pelukaspe Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 (editace) Zdravím všetkých hádam mi pomôžete, Mám taký problém s mojou škodovečkou 1.8T r.v.2000 Takže začnem pekne po poriadku: Zhruba pred týždňom mi začalo auto trhať a to pri zošlapnutí pedálu a to som vôbec nedal podlahu robí to hlavne pri rozbiehaní až po 5-tku. Raz to trhalo potom to išlo normálne ako keby sa nič nestalo Išiel som s tým na diagnostiku a Vag neukázal žiadnu chybu. Vymenil som čidlo teploty potom aj lambdu nakolko žiadna zmena auto smerovalo kamarátovi do servisu. Tam zistil, že raz hodí iskru a raz nie a robí to len 3 valec. Zistil, že bola chybná cievka tak sa vymenila ale problém bol v tom že to robilo aj tak. Cievky sa potom vymenili aj medzi sebou ale vždy bol problém v tom 3 valci. Dal som vymeniť aj sviečky potom prišli na radu aj vstrekovače paliva nové sú všetky 4 ale chyba je furt 3valec ale aspon čo som rád že keď naštartujem ide to síce na 3 valce ale auto už nezhasne a nemusím ho dať do otáčok aby som sa pohol. Požičal som si aj RJ sa vymenila ale chyba rovnaká 3 valec nie a nie hodiť iskru. Keď je motor naštartovaný ide na 3 valce a z ničoho nič na 4 chvíľu ide normálne a potom to blbne zasa. Dúfam že som nič nezabudol dopísať ak áno tak napíšte. Budem vďačný za každú radu!!! Tu je záznam zo servisu Editováno: 17. Březen 2010, autor: pelukaspe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Jak jsi zjistil, že nebije 3válec, když ŘJ nezápaly nezjistila, pomocí Vagu, nebo jen tak, že jsi měl cívku se svíčkou vyndanou ? Pro vyřešení závady to nemá vliv, jenom se ptám. Pokud jsi vyměnil cívky i svíčky mezi sebou, tak zbývá se podívat na svazek mezi ŘJ a cívkami. Jednoduchý test kabelového svazku lze provést tak, že prohodíš vodiče u ŘJ např cívky 2 s cívkou 3. válce a zap. cívky s kabely taky prohodíš mezi sebou tak, aby bylo zachováno pořadí zapalování. Pokud i toto nepomůže, tak máš porušený napájecí vodič cívky válce 3, na kterým je stále 12V. Kdybys někoho sehnal, kdo měří osciloskopem, tak se to zjistí během pár minut i bez toho, aby ti ŘJ nahlásila nezápaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Dignostika by v kazdem pripade mela rozpoznat nepravidelne zapaly. Taky by me zajmalo jak jsi na to teda prisel =). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pelukaspe Vloženo 14. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Dignostika by v kazdem pripade mela rozpoznat nepravidelne zapaly. Taky by me zajmalo jak jsi na to teda prisel =). ako vidis nezistila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pelukaspe Vloženo 15. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Problém vyriešený chybna RJ zapalovania Vymenila sa a auto ide jak nové ))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny159 Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Dignostika by v kazdem pripade mela rozpoznat nepravidelne zapaly. Taky by me zajmalo jak jsi na to teda prisel =). Nechci dělat chytrýho, ale rok jsme u tohoto motoru řešili při studených startech chod na někdy jeden, někdy dva až tři válce. Diagnostika nikdy nic neukázala. Problém se SNAD podařilo odstranit před týdnem, byl vadný jakýsi regulační ventil tlaku oleje k hydroštelům, takže motor prostě na jednotlivých válcích neměl kompersi (zůstávaly oteřeny ventily). Chci tím jen říct, že diagnostika by vadné zápaly měla zaznamenat čidlem klepání (vysokonapěťový okruh není, jak jsem se dočetl, možné diagnostikovat). Toto čidlo by tedy mělo nepálící válec, který nemá kompersi, poznat, ale nic. VAG mlčel, 3 autorizovaný servisy se s tím rok trápily a nakonec známej "garážník" zjistil, že byl povolenej ten regulační ventil. Auto zatím jezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 Ahoj. Toto mě zajímá a slyším to poprvé. Kde se nachází ten ventil? Nic takového jsem v DP nenašel, nebo tam není napsaná ta souvislost s hydraulickými zdvihátky. Dost častý problém u 1.8T. Starty na méně než čtyři válce za studena. Napiš víc..!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny159 Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Ahoj. Toto mě zajímá a slyším to poprvé. Kde se nachází ten ventil? Nic takového jsem v DP nenašel, nebo tam není napsaná ta souvislost s hydraulickými zdvihátky. Dost častý problém u 1.8T. Starty na méně než čtyři válce za studena. Napiš víc..!!! No sám přesně nevím,kde ten ventil je,ale tuším někde okolo snímače tlaku oleje. Někde se ten olej k hydroštelům musí brát U nás byl ten problém, že auto občas jelo normálně, občas nastartovalo na 2-3 válce, občas vůbec. Když vůbec, tak se motor točil podle ucha naprosto bez komprese, když na ty 2-3 válce, chlejstal z výfuku benzín. Nevím úplně jistě, jestli se jedná o ventil nebo třeba nějaký přepouštěcí segment. Asi to nebude moc častá závada. Většinou lidem pomáhá vyčistit klapku, vymenit ventil co je na hadici odvětrávání klikovky, zapalovací cívky, atd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pelukaspe Vloženo 17. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 (editace) Problém vyriešený chybna RJ zapalovania Vymenila sa a auto ide jak nové ))) a trhá to zasa ale podstatne menej ako predtym prikladam spis Editováno: 17. Březen 2010, autor: pelukaspe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Hmm, tak tohle bude asi něco jiného. S tímto jsem se ještě nesetkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 píšeš o tlaku oleje na to bacha tyhle motory trpí na ucpaný sací koše a pak nemažou a zadře se vačka ustřihne to řepenici na vačce potká se to a motor KO jen loni jsme v práci tyhle mototry díky ucpanýmu sacímu koši oleje měnili 3 a jedno auto šlo na vrakoviště. takže pokud to zlobí takhle vanu dolu a sací koš vyčistit (nejlepší je vyměnit) než bude pozdě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 V takovém případě jze poradit jenom jedno. Zajdi za někým, kdo umí měřit osciloskopem. Kdybys to měl blízko, tak bych ti to změřil a měl bys 100% jistotu od čeho to jde. Dá se změřit i funkce ventilů při vysokých otáčkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 Ahoj,mám 1.8T AGU.Plánuji tedy sundat vanu,vyčistit sací koš a zkontrolovat čepadlo atd. Musím kvůli tomu sundávat i převodovku kvůli těsnění?Sem koukal,že blok a vana je společně přidělaná k převodovce.Stačilo bo použít silikon(hermetik) co používám při generálkách motorů u motorek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 nemusíš je tam lepená bílým silikonem na vany určeným Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pelukaspe Vloženo 18. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 (editace) mam tu Rj zapalovania kupenu orig bosch ale ešte sem tam trhne ale už len maličko tak už neviem čo by s tym mohlo byt aj kable sa merali zaťažou možno by pomohol ten osciloskop.... nemal niekto takyto problém? Editováno: 18. Březen 2010, autor: pelukaspe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter7 Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 A nemóze to robit ten snímac otácok,ktorý ti precistili v servise,alebo skús este ocistit ocko na ukostrovacom kábli,co je priamo na zap.cievke 3.valca. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pelukaspe Vloženo 21. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 (editace) A nemóze to robit ten snímac otácok,ktorý ti precistili v servise,alebo skús este ocistit ocko na ukostrovacom kábli,co je priamo na zap.cievke 3.valca. Editováno: 28. Březen 2010, autor: pelukaspe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 I já přidám něco málo k motoru 1.8T. Už delší dobu jsem se při studených startech setkával u svého AUM s divným klepáním od motoru. Klasika, hydroštely. Neřešil sem to a myslel jsem si, že je to norrmální. Klepalo to vždy asi po dobu, co běžel sytič. Pak to přestalo.Teď mi to asi po roce nedalo a chtěl jsem se pod ventilové víko podívat,jak to tam vlastně vypadá. Čekalo mě nemilé překvapení. Vrcholky výfukové vačky nikde, místo toho 6mm plošky. Totálně vydřená. Příčina? Neznámá. Pravděpodobně špatné mazání, ale o víkendu budu chytřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 příčina je jednoduchá ucpanej sací koš v olejový vaně tyhle motory na to trpí v celým koncernu VW od AUDI po Škodovku mam obavu že ten motor bude KO komplet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 Raději mě nestraš. Myslím, že po smrti nebude, tahá úplně normálně,žádné klepání a podobně. Doufám, že jsem to podchytil včas. O víkendu to rozeberu komplet a uvidím, jak na tom je. Taky přemýšlím, jestli nemůžu mít poskočený řemen třeba o zoubek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 18. Duben 2010 Sdílet Vloženo 18. Duben 2010 Takže problém vyřešen....sací koš ok, žádné nečistoty ani usazený karbon. Vačka na výfuku k.o.,hydroštely totálně k.o. Když jsem sháněl informace, příčina jasná. Konsrtrukční chyba motoru, 1.8T trpí na výfukovou vačku. Sání bez problémů. Pouze když se to řeší až když motor nejede, je pozdě, protože spaliny, které nemohou díky malému otevření ventilu odejít výfukem, dělají neplechu pak na sání,které jde pak do kytek a tam je pak oprava asi jednou tolik. Náhradní díly mě přisly na 15 tis, docela rána. Takže vy, co zaznamenáváte podivné...ne zas až tak výrazné klepání v motoru se mějte na pozoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.