Březen 22, 201015 r Ještě tu nepadla ani zmínka zdali oněch 450k je míněno s DPH či bez. V případě nákupu vozu do firemního parku je to zásadní otázka. Pokud je to cena bez DPH, tak už sedá pořídit slušná OYetina. Pardon, tedy Yetina.
Březen 22, 201015 r Autor Ano, je to takový zrovna hloupý limit, chtělo to ještě tak o 20-30 tis. víc Ale co se dá dělat. Jinak je to opravdu vypočítané už se slevou a je to cena s DPH. Tedy 450 tis. s DPH a přes to už "vlak nejede" Ale nakonec se to rýsuje docela obstojně. Doplnil jsem nějakou další výbavu Yettiho na úkor předraženýho origo rádia,který tuším ani neumí číst USB flashky, který jsem zvyklý s rádiem používat. Dodatečně se potom dá vybrat ze spousty krásných a vzhledově příjemných 2 DIN rádií (Clatronik, Pioneer,...) . Nechám tam udělat jenom přípravu a zatím tam dám 1DIN rádio ze současnýho služebáka+vyjimatelnou odkládací schránku. Dodatečně to pak nějak ve firmě uhraju na nový 2DIN rádio, to už by neměl být problém. edit: takže to zatím vychází asi takhle: Yeti ve výbavě Active + navíc ... light assistant, MAXI DOT, bederní opěrky, dálkové ovládání centrálu + 2 sklopné klíče, elektrické ovládání oken i vzadu, kola z lehké slitiny 16" , ochranné bořní lišty, popelník v předu i vzadu, schránka na brýle, sklopný stolek vzadu a vyhřívané trysky ostřikovače. (no popravdě je to asi 3 tis. přes limit, ale šéf přimhouřil oči ) Vyměnili byste něco ..například okna v elektrice vzadu (5 tis.) za větší kola 17" ??? apod. ? Upraveno Březen 22, 201015 r od tentacle
Březen 22, 201015 r vykašlal bych se na zadní okna a sklopný stolek. to první při klimatizaci imho nemá bez dětí žádný význam, to druhé je nepoužitelné pro větší lidi na nic jinýho než odložení kelímku s pitím. Když má auto automatické denní svícení, docela bych zvážil při takový finanční tísni i light assistant. Ale zas mě nenapadá, co místo toho, protože třeba na hlavový airbagy stejně vyhozením těch položek nedosáhneš atd.
Březen 22, 201015 r Autor Díky za názor, to zní rozumně, možná ty el. okna přehodnotím ... co ty větší kola ???? Má to i jiný efekt než jen vizuální - asi by se spíš komfort jízdy snížil ne (tvrdší jízda) ?
Březen 22, 201015 r Kola mají především designový význam, jezdil jsem v zimě na 16" a žádný problém. Naopak švihadla vzadu, tedy manuální ovládání oken, by mi osobně vadilo. Stažení zadního a současně předního okénka využívám ve své OI pro bezrůvanové větrání v mezidobí, kdy je blbost pouštět klimu nebo jedeš kratší cesty. Též bych oželel light asist.
Březen 22, 201015 r větší kola = tvrdší jízda je podle mojeho názoru trochu zavádějící rovnice, protože tvrdší se nerovná pro každého horší. jestli bych dával 17ky, to už je otázka. když by se líbily, proč ne. na druhé straně - 1.2 má stovku tuším za 12s a větší disky sou taky těžší. k vyhřívanejm tryskám - nemám je, při první zimě občas zamrzly. jakmile jsem začal dávat vodu od minus dvaceti bez ředění, je pokoj. z těch malých položek bych ještě doporučil tkané koberce - mám s nima nejlepší zkušenosti a obrovským způsobem zútulňujou vnitřek. když teď vidím gumu, kroutim hlavou.
Březen 22, 201015 r větší kola = tvrdší jízda je podle mojeho názoru trochu zavádějící rovnice, protože tvrdší se nerovná pro každého horší. jestli bych dával 17ky, to už je otázka. když by se líbily, proč ne. Souhlas. Taky to mám radši tvrdší, připadá mi ta jízda taková čitelnější. Osobně bych bral17".
Březen 22, 201015 r větší kola = tvrdší jízda je podle mojeho názoru trochu zavádějící rovnice, protože tvrdší se nerovná pro každého horší. jestli bych dával 17ky, to už je otázka. když by se líbily, proč ne. na druhé straně - 1.2 má stovku tuším za 12s a větší disky sou taky těžší. k vyhřívanejm tryskám - nemám je, při první zimě občas zamrzly. jakmile jsem začal dávat vodu od minus dvaceti bez ředění, je pokoj. z těch malých položek bych ještě doporučil tkané koberce - mám s nima nejlepší zkušenosti a obrovským způsobem zútulňujou vnitřek. když teď vidím gumu, kroutim hlavou. Tkaný koberce bych nedával, protože jsou hned zasra.. gumový jsou lepší a praktičtější, pokud jezdíš jen po silnicích a nevylejzáš nikde do bahna, tak klidně tkané, ale jinak bych dal gumu, lépe se čistí
Březen 22, 201015 r mám úplně opačný zkušenosti. guma jde pořádně vyčistit mnohem hůř. tkané jdou z velké části vyklepat, na gumě bahno zaschne a musí se drhnout. ale třeba záleží na druhu provozu a na tom, co kdo považuje za optimálně vyčištěný.
Březen 22, 201015 r Pokud se týká těch látkovejch koberečků, tak zcela bez výhrady souhlasím s bojlerem. Vždycky jsme měli gumový a přišlo mi to normální a praktický. V Octě mám látkový (i přes celou zimu) a je to zcela bez problémů a do interiéru se krásně hodí. Taky teď kroutím hlavou, když vidím gumový. Jsou takový humpolácký nebo co.
