Publikováno Květen 27, 201015 r ahoj, mám problém, při rozjezdu vždycky v otáčkách mezi 1500 až 1800 auto začne poškubávat, vyměnil jsem těsnící kroužky na vstřicích, nalil aditiva a dělá to pořád, tak nevím..
Červen 4, 201015 r Ahoj, mam problem s motorem kolem 2000 otacek je jedno na jaky kvalt tak mi v motoru skubne na PC to nic nepise.Pri svizne jizde neni zadny problem a vse frci jak ma!Stava se to pouze kdyz udrzuji stalou rychlo je jedno jestli 50km/h nebo 130km/h furt to proste jakoby vynechava a obcas tam i neco zarachta u motoru mi pride. Diky za pomoc
Červen 5, 201015 r neviem ci mas moznost diagnostiky (ci tam neni nejaka chybka zapisana v pameti), ale skusil by som zbehnut do skodovky nech ti spravia flash softu v riadiacej jednotke, pripadne by som dal este ten problematicky DPF off...vraj si nerozumie moc PD s DPF...na toto by bol vhodny TDIfun...
Červen 22, 201015 r Presne mi to robí to isté, ale nie vždy a keď je vonkajšia teplota asi pod 10 stupňov, tak sa mi zdá, že vôbec. Nepíše žiadne chyby, nik nevie , ani v škodovke, čo to je, palivová sústava tiež prekontrolovaná, všetko ok. Motor mám 2.0 TDI s DPF (BMM) Upraveno Červen 22, 201015 r od DavidSK
Srpen 18, 201015 r Podařilo se někomu vyřešit poškubnutí motoru u OII 1,9 TDi PD 77 kw ( BXE ) při akceleraci cca 2000 / 2500 otáček na dvojku a občas i na trojku? Pročetl jsem už snad všechny možný fóra. Díky za rady Upraveno Srpen 18, 201015 r od jean27
Srpen 18, 201015 r Upgrade software řídící jednotky motoru. Musíš do Škodovky a nebo k někomu a rovnou si to třeba chipnout. Upraveno Srpen 18, 201015 r od Dodo-Kolín
Srpen 20, 201015 r Ahojte mam motor 1.9 TDI 77 KW BjB pri pridavani sa mi zacne triast motor a z vyfuka vychadza cierny dym ako zo starej tatry...s mechanikom sme uz skusali mozne aj nemozne nemozme prist na to preco to trasie poradte mi co to moze byt silenbloky su ok aj turbo je ok ,aj rozvody sme pozerali ci niesu zle pootocene .... aj na plyne citim ako to vybruje ked uz idem plynule tak je vsetko ok nemoze to byt chyba vstreku? Dakujem
Srpen 20, 201015 r na diagnostike som bol lebo som si myslel ze to bude vaha vzduchu ale nenaslo ziadnu chybu ...
Prosinec 1, 201014 r Mám problém so šklbaním pri otáčkach okolo 1800-2200,pri zahriatom motore na 2-3 prevodovom stupni.Táto závada tu bola už popisovaná.Dal som urobiť flash RJ motora.Chcel by som sa spýtať či sa dá zistiť po prefleshovaní RJ motora v škoda servise či to bolo vykonané.Nebol som pritom a auto šklbe ako predtým Ďakujem.
Prosinec 1, 201014 r Ja som mal taký istý problém a jeden "odborník " mi hovoril, že to bude tiež riadiaca jednotka. Ale pokiaľ som sa dostal k obnove RJ , tak mi odišlo turbo - komplet sa rozsypalo. Vymenil som ho za nové a od vtedy je pokoj - žiadna riadiaca jednotka.
Únor 13, 201114 r Ahojte mam motor 1.9 TDI 77 KW BjB pri pridavani sa mi zacne triast motor a z vyfuka vychadza cierny dym ako zo starej tatry...s mechanikom sme uz skusali mozne aj nemozne nemozme prist na to preco to trasie poradte mi co to moze byt silenbloky su ok aj turbo je ok ,aj rozvody sme pozerali ci niesu zle pootocene .... aj na plyne citim ako to vybruje ked uz idem plynule tak je vsetko ok nemoze to byt chyba vstreku? Dakujem Ahoj, mám podobný problém. Zatím to nějak extrémě neřeším, ale asi budu. Auto jezdí a zrychluje normálně, ale vypozoroval jsem, že na nějakou rachlost (obvykle 3 a 4) při plným sešlápnutí plynu těsně nad 1500 ot/min se auto rozvibruje a když ho pořád držím, tak se vzrůstajícíma otáčkama to ustane. Nemůžu se dopátrat co by to mohlo bejt. Nemáš nějakej poznatek? Jsem trošičku puntičkář a vytáčí mě to )
Únor 16, 201114 r Ahoj, zjistit příčinu asi bude hodně těžké. Mám něco podobného. Je to Octavia II 1,9TDI 77kW 4x4. Na každý rychlostí stupeň přesně v pásmu mezi 2200 až 2500 otáček mi něco vibruje nebo rezonuje v autě. Čím vyšší rychlostní stupeň, tím je to víc znát. Na šestku jsou vibrace tak silné, že cítím brnění ve volantu. Epicentrum :-) vibrací jde jakoby odspodu auta z místa za řidičovým sedadlem, ale těžko říct, odkud se to skutečně přenáší. Stejně si pořád myslím, že to jde od motoru. Setkal se s tím někdo? Myslel jsem si, že je to od kardanu, který přece jenom něco váží a mohl by tohle dělat. Jenže otáčky kardanu se zvyšují v závislosti na rychlosti auta a ne na otáčkách motoru, takže to jsem zase vyloučil...
