Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Na celém fóru je toho hodně, ale nic konkrétního takže napíší své postřehy s demontáží a prohozením vstřiků.

Motor najeto cca 60 000Km.

Rozebrání/složení se sice zdá jednoduché, ale zase tak jednoduché to není. Tedy je, ale problém, že jde všechno velmi ztuha a není problém něco zničit.

Vstřikovací ventily drží pouze za své konce v "O" kroužcích a to na obou koncích -jak v liště tak v sání. Problém, že tyto těsnící kroužky časem ztvrdnou.

Pozor, veškeré práce provádějte na studeném motoru!

Postup , který se mi osvědčil.:

-nachystat pár čistých hader

-odtlakovat palivový systém -motor BMD má jen jednu benzínovou hadičku- na druhém konci je odvzdušňovací ventil přes ten odpustit tlak benzínu který tam je. (chytit do hadry)

-jednotlivé ventily jsou zafixovány k palivové liště plechovými pojistkami. tyto opatrně sundat (vytáhnout)

-vyčistit (vyfoukat je nejlepší) bordel kolem sacího potrubí a že ho tam je, jinak vám to napadá po vyjmutí vstřikovačů do sání

-odšroubovat dva imbus šrouby, které drží palivovou lištu

-opatrně tahem, jemným kýváním stáhněte palivovou lištu ze všech vstřiků. Pozor poteče trochu paliva-obložit hadrama .(já se snažil to sundat napoprvé jako celek nešlo to, něco bych zlámal proto jsem první "oddělil ventily od lišty. tam jsou kroužky v lepším stavu tak to jde lépe)

-v sání by teď měly zůstat vstřiky , lištu zabalíme do hadry a dáme bokem

-opatrně teď vytáhnout /vykroutit jednotlivé vstřiky co zůstaly v sání (předtím nezapomenout vyčistit jejich okolí)

Teď záleží co kdo proč to rozebíral. Zpětná montáž je tato a tam jsem narazil na nebezpečnou věc. Je doporučeno a je v tom o pravdu veliký rozdíl dávat všechny těsnící kroužky nové. Jenže jeden "O" kroužek stojí 124,-Kč, my jich potřebujeme 6 kusů. číslo dílu je 035 906 149A -těsnící kroužek 7,5x3,5. Navíc nikde nebyli. Chtěl jsem koupit alespoň 1-2.Tak jsem se do toho pustil bez těsnění a dopadl jsem takto. Jinak vstřik samotný jeden kus 03D 906 031C pro tuto motorizaci stojí taky pálku.

Při zpětné montáži se mi podařilo že, po nastartování začal celkem dost téct benzín po motoru a kolem vstřiku (tlak v liště je cca 3BAR). Což je dost nebezpečné. Takže následovala další rozborka a zjištěno že se mi podařilo natrhnout jeden horní těsnící kroužek. A byl jsem nepojízdný, protože kroužek jsem náhradní neměl a navíc ho nikde neměli, jen na objednávku.

Zpětná montáž

-do palivové lišty nasuneme vstřiky, jejichž kroužky před tím potřeme motorovým olejem a zajistíme plechovými pojistkami (jaké kroužky jestli původní nebo nové použijete je vaše věc, ale vstřik s vyměněným kroužkem leze podstatně lépe, než s původním tvrdým)

-potom celou sestavu-lištu s ventily a namazanými spodními kroužky opatrně nasuneme do sání a přišroubujeme lištu dvěma imbus šrouby

-po natlakování systému doporučuji důslednou kontrolu na případný unik paliva !!!

Po zásahu do palivového systému se mi v ŘJ objevila závada "Palivový systém příliš bohatý " Takže to chce potom zkontrolovat a případně vymazat.

To je vše třeba tento konkrétní postup někomu v budoucnu pomůže.

-

Ja ked som menil na MPI tie kruzky som jemne namazal vazelinou. Isli lahucko. Bez vazeliny to bol porod a moznost poskodenia O kruzkov. MAZAT LEN JEMNE :palec2:

Kvoli comu si menil na HTP ?

Upraveno od TiGeRZ

  • Autor

Neměnil, jen přehazoval . Já mazal olejem bez namazání by to snad ani nešlo vrátit zpět.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.