7jirka7 Vloženo 11. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2007 (editace) Ahoj Mám otázku. Potřebuji vyměnit lambda sondu. Nevíte jaký typ se dával do škoda octavia 2001, hatchback, benzín 1.6 75KW/5600. Neporadily by jste mi také od koho bych ji případně mohl koupit? Díkes moc za pomoc Editováno: 11. Srpen 2007, autor: 7jirka7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 11. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2007 Ahoj Mám otázku. Potřebuji vyměnit lambda sondu. Nevíte jaký typ se dával do škoda octavia 2001, hatchback, benzín 1.6 75KW/5600. Neporadily by jste mi také od koho bych ji případně mohl koupit? Díkes moc za pomoc Kterou myslíš? za katem nebo před? Za katem je dole, před katem je v motorovém prostoru. Doporučuji origo. Jinak BOSCH není špatná značka. Neorigo bych tam nedával. Hlavně ne univerzální typy. Na lambdě závisí mimo jiné spotřeba. Když budeš mít blbou lambdu, půjde spotřeba do prčic. Za katem je 06A906262AJ, před katem 06A906262AN http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AJ 2985,- origo http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AN 1699,- origo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
7jirka7 Vloženo 12. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2007 (editace) Ahoj Mám otázku. Potřebuji vyměnit lambda sondu. Nevíte jaký typ se dával do škoda octavia 2001, hatchback, benzín 1.6 75KW/5600. Neporadily by jste mi také od koho bych ji případně mohl koupit? Díkes moc za pomoc Kterou myslíš? za katem nebo před? Za katem je dole, před katem je v motorovém prostoru. Doporučuji origo. Jinak BOSCH není špatná značka. Neorigo bych tam nedával. Hlavně ne univerzální typy. Na lambdě závisí mimo jiné spotřeba. Když budeš mít blbou lambdu, půjde spotřeba do prčic. Za katem je 06A906262AJ, před katem 06A906262AN http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AJ 2985,- origo http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AN 1699,- origo Na protokolu od diagnostiky kterou jsem nechal udělat je napsáno: Rada 1, Sonda 1. Je to ta před katem 06A906262AJ? Nebo ta druhá? Ale každopádně už ted díkes za info Editováno: 12. Srpen 2007, autor: 7jirka7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 12. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2007 (editace) Ahoj Mám otázku. Potřebuji vyměnit lambda sondu. Nevíte jaký typ se dával do škoda octavia 2001, hatchback, benzín 1.6 75KW/5600. Neporadily by jste mi také od koho bych ji případně mohl koupit? Díkes moc za pomoc Kterou myslíš? za katem nebo před? Za katem je dole, před katem je v motorovém prostoru. Doporučuji origo. Jinak BOSCH není špatná značka. Neorigo bych tam nedával. Hlavně ne univerzální typy. Na lambdě závisí mimo jiné spotřeba. Když budeš mít blbou lambdu, půjde spotřeba do prčic. Za katem je 06A906262AJ, před katem 06A906262AN http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AJ 2985,- origo http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AN 1699,- origo Na protokolu od diagnostiky kterou jsem nechal udělat je napsáno: Rada 1, Sonda 1. Je to ta před katem 06A906262AJ? Nebo ta druhá? Ale každopádně už ted díkes za info Napiš číslo chyby. Jde o to, zda-li ti přečetli jen paměť závad a nebo udělali komplexní vyhledání poruchy. Lambda před katem moc neodchází. Většinou bývá problém jinde. Editováno: 12. Srpen 2007, autor: hlavacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
7jirka7 Vloženo 12. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2007 tak já to přepíši ze zprávy o diagnostice počet závad-3 16555 P0171 035 Rada 1, system měření paliva příliš chudy system 16555 P0171 035 Rada 1, system měření paliva příliš chudy system sporadická závada 17524 P1116 035 Rada 1, sonda 1 obvod vyhřívání, přerušení snad je to ono díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 12. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2007 (editace) Tak, že takhle to opravdu vypadá na lamdu před katem. Každopádně pro tvůj klid zkontroluj pojistku vyhřívání lambdy a změř napětí na konektoru. Jestli není přerušené vedení. Jinak když vytáhneš konektor lambdy tak u 2 vývodů blíže k hranaté straně by si měl naměřit při 20st C 1-5 ohmů. To je odpor vyhřívání. Když bude přerušeno je přerušené vyhřívání lambdy včudu. Kdyby bylo přerušeno, ještě by stálo za to zkusit proměřit dráty vedoucí do lambdy od konektoru. Editováno: 12. Srpen 2007, autor: hlavacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
