Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chcem sa vas opytat na problem, ktory mame s motorom v Octavke I, 1,6 75kW. Pri normalnej jazde ustalenej, pri rychlosti okolo 50 km/h na 3. a aj 4. prevodovom stupni auto nejde plynule, ale je citit iste cukanie, ako keby som neskutocne rychlo mackal a pustal troska plyn. Jednoducho to pocukava, jazda nie je uplne plynula. Nemali ste s tym niekto problem? A neviete,co by to mohlo robit? Dakujem.

tohle jsem měl na 55 kW taky, vyměnil jsem svíčky a je klid.

kolego kdybys jen trochu hledal tak to tady najdeš. Já jsem cukání řešil v reklamaci systém pokus omyl - žádné svíčky (u 55kw má cukání jiné příčiny) ani vstřiky ale ventil zpětného vedení spalin (tuším že EGR) je příčina cukání při ustálené rychlosti a po jeho výměně je klid. Jinak jsem zkoušel i různé čističe a V-power vše zbytečně. Diagnostika ve značkovém servise nic neukáže ale zjistit se to prý dá jen se musí vědět jak.

  • Autor

Dakujem obidvom, skusim sa poradit v servise, dufam, ze tam budu vediet aj to EGR nejakym sposobom skontrolovat. Presne ako si napisal, tak diagnostika nic neukazuje. Len este najst nejaky servis poriadny, lebo zaruka uz nie je a v znackovom si pytaju nehorazne peniaze skoro za nic... Mas pravdu, skor som sa mal trocha popozerat po fore...pre buducnost pozrem najskor;)

když si pozorně přečteš moje příspěvky tak moje příznaky s vašema naprosto shodují a bude to na 100% ten ventil můžeš jít najisto, mě to dost potrápilo byl jsem 5x v servise dělali mě rozbory paliva (po v-poweru jsem bral i no name benzín a ten byl přes mé obavy v pořádku) proto aby se mě zbavili, zbytečně jsem jezdil, telefonoval, mejloval a stěžoval u výrobce a to jsem si koupil nové auto abych se vyhnul aspoň za začátku podobným průšvihům. Prý se to podle průběhu nějaké křivky diagnostikovat dá mi říkal jeden specialista. I v sekci fabie jsem našel informace o ventilu a měli stejný problém. Dej vědět jak jsi dopadl.

Mám zase jeden z mých dlouhých dotazů, ale jsem prostě perfekcionalista na auta tak chci mít vše v ažůru ...

předně píši že auto jede super, spotřeba malá ale jen prostě občas na volnoběh sem tam motor zaškobrtne. Hrál jsem si s vagem a našel pár nesrovnalostí s DP.

Vše mám poctivě zkontrolováno, pravidelně měněno, opečováváno. Konektory všeho prostříknuty a poctivě docvakány

Readiness kod same 0, paměť závad 0

Prosím fachmany a experty na diagnostiku jestli nepomůžou

- blok 001 - lambda regulace -10%-+10% - mě občas skočilo míň než -10% - tzn. lambda reguluje na míň paliva

- blok 002 - nasávané množství vzduchu 2,0-4,5 g/s - mě to občas klesá až k 1,5. což by mohlo být přisávaní falešného vzduchu nebo vadný senzor. váha čištěna a stejné (byla čistá) a přisávání na 99,9% vyloučeno

- blok 30 - lamba před katem 111, za katem 110 - mě občas z ideálního stavu skočilo 110, 000 - vadná lambda před, za, obě?

- blok 031 - lambda regulace 0,99-1,01 - mě občas neuvěřitelně skočilo -0,97 právě v okamžiku toho zaškobrtnutí - vadná první lambda?

- blok 032 - lambda při volnoběhu -14%-+14% - mě občas až -20% - vadná první lambda nebo přisávání vzduchu? s vyššími otáčkami se to srovnalo

- blok 034 - teplota katalizátoru - ... - motor byl ohřátý a bylo tam 26°C po chvilce skočilo na 320°C - vadný senzor na lambdě za katem? nebo z čeho se měří teplota katu?

vše ostatní v mezích DP, žádná vada není znatelná

Nechce se mi měnit pokus / omyl váhu a obě lambdy tak zkouším jestli někdo nemá zkušenost, radu, neví jak tyto věci přesně fungují a jestli nemají třeba něco společné. Vlastně jediné co mě napadá je že jsem nekontroloval konektor ŘJ a její konektory.

díky díky díky a škodovkářum zdar ;)

- jelikož jedím dost po městě zkoušel jsem to pořádně projet, jestli náhodou není lambda sonda "otrávená"

ten termín jsem někde vyčetl a ani nevím co to je :(

- ale vše stejné, auto jede dobře ale blok 30 druhá lambda 000 a blok 31 -0,999 tak nevím jestli nejsou obě špatné

město na to nemá vliv. pokd to nepíše žádnou závadu je nesmysl se v tom hrabat dokud nic nesvítí nech to jak to je čim víc to budeš rozpojovat a spokovat jen se uvolní konektory všeho moc škodí i když to myslíš dobře timhle je to pak jen horší.

To cukání zpusobuje nejspíš EGR ventil jak to pustí co sání spaliny z výfuku tak si motor prostě cukne to je celej problem

EDIT: překlepy

Upraveno od notobi

město na to nemá vliv. pokd to nepíše žádnou závadu je nesmysl se v tom hrabat dokud nic nesvítí nech to jak to je čim víc to budeš rozpojovat a spokovat jen se uvolní konektory všeho moc škodí i když to myslíš dobře timhle je to pak jen horší.

