Přejít na obsah

STK a Emise


TomasB

Doporučené příspěvky

Tak jsem dnes toto absolvoval. STK naprostá pohoda, nula závad. Od koupě auta jsem na něj vlastně kloudně nešáh. Spokojenost

Emise byly trošku sranda. Nejdříve na měřáku lítaly šílený hodnoty kouřivosti :o Sice jsem den předem provedl mírnou očistu výfuku, ale evidentně to bylo málo. S postupným profukování výfuku se to zlepšovalo. Původní hodnoty byly něco mezi 3-4/m. Postupně to slezlo na hodnoty 0,4-0,5/m. Limit je 1,2. Takže jsem prošel v pohodě. Akorát ten technik, co to měřil nadával jak čert, že prej to musím honit, jinak se mi usazujou ve výfuku saze. Diesel se musí pořádně točit do otáček .... tak to jsou slova technika. Prej musím alespoň občas do červenýho na otáčkoměru. :smich: Sadista jeden :angry::smich::smich::smich::ph34r:

Nenávidím toto ku*vení motoru při měření emisí.

Ona už ta otázka před samotným měřením: Kolik máte najeto na rozvodech? :angry::ph34r::angry:

Jinak se chci zeptat co znamená na emisním protokolu hodnota "Doba zrychlení"?

Všechno mám prakticky stejné jako minule, akorát max. otáčky asi o 100ot/min. vyšší a tu dobu zrychlení jsem měl minule asi 0,8sec a teď asi 1,2 sec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No u stk je to zbytečná hodnota,teda podle mého úsudku.Tahle hodnota se posuzuje jenom ve fabrice na nových motorech.Při přeběhu max.otáček musí být menší než 1.1,je to reakční doba do plných otáček.

to znamená, že je to doba, kterou jsou otáčky nad stanoveným maximem? Nebo jak to teda je. Furt nevím, o čem to vypovídá.

Něco jako třeba vysoká kouřivost = můžou být v prdeli trysky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je doba za kterou se dostaneš z volnoběhu do otáček plnýho plynu v rozmězí 4100-5100 ot.,ale říkám u stk by to nemělo hrát roli,protože každý šlape na plyn jinak.Tohle je u nových motorů po vyrobení.Co se týče kouřivosti,tak vysoká kouřivost může být od vstřiků a když jsou špatný vstřiky,tak i ten čas akcelerace je horší.No ale ty máš kouřivost v pohodě,tak bych se tím netrápil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes toto absolvoval. STK naprostá pohoda, nula závad. Od koupě auta jsem na něj vlastně kloudně nešáh. Spokojenost

Emise byly trošku sranda. Nejdříve na měřáku lítaly šílený hodnoty kouřivosti :o Sice jsem den předem provedl mírnou očistu výfuku, ale evidentně to bylo málo. S postupným profukování výfuku se to zlepšovalo. Původní hodnoty byly něco mezi 3-4/m. Postupně to slezlo na hodnoty 0,4-0,5/m. Limit je 1,2. Takže jsem prošel v pohodě. Akorát ten technik, co to měřil nadával jak čert, že prej to musím honit, jinak se mi usazujou ve výfuku saze. Diesel se musí pořádně točit do otáček .... tak to jsou slova technika. Prej musím alespoň občas do červenýho na otáčkoměru. :smich: Sadista jeden :angry::smich::smich::smich::ph34r:

Nenávidím toto ku*vení motoru při měření emisí.

Ona už ta otázka před samotným měřením: Kolik máte najeto na rozvodech? :angry::ph34r::angry:

Jinak se chci zeptat co znamená na emisním protokolu hodnota "Doba zrychlení"?

Všechno mám prakticky stejné jako minule, akorát max. otáčky asi o 100ot/min. vyšší a tu dobu zrychlení jsem měl minule asi 0,8sec a teď asi 1,2 sec.

Dnes jsem byl na emisích a stk a stejný případ jako TomasB, hodnoty na emisích kolem 1,5-1,7 po cca 15 měřeních to kleslo na 0,7-0,8 povolené max je 1,5 jinak to vytáčení na 5100 ot fakt brutální, teď když mi vyhnali saze z výfuku tak mi připadá, že je to živější. Jinak stk bez závad Octavia combi 2000 TDI 81kW najeto 96000km -_--_--_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak jsem dnes absolvoval měření emisí a technickou kontrolu na STK Bohdalec v Praze. Obědnal jsem se minulý týden ve čtvrtek na dnešní pondělí 18.9.06 na 16:30hod., Vyrazil jsem z práce jako vždy po 15:30 a v 15:55 jsem tam byl. Ihned mne poslali na emise, pan technik byl příjemný a k Lízince se choval moc hezky do té doby, než začal s měřením, jakmile mi to sešlápl na podlahu a začal točit na 5000ot., tak jsem skřípal zuby, ale přežil jsem to a Líza prdí zeleně :palec2:

Potom jsem přešel k technikům na STK a říkal jsem si, co se kde najde?

Pánové a dámy, vše OK, nikde nic, vše v poho. jen mne upozornil, že kontrolka na přední mlhovky má být zelená a né bílá a že osvětlení RZ na zádi vozu má být bílé a né modré. Ale jak sám technik řekl, proč budu kvůli nim dělat kašparoviny, když si to za rohem zase předělám. Prostě rozumný člověk, jak sám řekl, to modré osvětlení nikoho na cestě neohrozí a jinak je autí naprosto v pořádku. :palec2:

Tímto musím zase poděkovat Martinovi RS a Garnymu za to, jak mi léčí Lízu, když má bebí.

