Přejít na obsah

Fabia 1.4 MPi 50kW


grabcak

Doporučené příspěvky

motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka.

ok, díky jen sem chtěl vědět, jestli nevlastnim nějakej odpad :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka.

ok, díky jen sem chtěl vědět, jestli nevlastnim nějakej odpad :D

neboj, urcite nevlastnis :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech

Jj, s trochou nadsázky se dá říct že je to motor ne z favorita, ale ze Škody 1000MB. :)

Ale ta pravá historie sahá až někde do 60-tých let, kdy byl poprvé montován do Škody Tudor. (litinový blok, OHV rozvod, třikrát uložený klikový hřídel) V té době velmi moderní motor. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A samozrejme oproti prvým Favoritom má tento motor aj elektronické zapaľovanie bez rozdeľovača a vysokonapäťových káblov, viacbodové vstrekovanie paliva, na motore už nie je mechanické palivové čerpadlo, motor má riadiacu elektroniku, motor sleduje viacero senzorov, sviečky sú už trojbodové, má vyšší kompresný pomer. A z praxe môžem povedať, že motor 1,4 MPI sa napríklad oproti Favoriťáckym pôvodným motorom omnoho ľahšie vytáča do otáčok a je aj tichší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...