Březen 22, 201015 r Mám taky tkaný koberečky podložený gumou a jsou jako nový. Tedy jenom tři. Ten čtrtý u řidiče je už pěkně prodřený. Nevím, zda se dá koupit solo. Jinak pro čištění se mi osvědčil vysokotlaký čistič. Koberce jím přejedu, nechám proschnout a jsou opět jako nové. Gumu nebrat.
Březen 22, 201015 r Autor Jdu tam zítra, dnes tam nebyl člověk, co má naši firmu na starost. Tak věřím, že se rozhodnu správně i díky vašim názorům. Můj tajný favorit byl Yetti od začátku a jsem rád, že v tomto jste měli stejný názor a pomohli jste mi se rozhodnout. Teď už opravdu jen dolaďuji poslední výbavu a jen doufám, že to zítra prodejce spočítá stejně a nepřekvapí mě ještě nějaká další neplánovaná povinná položka, která by cenu zvedla a já zas musel něco ubrat Jinak bych si tam potom doodatečně chtěl dát toto rádio (ale to už půjde z jiných firemních peněz), nemá ho už někdo čistě náhodou ? 2 DIN rádio
Březen 22, 201015 r Yeti je skvělá volba, už se taky nemůžu dočkat nového vozu, rádio vypadá super a cena je docela pecka, ale když to platí firma tak proč ne a co se týče těch koberečků, tak já jezdím hodně do lesa, ať je bahno nebo ne, takže u mě jedině gumové, které rychle vyklepnu a jedu dál, ale každému vyhovuje něco jiného
Březen 22, 201015 r Do města a na léto používám tkané. Na zimu, když se solí a je bláto používám gumové. Jednoduchý rada . A konečně... až ho budeš za pár týdnů mít, nezapomeň vyfotit a pochlubit se
Březen 22, 201015 r Autor Tak snad mi nespadne nebe na hlavu (jak říká Asterix s Obelixem) a všechno dopadne OK ... loni se mi například stalo, že se na poslední chvíli nákup aut stopnul kvůli krizi a já byl hodně zklamaný. Ale mělo to svoje plus, během roku přišel na trh Yetti Tak snad to letos klapne, držte palce a já sem potom samozřejmě hodím fotky, to je jasná věc. Jinak zapomněl jsem vlastně napsat, že firemní barva je stříbrná, takže jsem barvu nemohl vybírat..ale stříbrná se mi docela líbí .... bohužel i ta barva se musela započítat do ceny...11600,- ufff
Březen 22, 201015 r Mrkl jsem na fakturu a mě k ceně auta přibilo 1126,8 Paket 1 (povinná výbava + gumové koberce) a doprava + pojištění 1862,4 nic víc se tam asi neobjeví. Za sebe palce držím, příšerka mě chytla a rád s ní jezdím
Březen 22, 201015 r A pak ses z toho snu probudil. Tohle říct je hloupost už jenom kvůli tomu, že ani jedno z těch aut není lepší než ostatní jak ve vnitřní šířce, tak v podélném směru. Nějak jsi se zamotal do těch záporů, že nevím, co přesně tou větou myslíš. Ale jestli tím chceš tvrdit, že Roomster není menší než Octavie Combi, tak já nemám slov
Březen 23, 201015 r Slova mít nemusíš, stačí si tam sednout a když to nepoznáš od oka, tak změřit. Ze zmiňované trojice je Yeti nejširší (vpředu o zhruba 3cm a vzadu o 1,5cm), OII má největší kufr (podle údajů Škody o 45l v případě sedaček R vpředu, 85l ve střední poloze) a R má nejvíc místa pro posádku podélně (jednotlivý čísla záleží na poloze předních i zadních sedadel, rozvor má o 3,9cm delší).
Březen 23, 201015 r Autor Tak jsem byl v autosalonu. Nebylo to lehký, prodejce mě jednoznačně přesvědčoval, že by šel do lepší výbavy a tlačil mě do Roomstera v plný polní (jako ta výbava by fakt byla luxus ... nejvyšší Atractive + spousta dalších věcí včetně pano-střechy a navigace Amundsen ..) Zrovna tam přivezli jak Roomstera tak Yettiho. Posadil jsem se do obou. Ne že by Roomster nebyl fajn, ale zdálo se mi, že bylo myšleno hlavně na spolujezdce vzadu. Ve předu už nad hlavou takový místo nebylo... Na a potom mě nechal projet v Yetíkovi a bylo rozhodnuto ... nakonec jsem přeci jen oželel tu super výbavu Roomstera No snad jsem neudělal velkou chybu. Čekací doba prý okolo 8 týdnů Dotaz: když svítěj u Yetiho jenom ty kulatý reflektory (ne ty velký hlavní), tak se to podle pravidel uznává jako povinné denní svícení ????
Březen 23, 201015 r Ano, je to uznané jako povinné denní svícení. Pokud rozsvítíš hlavní světla, tyto zhasnou. Jsou dělené (dole jsou mlhovky - pokud je máš ve výbavě).
Březen 23, 201015 r Mrkl jsem na fakturu a mě k ceně auta přibilo 1126,8 Paket 1 (povinná výbava + gumové koberce) a doprava + pojištění 1862,4 nic víc se tam asi neobjeví. Za sebe palce držím, příšerka mě chytla a rád s ní jezdím To já povinnou výbavu + gumové koberce mám zdarma od prodejce a platím dopravné kolem 12 - 13stovek, nevím přesně
Březen 23, 201015 r Já mám čekačku na nové auto 6 týdnů, už se nemůžu dočkat, měl bych ho mít koncem příštího týdne anebo začátkem dalšího už aby to bylo, pak přihodím nějaké fotečky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.