Přejít na obsah

Cukání pří plynulé jízdě 1,9 TDi, 77kW


radhola

Doporučené příspěvky

nn nebylo to v origo servisu, ale u jednoho chlapka od nas z vesnice co driv delal v origo servisu a ted dela sam na sebe... Znacka je Sachs, koupit dopředu sem to nemohl, nebot mi rekl že zjisti tip až vynda starou... Komplet material vysel na 18tisic... Ta cena odpovída ceniku, sam sem na to s nim koukal, určitě se to da najit levneji, ale abych rekl pravdu tak sem na to spechal, on mi to opravil za 2 dny a nemel sem cas ani naladu schanet neco levnejsiho... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždyť to psal, materiál z elitu, takže neautorizák. Prostě klasika prodají díl servisu s fakturou, kterou předá zákazníkovi a servis dostane až 30-40% slevu na další PLATBU(dle dílu), takže vydělá servis i prodejce dílů.

Holt jsme v Čechách, tady se musíme okrádat. Když nechcete jako zákazník zaplatit poctivou cenu za hodinu práce což je cca 400-500 Kč, tak si to ten servis vybere stranou na dílech a svůj podíl si vezme i prodejce dílů,  viz můj příspěvek výše, měl si materiál koupit sám a jít do škody, ušetřil by hádám 4 tis. Kč, komu není rady tomu není pomoci !!!

jinak ve skodovce me poslali do prd**e když sem jim řekl, ze bych si material sehnal sam a oni by to jen vymenili, neni to holt pro ne takovej zlatej dul :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě jsem volal do 3 škoda servisů v Praze ­+ jednoho v Německu u Drážďan, setrvačník 15 tis., spojka 8 tis., plus práce, na starší auto lze využít nějakou slevu 20% mat. i práce, takže kolem 23tis. Kč všechno sakumprásk, kde kdo vzal 40 tis.Kč, to je totální blbost!!!!

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hoši problem je zpět :( .. Mirne pocukávání :( ... Poradte co by to mohlo jeste být?? Napadlo mě plynový pedal, je v nem nejaký potenciometr když je elektrický nebo jak to tam funguje?? Už sem docela bezradnej :( ... Pocukávání není takové jako před výmenou dvouhmoty, ale sere mě to :( ... Vyměněna váha vzduchu, egr ventil, dvouhmota + spojka, a nic :( ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě jsem volal do 3 škoda servisech v Praze ­+ jeden v Německu u Drážďan, setrvačník 15 tis., spojka 8 tis., plus práce, na starší auto lze využít nějakou slevu 20% mat. i práce, takže kolem 23tis. Kč všechno sakumprásk, kde kdo vzal 40 tis.Kč, to je totální blbost!!!!

40 tisic mi řekli ve Slanym ve škodovce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsou ocasové, holt Praha znamená konkurenci, na druhou stranu, když jsem nabídl, že si přinesu materiál, tak se spojkou mě poslali taky někam, tlumiče Ok, ale spojku nechtěli, říkali něco o záruce a špatné zkušenosti.

Jinak kolik co stojí ve škodě, lze velmi dobře zjistit podle cc-autodily.cz, mají tam vždy dvě ceny, jednu podle škoda auto a jejich cenu a rozdíl!!

Pokud po výměně spojky to bylo chvíli dobré, asi bych prvně hledal chybu tam, 20tis. Kč mluví za sebe, reklamovat u toho přeprodávače předražených dílů, možná ji jen blbě usadil a vycentroval, každopádně mu to omlátit o hlavu!!!

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavne sa zamerajte na vstrekovače !

Mimochodom:

