Thorwulf Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Zdarec.Sem tam se mi stane že mě to padne do nouzového režimu.Velice nepravidelně!Ale vždycky je to do kopce a asi tak ve stovce.Dneska sem byl na diagnostice a vypsalo to : č.závady 575 Snímač tlaku v sacím potrubí Regulační odchylka Nahodilá závada Poradí mi někdo co to vlastně znamená a jak na to??Mám to chiplý,může to s tím mít nejakou spojitost?Je to dost nepříjemný!!Mám Tdi 66kW motor AGR.Díky za radu!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thorwulf Vloženo 24. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Nikdo?? to ste se s něčím takovým nikdo nesetkali? Díval sem se do "Jak na to" a myslím že je to to čidlo na sacím potrubí co je vidět za světlem na straně spolujezdce....ale jistej si nesju Ale asi to bude neopravitelný a bude se muset vyměnit.Nekupoval ste to někdo,abych zhruba věděl ceničku....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Setkal,ale není třebas čas tu sedět a odpovítat,jak někdo napíše. Najdi si v DP číslo závady a postup odstranění.Myslím,že kdokoli z těch co do toho dělají,nemají čas sedět a radit.Můžeš mít načaté šidlo v IC.Máš li novější AGR,je dole v IC,máš li starší,je nahoře v trubce.Pokud je to občasná závada,je to děžko diagnostikovatelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thorwulf Vloženo 24. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Díky za radu:) Bohužel DP nemám.Jinak bych tady neotravoval a našel si to tam sám..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Jestli budu mít večer čas,podívám se.jinak na FTP je DP ke stažení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thorwulf Vloženo 24. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Když ti to vyjde budu rád.Díky za ochotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keny Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 CAU JEDNOU UZ JSEM TO DELAL BYL TO ELEKTROMAGNETICKY VENTIL OMEZOVANI PLNICIHO TLAKU VZDUCHU (N75) JA HO KOUPIL V NEMECKU ZA 35eu u nas cca 1308,- dle etosu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 26. Květen 2006 Sdílet Vloženo 26. Květen 2006 Kde najdu to FTP, abych si mohl DP stáhnout? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 27. Květen 2006 Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 Jestli budu mít večer čas,podívám se.jinak na FTP je DP ke stažení no přesně...čidlo vem vyhot a dej nové ,či jiné.... a je to.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thorwulf Vloženo 27. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 Takže k čemu se mám přiklonit čidlo nebo ten ventil N75............??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Květen 2006 Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KamoPaja Vloženo 15. Červen 2006 Sdílet Vloženo 15. Červen 2006 U moji OctII 2.0TDI to dělalo turbo v 50.000km. Blbý je když přejíždíš a proti tobě jede kamion, to pak jde o život. Po vypnutí a znovu nastartování jela normálně.Někdy celý den nic jindy i 7x za 500km. Diagnostika- tlak v sacím potrubí nedostatečný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.