Publikováno Květen 22, 200619 r Zdarec.Sem tam se mi stane že mě to padne do nouzového režimu.Velice nepravidelně!Ale vždycky je to do kopce a asi tak ve stovce.Dneska sem byl na diagnostice a vypsalo to : č.závady 575 Snímač tlaku v sacím potrubí Regulační odchylka Nahodilá závada Poradí mi někdo co to vlastně znamená a jak na to??Mám to chiplý,může to s tím mít nejakou spojitost?Je to dost nepříjemný!!Mám Tdi 66kW motor AGR.Díky za radu!!!!
Květen 24, 200619 r Autor Nikdo?? to ste se s něčím takovým nikdo nesetkali? Díval sem se do "Jak na to" a myslím že je to to čidlo na sacím potrubí co je vidět za světlem na straně spolujezdce....ale jistej si nesju Ale asi to bude neopravitelný a bude se muset vyměnit.Nekupoval ste to někdo,abych zhruba věděl ceničku.......
Květen 24, 200619 r Setkal,ale není třebas čas tu sedět a odpovítat,jak někdo napíše. Najdi si v DP číslo závady a postup odstranění.Myslím,že kdokoli z těch co do toho dělají,nemají čas sedět a radit.Můžeš mít načaté šidlo v IC.Máš li novější AGR,je dole v IC,máš li starší,je nahoře v trubce.Pokud je to občasná závada,je to děžko diagnostikovatelné.
Květen 24, 200619 r Autor Díky za radu:) Bohužel DP nemám.Jinak bych tady neotravoval a našel si to tam sám.....
Květen 24, 200619 r CAU JEDNOU UZ JSEM TO DELAL BYL TO ELEKTROMAGNETICKY VENTIL OMEZOVANI PLNICIHO TLAKU VZDUCHU (N75) JA HO KOUPIL V NEMECKU ZA 35eu u nas cca 1308,- dle etosu.
Květen 27, 200619 r Jestli budu mít večer čas,podívám se.jinak na FTP je DP ke stažení no přesně...čidlo vem vyhot a dej nové ,či jiné.... a je to....
Červen 15, 200619 r U moji OctII 2.0TDI to dělalo turbo v 50.000km. Blbý je když přejíždíš a proti tobě jede kamion, to pak jde o život. Po vypnutí a znovu nastartování jela normálně.Někdy celý den nic jindy i 7x za 500km. Diagnostika- tlak v sacím potrubí nedostatečný.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.