tomikutik Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 Chcem sa vas opytat na problem, ktory mame s motorom v Octavke I, 1,6 75kW. Pri normalnej jazde ustalenej, pri rychlosti okolo 50 km/h na 3. a aj 4. prevodovom stupni auto nejde plynule, ale je citit iste cukanie, ako keby som neskutocne rychlo mackal a pustal troska plyn. Jednoducho to pocukava, jazda nie je uplne plynula. Nemali ste s tym niekto problem? A neviete,co by to mohlo robit? Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 tohle jsem měl na 55 kW taky, vyměnil jsem svíčky a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 kolego kdybys jen trochu hledal tak to tady najdeš. Já jsem cukání řešil v reklamaci systém pokus omyl - žádné svíčky (u 55kw má cukání jiné příčiny) ani vstřiky ale ventil zpětného vedení spalin (tuším že EGR) je příčina cukání při ustálené rychlosti a po jeho výměně je klid. Jinak jsem zkoušel i různé čističe a V-power vše zbytečně. Diagnostika ve značkovém servise nic neukáže ale zjistit se to prý dá jen se musí vědět jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 25. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 Dakujem obidvom, skusim sa poradit v servise, dufam, ze tam budu vediet aj to EGR nejakym sposobom skontrolovat. Presne ako si napisal, tak diagnostika nic neukazuje. Len este najst nejaky servis poriadny, lebo zaruka uz nie je a v znackovom si pytaju nehorazne peniaze skoro za nic... Mas pravdu, skor som sa mal trocha popozerat po fore...pre buducnost pozrem najskor;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 když si pozorně přečteš moje příspěvky tak moje příznaky s vašema naprosto shodují a bude to na 100% ten ventil můžeš jít najisto, mě to dost potrápilo byl jsem 5x v servise dělali mě rozbory paliva (po v-poweru jsem bral i no name benzín a ten byl přes mé obavy v pořádku) proto aby se mě zbavili, zbytečně jsem jezdil, telefonoval, mejloval a stěžoval u výrobce a to jsem si koupil nové auto abych se vyhnul aspoň za začátku podobným průšvihům. Prý se to podle průběhu nějaké křivky diagnostikovat dá mi říkal jeden specialista. I v sekci fabie jsem našel informace o ventilu a měli stejný problém. Dej vědět jak jsi dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Mám zase jeden z mých dlouhých dotazů, ale jsem prostě perfekcionalista na auta tak chci mít vše v ažůru ... předně píši že auto jede super, spotřeba malá ale jen prostě občas na volnoběh sem tam motor zaškobrtne. Hrál jsem si s vagem a našel pár nesrovnalostí s DP. Vše mám poctivě zkontrolováno, pravidelně měněno, opečováváno. Konektory všeho prostříknuty a poctivě docvakány Readiness kod same 0, paměť závad 0 Prosím fachmany a experty na diagnostiku jestli nepomůžou - blok 001 - lambda regulace -10%-+10% - mě občas skočilo míň než -10% - tzn. lambda reguluje na míň paliva - blok 002 - nasávané množství vzduchu 2,0-4,5 g/s - mě to občas klesá až k 1,5. což by mohlo být přisávaní falešného vzduchu nebo vadný senzor. váha čištěna a stejné (byla čistá) a přisávání na 99,9% vyloučeno - blok 30 - lamba před katem 111, za katem 110 - mě občas z ideálního stavu skočilo 110, 000 - vadná lambda před, za, obě? - blok 031 - lambda regulace 0,99-1,01 - mě občas neuvěřitelně skočilo -0,97 právě v okamžiku toho zaškobrtnutí - vadná první lambda? - blok 032 - lambda při volnoběhu -14%-+14% - mě občas až -20% - vadná první lambda nebo přisávání vzduchu? s vyššími otáčkami se to srovnalo - blok 034 - teplota katalizátoru - ... - motor byl ohřátý a bylo tam 26°C po chvilce skočilo na 320°C - vadný senzor na lambdě za katem? nebo z čeho se měří teplota katu? vše ostatní v mezích DP, žádná vada není znatelná Nechce se mi měnit pokus / omyl váhu a obě lambdy tak zkouším jestli někdo nemá zkušenost, radu, neví jak tyto věci přesně fungují a jestli nemají třeba něco společné. Vlastně jediné co mě napadá je že jsem nekontroloval konektor ŘJ a její konektory. díky díky díky a škodovkářum zdar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 - jelikož jedím dost po městě zkoušel jsem to pořádně projet, jestli náhodou není lambda sonda "otrávená" ten termín jsem někde vyčetl a ani nevím co to je - ale vše stejné, auto jede dobře ale blok 30 druhá lambda 000 a blok 31 -0,999 tak nevím jestli nejsou obě špatné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 (editace) město na to nemá vliv. pokd to nepíše žádnou závadu je nesmysl se v tom hrabat dokud nic nesvítí nech to jak to je čim víc to budeš rozpojovat a spokovat jen se uvolní konektory všeho moc škodí i když to myslíš dobře timhle je to pak jen horší. To cukání zpusobuje nejspíš EGR ventil jak to pustí co sání spaliny z výfuku tak si motor prostě cukne to je celej problem EDIT: překlepy Editováno: 29. Březen 2010, autor: notobi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hupy Frud Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 (editace) město na to nemá vliv. pokd to nepíše žádnou závadu je nesmysl se v tom hrabat dokud nic nesvítí nech to jak to je čim víc to budeš rozpojovat a spokovat jen se uvolní konektory všeho moc škodí i když to myslíš dobře timhle je to pak jen horší. To cukání zpusobuje nejspíš EGR ventil jak to pustí co sání spaliny z výfuku tak si motor prostě