grabcak Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Ahoj lidi, jsem tu novej, tak nevi, jestli je to dotaz sem. Mam fabii motor 1.4 MPi 50Kw r.v. 2003 a chtěl sem se zeptat, co je pravdy na tom, že je tam motor z favorita a co to pro mě znamená???? díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grabcak Vloženo 17. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka. ok, díky jen sem chtěl vědět, jestli nevlastnim nějakej odpad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rabbyt Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka. ok, díky jen sem chtěl vědět, jestli nevlastnim nějakej odpad neboj, urcite nevlastnis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 A narozdíl od předchozích motorů má hydroštely na automatické seřizování ventilové vůle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grabcak Vloženo 18. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 A narozdíl od předchozích motorů má hydroštely na automatické seřizování ventilové vůle. asi se zeptám blbě, ale co to je???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUGAS Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech Jj, s trochou nadsázky se dá říct že je to motor ne z favorita, ale ze Škody 1000MB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech Jj, s trochou nadsázky se dá říct že je to motor ne z favorita, ale ze Škody 1000MB. Ale ta pravá historie sahá až někde do 60-tých let, kdy byl poprvé montován do Škody Tudor. (litinový blok, OHV rozvod, třikrát uložený klikový hřídel) V té době velmi moderní motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 I kdyby ten motor byl z doby železné tak mi to je jedno. Je ve Fábii ? Je. Kdyby v ní neměl co dělat, tak tam není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 A narozdíl od předchozích motorů má hydroštely na automatické seřizování ventilové vůle. asi se zeptám blbě, ale co to je???? U Favorita Fedly Š1xx se musela seřizovat ventilová vůle, tady jsou hydraulická zdvihátka a tento úkon odpadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 Nie celkom. Aj motor s normálnym kompresným pomerom, môže mať tak vysoký výkon, že sa môže značne zahrievať (menší blok motora odvedie menej tepla - napr. 1,4/74). A čidlo klepania je len odstránenie tzv. klepania, ale za cenu zníženia výkonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 A samozrejme oproti prvým Favoritom má tento motor aj elektronické zapaľovanie bez rozdeľovača a vysokonapäťových káblov, viacbodové vstrekovanie paliva, na motore už nie je mechanické palivové čerpadlo, motor má riadiacu elektroniku, motor sleduje viacero senzorov, sviečky sú už trojbodové, má vyšší kompresný pomer. A z praxe môžem povedať, že motor 1,4 MPI sa napríklad oproti Favoriťáckym pôvodným motorom omnoho ľahšie vytáča do otáčok a je aj tichší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Máš pravdu, motor na Favu je takovej tvrdej. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.