Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny a prosím o radu.

Fabia 1.9TDi PD-Když byly mrazy a auto dlouho stálo(přes noc) tak to špatně chytalo.Pokaždý to jen blaflo pak asi 5-15sek.to točilo naprázdno a pak to teda chytlo,ale když bylo nad nulou tak to chytlo na poprvé bez potíží.Tedˇje nad nulou a dělá to samé.Jinak teplý na cvrnknutí.

Ještě mě napadá:-nějaký čidlo-špatně že to dává naftu-vsrřik-tlaky,nevím...

Na VAGU to bylo-bez chyby-svíčky dobré-nový pal.filtr-baterka dobrá-spotřeba okolo 5,5L-naj.167tis.km-nafta+aditiv

Už nevím fakt co,poradˇte prosím!!!!!!!!!!!

Vloženo

zkusil bych ty žhavící svíčky buď proměřit a nebo vytáhnout a vyzkoušet jestli žhaví přímo na baterce. jinak pomocí voltmetru se dá zkontrolovat napětí na liště pro žh. svíčky. každopádně pokud není velký mráz, tak pd-čko chytne bez žhavení hned. sice trochu potom zabrblá, ale běží.

ten vag ukáže co a jak. nebylo by od věci na něm zkontrolovat hodnoty stabilizace volnoběhu ve skupině 13 u jednotky motoru. mohlo by to napovědět v jaké stavu je komprese motoru

Vloženo

psal jsem ať kouknete v jednotce motoru na skupinu 13. je tam vyrovnání volněhu a podle toho se dá poznat jestli jsou tlaky v pořádku a taky vstřikovače na jednotivých válcích. pokud bude mít nějaký válce rozdíl +/-2,5mg, je něco špatně (tlaky, vstřiky)

Vloženo

Řešíl jsem něco podobného a byly vadné O-kroužky na vstřikovačích PD a padala nafta po výměně ok

zdravím

a jak jsi na to přišel ??? na vagu nebo to nemělo tlaky,popiš to trochu podrobně jak tě to zlobilo ,díky za info.

Vloženo

psal jsem ať kouknete v jednotce motoru na skupinu 13. je tam vyrovnání volněhu a podle toho se dá poznat jestli jsou tlaky v pořádku a taky vstřikovače na jednotivých válcích. pokud bude mít nějaký válce rozdíl +/-2,5mg, je něco špatně (tlaky, vstřiky)

Dík za radu,auto jsem odvez tak to skusíme ještě jednou co si napsal.Dělal mi to kamarád,já tomu nehovím.

Vloženo

Tak jsem to měl znovu na vagu a ukazalo nám to,při teplotě 70C: 1 válec:( -0,52) , 2:( +0,12), 3: (+0,16), 4:(+0,25)

A ještě chybu--signál zařízení od svorky DF alternátoru

Nvíte jestli jsou tyto hodnoty správné a ta chyba by měla na to vliv ???????????

Vloženo

Tak pak je možný že je v háji startér nebo baterie,PD motory potřebují dostatečný točky aby se vytvořil ve vstřikovači dostatečný tlak.

Baterka dobrá, točí ,startuje .

Vloženo (editace)

podla mna tam mas netesnost v palivovom systeme a pada ti nafta skontrolovat vsetky spoje a mozno tie o kruzky lebo tie hodnoty su v norme ale su tam rozdiely skus tie hodnoty precitat aj pri studenom motore ak su mensie tak su to asi tie o kruzky lebo netesnost sa ohrevom motora zvacsi. tie o kruzky su chorobou PD.

ale najskor skontroluj tie vsetky spoje a aj tesnenie na termoventile na palivaku

Editováno: , autor: kafo
Vloženo

podla mna tam mas netesnost v palivovom systeme a pada ti nafta skontrolovat vsetky spoje a mozno tie o kruzky lebo tie hodnoty su v norme ale su tam rozdiely skus tie hodnoty precitat aj pri studenom motore ak su mensie tak su to asi tie o kruzky lebo netesnost sa ohrevom motora zvacsi. tie o kruzky su chorobou PD.

ale najskor skontroluj tie vsetky spoje a aj tesnenie na termoventile na palivaku

nekdy se mi stane ,když startuju tak přidám trochu plynu a chytne to hned,ale jak to propásnu tak to točí dlouho než tochytne.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Našel jsem toto téma. Venku je poslední dobou mráz a ráno když je -18 jdu a 3x nažhavím a točím... a točím... nakonec chytne a za mnou kouře že není vidět skrz něj. Je bílí. A hned na to, mi zapípá a rozsvítí kontrolka teploty vody a svítí dokud se auto neohřeje. Čím to?? dle vagu vše O.K. dnes -10 a naskočil celkem dobře.

Vloženo

Odpověď je jednoduchá. Zamrzá ti nafta. Já měl to samé. Ona nezamrzne úplně, jenom není úplně tekutá a pak to dlouho nechce chytit. Teď jsem natankoval arktickou u Benziny do -44°C a na první škytnutí s 5 let starou baterkou...

Vloženo

jinak 3x

Našel jsem toto téma. Venku je poslední dobou mráz a ráno když je -18 jdu a 3x nažhavím a točím... a točím... nakonec chytne a za mnou kouře že není vidět skrz něj. Je bílí. A hned na to, mi zapípá a rozsvítí kontrolka teploty vody a svítí dokud se auto neohřeje. Čím to?? dle vagu vše O.K. dnes -10 a naskočil celkem dobře.

s tím žhavením bych to taky nepřeháněl...buď nažhavit jednou a po zhasnutí kontrolky žhavení počkat ještě pár sekund (žhaví to i po zhasnutí kontrolky)...nebo nažhavit...počkat několik vteřin a nažhavit...víckrát bych to nedělal, 1. můžeš vyšťavit baterku 2. kurvíš žhavičky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...