Strojvůdce Vloženo 26. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 Tak snad už bude pokoj. Vždycky nechápu, jak servis dělá přesně to, co píše VAG. Chyba toho a servis jde a vymění. Nepomůže, měníme dál. VAG chybu nehlásí ( v tvém případě) tak je to v pořádku. Že taky třeba chyba čidla je z důvodu špatných hodnot, které tam skutečně špatné jsou z naprosto jiného důvodu je už nezajímá. Tuhle jsem četl článek v časopise pro automechaniky a servisy mají k dispozici i jiné měřící přístroje než jenom VAG. Např osciloskop aj. Ale s VAGem umí každej trouba, ale tím to končí. Prostě raději mění půl auta. Ale nechápu taky zákazníka, kterej si to nechá povyměňovat a pořád platí. Sakra, jsem se rozepsal, ale tak to je a vůbec se mi to nelíbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 26. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 U me to bylo jak jsem psal že se jim do vymeny vubec nechtelo z duvodu že vag nic nehlasí a pri projiždce mechanika se nic neprojevilo a na argument že moje manželka malem vyletela ze zatačky když ji najednou povolil volant na me hledeli jak na vola tak jsem si musel rict proste chci to vymenit a pak ale neradi to udelali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 jinak-svazek se dá opravit a vcelku v pohodě za pár Kč,jen ti vydřiduši za něch chtěj balík. Zkontroluj altík,resp.si ho nechej zkontrolovat.Pokud ti světla blikají,aniž bys na něco šáhl,může být příčina i tam.sleduj,jestli to nepřestane,když třebas zapneš-vypneš ventilátor,výhřev zad.okna a podobně. Zdravím mám stejný problém problikává mi palubovka ale když třeba pustím výhřev zadního skla tak to přestane.....co by to mohlo být altík nebo ten senzor natočení kol???díky za rychle rady a problémy se servem vůbec a občas se stalo že blikali i světla ale problémy s řízením vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 Uvolněná svorka na baterce - zvýšením odběru zapnutím ohřevu okna se to "líp spojí". Oprava: prohlídnout, očistit, nakonzervovat a znovu dotáhnout všecky šroubovací spoje na elektrice počínaje alternátorem přes baterku až k pojistkám - včetně kostry. Když to nepřestane, jít stejným postupem od pojistek dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 Uvolněná svorka na baterce - zvýšením odběru zapnutím ohřevu okna se to "líp spojí". Oprava: prohlídnout, očistit, nakonzervovat a znovu dotáhnout všecky šroubovací spoje na elektrice počínaje alternátorem přes baterku až k pojistkám - včetně kostry. Když to nepřestane, jít stejným postupem od pojistek dál. to jsem procházel a nic.Dneska jsem nastartoval a celou dobu dobrý než jsem zapnul ventilátor na ofuk oken.Jak jsem ho spustil začla problikávat palubovka.Po určité době pak když jsem ho vypnul tak už problikávalo pravidelně.Aj sou někdy horší starty motor jako by se nechtěl rozběhnout protočit.Nemůže být někde zkrat???dřív mi problikávali i světla ale to přestalo.Problémy s řízením žádné a žádná kontrolka serva nebliká....takže to bude někde v elektrice neměl jsem nervy a hodil jsem to do sourkéme servisu kde nechávam spravovat auto.Přijel jsem tam a nastartoval jsem a ukázal jak bliká přístrojovka.Zase jsem to spustil zapnutím ventilátoru...Takže uvidíme sčím se pochlapí....jsem z toho zmatenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 Hm, pak teda kontrola regulátoru v altíku a diod - jestli není v háji regec, uhlíky nebo některá z diod. Ale to se dovíš od servisu, pokud teda něco najdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 (editace) Hm, pak teda kontrola regulátoru v altíku a diod - jestli není v háji regec, uhlíky nebo některá z diod. Ale to se dovíš od servisu, pokud teda něco najdou. Když by byl v háji regulátor dobíjelo by to normálně?protože jsme měřili dobíjení a to bylo ok,vag taky nic nehlásí,jsem z toho jelen Editováno: 2. leden 2012, autor: Fabia2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 Musí se to zkontrolovat měřákem na zvlnění - buď na obrazovce osciloskopu, nebo měřením střídavé složky - to už není v silách neznalé osoby zvládnout, musí to být člověk, který ví co a jak má měřit - neříkám, že to musí být zrovna automechanik nebo profi elektrikář, ale musí vědět co má dělat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 3. leden 2012 Sdílet Vloženo 3. leden 2012 Hm, pak teda kontrola regulátoru v altíku a diod - jestli není v háji regec, uhlíky nebo některá z diod. Ale to se dovíš od servisu, pokud teda něco najdou. Ok díky za rady uvidíme s čím se okážou...a ještě jeden dotaz bych měl...je možné že díky tomu jde taky špatně rozběhnout motor???ráno když vyjíždím z garáže tak ok ale když třeba motor zhasnu tak na 2 hodky a pak jdu do auta tak motor jako by se nechtěl roztočit ale potom vždy hned chytne akorát ne krásně čistě...jako špatně natočí....může to stím být spojený??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. leden 2012 Sdílet Vloženo 3. leden 2012 Ano, pokud je v háji některá dioda, může částečně vést na kostru a snižuje tak zatížitelnost baterie - startér sotva otočí motorem. Při nabíjení se to pozná na osciloskopu - graf má normálně tvar jakoby pilového listu - stejnosměrná úroveň a nad ní malé zuby nevyfiltrovaných impulsů z 3fázového vinutí alternátoru (těch "zoubků" je za minutu 6x víc než má alternátor otáček) - pokud některá dioda nevede, zoubek "jí příslušející" na grafu chybí, pokud dioda má vnitřní zkrat, je místo příslušného zubu na grafu ještě více sníženo - v prvním případě jen jako by byl z pilového listu ulomený samotný zub, ve druhém případě pak to vypadá jako pás vylomený do hloubky. Pokud se tohle zjistí, je lepší vyměnit buď úplně všechny diody, nebo aspoň tu jednu polovinu můstku, ve které ta vadná byla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SteefMaster Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 Zdravím... Nějak jsem tady asi nezaregistroval odpověď. Ale mám stejný problém s tím rozdílem že mi svítí i kontrolka Serva a kontrolka elektroniky v motoru. Servo ale funguje na prvni pohled jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 23. leden 2012 Sdílet Vloženo 23. leden 2012 Nech si projít nápln v servu jestli jí tam není málo jestli jo tak to je průser protože ti to někde utíká.A když to bude v pohodě jdi po snímač uhlu natočení volantu záleží taky jestli se ti zobrazujou kontrolky ale posilovač jde normálně nebo to jde z tuha.Musíš zkrátka zkontrolovat servo.Když bude vše v pohodě káblový svazek pod vzduchovým filtrem...ale všechno tady máš napsaný jenom nebýt lenoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkoll108 Vloženo 23. leden 2012 Sdílet Vloženo 23. leden 2012 Mně taky po 5 min spuštěnýho motoru začne svítit kontrolka serva, ale připadá mi, že funguje celkem dobře, i když je fakt, že občas je tužší. Zároveň mi problikávala palubka a po nějaký době (pár týdnů) se rozsvítila kontrolka dobíjení. ->Oprava alternátoru + nová baterie a teď už palubka nebliká, ale servo svítí stále. Autoelektrikář na diagnostice ale žádnou závadu nenašel, takže nevím, kde může být problém. Jsem absolutní neznalec aut, ale chci se podívat, jestli mám dost oleje v servu (jestli najdu tu nádobku:-)) Pokud tam oleje bude akorát, myslíte, že mám měnit senzor úhlu natočení kol když na diagnostice nic nenašli? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 23. leden 2012 Sdílet Vloženo 23. leden 2012 Mně taky po 5 min spuštěnýho motoru začne svítit kontrolka serva, ale připadá mi, že funguje celkem dobře, i když je fakt, že občas je tužší. Zároveň mi problikávala palubka a po nějaký době (pár týdnů) se rozsvítila kontrolka dobíjení. ->Oprava alternátoru + nová baterie a teď už palubka nebliká, ale servo svítí stále. Autoelektrikář na diagnostice ale žádnou závadu nenašel, takže nevím, kde může být problém. Jsem absolutní neznalec aut, ale chci se podívat, jestli mám dost oleje v servu (jestli najdu tu nádobku:-)) Pokud tam oleje bude akorát, myslíte, že mám měnit senzor úhlu natočení kol když na diagnostice nic nenašli? dík Co ti dělali na tom alternátoru?No nech si zkontrolovat množství oleje v servu ta je za mlhovkou před řidičem a podle toho uvidíš jestli bude vše ok tak to bude nejspíš ten senzor....mě zas bliká palubovka ale nic jiného tudíž asi regulátor ale dobíjí normálně proměřoval jsem to takže budu muset povolat zkušenější síli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkoll108 Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 Co ti dělali na tom alternátoru?No nech si zkontrolovat množství oleje v servu ta je za mlhovkou před řidičem a podle toho uvidíš jestli bude vše ok tak to bude nejspíš ten senzor....mě zas bliká palubovka ale nic jiného tudíž asi regulátor ale dobíjí normálně proměřoval jsem to takže budu muset povolat zkušenější síli No, na účtence mám oprava alt+ reg., řemenice a ložiska..a myslím, že říkal, že v tom alternátoru měnil můstek a docela víc věcí..Měl jsem problé, že mě altím nedobíjel a baterie byla uplně mrtvá bez napětí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. leden 2012 Sdílet Vloženo 24. leden 2012 (editace) Hodně problémů dělá snímač natočení volantu, je toho tady o něm víc, stačí pohledat - jde o to, že jak ztrácí vinou opotřebení kontakt, neustále zapíná a vypíná čerpadlo hydrauliky i když se volantem nehýbe místo aby bylo "v záběru" jen pokud je potřeba "zatlačit". Velký nárazový odběr pak škodí jak altíku, tak baterce. Když se to servo resp. jeho snímač neopraví (výměnou snímače), bude ten opravený altík brzo zase v prdeli a baterka na tom bude podobně. Editováno: 24. leden 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matoss Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 zdravím,mám takový problem, stále mi prožhavuje kontrolka serva i když klíček není v zapalovaní.servo funguje,na VAGU jsem to měl napíchnutý a žadna chyba se neobjevila. fabia combi 2003 sdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 11. Duben 2012 Sdílet Vloženo 11. Duben 2012 Přidám další zkušenost ohledně problikávání palubovky: Mě to dělalo to že problikávala pouze na volnoběh a když jsem přidal plyn,přidal větrák,nebo dal výhřev zadního skla viděl jsem že to nestačí dobíjet tudíž logicky alternátor,změřil jsem to dobíjelo to dost tudíž diody jsem uvážil že budou ok:další mě napadlo rotor a uhlíky vyndal jsem regulátor i s uhlíkama je to celí v sobě a jeden uhlík byl ,,seklí´´ vzal jsem vzduch vyfoukal jsem to dal zpátky a je po problému....takže než začnete měnit senzory natočení uhlu volantu pořádně zauvažovat..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