Únor 16, 201114 r Ahojte mam motor 1.9 TDI 77 KW BjB pri pridavani sa mi zacne triast motor a z vyfuka vychadza cierny dym ako zo starej tatry...s mechanikom sme uz skusali mozne aj nemozne nemozme prist na to preco to trasie poradte mi co to moze byt silenbloky su ok aj turbo je ok ,aj rozvody sme pozerali ci niesu zle pootocene .... aj na plyne citim ako to vybruje ked uz idem plynule tak je vsetko ok nemoze to byt chyba vstreku? Dakujem Vstřik je v tomto případě logická volba. Ale mám dojem, že pokud by byl špatný měla by to diagnostika ukázat.
Únor 17, 201114 r Ahoj, mám podobný problém. Zatím to nějak extrémě neřeším, ale asi budu. Auto jezdí a zrychluje normálně, ale vypozoroval jsem, že na nějakou rachlost (obvykle 3 a 4) při plným sešlápnutí plynu těsně nad 1500 ot/min se auto rozvibruje a když ho pořád držím, tak se vzrůstajícíma otáčkama to ustane. Nemůžu se dopátrat co by to mohlo bejt. Nemáš nějakej poznatek? Jsem trošičku puntičkář a vytáčí mě to ) Myslím, že by to mohl dělat vadný setvačník. Upraveno Únor 17, 201114 r od j0ska
Březen 2, 201114 r Myslím, že by to mohl dělat vadný setvačník. Setrvák to nebude, tan se projevuje vibracema hlavně při volnoběhu a nezatíženej.
Březen 16, 201114 r Ahoj, zjistit příčinu asi bude hodně těžké. Mám něco podobného. Je to Octavia II 1,9TDI 77kW 4x4. Na každý rychlostí stupeň přesně v pásmu mezi 2200 až 2500 otáček mi něco vibruje nebo rezonuje v autě. Čím vyšší rychlostní stupeň, tím je to víc znát. Na šestku jsou vibrace tak silné, že cítím brnění ve volantu. Epicentrum :-) vibrací jde jakoby odspodu auta z místa za řidičovým sedadlem, ale těžko říct, odkud se to skutečně přenáší. Stejně si pořád myslím, že to jde od motoru. Setkal se s tím někdo? Myslel jsem si, že je to od kardanu, který přece jenom něco váží a mohl by tohle dělat. Jenže otáčky kardanu se zvyšují v závislosti na rychlosti auta a ne na otáčkách motoru, takže to jsem zase vyloučil... Měl jsem úplně stejný problém na Octavii II 1,9 4x4, byl jsem několikrát v autorizovaném servisu, nevěděli si rady, chtěli měnit haldex, auto už ale bylo po záruce, nakonec mi poradil kolega tady na foru, že to bude zadní gumová spojka mezi kardanem a haldexem, v servisu tomu nevěřili, tak jsem si nakonec sám spojku koupil a nechal vyměnit v jiném servisu, a je absolutně po vibracích. Stará gumová spojka byla prostě špatná. Člověk radí autor. servisu čím by to mohlo být, a nakonec si to musí vypátrat sám ..........
Srpen 22, 201114 r Mam octaviu2 tdi 77kw 105k pri rychlom zoslapnuti plynu mi zacne trast s autom , roby mi to hlavne 4a5 prevodovy stupen ked dosiahne urcite otacky tak motor ide ako hodinky. Na diagnostike nic nezistili ze je vsetko ok. Poradi mi niekto co to moze byt? Upraveno Srpen 24, 201114 r od slivo
Srpen 23, 201114 r Jestli se nepletu, tak ti to dělá okolo 1800 otaček(jestli se nepletu). Zařadíš, zmáčkneš prudce plyn a už to kope (kopne) a jede to dál. Pokud je to ono, tak si přečti céle forum o tomto motoru. Mám zato, že se to tam taky řešilo. A jak jsem pochopil tak je to vlastnost motoru. Mě pomohlo pomalu sešlapovat plynový pedál a až u 2000 otáček trhat asfalt. Jinak tento problém mi zmizel po čipu.
Srpen 23, 201114 r Tak mě to dělá taky. 1.9 TDI BJB. Jsme z toho na větvy, není to nic příjemného. Dělá mi to 3.,4. a 5. převodový stupeň. Koupil jsem ji před měsícem ale nezjistil jsme čím to je. Poradí někdo, kdo tento problém vyřešil? Mám to nachipované (informace od předešlého majitele). Mám 135 000Tkm, snad reál. Upraveno Srpen 23, 201114 r od Koty
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.