Duben 1, 201015 r není problém dodělat.. stačí na to páčka a podvolantová jednotka která to podporuje... pokud už ji tam nemáš... poté nakodovat..
Duben 1, 201015 r Koukl bych se do bazaru (tady na foru) a poptal se těch co to dělají.. Dobří jsou Honza72 (střední Čechy), nebo Cosby (severní Morava). Upraveno Duben 1, 201015 r od Ben
Srpen 16, 201015 r Taky by me zajimalo jak se pozna jestli uz je tam ta jednotka a stacilo by koupit pouze packu a nakodovat. Za kolik penez cca se da tempomat dodelat?
Září 10, 201014 r Chci si koupit Yetiho a tak obcházím prodejce a tempomat mě docela zajímá. Nedávno mi bylo řečeno, že pokud stojím o tempomat, že si jej mám nechat namontovat přímo ve výrobě, že dodatečná montáž je v současné době problém. U dříve vyrobených Yeti to bylo s dodatečnou montáži stejné jako u Octavie (výměna páčky + něco s řídící jednotkou ) Nyní prý škoda s řídící jednou něco udělala a je problém. V tomto smyslu prý prodejci dostali nějaké interní pokyny. Problém se prý ale řeší.
Listopad 16, 201014 r Ahoj, už jste to někdo reálně řešil (doplnění tempomatu)? Díval jsem se do ETKY a existuje pouze jedna verze podvolantové jednotky. Tedy řekl bych, že ona jednotka tam je, podporuje tempomat a tedy je možné dokoupit pouze páčku s tempomatem. A samozřejmě následně aktivovat v řídící jednotce. Potvrzovala by to i oficiální nabídka od Škody, kde tempomat je nabízen za určitou pevnou cenu. Tedy ne dle instalace do určitého stupně výbavy. Mám pravdu nemám pravdu? Díky za odpovědi. Jz
Listopad 16, 201014 r pravdu nemáš! v Etce je většinou zobrazena jednotka s plnou funkcí tzn. mf volant, tempomat atd.. jestli podvolantová jednotka tempomat podporuje zjistíš tak že to přečteš vagem nebo se na ni fyzicky podíváš... většinou se musí u yetiho tahat drát až k RJ motoru... ale je pravidlem, že pokud už máš pal.pc. tak podvolantovka tempomat podporuje!
Listopad 16, 201014 r tu fotku co dáváš ty je tempomat pro O2 a tam se tahá kabel pouze u 04-05 Aha, dal jsem to vyhledat na webu a našel jsem zmíněný obrázek a jemu podobné. Ale je pravda že číslo náhradního dílu je stejné, kromě A na konci. BEA600002A je pro Yeti a já jsem vložil obrázek pro BEA600002. Díky za upozornění. Jz
Listopad 18, 201014 r Tempomaty pro Yetiho Nemáš náhodou onen celý montážní návod jako soubor? Díky za info. Jz
Prosinec 7, 201014 r Měl bych jeden dotaz ohledně tempomatu. Přemýšlím nad tím, že bych si ho nechal dodatečně namontovat a chtěl bych vědět, jestli to má vůbec cenu. Má s tímto aparátkem někdo nějaké zkušenosti? Jak to vypadá se spotřebou při zapnutém tempomatu (mám 1.2 TSI)? A co motor, netrpí? Předpokládám, že tempomat si u manuální převodovnky nevolí stupeň převodu, takže existuje nějaká hranice otáček, pod kterou tempomat už nejde a raději jede rychleji, než mu bylo rečeno (třeba v případě, že se změní sklon cesty)?
Prosinec 7, 201014 r Měl bych jeden dotaz ohledně tempomatu. Přemýšlím nad tím, že bych si ho nechal dodatečně namontovat a chtěl bych vědět, jestli to má vůbec cenu. Má s tímto aparátkem někdo nějaké zkušenosti? Jak to vypadá se spotřebou při zapnutém tempomatu (mám 1.2 TSI)? A co motor, netrpí? Předpokládám, že tempomat si u manuální převodovnky nevolí stupeň převodu, takže existuje nějaká hranice otáček, pod kterou tempomat už nejde a raději jede rychleji, než mu bylo rečeno (třeba v případě, že se změní sklon cesty)? Tempomat je super věc jak na dálnici tak v obci (takové ty dlouhé průjezdy), nastavíš 50 a je to, udržet nohou 50ku je pro mě skoro nemožný, s tempomatem žádný problém. Jasně že u manuálu je to trošku složitější, Ty jsi ten kdo volí na jaký převod. stupeň se pojede. Co to udělá když příjde kopec a motor už na zařazenou rychlost nebude mít sílu táhnout Ti neřeknu, protože takovou situaci jsem nevyzkoušel. Spotřeba je podle mě s tempomatem lepší, přece jen elektronika přidává přesněji než Ty nohou a jen tolik kolik je potřeba.
Prosinec 8, 201014 r Mám tempomat ve Fábce HTP a funguje taky. Snaží se stále držet zvolenou rychlost: pokud jedeš do prudkýho kopce jde s plynem naplno a pokud to motor neutáhne tak auto zpomaluje. Po vyjetí na kopec se auto znovu rozjede na původní rychlost. Při jízdě z kopce se stále snaží držet rychlost - brzdí motorem. Pokud to motor neubrzdí, tak auto zrychluje. Pod kopcem se vrátí na původní rychlost. Tempomat se vypne jen brzdou, spojkou a tlačítkem. Plynem se nevypíná - můžeš mít nastavenou rychlost a např. pro předjetí jen šlápneš na plyn - auto zrychluje, pak plyn pustíš a auto se vrátí na původní rychlost. Samo, že se silnějším motorem to fumguje líp - přesnějc to udržuje rychlosti.
Květen 23, 201114 r Tak jsem si objednal v Hellerovi v Ostravě Tempomat za 1600,- (jen tu výměnu páčky), prý by to mělo fungovat. Bohužel mě odpoledne zavolali, že by museli vyměnit další díl údajně za 15 000,- Tak to mě mrzí, už jsem se těšil, protože jsem si na tempomat zvykl v předchozím voze.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.