TOMUS Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 Ahoj, chtěl jsem se zeptat. Ci servis u autohellera je dobry nebo ne. Bylem zde jen s jednou navstevu. Zdravim vas. Diky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 4. leden 2013 Sdílet Vloženo 4. leden 2013 Přestěhoval jsem se do Brna a sháním šikovného mechanika pro II Fabii. Hledám někoho kdo dělá sám na sebe, žádný velký servis. Mám rád přímý kontakt s mechanikem, když problém řeknu přímo tomu kdo to bude opravovat než styl větších opraven. Protože když něco nadrbe, tak si to taky sám zase bude muset opravit. Ve velkých servisech si mechanik odbouchne svých 8hod a je mu u prd... jestli třeba auto přijede s přidřeným turbem, protože u něho měnívali jenom půlku oleje a zbytek si nechavali bokem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 Hele jak to je v autorizaku s vlastnima dilama? Potrebuju vymenit zamek dveri centralu, mam ho sehnanej, ale nevim jestli me s nim neposlou pryc. Taky jsem slysel, ze kdyz me to jakoze vymenej, tak sis zas obcas pridaji hodiny za praci. Nekdo osobni zkusenost s vlastnimi dily v aut. Skoda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 Cena práce s díly od zákoše se u dobrýho servisu neliší, u mizernýho je zvýšená o cca 30-50%, u debilního odmítnou s donesenýma ND vůbec pracovat a tvrdě prosazujou svoje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 servis zije hlavne s dilu ....takze kdyz si beres svoje okradas je desitky procent z ceny dilu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 chtěl jsi snad napsat okrádáš sebe o 200 % z ceny dílů 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Sobe setris, ale to servis nezajima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 servis ma vic penez z dilu nez z prace a proto je logicke ,ze nerad kdyz mas vlatni dily a proto kdyz si je vemes se snazi vykompenzovat ztracene marze nekde jinde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Uzavřeme to asi tak. Kdyby byla kvalita spojená s neotřesitelnou důvěrou v neojebávání zákazníků, třeba i tím posledním nedoceněným mechanikem, tak by tato diskuse nebyla třeba, a cena za servis by byla zkousnutelná i pro mnohé z nás ! 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Když ono to ojebávání je už programově založený v cenový politice... Katalogová cena libovolnýho ND je X peněz, jenže servis ho nakoupí za velkoobchodní cenu, která je určitě o 21% (DPH) menší a ještě mu k ní jeho dodavatel napočítá množstevní rabat a slevy za věrnost a velikost objednávek. Ve finále servis nakupuje díl někdy o 30%, jindy o 40%, ale třeba taky o 50% lacinějc, než za kolik ho naúčtuje zákošovi - ten samozřejmě dostane na účtu právě tu katalogovou cenu... Plus práce na výměně (v ceně od 250Kč/hodina výše) to hodí servisu dostatečně velkej vejvar. Takže když si zákoš sežene ten díl sám (jedno jak a za jakou cenu), musí se servis podle svýho mínění "zahojit" jen na tý hodinový platbě za práci... Přitom mají ušetřenou práci se zajišťováním ND, po učunění poznámky "Oprava provedena s použitím zákazníkem dodaných ND" do zakázkovýho listu/na fakturu by se zbavili i určitýho dílu odpovědnosti za kvalitu opravy, ale to oni ne... Hrabivost jim to nedovolí. Takže radši si dají do objednávacích podmínek, že za opravu s vlastníma ND se platí 20-50% příplatek k hodinový ceně za práci a basta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Jezdím tedy jen a pouze s vlastním olejem (nic víc ani filtr atd) kde ukázkově servis má přirážky většinou +200% i více, jednou jedinkrát by si mohli zkusit přirážku pro ten můj olej. V tu chvíli schrábnu papíry technikovi ze stolu se slovy, že to teda u nich dělat nebudu a vlastně tam už nikdy pro mě nic dělat nebudou-jednoduchá politika ! Jednoduchá politika - buď budou mít přiměřený vývar-jednou méně, příště více, a nebo si budou muset hledat jiné blbce na odrbávání.