TomasB Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Tak jsem dnes toto absolvoval. STK naprostá pohoda, nula závad. Od koupě auta jsem na něj vlastně kloudně nešáh. Spokojenost Emise byly trošku sranda. Nejdříve na měřáku lítaly šílený hodnoty kouřivosti Sice jsem den předem provedl mírnou očistu výfuku, ale evidentně to bylo málo. S postupným profukování výfuku se to zlepšovalo. Původní hodnoty byly něco mezi 3-4/m. Postupně to slezlo na hodnoty 0,4-0,5/m. Limit je 1,2. Takže jsem prošel v pohodě. Akorát ten technik, co to měřil nadával jak čert, že prej to musím honit, jinak se mi usazujou ve výfuku saze. Diesel se musí pořádně točit do otáček .... tak to jsou slova technika. Prej musím alespoň občas do červenýho na otáčkoměru. Sadista jeden Nenávidím toto ku*vení motoru při měření emisí. Ona už ta otázka před samotným měřením: Kolik máte najeto na rozvodech? Jinak se chci zeptat co znamená na emisním protokolu hodnota "Doba zrychlení"? Všechno mám prakticky stejné jako minule, akorát max. otáčky asi o 100ot/min. vyšší a tu dobu zrychlení jsem měl minule asi 0,8sec a teď asi 1,2 sec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Ty chodíš na STK + emise každý rok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 10. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Ty chodíš na STK + emise každý rok? už jsem to opravil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Já měl emise na TDIčku 0,2 docela dobře jsou ty motory udělaný, že mají takovou rezervu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 11. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 chlapi, co to je ta doba zrychlení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 14. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 chlapi, co to je ta doba zrychlení? nikdo to nevíte???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host oct Vloženo 15. Květen 2006 Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 chlapi, co to je ta doba zrychlení? Tak to Ti nepovim. Ted jsem se dival do sveho protokolu, ale toto tam neni. Je to ovsem 1,6 - 74 AKL 1999 HM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 15. Květen 2006 Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 Já mám taky diesel a neměl jsem to tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 15. Květen 2006 Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 Zdravím.Měla by to být reakční doba zrychlení z volnoběhu do plných otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 15. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 Zdravím.Měla by to být reakční doba zrychlení z volnoběhu do plných otáček. A co to říká? O čem to vypovídá? To ale bude silně záviset na tom, jak tam ten chlap na ten pedál šlápne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 16. Květen 2006 Sdílet Vloženo 16. Květen 2006 No u stk je to zbytečná hodnota,teda podle mého úsudku.Tahle hodnota se posuzuje jenom ve fabrice na nových motorech.Při přeběhu max.otáček musí být menší než 1.1,je to reakční doba do plných otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 16. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2006 No u stk je to zbytečná hodnota,teda podle mého úsudku.Tahle hodnota se posuzuje jenom ve fabrice na nových motorech.Při přeběhu max.otáček musí být menší než 1.1,je to reakční doba do plných otáček. to znamená, že je to doba, kterou jsou otáčky nad stanoveným maximem? Nebo jak to teda je. Furt nevím, o čem to vypovídá. Něco jako třeba vysoká kouřivost = můžou být v prdeli trysky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 16. Květen 2006 Sdílet Vloženo 16. Květen 2006 To je doba za kterou se dostaneš z volnoběhu do otáček plnýho plynu v rozmězí 4100-5100 ot.,ale říkám u stk by to nemělo hrát roli,protože každý šlape na plyn jinak.Tohle je u nových motorů po vyrobení.Co se týče kouřivosti,tak vysoká kouřivost může být od vstřiků a když jsou špatný vstřiky,tak i ten čas akcelerace je horší.No ale ty máš kouřivost v pohodě,tak bych se tím