Publikováno Březen 25, 201015 r Chcem sa vas opytat na problem, ktory mame s motorom v Octavke I, 1,6 75kW. Pri normalnej jazde ustalenej, pri rychlosti okolo 50 km/h na 3. a aj 4. prevodovom stupni auto nejde plynule, ale je citit iste cukanie, ako keby som neskutocne rychlo mackal a pustal troska plyn. Jednoducho to pocukava, jazda nie je uplne plynula. Nemali ste s tym niekto problem? A neviete,co by to mohlo robit? Dakujem.
Březen 25, 201015 r kolego kdybys jen trochu hledal tak to tady najdeš. Já jsem cukání řešil v reklamaci systém pokus omyl - žádné svíčky (u 55kw má cukání jiné příčiny) ani vstřiky ale ventil zpětného vedení spalin (tuším že EGR) je příčina cukání při ustálené rychlosti a po jeho výměně je klid. Jinak jsem zkoušel i různé čističe a V-power vše zbytečně. Diagnostika ve značkovém servise nic neukáže ale zjistit se to prý dá jen se musí vědět jak.
Březen 25, 201015 r Autor Dakujem obidvom, skusim sa poradit v servise, dufam, ze tam budu vediet aj to EGR nejakym sposobom skontrolovat. Presne ako si napisal, tak diagnostika nic neukazuje. Len este najst nejaky servis poriadny, lebo zaruka uz nie je a v znackovom si pytaju nehorazne peniaze skoro za nic... Mas pravdu, skor som sa mal trocha popozerat po fore...pre buducnost pozrem najskor;)
Březen 26, 201015 r když si pozorně přečteš moje příspěvky tak moje příznaky s vašema naprosto shodují a bude to na 100% ten ventil můžeš jít najisto, mě to dost potrápilo byl jsem 5x v servise dělali mě rozbory paliva (po v-poweru jsem bral i no name benzín a ten byl přes mé obavy v pořádku) proto aby se mě zbavili, zbytečně jsem jezdil, telefonoval, mejloval a stěžoval u výrobce a to jsem si koupil nové auto abych se vyhnul aspoň za začátku podobným průšvihům. Prý se to podle průběhu nějaké křivky diagnostikovat dá mi říkal jeden specialista. I v sekci fabie jsem našel informace o ventilu a měli stejný problém. Dej vědět jak jsi dopadl.
Březen 26, 201015 r Mám zase jeden z mých dlouhých dotazů, ale jsem prostě perfekcionalista na auta tak chci mít vše v ažůru ... předně píši že auto jede super, spotřeba malá ale jen prostě občas na volnoběh sem tam motor zaškobrtne. Hrál jsem si s vagem a našel pár nesrovnalostí s DP. Vše mám poctivě zkontrolováno, pravidelně měněno, opečováváno. Konektory všeho prostříknuty a poctivě docvakány Readiness kod same 0, paměť závad 0 Prosím fachmany a experty na diagnostiku jestli nepomůžou - blok 001 - lambda regulace -10%-+10% - mě občas skočilo míň než -10% - tzn. lambda reguluje na míň paliva - blok 002 - nasávané množství vzduchu 2,0-4,5 g/s - mě to občas klesá až k 1,5. což by mohlo být přisávaní falešného vzduchu nebo vadný senzor. váha čištěna a stejné (byla čistá) a přisávání na 99,9% vyloučeno - blok 30 - lamba před katem 111, za katem 110 - mě občas z ideálního stavu skočilo 110, 000 - vadná lambda před, za, obě? - blok 031 - lambda regulace 0,99-1,01 - mě občas neuvěřitelně skočilo -0,97 právě v okamžiku toho zaškobrtnutí - vadná první lambda? - blok 032 - lambda při volnoběhu -14%-+14% - mě občas až -20% - vadná první lambda nebo přisávání vzduchu? s vyššími otáčkami se to srovnalo - blok 034 - teplota katalizátoru - ... - motor byl ohřátý a bylo tam 26°C po chvilce skočilo na 320°C - vadný senzor na lambdě za katem? nebo z čeho se měří teplota katu? vše ostatní v mezích DP, žádná vada není znatelná Nechce se mi měnit pokus / omyl váhu a obě lambdy tak zkouším jestli někdo nemá zkušenost, radu, neví jak tyto věci přesně fungují a jestli nemají třeba něco společné. Vlastně jediné co mě napadá je že jsem nekontroloval konektor ŘJ a její konektory. díky díky díky a škodovkářum zdar
Březen 28, 201015 r - jelikož jedím dost po městě zkoušel jsem to pořádně projet, jestli náhodou není lambda sonda "otrávená" ten termín jsem někde vyčetl a ani nevím co to je - ale vše stejné, auto jede dobře ale blok 30 druhá lambda 000 a blok 31 -0,999 tak nevím jestli nejsou obě špatné
Březen 29, 201015 r město na to nemá vliv. pokd to nepíše žádnou závadu je nesmysl se v tom hrabat dokud nic nesvítí nech to jak to je čim víc to budeš rozpojovat a spokovat jen se uvolní konektory všeho moc škodí i když to myslíš dobře timhle je to pak jen horší. To cukání zpusobuje nejspíš EGR ventil jak to pustí co sání spaliny z výfuku tak si motor prostě cukne to je celej problem EDIT: překlepy Upraveno Březen 29, 201015 r od notobi
Březen 29, 201015 r město na to nemá vliv. pokd to nepíše žádnou závadu je nesmysl se v tom hrabat dokud nic nesvítí nech to jak to je čim víc to budeš rozpojovat a spokovat jen se uvolní konektory všeho moc škodí i když to myslíš dobře timhle je to pak jen horší. To cukání zpusobuje nejspíš EGR ventil jak to pustí co sání spaliny z výfuku tak si motor prostě cukne to je celej problem EDIT: překlepy Naprosto proti tomu souhlasím ... jak to jede, tak do toho nejebat Taky sem tam zaznamenám drobnou změnu otáček při volnoběhu. Upraveno Březen 29, 201015 r od Hupy Frud
Březen 29, 201015 r - máte asi pravdu, dokud nic nehlásí nechat být ale ... já prostě musím vědět proč to tak je, hlavně jak lambda 1 může přehodit z +1 na -1 !!! to je jak 14,7 dílu paliva ku 1 dílu vzduchu ??? - jinka cukání ustalo po tom protáhnutí ale nestandardní hlášení VAGu furt stejné lambda 1 má kolem -0,999, váha vzduchu míň jak 2g/s, lambda 2 hodnotu 000 - možná to moc řeším ale když dám test akčních členů tak při cvakání EGRu to škube jinak, výrazně a přesně v taktu ventilu, mě to poškubávalo spíš jako při testu odvětrání nádrže (to jsem řešil jinde a po profouknutí vedení už ventil odvětrání bez chyb) ale teď už OK - asi to budu dál studovat, musím to rozluštit jinak mě to sejří ...
