Alma Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Na celém fóru je toho hodně, ale nic konkrétního takže napíší své postřehy s demontáží a prohozením vstřiků. Motor najeto cca 60 000Km. Rozebrání/složení se sice zdá jednoduché, ale zase tak jednoduché to není. Tedy je, ale problém, že jde všechno velmi ztuha a není problém něco zničit. Vstřikovací ventily drží pouze za své konce v "O" kroužcích a to na obou koncích -jak v liště tak v sání. Problém, že tyto těsnící kroužky časem ztvrdnou. Pozor, veškeré práce provádějte na studeném motoru! Postup , který se mi osvědčil.: -nachystat pár čistých hader -odtlakovat palivový systém -motor BMD má jen jednu benzínovou hadičku- na druhém konci je odvzdušňovací ventil přes ten odpustit tlak benzínu který tam je. (chytit do hadry) -jednotlivé ventily jsou zafixovány k palivové liště plechovými pojistkami. tyto opatrně sundat (vytáhnout) -vyčistit (vyfoukat je nejlepší) bordel kolem sacího potrubí a že ho tam je, jinak vám to napadá po vyjmutí vstřikovačů do sání -odšroubovat dva imbus šrouby, které drží palivovou lištu -opatrně tahem, jemným kýváním stáhněte palivovou lištu ze všech vstřiků. Pozor poteče trochu paliva-obložit hadrama .(já se snažil to sundat napoprvé jako celek nešlo to, něco bych zlámal proto jsem první "oddělil ventily od lišty. tam jsou kroužky v lepším stavu tak to jde lépe) -v sání by teď měly zůstat vstřiky , lištu zabalíme do hadry a dáme bokem -opatrně teď vytáhnout /vykroutit jednotlivé vstřiky co zůstaly v sání (předtím nezapomenout vyčistit jejich okolí) Teď záleží co kdo proč to rozebíral. Zpětná montáž je tato a tam jsem narazil na nebezpečnou věc. Je doporučeno a je v tom o pravdu veliký rozdíl dávat všechny těsnící kroužky nové. Jenže jeden "O" kroužek stojí 124,-Kč, my jich potřebujeme 6 kusů. číslo dílu je 035 906 149A -těsnící kroužek 7,5x3,5. Navíc nikde nebyli. Chtěl jsem koupit alespoň 1-2.Tak jsem se do toho pustil bez těsnění a dopadl jsem takto. Jinak vstřik samotný jeden kus 03D 906 031C pro tuto motorizaci stojí taky pálku. Při zpětné montáži se mi podařilo že, po nastartování začal celkem dost téct benzín po motoru a kolem vstřiku (tlak v liště je cca 3BAR). Což je dost nebezpečné. Takže následovala další rozborka a zjištěno že se mi podařilo natrhnout jeden horní těsnící kroužek. A byl jsem nepojízdný, protože kroužek jsem náhradní neměl a navíc ho nikde neměli, jen na objednávku. Zpětná montáž -do palivové lišty nasuneme vstřiky, jejichž kroužky před tím potřeme motorovým olejem a zajistíme plechovými pojistkami (jaké kroužky jestli původní nebo nové použijete je vaše věc, ale vstřik s vyměněným kroužkem leze podstatně lépe, než s původním tvrdým) -potom celou sestavu-lištu s ventily a namazanými spodními kroužky opatrně nasuneme do sání a přišroubujeme lištu dvěma imbus šrouby -po natlakování systému doporučuji důslednou kontrolu na případný unik paliva !!! Po zásahu do palivového systému se mi v ŘJ objevila závada "Palivový systém příliš bohatý " Takže to chce potom zkontrolovat a případně vymazat. To je vše třeba tento konkrétní postup někomu v budoucnu pomůže. - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 (editace) Ja ked som menil na MPI tie kruzky som jemne namazal vazelinou. Isli lahucko. Bez vazeliny to bol porod a moznost poskodenia O kruzkov. MAZAT LEN JEMNE Kvoli comu si menil na HTP ? Editováno: 6. Březen 2010, autor: TiGeRZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 6. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Neměnil, jen přehazoval . Já mazal olejem bez namazání by to snad ani nešlo vrátit zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.