Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj lidi, jsem tu novej, tak nevi, jestli je to dotaz sem. Mam fabii motor 1.4 MPi 50Kw r.v. 2003 a chtěl sem se zeptat, co je pravdy na tom, že je tam motor z favorita a co to pro mě znamená???? díky za odpověď

Vloženo

motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka.

Vloženo
motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka.

ok, díky jen sem chtěl vědět, jestli nevlastnim nějakej odpad :D

Vloženo
motor z favoritu to svym zpusobem je. skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech. tzn jak felda, tak facko, tak trebas stodvaca atd... samozrejme, ze pro tebe to neznamena nic. motor byl prevrtan, postaven z lepsich materialu, mirne upraven a byla mu dodana elektronicka ridici jednotka.

ok, díky jen sem chtěl vědět, jestli nevlastnim nějakej odpad :D

neboj, urcite nevlastnis :D

Vloženo
skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech

Jj, s trochou nadsázky se dá říct že je to motor ne z favorita, ale ze Škody 1000MB. :)

Vloženo
skodovacke mpi motory vychazeji vsechny puvodne z litroveho motoru montovaneho uz v 70tych letech

Jj, s trochou nadsázky se dá říct že je to motor ne z favorita, ale ze Škody 1000MB. :)

Ale ta pravá historie sahá až někde do 60-tých let, kdy byl poprvé montován do Škody Tudor. (litinový blok, OHV rozvod, třikrát uložený klikový hřídel) V té době velmi moderní motor. :D

Vloženo
A narozdíl od předchozích motorů má hydroštely na automatické seřizování ventilové vůle.

asi se zeptám blbě, ale co to je????

U Favorita Fedly Š1xx se musela seřizovat ventilová vůle, tady jsou hydraulická zdvihátka a tento úkon odpadá.

Vloženo

Nie celkom. Aj motor s normálnym kompresným pomerom, môže mať tak vysoký výkon, že sa môže značne zahrievať (menší blok motora odvedie menej tepla - napr. 1,4/74). A čidlo klepania je len odstránenie tzv. klepania, ale za cenu zníženia výkonu.

Vloženo

A samozrejme oproti prvým Favoritom má tento motor aj elektronické zapaľovanie bez rozdeľovača a vysokonapäťových káblov, viacbodové vstrekovanie paliva, na motore už nie je mechanické palivové čerpadlo, motor má riadiacu elektroniku, motor sleduje viacero senzorov, sviečky sú už trojbodové, má vyšší kompresný pomer. A z praxe môžem povedať, že motor 1,4 MPI sa napríklad oproti Favoriťáckym pôvodným motorom omnoho ľahšie vytáča do otáčok a je aj tichší.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...