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Ekkare, já se ale nedivím, že servisy nechtějí montovat donesené díly. Nejde jen o ten rozdíl v ceně, ale o spoustu dalších věcí - co záruka na opravu? Pokud se to rozsype s novým dílem od zákazníka, co teď? Soudní, znalci, posudky atd - však víme, jak jsou takoví šetříůci vychcaní. Takový servis má své prověřené dodavatele, u kterých má jistou jakousi kvalitu, nemá takový problém s reklamacemi, s výměnou nepasujících dílů atd. Sám se pohybuju v jiné branži, ale stává se, že si zákazník donese vlastní materiál - a myslíš, že z toho mám radost? Naopak, spíše takové kšefty odmítám, ne kvůli vývaru ale kvůli problémům s materiálem na který nejsem zvyklý atd. Takže se servisům nedivím, že zákazníka kolikrát pošlou doprdele, sám bych to asi dělal taky tak (záleží taky co je to za díl, ale spojky, ložiska, rozvody, brzdy atd bych se zákaznickým materiálem do opravy nebral. Když by si donesl např. starší dveře na výměnu za bourané, s tím bych problém neměl). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 (editace) Jenže v tom to je - koupíš jak spoustu shitu, tak díly stejně kvalitní, jako jsou ty pro fabriku na linku - jen je prodává jejich dodavatel pod svou značkou a ne automobilka. Tím pádem jsou klidně i o polovičku lacinější než "originální ND" - a přitom se dělají na stejný lince, ze stejný výchozí suroviny nebo polotovaru, dělají to stejný lidi a prochází to stejným kontrolním procesem = ty díly jsou stejně kvalitní. Pokud je servis odmítne, dost vážně uvažuju o tom, že půjdu jinam, protože dělat servis není jen o tom vědět co kde vyměnit, ale jakej ND je nebo není vhodnej - a to je základ dobrý služby zákošovi. V momentě kdy klidně i značkovej servis odmítne ND z výroby firmy, která ten samej díl dodává do Bolky nebo Vlkohradu a klidně i jinam, nemám jinou možnost než je kopnout do prdele. V tomto případě nejsem ochotnej tolerovat vyslovenou neochotu a neznalost. Ze zákona nesmějí odmítat náhradu rovnocenným "neoriginálním" výrobkem - a o tom vědět kterej je a kterej není rovnocennej je servisařina. NE o slepý podřízenosti výrobní fabrice. Ta odpovědnost servisu za opravu se totiž dá upravit tím, že se vysloveně uvede do zakázkovýho listu nebo do faktury, že "...zákazník přes upozornění na možnou nekompatibilitu trval na použití tohoto vlastního materiálu na opravu: díl 3E562854-BS54 šroub blablabla, díl 5A8956652116-A matice blebleble a 4QE52658855 -185D tyčka ohýbací..." - a dát to zákošovi podepsat. Následně pokud se něco z toho posere, je servis z obliga. A pokud ty díly skutečně byly nevhodný, může to dospět až do plnýho vyvození odpovědnosti za případný škody způsobený selháním těch dílů na dotyčnýho, co si odmítnul koupit kvalitní díly. Ale servis z principu nemá právo odmítnout je v rámci pozáruční opravy použít a namontovat - TO AUTO TOTIŽ NENÍ JEJICH, ALE ZÁKOŠOVO - A VEŠKERÁ ODPOVĚDNOST JE JEN A JEN NA NĚM. Takže pokud mi servisák řekne "dám vám tam díl Valeo..." ani nemusí domluvit a říkat mi že to bude o něco lacinější, protože vím co je Valeo zač - a že dodává koncernu VW po celým světě, takže se nemusím bát nechat namontovat takovej díl do škodofky. I když to nebude mít kokrháče na obalu, pokud bude mít odpovídající číslo, bude to VHODNEJ DÍL. Opačně pokud mi někdo bude tvrdit, že nekupuje žádnou Čínu, ale jen špičkový díly od firmy Starline, tak si odplivnu a pudu pryč - A UŽ SE NEVRÁTÍM!!! Editováno: 24. Únor 2013, autor: Ekkar_z_Bastlírny 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 A když v servisu řeknou, že ti dali na rozvody díly značky INA tak jim budeš věřit nebo si to zkontroluješ. Prostě do autorizáku nejdu ani pro přání k Novému Roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Vrátím-li se zpět např. k ceně olejů což je ukázková zlodějina. Tak každý servis musí sudový olej nakoupit max. do +- 120 za litr ale dokážou nám ho prodávat za +- 380 litr. To nedělali ani židi. kdyby si dali 100% navrch na režii servisu, tak jim to dám a kašlu na to, ale toto je moc. Okrádat pomalu možná, ale mlaskat u toho už nééé ! 