Březen 29, 201015 r Tvý starosti bych tak chtěl mít zálazníky jako ty dělat tak jdu radši házet lopatou a na auta se vyseru
Březen 30, 201015 r - tak klídek, šak já s tím nikoho neotrafuju . A to že pisnu na fóru k tomu určeném o zkušenosti sand nikoho neuráží ... - ale dík za rady
Březen 30, 201015 r - odpojená váha = to samé, čekal jsem že ŘJ dá nějaké svoje hodnoty ale vše bylo stejné. na volnoběh míň jak 2g/s a při přidání kolem 45g/s+ - je váha špatná? kolik dává vám dík
Březen 30, 201015 r Taky mi to škube jako Benovi a to mám naje to 2tk no asi pujde na záruční kontrolu ale ještě neco najedu at se mi nsmějou že se to zajede..
Březen 30, 201015 r nic neodkládej řeš to hned oni o tom dobře v servisech vědí a blafují, přečti si moje zkušenosti se servisem, popsal jsem toho tady dost a víš co tě čeká, nenech se odbýt ušmudlaným mechošem, užívej si za svoje prachy nového auta na 100%.
Březen 31, 201015 r - až budete někdo na diagnostice nezkoukliby jste mi prosím Vaše hodnoty na volnoběh: blok 002 - váha vzduchu (2,0 - 4,5 g/s) blok 031 - hodnota lambda (0,999 - 1,001) děkuju
Březen 31, 201015 r když si pozorně přečteš moje příspěvky tak moje příznaky s vašema naprosto shodují a bude to na 100% ten ventil můžeš jít najisto, mě to dost potrápilo byl jsem 5x v servise dělali mě rozbory paliva (po v-poweru jsem bral i no name benzín a ten byl přes mé obavy v pořádku) proto aby se mě zbavili, zbytečně jsem jezdil, telefonoval, mejloval a stěžoval u výrobce a to jsem si koupil nové auto abych se vyhnul aspoň za začátku podobným průšvihům. Prý se to podle průběhu nějaké křivky diagnostikovat dá mi říkal jeden specialista. I v sekci fabie jsem našel informace o ventilu a měli stejný problém. Dej vědět jak jsi dopadl. Cau lidi, mam asi hodne blbej dotaz? kde najdu ten ventyl???? prosim o rady :help:
Březen 31, 201015 r Cau lidi, mam asi hodne blbej dotaz? kde najdu ten ventyl???? prosim o rady :help: to je ta mrcha co je v nadobce s aktivnim uhlim????
Duben 1, 201015 r ten zmetek je u škrtící klapky a vede k němu odspodu od výfukového potrubí trubka ja sem asi magor proto ze to nemuzu nikde najit :-( do klapky me vede pouze trubka k aktivnimu uhli...jinac tam je stekr na ovladani potenciometru a nic vic....:help:kam ta hadice ma vist ??? pls foto...
Duben 1, 201015 r ja sem asi magor proto ze to nemuzu nikde najit :-( do klapky me vede pouze trubka k aktivnimu uhli...jinac tam je stekr na ovladani potenciometru a nic vic....:help:kam ta hadice ma vist ??? pls foto... ale ja mam 1,6 55kw a tam to je taky????
Duben 1, 201015 r - magor nejsi na 55kW spetne vedeni spalin a EGR ventil pouštějící je do sání NENÍ - ono teda se Benovi06 není co divit že ti píše o EGRu když ty píšeš o cukání v tématu o 75KW 1.6i Upraveno Duben 1, 201015 r od KarlosTDi
Duben 1, 201015 r - magor nejsi na 55kW spetne vedeni spalin a EGR ventil pouštějící je do sání NENÍ - ono teda se Benovi06 není co divit že ti píše o EGRu když ty píšeš o cukání v tématu o 75KW 1.6i proto ze sem nanasel zadny jiny tema na 55kw :-(
Duben 1, 201015 r 55kw ? no tak to řeknu hned, to ho můžeš hledat hodně dlouho taky sem hledal jako kkt a nic sem nikde nenasel :-(
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.