Publikováno Květen 4, 201015 r Zdravím všechny zde. Mám malý problém s Fábkou 1.2/40kW, r.v.09/2004. Má najeto 85000kma teď začala trochu zlobit. Při jízdě z ničeho nic přestane táhnout na pár sekund. Když pustím plynový pedál, a znovu přidám, jede normálně. Hlavně to dělá když je zahřátý motor, ale občas si "cukne" i při studeným. Vyměněn palivový filtr, svíčky, vzduch. filtr a zlobí. Nevíte prosím Vás někdo, co by to mohlo být? Na VAGu nic špatně, už mě jen napadá zapalovací cívky nebo váha vzduchu. Děkuji za pomoc...
Květen 4, 201015 r Mám taky fabii 1.2 40kW a dělalo mi to něco podobného co popisuješ ty. Na vagu to nic neukazovalo a tak jsem nalil do plné nádrže čistič benzínu a od té doby klid - cca 2 800km. Zkus to, stojí pár korun. Asi byl nějaký bordel v pal. soustavě a to tankuji u OMW.
Květen 5, 201015 r Zdravím mi to dělá stejně, jezdím na LPG, škoda Fabia 1,2 HTP, 90 tis. km. Přeřazením se to spraví. Nejsem odborník, ale vysledoval jsem, že během toho přestane ŘJ vstřikovat palivo (okamžitá spotřeba klesne na 0 l). Mám strach aby to nebyla chyba v ŘJ. Třeba Ti to pomůže lokalizovat závadu. Rozhodně napiš jak jsi pořídil, taky by mne to zajímalo. Zdar Jan Dudek.
Květen 5, 201015 r S ŘJ beru zpět. Tak jsem se dočetl ve fóru na LPG že to může být EGR ventil. Sám jsem u sebe odpoledne vyměnil svíčky, ale ono to dělá nepravidelně, 2 km zkušební jízda nestačila, tak poznám jestli to zabralo až zítra po 50 km cestě do práce. Někde ve fóru jsem četl, že to může dělat když odejde spínač pedálu spojky. S pozdravem J.D.
Květen 7, 201015 r Mimochodem nemohl by mi to dělat vadný spínač brzdového pedálu. Dneska jsem jej měnil a vypadá to že je klid (ale to poznám později). Spínač spínal v podstatě na nulovém zdvihu (sešlápnutí) pedálu, poslední dva dny se mi dokonce stalo, že mi po zaparkování zůstaly svítit brzdová světla. Jak k tomu všemu došlo, to je jiná historie (pro ty co se diví jak mohl spínač spínat při zdvihu 1 mm). Píšu proto, že nemám přístup na diagnostiku a v pondělí bych měl jít do servisu, se mi logicky nechce platit za něco co už je odstraněno. Díky za rady. P.S. A berte mě s rezervou jsem jen uživatel. J.D.
Květen 7, 201015 r Autor Zdravím chlapi. Nové poznatky k nepravidelnému chodu 1.2 /40kW. Nedělá to při studeném motoru. Před 2 dny jsem s ní vyjel a ujel jsem cca 50 km. Pak se rozsvítila kontrolka ECP a konec. Auto kuckalo, nejelo, ale nikdy nezhasl motor, vždy to volnoběh udržel, ale nešlo to do tahu. Předtím jsem nalil do nádrže přípravek na pročištění palivové soustavy a trysek. A nic. Na VAGu vyjelo, že byla vada na brzdovém spínači. Zatím jsem s ní teď ujel 60 km v zátahu a zatím drží. Každopádně budu rád, pokud mi poradíte, co by to mohlo ještě být, když to znovu začne " nejet ". Všem Vám zde moc děkuji za radu a pomoc... Zdravím všechny. Dal jsem na radu vyměnit brzdový spínač ( již předtím jednou měněn) a zdá se, že je klid. EPC nic nehlásí, auto jede. Ale ještě jsem se někde dočetl, že by to mohlo mít i souvislost s podtlaky, tak jsem tam pro jistotu vyměnil i víčko na dolévání oleje na víku hlavy. Pár lidí mě straší, že by to mohla být i vzduchová klapka, tak se uvidí. Zatím dík moc za rady... Upraveno Květen 14, 201015 r od around
Květen 8, 201015 r Ten spínač mě taky zlobil, stejný příznaky jak říkáš. Ta kontrolka EPC k tomu patří, v servisu mi říkali že je to vážná závada, protože pak nejdou brzd. světla, tak to aut. rozvicí kontrolku EPC. Po výměně spínače je klid. Zkus to
Květen 10, 201015 r takže na nepravidelný chod motora tu už téma je a na cukání za tepla i studena taky, tak nevím proč zakládáte nový
Květen 15, 201015 r Já vás zdravím pánové. Nevím zda jste již vyřešili problém s nepravidelným chodem motoru a to jak na volnoběh, kdy otáčky svévolně klesají, nebo při jízdě, kdy jak je uvedeno, že při šulichání a následném přidání plynu motor cuká a tím ztrácí výkon. Já jsem měl naprosto stejné závady a to na Fabia 1,2 MPI 40kW naj. 150000 km. Tyto závady jsem vyřešil tím, že jsem koupil nové víčko ( uzávěr ) na olej na motorové části. Víčko mě stálo 65,-Kč takže celý problém byl nejspíše v nasávání fal. vzduchu nevím nejsem mechanik, nicméně mám opraveno. Takže doporučuji zkusit zainvestovat do víčka a uvidíte. Upraveno Květen 15, 201015 r od Dani1
Červenec 20, 201015 r Autor Já vás zdravím pánové. Nevím zda jste již vyřešili problém s nepravidelným chodem motoru a to jak na volnoběh, kdy otáčky svévolně klesají, nebo při jízdě, kdy jak je uvedeno, že při šulichání a následném přidání plynu motor cuká a tím ztrácí výkon. Já jsem měl naprosto stejné závady a to na Fabia 1,2 MPI 40kW naj. 150000 km. Tyto závady jsem vyřešil tím, že jsem koupil nové víčko ( uzávěr ) na olej na motorové části. Víčko mě stálo 65,-Kč takže celý problém byl nejspíše v nasávání fal. vzduchu nevím nejsem mechanik, nicméně mám opraveno. Takže doporučuji zkusit zainvestovat do víčka a uvidíte.
Červenec 20, 201015 r Autor Já vás zdravím pánové. Nevím zda jste již vyřešili problém s nepravidelným chodem motoru a to jak na volnoběh, kdy otáčky svévolně klesají, nebo při jízdě, kdy jak je uvedeno, že při šulichání a následném přidání plynu motor cuká a tím ztrácí výkon. Já jsem měl naprosto stejné závady a to na Fabia 1,2 MPI 40kW naj. 150000 km. Tyto závady jsem vyřešil tím, že jsem koupil nové víčko ( uzávěr ) na olej na motorové části. Víčko mě stálo 65,-Kč takže celý problém byl nejspíše v nasávání fal. vzduchu nevím nejsem mechanik, nicméně mám opraveno. Takže doporučuji zkusit zainvestovat do víčka a uvidíte.
Červenec 20, 201015 r Autor Zdravím Vás všechny. Problém byl zřejmě odstraněn. Po 3 měsících auto jezdí, táhne, vše OK. Nechal jsem znovu vyměnit a správně seřídit brzdový spínač a dal nové víčko na nalévání oleje. A problémy jsou pryč. Díky všem za rady. around
Červenec 20, 201015 r Originální víčko přímo ve škodovce stojí cca 200-300, ale dá se koupit jen těsnění za 90. Mně to teda nepomohlo byly v háji pístní kroužky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.