Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

zdravím octávaky, mám problém,na octavii 19.TDi81kw rv2001,motor roztukal,dal jsem tam olej Liqui Moly Oil 10w 40 s přísadou jestli to nebude ten problem a potom nějak vybruje při volnoběhu ale jak jemně cvrnknu po plynu tak vybrace ustanou,po chvíli to začne znovu,nejvíce u studeného motoru,když ujedu cca100km píši cca je to i méně tajk to dělá málo,a jěště moror v mrazu -5 až třeba -20 chytá na škrt tak i za tepla 3hodiny po jízdě chytne na škrt ale při teplotě kolem cca -3 a +8 je start špatný a decentně zakouří šedě ,chová se to jako spadlá nafta,jsem stoho špatný a nevím co to dělá.ta vybrace se mi nezdá na setrvák,když to reaguje na klepnutí po plynu,ale nevím,jetu nějaký fachman který poradí případě pomúže?auto má najeto 150 000tkmotor asv

Editováno: , autor: tonda vento
Vloženo

Tak to som zvedavý na názor odborníkov. Mám totožné auto, rok, typ motora, najazdené kilometre a samozrejme aj rovnaký problém. Žhaviče sú nové- aj keď žhaviť by mali iba pri teplote nižšej ako 5 stupňov. Taktiež nafta nespadá, v hadičkách nie sú žiadne bublinky. Aj napriek tomu prvé štartovanie je hrozné. Ostatné štarty na brnk. Taktiež cítim aj také isté vibrácie. Príznaky také isté ako opisuješ. Taktiež som už na mraky, rád by som vedel, v čom je chyba.

Vloženo

Tak to som zvedavý na názor odborníkov. Mám totožné auto, rok, typ motora, najazdené kilometre a samozrejme aj rovnaký problém. Žhaviče sú nové- aj keď žhaviť by mali iba pri teplote nižšej ako 5 stupňov. Taktiež nafta nespadá, v hadičkách nie sú žiadne bublinky. Aj napriek tomu prvé štartovanie je hrozné. Ostatné štarty na brnk. Taktiež cítim aj také isté vibrácie. Príznaky také isté ako opisuješ. Taktiež som už na mraky, rád by som vedel, v čom je chyba.

jen nevim co stím,také jsem bádal žhavičky dával nové ale výsledek žádný,ty vibrace bach se možná přikláněl na ten setrvák ale to startování mi hlava nebere.

Vloženo

je ale zaujímavé, že to zlé štartovanie nie je stále, občas sa stane, že ráno......auto je garážované......naštartuje na brnk..... ale ako píšem iba občas........takže počkám, či sa nájde niekto múdrejší...... ,ktorý takýto problém mal a aj ho vyriešil......

Vloženo

je ale zaujímavé, že to zlé štartovanie nie je stále, občas sa stane, že ráno......auto je garážované......naštartuje na brnk..... ale ako píšem iba občas........takže počkám, či sa nájde niekto múdrejší...... ,ktorý takýto problém mal a aj ho vyriešil......

Cidlo teploty vody nebo spatny SW v jednotce motoru. Tak tipuju. Spatna mapa pri tom rezimu kdy to spatne chyta to nespravne davkuje palivo. Myslim ze to tu nekdo nabizel prehrat upravenou verzi SW pro ECU.

Vloženo

jen nevim co stím,také jsem bádal žhavičky dával nové ale výsledek žádný,ty vibrace bach se možná přikláněl na ten setrvák ale to startování mi hlava nebere.

Vibrace motoru muze delat spatny napinak drazkoveho remene. Zkus se o nej oprit sroubovakem opatrne pri bezicim motoru, jestli ty vibrace prestanou. Pokud ne tak me napadaji jeste silentbloky agragatu.
Vloženo

Vibrace motoru muze delat spatny napinak drazkoveho remene. Zkus se o nej oprit sroubovakem opatrne pri bezicim motoru, jestli ty vibrace prestanou. Pokud ne tak me napadaji jeste silentbloky agragatu.

napínák je dobrý,měnil jsem i volnoběžku na altíku,byla krank

Vloženo

zdravím octávaky, mám problém,na octavii 19.TDi81kw rv2001,motor roztukal,dal jsem tam olej Liqui Moly Oil 10w 40 s přísadou jestli to nebude ten problem a potom nějak vybruje při volnoběhu ale jak jemně cvrnknu po plynu tak vybrace ustanou,po chvíli to začne znovu,nejvíce u studeného motoru,když ujedu cca100km píši cca je to i méně tajk to dělá málo,a jěště moror v mrazu -5 až třeba -20 chytá na škrt tak i za tepla 3hodiny po jízdě chytne na škrt ale při teplotě kolem cca -3 a +8 je start špatný a decentně zakouří šedě ,chová se to jako spadlá nafta,jsem stoho špatný a nevím co to dělá.ta vybrace se mi nezdá na setrvák,když to reaguje na klepnutí po plynu,ale nevím,jetu nějaký fachman který poradí případě pomúže?auto má najeto 150 000tkmotor asv

Mám naprosto stejný příznaky. Jak startování tak vibrace, zak i to zakouření. Akorát zatím nikdo přesně neurčil v čem je problém :( . To startování je nejspíš tím SW v ECU - alespoň se k tomu přiklání TDIFun. Mám nový čidlo, komplet spojku se setrvákem i žhavky. Zatím sháním někoho kolem HK kdo by přehrál SW.

Vloženo

Mám naprosto stejný příznaky. Jak startování tak vibrace, zak i to zakouření. Akorát zatím nikdo přesně neurčil v čem je problém :( . To startování je nejspíš tím SW v ECU - alespoň se k tomu přiklání TDIFun. Mám nový čidlo, komplet spojku se setrvákem i žhavky. Zatím sháním někoho kolem HK kdo by přehrál SW.

(SW v ECU) no tomu nějak nemtudum.co to prosimtě obnaší,neviš?

:aggressive:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...