To cukání zpusobuje nejspíš EGR ventil jak to pustí co sání spaliny z výfuku tak si motor prostě cukne to je celej problem

EDIT: překlepy

Naprosto proti tomu souhlasím ... :aggressive: jak to jede, tak do toho nejebat :prc: Taky sem tam zaznamenám drobnou změnu otáček při volnoběhu.

Upraveno od Hupy Frud

- máte asi pravdu, dokud nic nehlásí nechat být ale ... já prostě musím vědět proč to tak je, hlavně jak lambda 1 může přehodit z +1 na -1 !!! to je jak 14,7 dílu paliva ku 1 dílu vzduchu ???

- jinka cukání ustalo po tom protáhnutí ale nestandardní hlášení VAGu furt stejné

lambda 1 má kolem -0,999, váha vzduchu míň jak 2g/s, lambda 2 hodnotu 000 :(

- možná to moc řeším ale když dám test akčních členů tak při cvakání EGRu to škube jinak, výrazně a přesně v taktu ventilu, mě to poškubávalo spíš jako při testu odvětrání nádrže (to jsem řešil jinde a po profouknutí vedení už ventil odvětrání bez chyb) ale teď už OK

- asi to budu dál studovat, musím to rozluštit jinak mě to sejří ...

Tvý starosti bych tak chtěl mít zálazníky jako ty :kuk: dělat tak jdu radši házet lopatou a na auta se vyseru

- tak klídek, šak já s tím nikoho neotrafuju . A to že pisnu na fóru k tomu určeném o zkušenosti sand nikoho neuráží ...

- ale dík za rady

- odpojená váha = to samé, čekal jsem že ŘJ dá nějaké svoje hodnoty ale vše bylo stejné. na volnoběh míň jak 2g/s a při přidání kolem 45g/s+

- je váha špatná? kolik dává vám dík

Taky mi to škube jako Benovi a to mám naje to 2tk no asi pujde na záruční kontrolu ale ještě neco najedu at se mi nsmějou že se to zajede..

nic neodkládej řeš to hned oni o tom dobře v servisech vědí a blafují, přečti si moje zkušenosti se servisem, popsal jsem toho tady dost a víš co tě čeká, nenech se odbýt ušmudlaným mechošem, užívej si za svoje prachy nového auta na 100%.

- až budete někdo na diagnostice nezkoukliby jste mi prosím Vaše hodnoty na volnoběh:

blok 002 - váha vzduchu (2,0 - 4,5 g/s)

blok 031 - hodnota lambda (0,999 - 1,001)

děkuju

když si pozorně přečteš moje příspěvky tak moje příznaky s vašema naprosto shodují a bude to na 100% ten ventil můžeš jít najisto, mě to dost potrápilo byl jsem 5x v servise dělali mě rozbory paliva (po v-poweru jsem bral i no name benzín a ten byl přes mé obavy v pořádku) proto aby se mě zbavili, zbytečně jsem jezdil, telefonoval, mejloval a stěžoval u výrobce a to jsem si koupil nové auto abych se vyhnul aspoň za začátku podobným průšvihům. Prý se to podle průběhu nějaké křivky diagnostikovat dá mi říkal jeden specialista. I v sekci fabie jsem našel informace o ventilu a měli stejný problém. Dej vědět jak jsi dopadl.

Cau lidi, mam asi hodne blbej dotaz? kde najdu ten ventyl???? prosim o rady :help::help:

Cau lidi, mam asi hodne blbej dotaz? kde najdu ten ventyl???? prosim o rady :help::help:

to je ta mrcha co je v nadobce s aktivnim uhlim???? :feve:;)

ten zmetek je u škrtící klapky a vede k němu odspodu od výfukového potrubí trubka

ten zmetek je u škrtící klapky a vede k němu odspodu od výfukového potrubí trubka

ja sem asi magor proto ze to nemuzu nikde najit :-( do klapky me vede pouze trubka k aktivnimu uhli...jinac tam je stekr na ovladani potenciometru a nic vic....:help:kam ta hadice ma vist ??? pls foto...

ja sem asi magor proto ze to nemuzu nikde najit :-( do klapky me vede pouze trubka k aktivnimu uhli...jinac tam je stekr na ovladani potenciometru a nic vic....:help:kam ta hadice ma vist ??? pls foto...

ale ja mam 1,6 55kw a tam to je taky????:)

- magor nejsi na 55kW spetne vedeni spalin a EGR ventil pouštějící je do sání NENÍ

- ono teda se Benovi06 není co divit že ti píše o EGRu když ty píšeš o cukání v tématu o 75KW 1.6i

Upraveno od KarlosTDi

55kw ? no tak to řeknu hned, to ho můžeš hledat hodně dlouho

- magor nejsi na 55kW spetne vedeni spalin a EGR ventil pouštějící je do sání NENÍ

- ono teda se Benovi06 není co divit že ti píše o EGRu když ty píšeš o cukání v tématu o 75KW 1.6i

proto ze sem nanasel zadny jiny tema na 55kw :-(

55kw ? no tak to řeknu hned, to ho můžeš hledat hodně dlouho

taky sem hledal jako kkt a nic sem nikde nenasel :-(

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.