Březen 14, 201015 r Tam kde označuje šipka takže asi 750ot/min pokud jsou dílky od sebe po 250ot/min.po sešlápnutí brzdy se lehce zvyší tak o 100ot/min.
Březen 26, 201015 r Tak mám ručičku na třetím poli, takže cca 750 ot/min. nezdá se mi to zrovna moc...!
Březen 26, 201015 r Mě hodnoty kolísají v rozmezí 736 - 704 ot/min. Dalo by si nějak zvýšit otáčky pomocí VAGu?
Červenec 12, 201015 r Mám chip od Mr.Cimbu na 44kW a volnoběh 800 ot./min. Jinak před chipem 740 ot./min. a to jsem měl pocit, že mi vyskočí motor.
Červenec 14, 201015 r Autor Aky mas subjektívny pocit s chipom 40kW verzie(išiel by si ešte raz do toho vzhľadom na peniaze?) ? Koľko si dal za chip ? Upraveno Červenec 14, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Srpen 27, 201015 r Neda mi aby som sa nevratil ke tejto teme. Vsimol som si, ze ked sa auto pohybuje na neutral rychlostou vacsou ako cca rychlost pesej chodze, ruka otackomera sa zdvihne cca o jeden dielik oproti otackam, ked auto stoji. Hoci rychlomer este ukazuje nulovu rychlost, otacky sa uz dvihaju. Mate to tiez tak? Zrejme je to koli servu, mozno koli posilnovacu brzd a ma to tak byt. Tak ma napadlo , ci by sa riadiaca jednotka nedala nejakym sposobom oklamat a poslat jej falosny signal o rychlosti, aby som mal tym sposobom trvalo zvysene volnobezne otacky z tych 703 mozno na cca 800. Nechce sa mi to davat komplet cipnut, na 40kw motor mi to pride zbytocne, odhliadnuc od faktu ze ani 1 z 3 chiptuningovych firiem v mojom okoli mi na mail neodpovedala. Asi preto, ze som im pisal ze nechem dvihat vykon, len volnobeh ;-) Som asi nezaujimavy zakaznik. Cize kde, co, ake cidlo generuje aky signal o pohybe vozidla?
Srpen 28, 201015 r Máš pravdu s tím, že pokud např. dojíždíš na křižovatku na N , tak to drží vyšší otáčky a potom co úplně zastavím spadnou. Informace o rychlosti se berou z čidla na převodovce a ti co mají ABS, tak i z toho. Nápad je to dobrý, jen jak ošálit tu ŘJ..
Srpen 30, 201015 r Ja to mam bez ABS. Doma nakuknem do dielenskej prirucky co to je za cidlo a na akom pricipe funguje. Trochu som predpokladal, ze tie snimace su 2. Jeden pre signal rychlosti ktory berie pristrojova doska, a druhy pre RJ motora, aby mohla zdvihnut volnobezne otacky ked je auto v pohybe. V tom druhom obvode by stacilo zaradit namiesto snimaca len nejaky jednoduchy generator impulzov alebo nieco podobne.. Myslel by som si to preto, lebo ked auto stoji dole z kopca a odbrzdim,auto sa pohne ale ruka rychlomera je este na stale nule, ale motor si uz pradie vo vyssich otackach. Cakal by som tam teda 2 nezavisle systemy merania. Ak je tam ale len 1 snimac, bude to tazsie, generovanim falosneho signalu by sa rozladilo aj meranie rychlosti, to by som nechcel. Uffff, ak to vobec pojde tak ako si to myslim, bude to fuska.
Prosinec 4, 20186 r Zdravím, chci se zeptat, vyřešili jste to nějak? Taky řeším, jak zvednout otáčky na volnoběhu při stání.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.