martin.s Vloženo 24. Březen 2010 Sdílet Vloženo 24. Březen 2010 (editace) Zdravim, mam Fabiu 1.2 12V 140tKm, na volnobeh je motor nekludny aj po vycisteni skrtiacej klapky, kamarat zo skodovky mi hovoril, ze mozu sa zacinat prejavovat "podpalene ventily". Je to pravda? Ake mate skusenosti? Co som cital tak prevazne s podpalenim ventilov sa stretavaju majitelia 1.2 6V. Ako sa prejavuje podpalenie ventilov? Ak by boli tlaky vo valci dobre tak na co by som sa mal zamerat aby som odstranil nekludny volnobeh? VAG nevypisuje ziadne chyby.Dakujem za odpovede. Editováno: 24. Březen 2010, autor: martin.s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 24. Březen 2010 Sdílet Vloženo 24. Březen 2010 Napřed změř tlaky, pak se uvidí nad čím přemýšlet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 24. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2010 (editace) ...a dalo by sa este nejako zabranit tomu podpaleniu vetilov? pretoze co som sa informoval, tak cena opravy je cca. 1300 € a to je polovica hodnoty auta Editováno: 24. Březen 2010, autor: martin.s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dcdodo Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 (editace) A klepe mrška viac než obvykle na volnobeh, alebo len za studena a za tepla to ustane? Možu to byť i ventily a možu to byť hydroštely, svečky si menil kedy. Mohol by si doplniť info o servisovani a porpípade o nadštadartných opravách. Inač tu možeme len polemizovať, veď chceme len pomocť a priučiť sa. Editováno: 29. Březen 2010, autor: dcdodo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 7. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 (editace) auto je servisovane v skoda servise, olej meneny po 15tkm + vzduch filter, sviecky kazdych 30tkm. Auto velmi vibruje na volnobeh, otacky 675-704 min. Za studena ked su otacky okolo 800 min tak nieje citit vibrovanie, prejavuje sa to az po ohriati. Skrtiacu klapku som vycistil, chvilu akoby prestalo a vratilo sa po cca. 5tkm. HTP- Hromada Tech. Problemov. Editováno: 7. Duben 2010, autor: martin.s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 Tak tady budou největší problém nizké otáčky,ale jestli jdou zvednout to se musíš zeptat v servisu mělo by to na volnoběh točit min 750t/ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 7. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 ale ako je mozne, ze predtym tak netriaslo a otacky boli rovnake. a co som cital v ser. prirucke tak otacky pre 1.2 12V - rozmedzie 680 - 800 ak si dobre pamatam. Vedel by niekto ako by bolo mozne tie otacky zdvihnut? Tam je asi potrebne prehrat riadiaciu jednotku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 já jsem dělal hlavu po 250.000km, jinak tlaky přeměř, ale stejně to podle nich nemusí být poznat, já je měl v toleranci podle DP a bylo to v háji, prvotním projevem bylo rozsvícení kontrolky motoru nad 5.000 ot. , pokud ti kontrolka motoru nesvítí, tak to neřeš, jinak HTP je někdy klidné na volnoběh, jindy zase hází, asi podle počasí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
khekar Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 Zdravim, mam Fabiu 1,2 12V 140tKm, Na volnobeh JE motor nekludny aj po vycisteni skrtiacej klapky, kamarat zo skodovky mi hovoril, ZE mozu sa zacinat prejavovat "podpalene ventily". JE TO Pravda? Ake mate skusenosti? Co som cital Tak prevazne s podpalenim ventilov sa stretavaju majitelia 1,2 6V. Ako sa prejavuje podpalenie ventilov? Ak od Boľího tlaky vo valci Dobre co Tak som sa do Na mal zamerat ABY som odstranil nekludny volnobeh? VAG nevypisuje ziadne chyby.Dakujem ZA odpovede. [/ Quote] Ahoj,pokud VAG nic neavizuje a motor se na zvýšené otáčky zklidní, tak to pravděpodobně budou načaté výfukové ventily. Je to tak trochu bolest Fabií. Řešíme to tak, že do válců nakoukneme endoskopem a pro jistotu měříme kompresní tlak 2x, podruhé s troškou oleje a taky natlakováním válců Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajda 23 Vloženo 19. Duben 2010 Sdílet Vloženo 19. Duben 2010 Zdravím vespolek, kupuju pro manželku Fabii 1.2 40 kW, auto má asi 150 000 km a prostřední válec nemá kompresi. Budou to ventily? Na co příjde oprava? V otáčkách to jede, ale na volnoběh se třese motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 20. Duben 2010 Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 tak to bude to co je post nad tebou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 20. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 Zdravím vespolek, kupuju pro manželku Fabii 1.2 40 kW, auto má asi 150 000 km a prostřední válec nemá kompresi. Budou to ventily? Na co příjde oprava? V otáčkách to jede, ale na volnoběh se třese motor. Mozem sa spytat ako velmi na volnobeh ten motor trase? Tak ako by sa dusil, ale drzi otacky alebo len jemne vibracie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajda 23 Vloženo 20. Duben 2010 Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 Motor se převaluje v nízkých otáčkách a hodně se klepevůči karoserii. NA dušení bych to netipoval. Pokud se přidá, tak se chytne a jde poměrně dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 10. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2010 ked su napriklad nacate vyfukove ventily, tak sa to da este opravit bez toho aby sa menila cela hlava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 11. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2010 Motor se převaluje v nízkých otáčkách a hodně se klepevůči karoserii. NA dušení bych to netipoval. Pokud se přidá, tak se chytne a jde poměrně dobře. a co třeba svíčky, zapalovací modul .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 11. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2010 ked su napriklad nacate vyfukove ventily, tak sa to da este opravit bez toho aby sa menila cela hlava? když se mění ventily, tak stejně všechny, včetně vodítek, takže to jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qmira Vloženo 11. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2010 Takze 1.2 12V ma voditka?Pokud ano tak to je dobre pac 1.2 40KW je nema a tam se meni cela hlava a je to na hodne motorech,ted jsme delali na jednom aute ,to melo najeto 60tis km coz je smutne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2010 já bych řekl že má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 7. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2010 já bych řekl že má jo jo má vodítko cca 300/ks ventil sací cca 250/ks, výfukový cca 400/ks komplet to je tak 6000 +- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 7. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2010 já bych řekl že má jo jo má vodítko cca 300/ks ventil sací cca 250/ks, výfukový cca 400/ks komplet to je tak 6000 +- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.