Přejít na obsah

Topeni klima


zzdeny

Doporučené příspěvky

Mam nasledujici postrech: kdyz jsem mel vyplou klimu (poloautomat) a trochu jsem si pritapel, foukani jsem mel nastavene na okno a na bocni okna. Ale predni okno se mi porad mlzilo a kdyz jsem zkousel rukou zda na okno fouka i kdyz jsem dal ventilator na 2 tak nebylo nic citit. Z bocnich to foukalo krasne teply. A jak jsem prepnul jen foukani na sklo tak semi automaticky zapla klima foukalo to na sklo. Ma to tak fungovat? A jak to udelat aby mi to foukalo do kabiny i na sklo? U fabie to je vlastne stejna poloha a i oznaceni ovladciho kolecka, ale tam to foukalo na sklo i do kabiny. V manualu to nejak nevim vycist.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem znovu pri zaplem topeni naplno studenem motor mel automaticky zaplou klimu. Pri prepinani klapky na ofuku se vypinala a zapinala se vzdy na ofuk na sklo. A sel hned horky vzduch. Pri prodeji nam rikali, ze naftak ma pridavne topeni, aby topil i kdyz je motor sudenej. To se dotapi klimou?mozna se blbe ptam, ale dosud jsem klimu nemel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 3 týdny později...

V základní výbavě 1.2 Active vidím nezávislé elektrické topení (poslední řádek v prvním odstavci) : http://www.skoda-aut...nt.aspx?m=69384

Opravdu ho tam mám ?Nějak to nepozoruji.

Díky Pavel

Správně je to "Elektrické přídavné topení" - mělo by se jednat o PTC článek. Je to elektrický topný element,který má ohřívat vzduch vstupující ventilací do kabiny,než se ohřeje motor. Dříve byl ve výbavě jen u vozů s naftovým motorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mě se automatická klima na přední sklo v zimě osvědčila (nebo spíše jaro, podzim), kdy krásně při studeném motoru odmlžuje čelní sklo.

Editováno: , autor: Sranki
Podla pravidiel fora, necitujeme predchadzajuci prispevok!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Neda se to automaticke zapinani klimy vypnout pres kabel primo v jednoce ? nechci aby se mi porad zapinala kdyz nastavim ofuk na predni sklo.

Ahojte, mám ten samý dotaz, vyloženě mně rozčiluje,že se klima zapíná sama při přepnutí ofuku na čelní sklo. Nevíte, zda se tato funkce dá nějak vypnout?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nedá se vypnout něco co není funkční. Kontrolka svítí, ale to neznamená, že je klima pracuje. Inženýři ve škodovce ji nastavili tak, že spíná od cca

12° -15°C venkovní teploty. Pokud je například v kabině 40°C a venku 10°C, kimatizace nefunguje. Kontrolka přesto svítí. 

Bo je třeba palivo šetřit. Můžeme větrat bočním oknem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Nejrychleji  podle alternátoru,ten má mít těch 140 A. Jinak by to mělo být zapsáno ve výbavě,nebo podle kódů v servisní knížce (kod 8GU -tj. alternátor 140 Amp.) Podle toho co jsem se dočetl,začalo se to montovat do TSI během roku 2012,ale nevím jestli do všech.Dodělání by bylo asi dost nákladné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojte, mám ten samý dotaz, vyloženě mně rozčiluje,že se klima zapíná sama při přepnutí ofuku na čelní sklo. Nevíte, zda se tato funkce dá nějak vypnout?

 

 

Nedá se vypnout něco co není funkční. Kontrolka svítí, ale to neznamená, že je klima pracuje. Inženýři ve škodovce ji nastavili tak, že spíná od cca

12° -15°C venkovní teploty. Pokud je například v kabině 40°C a venku 10°C, kimatizace nefunguje. Kontrolka přesto svítí. 

Bo je třeba palivo šetřit. Můžeme větrat bočním oknem.

 

Ta klimatizace samozřejmě pracuje když kontrolka svítí, její funkce není jen chladit, ale také odvlhčovat, aby se v zimě nepotila okna...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím. Dnes se mi stala zvláštní věc. Popíšu to. Mám 1.2TSI a manuální klimatizaci. Auto stálo přes noc venku, v noci mrzlo, tak -3 možná. V poledne jsem nastartoval, dal topení na plno, větrák byl nastaven na 1 a vyrazil jsem. Hrálo rádio. Z palubky se po minutě jízdy začalo ozývat slabé jakoby ševelení. Tak jsem vypnul větrák jestli to nedělá on. V tu chvíli se ,ale vypnulo i rádio. Ševelení taky přestalo, větrák se zastavil. Tak jsem větrák znovu pustil na 1 ,začalo to znovu ševelet a rádio začalo hrát. Tak jsem zkusil znovu větrák vypnout, ševelení přestalo, rádio se zase vypnulo, tachometr spadnul na nulu, (pořád jsem jel asi 90km/h) otáčkoměr ukazoval normálně. Znovu jsem tedy zapnul větrák, s tím se zaplo rádio, tachometr začal zase normálně ukazovat a to ševelení už se neozvalo. Od té doby už zase vše fungovalo normálně. Zkoušel jsem ještě vypínat a zapínat ten větrák ,ale už to dělalo to co má. Hledal jsem na netu jestli se nedá udělat nějaký reset té klimatizace jako to šlo v Octavii na klimatroniku, ale nic jsem nenašel. Nevíte někdo? 

Editováno: , autor: maba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...