Abych to uzavřel, technická dopadla úplně v pohodě a za 45min. bylo vše hotovo :palec2:

Zase je na 2 roky pokoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes absolvoval měření emisí a technickou kontrolu na STK Bohdalec v Praze. Obědnal jsem se minulý týden ve čtvrtek na dnešní pondělí 18.9.06 na 16:30hod., Vyrazil jsem z práce jako vždy po 15:30 a v 15:55 jsem tam byl. Ihned mne poslali na emise, pan technik byl příjemný a k Lízince se choval moc hezky do té doby, než začal s měřením, jakmile mi to sešlápl na podlahu a začal točit na 5000ot., tak jsem skřípal zuby, ale přežil jsem to a Líza prdí zeleně :palec2:

Potom jsem přešel k technikům na STK a říkal jsem si, co se kde najde?

Pánové a dámy, vše OK, nikde nic, vše v poho. jen mne upozornil, že kontrolka na přední mlhovky má být zelená a né bílá a že osvětlení RZ na zádi vozu má být bílé a né modré. Ale jak sám technik řekl, proč budu kvůli nim dělat kašparoviny, když si to za rohem zase předělám. Prostě rozumný člověk, jak sám řekl, to modré osvětlení nikoho na cestě neohrozí a jinak je autí naprosto v pořádku. :palec2:

Tímto musím zase poděkovat Martinovi RS a Garnymu za to, jak mi léčí Lízu, když má bebí.

Abych to uzavřel, technická dopadla úplně v pohodě a za 45min. bylo vše hotovo :palec2:

Zase je na 2 roky pokoj

Me ceka STK do konce mesice.Asi budu hodne trpet,kdyz mi vytoci TDI do 5000ot./min. q pokud vice tak mu asi proplachnu hubu pesti za takove niceni.

Proc¨benal toci jen na 3000 a naftu na 5000?????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...tak mu asi proplachnu hubu pesti za takove niceni.

Proc¨benal toci jen na 3000 a naftu na 5000?????

Aby vám vylítali z výfuků ti vaši naftoví čerti... :smich:

Já byl na STK+EM před 14 dny a taky jsem prošel na výbornou. Emise prý dokonce špičkové...no jo, plním euro 4... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palo, kolik jsi měl kouřivost?

Během tak 2 týdnů mně čeká technická na manželčiný A4, tak jsem zvědav, ale mělo by být vše O.K. Akorát ještě zítra udělat revizi plynu, a pak srovnat přední kotouče, který jsou sice nový(asi 4tkm), ale nějak se jim nelíbilo moje brždění ze 180 s dýmem od pneu. ABS mělo hodně práce. Sem to testování při kupování trochu přehnal :D No, a taky jsem nevěděl, že jsou tam čerstvě nový kotouče + desky. A po tomhle brždění to trošek kope. při běžných rychlostech to moc nevadí, ale brzdit ze 2kil je maso.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja byl na STK v cervnu, 8 let stary auto, tenkrat asi 192000km. A jak pise Palo, upozornili me na modrou SPZ a kdyz sem jeste pred technikama byl na emisich (benzinak) tak na to koukli, rikaj a jeje, tady bude problem, okoukli vejfuck atd a rika tak to nevim. Ale clovek, co tam byl se mnou jakozto znamost rika, no, snad ne, tahle je zdravoucka, tak to projeli a cumeli jak telata na novy vrata. No a dal to potom proslo bez problemu i pres to, co mam v podpisu ;) Btw jezdim za Prahu, sou zvykly na vetsi srot, tak pak 8 let stary auto v dobrym stavu neresej, kdyby nahodou :t-_-

Btw emise byly lepsi nez predloni, tzn. po cipu, s KN filtrem ladenym vejfuckem, coz sem fakt necekal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Technicka bude asi veselou prihodou, neb ji mam dle TP tri roky propadlou. Pred tremi lety mi totiz experti na dopravnim inspektoratu napsali platnost jeden den namisto ctyr let. Mozna si pan cinovnik myslel, ze ty skodovky nic nevydrzi :smich::smich::smich: Za rok jsem na technicke zvedav, nicmene na znackach to mam nastesti vylepene v poradku.

post-30-1158651350.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik jsi Palo platil? Podle mě tak 1800,-, ne? Na bohdalci je totiž jedna z nejdražších STK vůbec. Já byl na jaře kousek za Prahou, a cena 990,- za emise i STK.....

jj 1800,- Kč přesně, našel jsem je na netu jako první, od domu to mám 2min., nic jsem nevymýšlel

koukám, že jsem kapičku přeplatil :doh

Nuž co, za blbost se platí, není to poprvý a asi ani na posledy, co jsem provětral portmonku více než je třeba, příště se na vás obrátím pro radu :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja byl vcera na STA+Emise.Pri EMISICH jsem myslem,ze tomu manikovi co to delal proplachnu hubu pesti,bo petkrat po sobe tocil motor TDI na 5100 otacek!!!Prej je takova metodika.Jinak mam prej motor super,ale me to drasalo srdce.Jinak STK absolutne v pohode,bez jakekoliv zavady.Cela ta sranda me stala dohromady 1040,-Kc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...