Pocukávalo aj mne (v ťahu) 1.4TSI, tankoval som kadečo, pocukávalo všade, až som natankoval na OMW ale nechtiac som sa omýlil a nalial viac VIF-u ako som mal (o jednu odmerku) a zrazu auto necuká, ide krásne po plyne, chod kultivovanejší a tiché je jak nové. Chalani vážne skúste najprv poriadne aditíva a zamerajte sa na vstreky. Ja viem môže to byť milión vecí, ale kúpiť za 10€ aditívum na čistenie vstrekovačov a otestovať to je najjednoduchšie čo sa dá spraviť. Potom samozrejme cez diagnostiku zistiť či dávajú správne hodnoty. Vstrekovače sú svinstvo háklivé na naftu a verte mi, že na SVK a ani v CZE prémiová nafta naozaj nie je ani zďaleka prémiová. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja adetiva používám, koupil sem nejakou plechovku za 200Kč v autokelly... Nejhorší je, že diagnostika nic neukazuje, nechal se prehrat celej softwer v ridici jednotce auta, mam od toho nejake papiry, poradne se na ne podivam... Jak se dela ta diagnostika vstrikovacu?? Nejhorsi na tom je, že pred výmenou setrvacniku to cukalo hodne, po výmene byl cca 3 dny pokoj a pak to zase pomalicku zacalo, ale upozornuji že to neni tak razantní jako před výmenou, to me na tom sere nejvíc, nevim zda sem zbytecne nevyhodil 20 litru a nebo zda to k necemu bylo... Auto pocukava jen když neni v zatahu a jen pri jemnem sešlapnutí plynu (jen jemnem).. takže rikate, abych se zameřil na ty vstrikovace a brat jinou naftu?? beru jen u mušle obyč naftu...bral sem tak 5 let predtim benzin a zadnej problem nebyl....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi není podstatné jestli to byly tři dny, ale kolik se najezdilo km? Jak to popisuješ, tak jako kdybys měl při výměně spojky smazané adaptační hodnoty RJ motoru(odpojil baterku?) a pak, když se to po pár km přizpůsobilo tak to začalo znova trhat?

Když ti měnil váhu vzduchu mazal ŘJ, nebo jen vyměnil a nova váha jela na staré adaptační hodnoty?

Kabel asi nemáš, ale zkus odpojit na chvilku baterku smažeš tím adaptaci, jestli to pak zase na chvíli přestane mohla by být chyba v nějakých senzorech?

 

PS:Až odpojíš baterku a budeš prvně startovat, otoč klíčkem na nic nesahej, nešlapej a nech to cca pul minuty, mělo by proběhnout základní nastavení.

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

abych rekl pravdu tak to necukalo cca 100 - 200 km ... To nevim zda delal nejake nastaveni po výmene váhy vzduchu, ale muzu se ho zeptat...Baterku mel určitě odpojenou nebot sem mel smazaný čas a musel ho nastavovat... treba ted sem jel do Plzne a zpět cca 350 km a necukalo to, dnes sem natankoval u benziny Vervu a nalil adetiva tak uvidim co to udela, pokud by to bylo kvalitou nafty...když se to napojí na pocitač a bylo by spatne cidlo zjistilo by se to pres pocitac??Dnes sem byl v origo skoda servisu a tam mi řekli že nevedi co to je diagnostika vstrikovacu, pry jedině je vyndaj, nekam poslou a zjistej zda jsou v poradku nebo ne, cena jednoho je prý 16tisic, už me to zacina docela srat:( akorat do toho sypu prachy:(:(.. Jeste mi v tom servisu řekli že by udelali nejakej test vstrikovacího cerpadla, tam je prý cena 9 tisic... Fakt sem ted zastance toho že v servisech jsou strasně kurevsky drahy haj.lové... Pak jsem se ho ptal zda nemuže byt v haji cidlo pohybu klikového hridele, nebo jak se to jmenuje a řekl mi že nic takoveho v motoru neni a že nevi o cem mluvim :(... nezna nekdo fakt supr mechanika kdo se vyzna ve skodovkach a umí opravovat a ne vymenovat kus za kus ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi není podstatné jestli to byly tři dny, ale kolik se najezdilo km? Jak to popisuješ, tak jako kdybys měl při výměně spojky smazané adaptační hodnoty RJ motoru(odpojil baterku?) a pak, když se to po pár km přizpůsobilo tak to začalo znova trhat?

Když ti měnil váhu vzduchu mazal ŘJ, nebo jen vyměnil a nova váha jela na staré adaptační hodnoty?

Kabel asi nemáš, ale zkus odpojit na chvilku baterku smažeš tím adaptaci, jestli to pak zase na chvíli přestane mohla by být chyba v nějakých senzorech?

 

PS:Až odpojíš baterku a budeš prvně startovat, otoč klíčkem na nic nesahej, nešlapej a nech to cca pul minuty, mělo by proběhnout základní nastavení.