she4lock Vloženo 11. Červen 2021 Sdílet Vloženo 11. Červen 2021 (editace) Ahoj Všem, již delší dobu se potýkám s problémem u Fabia (2006) 6Y BNM 51kW. Jedná se o problém viz. výpis z diag. 18097 - datovy BUS pohonu P1689 - 35-00 - neverohodne sdeleni od ridici jednotky centralni elektroniky Samozřejmě jsem i googlil chybové kódy atd. a nejčastěji je zmiňován problém s tempomatem. Tempomat mám již z výroby (není dodělávaný) a funguje naprosto spolehlivě. Přes diag jsem zkoušel zda jednotlivá tlačítka reagují - zde je vše v pořádku. Jediný problém, který vnímám je ten, že při vytrvalejších deštích mám za jízdy samozřejmě spuštěné stěrače. Ať se jedná o spuštěné stěrače na cyklovač nebo za stálého stíraní mi cca každé 2-3 setření problikává palubka resp. podsvícení tlačítek, radia, budíků viz. video i stropní lampičky - viz. video. Při každém probliknutí slyším pod palubkou cvaknutí někde + - nad nohama... Mechanik mi kompletně vyčistil odtokové kanálky u motorku a táhel stěračů a říkal, že motorek byl ponořen za ty léta v bahně a vodě co se to tam nashromáždilo. Je tedy možné, že motůrek od stěračů za vlhkého nebo deštivého počasí dostane ťafku nebo se do něj vlhkost dostane a začne zkratovat palubní síť? Nový motorek stojí okolo 5K. Není mi líto těch peněz, ale koupit to jen tak a zjistit, že to tím nebylo, tak to by mě docela štvalo. Jiný na zkoušku nemám a větru a dešti se blbě poroučí, takže to nejde jen tak odzkoušet. Za sucha se nic neděje. Jiné problémy na autě nemám. Žádná kontrolka na budíkách nesvítí. Jak se zde píše o servu, tak to je dlé mého v pohodě i snímač, protože při otáčení nic nepohasíná jak za sucha tak i za deště... Ještě poznatek, když mám puštění výhřev zadního skla a takto to problikne, tak to ten výhřev vypne. Setkal se prosím někdo s podobným problémem? Díky za názory 20201116_070905.mp4 Editováno: 11. Červen 2021, autor: she4lock popsaní problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 15. Červen 2021 Sdílet Vloženo 15. Červen 2021 Hele něco podobného jsem rešil na jiné škodovce příznaky stejné a dělal to spínač na regulaci jasu vnitřního osvětlení zkus jsi ho půjčit z jiného auta na zkoušku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
she4lock Vloženo 15. Červen 2021 Sdílet Vloženo 15. Červen 2021 No shodou okolnosti jsem zjistil, ze mi prave ten regulator na zvyseni/snizeni jasu podsviceni nefunguje. Kdyz s nim hybu, tak s podsvicenim to nic nedela. Objednal jsem na zkousku novy a dnes mi prijde. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 15. Červen 2021 Sdílet Vloženo 15. Červen 2021 Tak to bude ono uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
she4lock Vloženo 15. Červen 2021 Sdílet Vloženo 15. Červen 2021 Tak jsem ty ovladace prohodil a mam takovy pocit, ze i tak se to podsviceni nemeni, ale treba jo. Ono se tohle pres den blbe kontroluje. Ale spis ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 15. Červen 2021 Sdílet Vloženo 15. Červen 2021 A světla se ti naklápí ? Pro regulaci jasu je 5A pojistka na pos. 36 ta je nápájená ze spínače světel z pos. 16/58 (šedo/modrý tlustý kabel ) od pojistky do psínače pouze šedý slabší kabel světla jsou pak regulována výstupem ze spínače jasu na pos. 5/58d keterý je napojen za palubkou na 2 místech dá se v poho dohledat když pujdeš po kabelu ze spínače ( šedo/modrý) ; kostra je hnědá Pro naklápění světel je 5A na pos. 6 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
she4lock Vloženo 15. Červen 2021 Sdílet Vloženo 15. Červen 2021 Svetla se naklapi bez problemu. Zkontroluji ty pojistky pak kabelaz. Jen na te pozici 36 dle prirucky je osv. SPZ. Je tedy mozne, ze maji tu pojistku spolecnou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.