netrápil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alf Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Tak jsem dnes toto absolvoval. STK naprostá pohoda, nula závad. Od koupě auta jsem na něj vlastně kloudně nešáh. SpokojenostEmise byly trošku sranda. Nejdříve na měřáku lítaly šílený hodnoty kouřivosti Sice jsem den předem provedl mírnou očistu výfuku, ale evidentně to bylo málo. S postupným profukování výfuku se to zlepšovalo. Původní hodnoty byly něco mezi 3-4/m. Postupně to slezlo na hodnoty 0,4-0,5/m. Limit je 1,2. Takže jsem prošel v pohodě. Akorát ten technik, co to měřil nadával jak čert, že prej to musím honit, jinak se mi usazujou ve výfuku saze. Diesel se musí pořádně točit do otáček .... tak to jsou slova technika. Prej musím alespoň občas do červenýho na otáčkoměru. Sadista jeden Nenávidím toto ku*vení motoru při měření emisí. Ona už ta otázka před samotným měřením: Kolik máte najeto na rozvodech? Jinak se chci zeptat co znamená na emisním protokolu hodnota "Doba zrychlení"? Všechno mám prakticky stejné jako minule, akorát max. otáčky asi o 100ot/min. vyšší a tu dobu zrychlení jsem měl minule asi 0,8sec a teď asi 1,2 sec. Dnes jsem byl na emisích a stk a stejný případ jako TomasB, hodnoty na emisích kolem 1,5-1,7 po cca 15 měřeních to kleslo na 0,7-0,8 povolené max je 1,5 jinak to vytáčení na 5100 ot fakt brutální, teď když mi vyhnali saze z výfuku tak mi připadá, že je to živější. Jinak stk bez závad Octavia combi 2000 TDI 81kW najeto 96000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 18. Září 2006 Sdílet Vloženo 18. Září 2006 Tak jsem dnes absolvoval měření emisí a technickou kontrolu na STK Bohdalec v Praze. Obědnal jsem se minulý týden ve čtvrtek na dnešní pondělí 18.9.06 na 16:30hod., Vyrazil jsem z práce jako vždy po 15:30 a v 15:55 jsem tam byl. Ihned mne poslali na emise, pan technik byl příjemný a k Lízince se choval moc hezky do té doby, než začal s měřením, jakmile mi to sešlápl na podlahu a začal točit na 5000ot., tak jsem skřípal zuby, ale přežil jsem to a Líza prdí zeleně Potom jsem přešel k technikům na STK a říkal jsem si, co se kde najde? Pánové a dámy, vše OK, nikde nic, vše v poho. jen mne upozornil, že kontrolka na přední mlhovky má být zelená a né bílá a že osvětlení RZ na zádi vozu má být bílé a né modré. Ale jak sám technik řekl, proč budu kvůli nim dělat kašparoviny, když si to za rohem zase předělám. Prostě rozumný člověk, jak sám řekl, to modré osvětlení nikoho na cestě neohrozí a jinak je autí naprosto v pořádku. Tímto musím zase poděkovat Martinovi RS a Garnymu za to, jak mi léčí Lízu, když má bebí. Abych to uzavřel, technická dopadla úplně v pohodě a za 45min. bylo vše hotovo Zase je na 2 roky pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PURE Vloženo 18. Září 2006 Sdílet Vloženo 18. Září 2006 Tak jsem dnes absolvoval měření emisí a technickou kontrolu na STK Bohdalec v Praze. Obědnal jsem se minulý týden ve čtvrtek na dnešní pondělí 18.9.06 na 16:30hod., Vyrazil jsem z práce jako vždy po 15:30 a v 15:55 jsem tam byl. Ihned mne poslali na emise, pan technik byl příjemný a k Lízince se choval moc hezky do té doby, než začal s měřením, jakmile mi to sešlápl na podlahu a začal točit na 5000ot., tak jsem skřípal zuby, ale přežil jsem to a Líza prdí zeleně Potom jsem přešel k technikům na STK a říkal jsem si, co se kde najde? Pánové a dámy, vše OK, nikde nic, vše v poho. jen mne upozornil, že kontrolka na přední mlhovky má být zelená a né bílá a že osvětlení RZ na zádi vozu má být bílé a né modré. Ale jak sám technik řekl, proč budu kvůli nim dělat kašparoviny, když si to za rohem zase předělám. Prostě rozumný člověk, jak sám řekl, to modré osvětlení nikoho na cestě neohrozí a jinak je autí naprosto v pořádku. Tímto musím zase poděkovat Martinovi RS a Garnymu za to, jak mi léčí Lízu, když má bebí. Abych to uzavřel, technická dopadla úplně v pohodě a za 45min. bylo vše hotovo Zase je na 2 roky pokoj Me ceka STK do konce mesice.Asi budu hodne trpet,kdyz mi vytoci TDI do 5000ot./min. q pokud vice tak mu asi proplachnu hubu pesti za takove niceni. Proc¨benal toci jen na 3000 a naftu na 5000????