Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj mám problém s 1,4 16v 74kw 00 rok výroby a najeto 82 tisíc řešil jsem to se servisem, ale moc mi nepomohly - když jedu zničeho nic motor zhasne, ale hned naskočí a jede dál. Stává se to jak při malejch otáčkách tak při plným zátahu na diagnostice to píše závada sání zpětných spalyn, a v servisu mi řekly že když mi to zhasne tak si to motor přepočítá na vačkové hřídely a proto nezdechne. Nevim jestli to není v důsledku že mám olej na svíče ( to že je to pastou na ventilu vím proto až budu měnit rozvody tak to nechám uděla ) .Ale nevim co s tim prvním problémem a prosím o radu díky Martin

Ahoj mám problém s 1,4 16v 74kw 00 rok ....

Mas znajvacsou pravdepodobnostou zaneseny egr ventil, umna to pise chybu 16786. Snazil som sa to vycisti ale moc sa to nedalo rozobrat tak som tam len nastriekal cistic a zatial to funguje ako tak, ale obavam sa ze sa to bude musiet vycisti lepsie pripadne vymenit egr ventil. A suvisi to samozrejme s olejom mne to papkalo 5w-40 tak som presiel 10w-40 a spotreba klesla a zatial aj ventil este facha. Len neviem dokedy. :feve:

  • Autor

Děkuju za radu zkusím to a uvidím co se stane.

  • 3 měsíce později...

Take se pridam k danemu problemu. Jednou za 2 mesice mne to taky skubne. EGR vymnenen, vycisten vcetne potrubi a nic. Olej po prechodu z 10W40 na 5W40 min zere ale nic se nezmnenilo.

  • 12 let později...

Dobrý den. Při jízdě se mi stane, že auto přestane reagovat na plyn a postupně klesají otáčky a auto zastaví. Když to chci zkusit znovu nastartovat, tak to jde, ale hned to znovu chcípne. Pokud ale startuji pod plným plynem, auto nastartuje a na volnoběh drží a během jízdy opět přestane reagovat na plyn. Již jsem vyměnil škrtící klapku, čerpadlo, svíčky, řídící jednotku a nevím, co by to ještě mohlo být

Co píše diag ?

Diagnostika píše pouze chybu EGR ventilu

A to autoelektrikář mi řekl, že tím to být nemůže. 

EGR bych určitě zkontroloval, dále sáni, pokud tam není nějaká netěsnost, a jak je na tom palivový filtr?

Palivový filtr je taky vyměněn. Takže by to mohlo být způsobeno tím EGR ventilem? 

Pokud by zustaval otevřený, tak by to mohlo dělat problém.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.