Armyk Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 (editace) Ahoj, mam 1,2HTP 40KW ..v akych hodnotach by ste odporucali udrziavat otacky? ...alebo ako jazdite vy? ...co je lepsie pre spotrebu a co pre motor (vyssie vs nizsie otacky)? a ake prevodove stupne? pytam sa preto, ze kym sa u nas jazdilo po meste 60, tak som pouzival 4ku ..a otacky boli niekde okolo 2500-2750 ..co sa mi zdalo idealne (neviem, .. je?) ale teraz pri 50ke.. je to 3000 a viac na 3ke ...na 4ke je to okolo 2000 (to sa mi zda malo) tak vas prosim o vase rady a odporucania Editováno: 3. Březen 2010, autor: Armyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 Ja som na 1.2HTP/40kW chodil aj 1500, samozrejme po rovine bez potreby zrýchlenia, mne pripadal rozsah 1500-3000 pre ten motor OK, 40kW má väčší stály prevod oproti 47kW, preto sa dá točiť nižšie. Na dialnici som to točil tak 4000-4500, ale to už spotreba išla hore rýchlejšie ako rýchlosť auta. Teraz 1.2 jazdí manželka, tá to točí rôzne...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 3. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 fuu 1500 ? vazne? .. ak sa da tak nizko a nevadi to, tak potom v meste po rovine pri 50ke na 4ke v 2000ot. by to nemal byt az taky problem.. ale myslel som, ze rozsah cca 1500 - 2500 je idealny pre diesel ..tak jazdi moj otec na 1,9Tdi prakticky stale od 1500-2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 (editace) Zo zpodku ide 1.2HTP/40kW podstatne lepšie ako moja druhá 1.4TDI/55kW, mať tak motor s ťahom HTP do 2000n/min a vyššie 1.4TDI, tak na bežné jazdenie (nie preteky a nízke prelety) nemá chybu. Na zelenú z križovatky som s 1.2HTP na prvých cca 100m vždy nechal 1.9 TDI v zadu, potom mi to samozrejme "naložili". 2000n/min je pre ten motor úplne v pohode, kým bola 60-tka tak som po meste chodil aj na 5-ke, cca 1500-1700n/min jemne nad 60 (tacho) GPS cca 59, samozrejme pri potrebe výraznejšej akcelerácie je nutné podradiť, ale z 2000 to môžeš točiť v pohode do 4000 a potom preradiť, HTP má zatiaľ cca 85t km, no problem. Ako úplne ideálne otáčky pre ten motor mi pripadal rozsah cca 2000-3000, ale pri ceste do chorvátska (3x cca 1000+1000km) šla takmer nonstop na 4300. Editováno: 3. Březen 2010, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 3. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 hej hej ..to ze je zive to auto do rychlosti cca 60km/h viem a patricne to vyuzivam tiez mam cca 85 000 km, ale auto mam cca od 60 000 km ..ak ty jazdis ako si povedal kludne pod 2000ot. a este si motor nestazoval, tak to asi bude OK ... len teraz ma napadla este jedna vec.. to, ze mu nevadia nizsie otacky na druhu stranu neznamena, ze v relativne vyssich otackach (cca 2500) nemoze mat motor vyssiu ucinnost.. a tym aj nizsiu spotrebu (tak je to s tymto motorom myslim pri stupani do kopca..) na rovine neviem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tibi Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 (editace) Tie otáčky by aj mňa zaujímali. pred tým som mal Rapida, toho som preháňal. Teraz už mám svoje roky, neponáhľamsa a tak sa mi stáva na HTP-čke, že (kým bola 40-tka)som išiel ustálenou rýchlosťou, veľmi ľahkou nohou na 5-ke. Zdá sa mi podľa PP, že spotreba bola nižšia, ako na 4-ke. Samozrejme, ak som potreboval akcelerovať, tak som podradil. Editováno: 27. Březen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dcdodo Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 (editace) Nazdar , ja osobne jazdim v rozpeti 2000 - 3500ot/min v meste a mimo mesta + dialnica i 4500, skusenosť pod 2000ot je že pokial idem rovinku tak v poho, ale jak mile mam trochu pridať tak mi to divne vrči asi sa hádaju ventily ktorý ma skor otvoriť a ktorý ma pohov je to pri cca 1750ot a prestane to u spomínaých cca 2000ot a preto to nerad točím pod 2000ot. Najdinamickejšia jazda u 47kw HTP je niekde medzi 2500-3500ot vraj sa tam da dosiahnuť dobrá spotreba, ale ja mam combi a jazdim vedšinou za 5,2L až 5,8L 30% mesto a 70% okresky no a po dialnici to je cca 6L až 6,5L/100km. Chorvatsko som otočil tam i pet 1800km pri 4 dospelých osobách chladničkou a klimou 30% cesty pri spotrebe 5,7l/100 podľa PP. Editováno: 29. Březen 2010, autor: dcdodo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
12htp47kw Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Ahoj. Já to pod 2000ot/min točím málokdy, motor se dusí, myslím, že to není ideální. Pod 2000ot/min jedině z kopce nebo po rovince a lehce šlapu na plynový pedál. Točím 2000-3500. Alespoň 1x za týden protáhnu motor každý řadící stupeň do 4000 až 5000ot/min a aspoň 1x za týden jedu na 5ku maximálku, tzn. 5500/5600. Najeto 116.000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xobni Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 Sevaste! Ja bežne jazdím na 5-ke po meste... (teda 50 km/h) Nie je v tom žiaden problém len treba chodit po rovine a ak sa odstaneš pred kopec tak podrad na 4-ku alebo aj na 3-ku. Táto verzia je stvorená na šetrenie po meste . Základ je : ak sa neponáhlaš tak motor moc netrepat vyššie ako na 2000-ot. na 1,2. Najlepšiu spotrebu som dosiahol asi tak 4,5L/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rumcajs Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 (editace) Ahoj, mam 1,2HTP 40KW ..v akych hodnotach by ste odporucali udrziavat otacky? ...alebo ako jazdite vy? ...co je lepsie pre spotrebu a co pre motor (vyssie vs nizsie otacky)? a ake prevodove stupne? pytam sa preto, ze kym sa u nas jazdilo po meste 60, tak som pouzival 4ku ..a otacky boli niekde okolo 2500-2750 ..co sa mi zdalo idealne (neviem, .. je?) ale teraz pri 50ke.. je to 3000 a viac na 3ke ...na 4ke je to okolo 2000 (to sa mi zda malo) tak vas prosim o vase rady a odporucania AWY nejvyšší kroutící moment při 3000 ot/min 105Nm, 2000 - 4000 ot/min neklesnou pod 93Nm, pod 1500 ot/min prudký pokles na 70Nm při 1000 ot/min AZQ nejvyšší kroutící moment při 3000 ot/min 112Nm, 2000 - 4000 ot/min neklesnou pod 95Nm, pod 1500 ot/min lineární pokles na 85Nm při 1000 ot/min mohu poslat mailem naskenovanou charaktristiku motoru - výkon i kroutící moment Editováno: 20. Květen 2010, autor: rumcajs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 24. Květen 2010 Sdílet Vloženo 24. Květen 2010 ahoj,mám fabku htp 12V už 3 roky a protože předtím jsem měl feldu 1.3 trvalo mi trochu déle než jsem si zvykl na jiné otáčky.Zkoušel jsem jezdit 2 000 ot.,ale to jsem měl dojem že se motor dusí.Tak po městě jezdím na 3, 2 800 ot.,má to sílu a zjistil jsem,že spotřeba se moc neliší.Pochopitelně když je přehledný a rovný úsek tak dám 4 a 2 000 ot.,ale to je po městě málokdy.Po okreskách 5,3000-3500,a na dálnici 4 200,což je nějakých 120 km/hod.Víc nemám srdce,to bych chtěl ještě 6 Tento motor se musí trochu točit aby šel lehce,ne jako felda,která vzala i 1700 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.