Přejít na obsah

Lambda sonda Octavia I


7jirka7

Doporučené příspěvky

Ahoj

Mám otázku. Potřebuji vyměnit lambda sondu. Nevíte jaký typ se dával do škoda octavia 2001, hatchback, benzín 1.6 75KW/5600. Neporadily by jste mi také od koho bych ji případně mohl koupit?

Díkes moc za pomoc

Editováno: , autor: 7jirka7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Mám otázku. Potřebuji vyměnit lambda sondu. Nevíte jaký typ se dával do škoda octavia 2001, hatchback, benzín 1.6 75KW/5600. Neporadily by jste mi také od koho bych ji případně mohl koupit?

Díkes moc za pomoc

Kterou myslíš? za katem nebo před? Za katem je dole, před katem je v motorovém prostoru. Doporučuji origo. Jinak BOSCH není špatná značka. Neorigo bych tam nedával. Hlavně ne univerzální typy. Na lambdě závisí mimo jiné spotřeba. Když budeš mít blbou lambdu, půjde spotřeba do prčic.

Za katem je 06A906262AJ, před katem 06A906262AN

http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AJ 2985,- origo

http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AN 1699,- origo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Mám otázku. Potřebuji vyměnit lambda sondu. Nevíte jaký typ se dával do škoda octavia 2001, hatchback, benzín 1.6 75KW/5600. Neporadily by jste mi také od koho bych ji případně mohl koupit?

Díkes moc za pomoc

Kterou myslíš? za katem nebo před? Za katem je dole, před katem je v motorovém prostoru. Doporučuji origo. Jinak BOSCH není špatná značka. Neorigo bych tam nedával. Hlavně ne univerzální typy. Na lambdě závisí mimo jiné spotřeba. Když budeš mít blbou lambdu, půjde spotřeba do prčic.

Za katem je 06A906262AJ, před katem 06A906262AN

http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AJ 2985,- origo

http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AN 1699,- origo

Na protokolu od diagnostiky kterou jsem nechal udělat je napsáno: Rada 1, Sonda 1. Je to ta před katem 06A906262AJ? Nebo ta druhá?

Ale každopádně už ted díkes za info

Editováno: , autor: 7jirka7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Mám otázku. Potřebuji vyměnit lambda sondu. Nevíte jaký typ se dával do škoda octavia 2001, hatchback, benzín 1.6 75KW/5600. Neporadily by jste mi také od koho bych ji případně mohl koupit?

Díkes moc za pomoc

Kterou myslíš? za katem nebo před? Za katem je dole, před katem je v motorovém prostoru. Doporučuji origo. Jinak BOSCH není špatná značka. Neorigo bych tam nedával. Hlavně ne univerzální typy. Na lambdě závisí mimo jiné spotřeba. Když budeš mít blbou lambdu, půjde spotřeba do prčic.

Za katem je 06A906262AJ, před katem 06A906262AN

http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AJ 2985,- origo

http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=06A906262AN 1699,- origo

Na protokolu od diagnostiky kterou jsem nechal udělat je napsáno: Rada 1, Sonda 1. Je to ta před katem 06A906262AJ? Nebo ta druhá?

Ale každopádně už ted díkes za info

Napiš číslo chyby. Jde o to, zda-li ti přečetli jen paměť závad a nebo udělali komplexní vyhledání poruchy. Lambda před katem moc neodchází. Většinou bývá problém jinde.

Editováno: , autor: hlavacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já to přepíši ze zprávy o diagnostice

počet závad-3

16555 P0171 035

Rada 1, system měření paliva

příliš chudy system

16555 P0171 035

Rada 1, system měření paliva

příliš chudy system

sporadická závada

17524 P1116 035

Rada 1, sonda 1 obvod vyhřívání, přerušení

snad je to ono :)

díkes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, že takhle to opravdu vypadá na lamdu před katem. Každopádně pro tvůj klid zkontroluj pojistku vyhřívání lambdy a změř napětí na konektoru. Jestli není přerušené vedení. Jinak když vytáhneš konektor lambdy tak u 2 vývodů blíže k hranaté straně by si měl naměřit při 20st C 1-5 ohmů. To je odpor vyhřívání. Když bude přerušeno je přerušené vyhřívání lambdy včudu. Kdyby bylo přerušeno, ještě by stálo za to zkusit proměřit dráty vedoucí do lambdy od konektoru.

post-3208-1186939407_thumb.jpg

Editováno: , autor: hlavacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky moc za pomoc...zatím si na takovou opravu netroufám.......ale snad toho budu v budoucnu schopnej....prozatím servis .....

Nic složitého, rozpojíš jeden konektor a změříš měřákem za 200,- z OBI. :) Nejde tu ani tak moc o chybu přístroje....Ale jak chceš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha :) , mám ve spodu takový železný kryt motoru, ted netuším jak se nazývá...? a netroufám si to sám odšroubovat a ted ani není čas....o víkendu se na to podívám...snad se zadaří...nejsi/nejste z Prahy nebo okolí? Místo servisu bych raději zaplatil vám...podle autorizovaného servisu je potřeba vyměnit chladič a lambda sondu...oboje seženu...jde mi o instalaci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
Tak, že takhle to opravdu vypadá na lamdu před katem. Každopádně pro tvůj klid zkontroluj pojistku vyhřívání lambdy a změř napětí na konektoru. Jestli není přerušené vedení. Jinak když vytáhneš konektor lambdy tak u 2 vývodů blíže k hranaté straně by si měl naměřit při 20st C 1-5 ohmů. To je odpor vyhřívání. Když bude přerušeno je přerušené vyhřívání lambdy včudu. Kdyby bylo přerušeno, ještě by stálo za to zkusit proměřit dráty vedoucí do lambdy od konektoru.

Tak nevim nevim pánové ... v servisu mi bylo řečeno, že je něco s první lambdou, neřekli co a chtěli objednat ... vys.al jsem se na ně a podle zdejšího návodu bych řekl, že to napájení je v háji bo jsem nic nenaměřil a odpovídá to s tim, že po cca 8mi hodinách stání (studenej motor) mi auto nechce reagovat na plyn a neví co dělat a škytá ... cca po 200 metrech v pohodě jakoby nic ... ALE!!! Koupil jsem novou lambdu a málem mě polil studenej pot bo jsem nic nenaměřil ani na té nové!!??!! lol:palec2::feve:

Když už ji mám, tak jí tam narvu a uvidí se ... :aggressive: tak doufám, že bude po problému !!!

Opatrně na to vyhřívání 1-5 ohmů ... !!! Nějak se mi to pochopitelně nezdá ... jediné kde byl odpor na staré lambdě bylo na pinu 3 a 4 cca 4,5 ohmu a podotýkám, že hned po dojetí cca 4Oti Km ... takže musela být horká (1-5 ohmů při 20°C ???)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravim, moc prosim o pomoc s následujícím problémem. Mám Octavii I r.v.1999 1,6i74kW. Když je studená, tak na volnoběh houpou otáčky, a většinou i chcípne. Po vyčištění váhy vzduchu, klapky a projití všech hadic, jsem připojil VAg a ten psal přerušeno vyhřívání Labdasondy I(ostatně jiná tam není). Takže jsem ji vyměnil,ale vše stejné i vag po vymazaní chyb, opět hodí tuto hlášku. Nakonec jsem prošel všechny pojistky,ale ty byly všechny OK. Tak teď už nevím. Proto moc prosím o pomoc,jestli někdo nevíte co dál. Díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...