Přejít na obsah

(F1)-1.9TDi PD- už si nevím rady!!!


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny a prosím o radu.

Fabia 1.9TDi PD-Když byly mrazy a auto dlouho stálo(přes noc) tak to špatně chytalo.Pokaždý to jen blaflo pak asi 5-15sek.to točilo naprázdno a pak to teda chytlo,ale když bylo nad nulou tak to chytlo na poprvé bez potíží.Tedˇje nad nulou a dělá to samé.Jinak teplý na cvrnknutí.

Ještě mě napadá:-nějaký čidlo-špatně že to dává naftu-vsrřik-tlaky,nevím...

Na VAGU to bylo-bez chyby-svíčky dobré-nový pal.filtr-baterka dobrá-spotřeba okolo 5,5L-naj.167tis.km-nafta+aditiv

Už nevím fakt co,poradˇte prosím!!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusil bych ty žhavící svíčky buď proměřit a nebo vytáhnout a vyzkoušet jestli žhaví přímo na baterce. jinak pomocí voltmetru se dá zkontrolovat napětí na liště pro žh. svíčky. každopádně pokud není velký mráz, tak pd-čko chytne bez žhavení hned. sice trochu potom zabrblá, ale běží.

ten vag ukáže co a jak. nebylo by od věci na něm zkontrolovat hodnoty stabilizace volnoběhu ve skupině 13 u jednotky motoru. mohlo by to napovědět v jaké stavu je komprese motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

psal jsem ať kouknete v jednotce motoru na skupinu 13. je tam vyrovnání volněhu a podle toho se dá poznat jestli jsou tlaky v pořádku a taky vstřikovače na jednotivých válcích. pokud bude mít nějaký válce rozdíl +/-2,5mg, je něco špatně (tlaky, vstřiky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

psal jsem ať kouknete v jednotce motoru na skupinu 13. je tam vyrovnání volněhu a podle toho se dá poznat jestli jsou tlaky v pořádku a taky vstřikovače na jednotivých válcích. pokud bude mít nějaký válce rozdíl +/-2,5mg, je něco špatně (tlaky, vstřiky)

Dík za radu,auto jsem odvez tak to skusíme ještě jednou co si napsal.Dělal mi to kamarád,já tomu nehovím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to měl znovu na vagu a ukazalo nám to,při teplotě 70C: 1 válec:( -0,52) , 2:( +0,12), 3: (+0,16), 4:(+0,25)

A ještě chybu--signál zařízení od svorky DF alternátoru

Nvíte jestli jsou tyto hodnoty správné a ta chyba by měla na to vliv ???????????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podla mna tam mas netesnost v palivovom systeme a pada ti nafta skontrolovat vsetky spoje a mozno tie o kruzky lebo tie hodnoty su v norme ale su tam rozdiely skus tie hodnoty precitat aj pri studenom motore ak su mensie tak su to asi tie o kruzky lebo netesnost sa ohrevom motora zvacsi. tie o kruzky su chorobou PD.

ale najskor skontroluj tie vsetky spoje a aj tesnenie na termoventile na palivaku

Editováno: , autor: kafo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podla mna tam mas netesnost v palivovom systeme a pada ti nafta skontrolovat vsetky spoje a mozno tie o kruzky lebo tie hodnoty su v norme ale su tam rozdiely skus tie hodnoty precitat aj pri studenom motore ak su mensie tak su to asi tie o kruzky lebo netesnost sa ohrevom motora zvacsi. tie o kruzky su chorobou PD.

ale najskor skontroluj tie vsetky spoje a aj tesnenie na termoventile na palivaku

nekdy se mi stane ,když startuju tak přidám trochu plynu a chytne to hned,ale jak to propásnu tak to točí dlouho než tochytne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Našel jsem toto téma. Venku je poslední dobou mráz a ráno když je -18 jdu a 3x nažhavím a točím... a točím... nakonec chytne a za mnou kouře že není vidět skrz něj. Je bílí. A hned na to, mi zapípá a rozsvítí kontrolka teploty vody a svítí dokud se auto neohřeje. Čím to?? dle vagu vše O.K. dnes -10 a naskočil celkem dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpověď je jednoduchá. Zamrzá ti nafta. Já měl to samé. Ona nezamrzne úplně, jenom není úplně tekutá a pak to dlouho nechce chytit. Teď jsem natankoval arktickou u Benziny do -44°C a na první škytnutí s 5 let starou baterkou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak 3x

Našel jsem toto téma. Venku je poslední dobou mráz a ráno když je -18 jdu a 3x nažhavím a točím... a točím... nakonec chytne a za mnou kouře že není vidět skrz něj. Je bílí. A hned na to, mi zapípá a rozsvítí kontrolka teploty vody a svítí dokud se auto neohřeje. Čím to?? dle vagu vše O.K. dnes -10 a naskočil celkem dobře.

s tím žhavením bych to taky nepřeháněl...buď nažhavit jednou a po zhasnutí kontrolky žhavení počkat ještě pár sekund (žhaví to i po zhasnutí kontrolky)...nebo nažhavit...počkat několik vteřin a nažhavit...víckrát bych to nedělal, 1. můžeš vyšťavit baterku 2. kurvíš žhavičky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...