cukne to je celej problem EDIT: překlepy Naprosto proti tomu souhlasím ... jak to jede, tak do toho nejebat Taky sem tam zaznamenám drobnou změnu otáček při volnoběhu. Editováno: 29. Březen 2010, autor: Hupy Frud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 - máte asi pravdu, dokud nic nehlásí nechat být ale ... já prostě musím vědět proč to tak je, hlavně jak lambda 1 může přehodit z +1 na -1 !!! to je jak 14,7 dílu paliva ku 1 dílu vzduchu ??? - jinka cukání ustalo po tom protáhnutí ale nestandardní hlášení VAGu furt stejné lambda 1 má kolem -0,999, váha vzduchu míň jak 2g/s, lambda 2 hodnotu 000 - možná to moc řeším ale když dám test akčních členů tak při cvakání EGRu to škube jinak, výrazně a přesně v taktu ventilu, mě to poškubávalo spíš jako při testu odvětrání nádrže (to jsem řešil jinde a po profouknutí vedení už ventil odvětrání bez chyb) ale teď už OK - asi to budu dál studovat, musím to rozluštit jinak mě to sejří ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Tvý starosti bych tak chtěl mít zálazníky jako ty dělat tak jdu radši házet lopatou a na auta se vyseru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 - tak klídek, šak já s tím nikoho neotrafuju . A to že pisnu na fóru k tomu určeném o zkušenosti sand nikoho neuráží ... - ale dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 - odpojená váha = to samé, čekal jsem že ŘJ dá nějaké svoje hodnoty ale vše bylo stejné. na volnoběh míň jak 2g/s a při přidání kolem 45g/s+ - je váha špatná? kolik dává vám dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rob Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Taky mi to škube jako Benovi a to mám naje to 2tk no asi pujde na záruční kontrolu ale ještě neco najedu at se mi nsmějou že se to zajede.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 nic neodkládej řeš to hned oni o tom dobře v servisech vědí a blafují, přečti si moje zkušenosti se servisem, popsal jsem toho tady dost a víš co tě čeká, nenech se odbýt ušmudlaným mechošem, užívej si za svoje prachy nového auta na 100%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 - až budete někdo na diagnostice nezkoukliby jste mi prosím Vaše hodnoty na volnoběh: blok 002 - váha vzduchu (2,0 - 4,5 g/s) blok 031 - hodnota lambda (0,999 - 1,001) děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fenny Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 když si pozorně přečteš moje příspěvky tak moje příznaky s vašema naprosto shodují a bude to na 100% ten ventil můžeš jít najisto, mě to dost potrápilo byl jsem 5x v servise dělali mě rozbory paliva (po v-poweru jsem bral i no name benzín a ten byl přes mé obavy v pořádku) proto aby se mě zbavili, zbytečně jsem jezdil, telefonoval, mejloval a stěžoval u výrobce a to jsem si koupil nové auto abych se vyhnul aspoň za začátku podobným průšvihům. Prý se to podle průběhu nějaké křivky diagnostikovat dá mi říkal jeden specialista. I v sekci fabie jsem našel informace o ventilu a měli stejný problém. Dej vědět jak jsi dopadl. Cau lidi, mam asi hodne blbej dotaz? kde najdu ten ventyl???? prosim o rady :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fenny Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 Cau lidi, mam asi hodne blbej dotaz? kde najdu ten ventyl???? prosim o rady :help: to je ta mrcha co je v nadobce s aktivnim uhlim???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 ten zmetek je u škrtící klapky a vede k němu odspodu od výfukového potrubí trubka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fenny Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 ten zmetek je u škrtící klapky a vede k němu odspodu od výfukového potrubí trubka ja sem asi magor proto ze to nemuzu nikde najit :-( do klapky me vede pouze trubka k aktivnimu uhli...jinac tam je stekr na ovladani potenciometru a nic vic....:help:kam ta hadice ma vist ??? pls foto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fenny Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 ja sem asi magor proto ze to nemuzu nikde najit :-( do klapky me vede pouze trubka k aktivnimu uhli...jinac tam je stekr na ovladani potenciometru a nic vic....:help:kam ta hadice ma vist ??? pls foto... ale ja mam 1,6 55kw a tam to je taky???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 (editace) - magor nejsi na 55kW spetne vedeni spalin a EGR ventil pouštějící je do sání NENÍ - ono teda se Benovi06 není co divit že ti píše o EGRu když ty píšeš o cukání v tématu o 75KW 1.6i Editováno: 1. Duben 2010, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 55kw ? no tak to řeknu hned, to ho můžeš hledat hodně dlouho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fenny Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 - magor nejsi na 55kW spetne vedeni spalin a EGR ventil pouštějící je do sání NENÍ - ono teda se Benovi06 není co divit že ti píše o EGRu když ty píšeš o cukání v tématu o 75KW 1.6i proto ze sem nanasel zadny jiny tema na 55kw :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fenny Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 55kw ? no tak to řeknu hned, to ho můžeš hledat hodně dlouho taky sem hledal jako kkt a nic sem nikde nenasel :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.