned na to, mi zapípá a rozsvítí kontrolka teploty vody a svítí dokud se auto neohřeje. Čím to?? dle vagu vše O.K. dnes -10 a naskočil celkem dobře.
Únor 13, 201213 r Odpověď je jednoduchá. Zamrzá ti nafta. Já měl to samé. Ona nezamrzne úplně, jenom není úplně tekutá a pak to dlouho nechce chytit. Teď jsem natankoval arktickou u Benziny do -44°C a na první škytnutí s 5 let starou baterkou...
Únor 13, 201213 r Tankuji naftu do -30 dávám 2 odměrky adetiva a stejně točím a potom čudím. Asi vytáhnu z nádrže čerpadlo a vyčistím jej. Kámoš tam měl takový bílí rosol.
Únor 14, 201213 r jinak 3x Našel jsem toto téma. Venku je poslední dobou mráz a ráno když je -18 jdu a 3x nažhavím a točím... a točím... nakonec chytne a za mnou kouře že není vidět skrz něj. Je bílí. A hned na to, mi zapípá a rozsvítí kontrolka teploty vody a svítí dokud se auto neohřeje. Čím to?? dle vagu vše O.K. dnes -10 a naskočil celkem dobře. s tím žhavením bych to taky nepřeháněl...buď nažhavit jednou a po zhasnutí kontrolky žhavení počkat ještě pár sekund (žhaví to i po zhasnutí kontrolky)...nebo nažhavit...počkat několik vteřin a nažhavit...víckrát bych to nedělal, 1. můžeš vyšťavit baterku 2. kurvíš žhavičky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.