Publikováno Květen 17, 200619 r Ahoj lidi, jsem tu novej, tak nevi, jestli je to dotaz sem. Mam fabii motor 1.4 MPi 50Kw r.v. 2003 a chtěl sem se zeptat, co je pravdy na tom, že je tam motor z favorita a co to pro mě znamená???? díky za odpověď
Květen 17, 200619 r motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka.
Květen 17, 200619 r Autor motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka. ok, díky jen sem chtěl vědět, jestli nevlastnim nějakej odpad
Květen 17, 200619 r motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka. ok, díky jen sem chtěl vědět, jestli nevlastnim nějakej odpad neboj, urcite nevlastnis
Květen 17, 200619 r A narozdíl od předchozích motorů má hydroštely na automatické seřizování ventilové vůle.
Květen 18, 200619 r Autor A narozdíl od předchozích motorů má hydroštely na automatické seřizování ventilové vůle. asi se zeptám blbě, ale co to je????
Květen 18, 200619 r skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech Jj, s trochou nadsázky se dá říct že je to motor ne z favorita, ale ze Škody 1000MB.
Květen 18, 200619 r skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech Jj, s trochou nadsázky se dá říct že je to motor ne z favorita, ale ze Škody 1000MB. Ale ta pravá historie sahá až někde do 60-tých let, kdy byl poprvé montován do Škody Tudor. (litinový blok, OHV rozvod, třikrát uložený klikový hřídel) V té době velmi moderní motor.
Květen 18, 200619 r I kdyby ten motor byl z doby železné tak mi to je jedno. Je ve Fábii ? Je. Kdyby v ní neměl co dělat, tak tam není.
Květen 18, 200619 r A narozdíl od předchozích motorů má hydroštely na automatické seřizování ventilové vůle. asi se zeptám blbě, ale co to je???? U Favorita Fedly Š1xx se musela seřizovat ventilová vůle, tady jsou hydraulická zdvihátka a tento úkon odpadá.
Květen 18, 200619 r Nie celkom. Aj motor s normálnym kompresným pomerom, môže mať tak vysoký výkon, že sa môže značne zahrievať (menší blok motora odvedie menej tepla - napr. 1,4/74). A čidlo klepania je len odstránenie tzv. klepania, ale za cenu zníženia výkonu.
Květen 20, 200619 r A samozrejme oproti prvým Favoritom má tento motor aj elektronické zapaľovanie bez rozdeľovača a vysokonapäťových káblov, viacbodové vstrekovanie paliva, na motore už nie je mechanické palivové čerpadlo, motor má riadiacu elektroniku, motor sleduje viacero senzorov, sviečky sú už trojbodové, má vyšší kompresný pomer. A z praxe môžem povedať, že motor 1,4 MPI sa napríklad oproti Favoriťáckym pôvodným motorom omnoho ľahšie vytáča do otáčok a je aj tichší.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.