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 Tak taky přidám trochou do mlýna. Před rokem a půl jsem koupil o1.Pro klid duše jsem si nechal vyměnit komplet rozvody+vodní pumpu v autorizáku. Asi tak před 14dny začalo něco rezonovat od rozvodů a tak jsem zajel zase do autorizáku-ale jinam kůli nezávislé kontrole. Přijímacímu technikovi jsem řekl,že chci vyměnit olej který mám vlastní(nebyl problém)a že mi něco cvrliká u rozvodů takže ať se na to mrknou. Další moje přání bylo-být u vozu na dílně-a to už byl problém-jasně jsem řekl,že pokud to nedovolí že jedu jinam-a tak nakonec jsem mohl být přítomen. Na dílnu mechanik auto zavezl sám a samo sebou chtěl zvednout auto za prahy-to jsem mu zakázal a byl strašně překvapenej kde to chci vlastně zvedat-prý se to tak nezvedá-musel jsem ho donutit podívat se do DP.Pak už mlčel a auto zvedl jak má. Vyměnil olej a pak nastala kontrola rozvodů-verdikt zněl špatná napínací kladka. Tak jsem se zeptal zda byla měněná s rozvodama-odpověď-ano určitě byla,ale vodní čerpadlo nebylo při rozvodech měněno. Řekl jsem děkuju a šel platit-cena 915kč Pak jsem zajel reklamovat rozvody a vydupal si i novou pumpu. Jo malem bych zapoměl-jak jsem byl v tom prvním autorizáku tak hned vedle byla generálka motoru který ležel na rozdrbané paletě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 S tím zvedáním za prahy mne taky serou, naprosto běžná praxe v autorizáku.......pak má každá druhá OI promáčklý prahy....a ne jenom ta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 OI na tie prahy trpí najviac,u ostatných modelov je to v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 Dnes jsem volal do Škodovky v MB a chtěl jsem jejich ofiko stanovisko. Prý se mi k tomu do týdne písemě vyjádří-pak dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 stanovisko k čomu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 K mé reklamaci. To že servis nedělá tak jak má a pak byla ještě jedna stížnost. Jinak dnes už vím,že do autoriáku nepáchnu a když bude auto někde v autodílně budu se snažit být u toho-už nikomu nevěřím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 myslím,že to len posunú danému servisu,aby si to doriešili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Z vlastní zkušenosti vím, že když se člověk obrátí se stížností na ústředí Šdody v Bolce, tak je obrat v jednání servisu o 100%. Mají z nich docela vítr a nejeden tzv. autorizák na to dojel, že byly na něj stížnosti. Skončili i tací, kteří si mysleli, že jsou pupkem světa, viz "Auto Exner Praha". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Samozřejmě, protože servisu jde o tu zastupovací smlouvu, kterou jim škodifka vypoví a oni tím přijdou o těžký prachy... Některý to i položí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 ja s nima asi končím.. jeden servis mi dal do auta 5W40, druhej 5W30 .. nevim co si o tom mám myslet, podle mího mechoša tam patří prostě 5W40, mám mottor 1:4 63kW.. navíc neopravili to, co jsem chtěl, takže nakonec mám z porsche brno spíš negativní pocit... takže nakonec to skončí v agrotecu břeclav u rodinného mechanika.. holt, je to jak za komančů- bez známostí to stojí za hovno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.