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 18. Září 2006 Sdílet Vloženo 18. Září 2006 ...tak mu asi proplachnu hubu pesti za takove niceni.Proc¨benal toci jen na 3000 a naftu na 5000????? Aby vám vylítali z výfuků ti vaši naftoví čerti... Já byl na STK+EM před 14 dny a taky jsem prošel na výbornou. Emise prý dokonce špičkové...no jo, plním euro 4... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 18. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Září 2006 Palo, kolik jsi měl kouřivost? Během tak 2 týdnů mně čeká technická na manželčiný A4, tak jsem zvědav, ale mělo by být vše O.K. Akorát ještě zítra udělat revizi plynu, a pak srovnat přední kotouče, který jsou sice nový(asi 4tkm), ale nějak se jim nelíbilo moje brždění ze 180 s dýmem od pneu. ABS mělo hodně práce. Sem to testování při kupování trochu přehnal No, a taky jsem nevěděl, že jsou tam čerstvě nový kotouče + desky. A po tomhle brždění to trošek kope. při běžných rychlostech to moc nevadí, ale brzdit ze 2kil je maso. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 18. Září 2006 Sdílet Vloženo 18. Září 2006 Ja byl na STK v cervnu, 8 let stary auto, tenkrat asi 192000km. A jak pise Palo, upozornili me na modrou SPZ a kdyz sem jeste pred technikama byl na emisich (benzinak) tak na to koukli, rikaj a jeje, tady bude problem, okoukli vejfuck atd a rika tak to nevim. Ale clovek, co tam byl se mnou jakozto znamost rika, no, snad ne, tahle je zdravoucka, tak to projeli a cumeli jak telata na novy vrata. No a dal to potom proslo bez problemu i pres to, co mam v podpisu Btw jezdim za Prahu, sou zvykly na vetsi srot, tak pak 8 let stary auto v dobrym stavu neresej, kdyby nahodou Btw emise byly lepsi nez predloni, tzn. po cipu, s KN filtrem ladenym vejfuckem, coz sem fakt necekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 18. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Září 2006 (editace) s Octou jsem byl v květnu a prošel jsem jak po másle s 0 závad. Přípravu jsem nedělal. Editováno: 18. Září 2006, autor: TomasB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 19. Září 2006 Sdílet Vloženo 19. Září 2006 Kolik jsi Palo platil? Podle mě tak 1800,-, ne? Na bohdalci je totiž jedna z nejdražších STK vůbec. Já byl na jaře kousek za Prahou, a cena 990,- za emise i STK..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_combi Vloženo 19. Září 2006 Sdílet Vloženo 19. Září 2006 Technicka bude asi veselou prihodou, neb ji mam dle TP tri roky propadlou. Pred tremi lety mi totiz experti na dopravnim inspektoratu napsali platnost jeden den namisto ctyr let. Mozna si pan cinovnik myslel, ze ty skodovky nic nevydrzi Za rok jsem na technicke zvedav, nicmene na znackach to mam nastesti vylepene v poradku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 19. Září 2006 Sdílet Vloženo 19. Září 2006 Kolik jsi Palo platil? Podle mě tak 1800,-, ne? Na bohdalci je totiž jedna z nejdražších STK vůbec. Já byl na jaře kousek za Prahou, a cena 990,- za emise i STK..... Asi jezdime stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 Kolik jsi Palo platil? Podle mě tak 1800,-, ne? Na bohdalci je totiž jedna z nejdražších STK vůbec. Já byl na jaře kousek za Prahou, a cena 990,- za emise i STK..... jj 1800,- Kč přesně, našel jsem je na netu jako první, od domu to mám 2min., nic jsem nevymýšlel koukám, že jsem kapičku přeplatil Nuž co, za blbost se platí, není to poprvý a asi ani na posledy, co jsem provětral portmonku více než je třeba, příště se na vás obrátím pro radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PURE Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 No ja byl vcera na STA+Emise.Pri EMISICH jsem myslem,ze tomu manikovi co to delal proplachnu hubu pesti,bo petkrat po sobe tocil motor TDI na 5100 otacek!!!Prej je takova metodika.Jinak mam prej motor super,ale me to drasalo srdce.Jinak STK absolutne v pohode,bez jakekoliv zavady.Cela ta sranda me stala dohromady 1040,-Kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.