On si tu vahu vzduchu zase vymontoval když to tim nebylo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem pochopil, ale jak to na tu váhu testoval, správně by měl vyměnit váhu, smazat adaptační hodnoty a udělat základní nastavení. Jestli jen vyměnil váhy, najel 10km a zase vyměnil, tak se rozdíl nemusel projevit, auto se jízdou stále učí a přizpůsobuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena sady vstrekovačov je http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp8qMjTdQz5b5PiRx+odldKUXVyT9/8JqAQ6swe5iS6fZHrgZ1qPzcvduQq+D6jyvqE0weivQtiDa+qU3jrVnoHy4sic971Lg8RKt7KhdEt8InCDcUA9xXu8YciAwlLXeuQ==

napríklad. Takže žiadnych 16 000 im nedávaj, a myslím že sa dajú zohnať aj lacnejšie ako v auto kelly. Každopádne nehovorím len o aditívu. Klasické (VIF a pod.) aditívum je podľa mňa viacej menej na udržiavanie čistého motora. Naozaj je potrebné použiť aditívum špecializované na čistenie vstrekovačov, ako som písal je ich veľa. Vyskúšané mám STP. Otec mal na Chevrolete problém (2.0 VCDI) so štartmi v zime a takisto zvláštnou charakteristikou motora, jedmné cukanie a podobné. VIF-ko nám vtedy nepomohlo i keď absolútne schvalujem jeho každodenné používanie, sám ho používam, jednoducho nepomohlo. Naliali sme to špecializované aditívum na prečitenie vstrekov a hľa, všetky problémy zmizli. Je to otázka možno 200Kč takže to je absolútne smiešna suma. Treba odksúšať. 

Ja som použil konkrétne toto:

http://www.olejshop.cz/aditiva/aditiva-do-nafty/p/stp-diesel-injector-cleaner-cistic-vstrikovaciho-systemu-pro-dieselove-motory-200ml/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

tak po delší odmlce sem napisu dalsí poznatky.. Po používání adetiv se nic nezlepšilo ani nezhorsilo..Dale sem zjistil že zaleží na jizdě, pokud jedu jako prase (brzda, plyn) dalnice 150 tak, když se zase auto dostane do tech otacek kolem 2000, je cítit lehke pocukavani, pravidelné.. Jediné co mi bylo doporuceno, tak podivat se na sítko v nadrži, pote na vstriky, nechat je premerit na nejakem pristroji.. Ale da se rict, že už sem si na to zvykl, a jezdim tak aby to necukalo :D:D ... Takže přístí auto až si budu kupovat, tak škodovka to nebude, docela mě za ty prachy zklamala :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak ve skodovce me poslali do prd**e když sem jim řekl, ze bych si material sehnal sam a oni by to jen vymenili, neni to holt pro ne takovej zlatej dul :(

Tak to je klasika. Když ty kurvy chtějí za litr oleje přes 700 co jinak stojí do 200. A to ho mají v sudu.

Editováno: , autor: ka-spel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravim, mam ten isty problem na mojej O2 1.9TDI 77kw PD...Mne to ale robi len ked je vonku nad 15ºC...Riesil som to uz min.rok v lete ale vsetko ok, spojka, vstrekovace a pod...Prisla zima a bolo super ale teraz ked sa oteplilo zase to robi blbosti :/ napada ma uz len turbo lebo to je uz pomaly v prdeli, divne zvuky pri preradeni a pod...Moze to byt tym?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se přidám, mám podobný problém.. Auto jakoby pocukává při plynulé jízdě nad 1500ot. a zároveň jde na otáčkoměru vidět jak si přidává tak o 100-200ot. (není to žádný velký cukání, ale normální to není).. Dělá to jen po ohřátí na 90 stupňů, pokuď je auto "studené" tak jede bez závady...

Diagnostika samozřejmě nic neukazuje, všechny filtry a oleje vyměněny, vzduchová klapka vyčištěna, a aditiva používám celou dobu.. 

Jsem z toho dost nešťastnej protože je to jediná vada na mý káře, a za boha nevím co s tím, tak kdyby někdo věděl budu rád za každou radu..  :kol-18: 
Teď se chystám jít cestou nejmenšího odporu a koupit spec. aditivum pro čištění vstřiků a natankovat pár nádrží Vervy, tak uvidíme, ikdyž tomu moc nevěřím...

P.S.: Trochu mě straší že se to tu řeší už rok, a nikdo neví čím to může být..  :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...