7jirka7 Vloženo 13. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 díky moc za pomoc...zatím si na takovou opravu netroufám.......ale snad toho budu v budoucnu schopnej....prozatím servis ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 díky moc za pomoc...zatím si na takovou opravu netroufám.......ale snad toho budu v budoucnu schopnej....prozatím servis ..... Nic složitého, rozpojíš jeden konektor a změříš měřákem za 200,- z OBI. Nejde tu ani tak moc o chybu přístroje....Ale jak chceš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
7jirka7 Vloženo 13. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 aha , mám ve spodu takový železný kryt motoru, ted netuším jak se nazývá...? a netroufám si to sám odšroubovat a ted ani není čas....o víkendu se na to podívám...snad se zadaří...nejsi/nejste z Prahy nebo okolí? Místo servisu bych raději zaplatil vám...podle autorizovaného servisu je potřeba vyměnit chladič a lambda sondu...oboje seženu...jde mi o instalaci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Tak, že takhle to opravdu vypadá na lamdu před katem. Každopádně pro tvůj klid zkontroluj pojistku vyhřívání lambdy a změř napětí na konektoru. Jestli není přerušené vedení. Jinak když vytáhneš konektor lambdy tak u 2 vývodů blíže k hranaté straně by si měl naměřit při 20st C 1-5 ohmů. To je odpor vyhřívání. Když bude přerušeno je přerušené vyhřívání lambdy včudu. Kdyby bylo přerušeno, ještě by stálo za to zkusit proměřit dráty vedoucí do lambdy od konektoru. Tak nevim nevim pánové ... v servisu mi bylo řečeno, že je něco s první lambdou, neřekli co a chtěli objednat ... vys.al jsem se na ně a podle zdejšího návodu bych řekl, že to napájení je v háji bo jsem nic nenaměřil a odpovídá to s tim, že po cca 8mi hodinách stání (studenej motor) mi auto nechce reagovat na plyn a neví co dělat a škytá ... cca po 200 metrech v pohodě jakoby nic ... ALE!!! Koupil jsem novou lambdu a málem mě polil studenej pot bo jsem nic nenaměřil ani na té nové!!??!! Když už ji mám, tak jí tam narvu a uvidí se ... tak doufám, že bude po problému !!! Opatrně na to vyhřívání 1-5 ohmů ... !!! Nějak se mi to pochopitelně nezdá ... jediné kde byl odpor na staré lambdě bylo na pinu 3 a 4 cca 4,5 ohmu a podotýkám, že hned po dojetí cca 4Oti Km ... takže musela být horká (1-5 ohmů při 20°C ???) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 15. Září 2007 Sdílet Vloženo 15. Září 2007 Takže dle DP má být odpor opravdu mezi 3a4, lambáda vyměněna, auto je zdá se mi i živější, ale ještě se uvidí po delším stání ... Jinak to že je živější taky zatim nemusí být pravda, než jsem měl auto opraveno jezdil jsem se š105 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funkymusic Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Zdravim, moc prosim o pomoc s následujícím problémem. Mám Octavii I r.v.1999 1,6i74kW. Když je studená, tak na volnoběh houpou otáčky, a většinou i chcípne. Po vyčištění váhy vzduchu, klapky a projití všech hadic, jsem připojil VAg a ten psal přerušeno vyhřívání Labdasondy I(ostatně jiná tam není). Takže jsem ji vyměnil,ale vše stejné i vag po vymazaní chyb, opět hodí tuto hlášku. Nakonec jsem prošel všechny pojistky,ale ty byly všechny OK. Tak teď už nevím. Proto moc prosím o pomoc,jestli někdo nevíte co dál. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 zdar! vyměň čidlo teploty motoru a budeš mít po problému, taky mě to dělávalo, třeba to i po přidání plynu chcíplo. záležitost pár stovek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funkymusic Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Diky za pomoc, to by mě teda nepadlo. Vyzkouším to. Proč tedy řídící jednotka nevykazuje chybu čidla teploty motoru, ale lambda sondy( resp. jejiho vyhřejvaní)?? Diky z info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 ono to čidlo má zpětnou vazbu na budíky, a jeden do motoru.. tady nastává problém, kdy může dojít k rpoblému. Nevím co máš s lambdou, to bych se na to musel podívat, vag ti poruchu čidla neukáže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funkymusic Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Lambda je uplně nová, ta bude asi v cajku. Tak to vyzkouším a dám vědet. Jak je vidět tak diagnostika může být pěkně zavádějící. Jěště jednou díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 není zač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funkymusic Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 Bomba, ještě jednou díky, bylo to tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.