Přejít na obsah

Nízký plnící tlak 1.9 TDi


galaher

Doporučené příspěvky

Zdarec.Tak jsem byl dneska měnit motorový olej.A jak byly při nulování počítačem servisního intervalu na výměnu jsem je požádal o kontrolu počítačem celého auta.Jelikož mi při vetší rychlosti nad 100 km šel motor do nouzáku.Nebyl jsem z odpovědi mechanika moc moudrej tak se ptám vás co to je .Řekli mi jen cituji toto """ REGULACE PLNÍCÍHO TLAKU,VENTIL nebo je to INTERCOLER......Kde teda hledat závadu ?Možná se s tím někdo už setkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to diag v zátěži.

Klasický problém, popsaný tady na foru mnohokrát.

Hledej.

Zdarec.Dík za info.Jedu do toho servisu ještě na výměnu ramen na nápravě.Mechanik říkal,že se mi na to potom podívá,ale chtěl jsem se zeptat........pokud si nebude umět poradit mohu dojet za tebou ? Jsem z Karviné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec.Dík za info.Jedu do toho servisu ještě na výměnu ramen na nápravě.Mechanik říkal,že se mi na to potom podívá,ale chtěl jsem se zeptat........pokud si nebude umět poradit mohu dojet za tebou ? Jsem z Karviné.

Není problém, tel.: je v podpisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj všem, prosím o radu. Mam Octávku 1.9 TDi 66kw, rv.2002, najeto 360 000km.

Dělal jsem generálku přední nápravy, měl jsem vyndané potrubí od turba až po ERG a

ERG ventil jsem měl venku a trochu ho vyčistil. Teď se mi však zdá, že má motor při záběru

takový hrubší zvuk (připomíná mi 2l v OII Tdi). Udelal jsem proto diagnostiku všech možných

věcí podle servisní příručky, všechno je tak jak má být (od začátku co auto vlastním je v paměti

závad 19561 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239) Preruseni/zkrat ke kostre - sporadicky ale někde

jsem četl že to nemá žádný zásadní vliv na funkci motoru, takže jsem to neřešil) až tedy na jednu věc.

Dělal jsem kontrolu plnícího tlaku turba podle příručky, kde se má nejdříve odpojit

N75ka a otestovat tlak. Požadovaný tlak je 1550-1750 mbar, já jsem však naměřil jen 1050 mbar.

Po připojení N75ky je tlak tak jak má být (naměřeno 2100mbar. Poté jsem ještě testoval skupinu hodnot 10,

kde je na prvním místě množství nasávaného vzduchu, které by mělo být 800-1100mg/H ale já jsem při 3000ot/min naměřil

735mg/H... Napadá někoho co by to mohlo být? Mám to řešit, nebo to mam nechat být? Auto mam dva roky, za tu dobu

najeto asi 100 000km a nezdá se mi, že by začalo jezdit nějak hůř...

Přikládám ještě log kanálů 3, 8 a 11 ( http://www.uloz.to/4996616/log.rar ).

Diky moc za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj

mam dotaz ohledne nizkeho plnico tlaku v turbu.

Mam Octavia I, r.v. 2000, 1.9 tdi, 66kW , najeto 230.000 km.

Turbo jsem uz cistil 2x, avsak ted uz mam stabilny plnici tlak jen 1540mbar ( misto optimalnych 1700-2080 mbar)

je to citit na jizde, predjizdet uz nemuzu jako kdysi. Sice z toho dostanu 150km/hod, ale musim na to tlacit

je mozne s tim jeste neco delat, krome repase ?

Je mozne , ze pak casem uplne znicim turbo ?

Co me muze cekat : ) ?

Rad bych s tim vozem jeste jel 2-3- roky

Dik moc

Pet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Ahoj, řeším problém s nízkým plnícím tlakem. Prostě to táhne tak nějak málo :-D

Diagnostika ukazuje hodnoty 1550 mbar (požadovaný je 1850) a 450-500 u váhy (požadováno 850). Auto jinak jede krásně plynule, bez žádných nouzáků, vibrací, cukání, zvuk je super, na diagnostice žádná chyba.

- N75 cvaká a snad funguje.
- Intercooler nový, hadice těsné, nikde není žádný únik.

- Všechny filtry nové, EGR čistý, sání vyškrábaný kam jsem dosáhl. Rozvody nastavený přesně podle diagnostiky. Rozvody, drážkovanej řemen, kladky, volnoběžka - všechno je nový.
- Váha vzduchu měněna cca rok zpátky za repas Pierburg, předím to netáhlo vůbec, s váhou se to zlepšilo na tohle.... bůhví jak s tou špatnou váhou rodiče dlouho jezdili...
- Podtlakové hadičky vypadají ok.

Auto má 320 najeto, je možný že to turbo už je tak opotřebovaný, že už to prostě nenatlačí? (Propouští olej jak svině)

Uvítám všechny postřehy, děkuju :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

šel bych po hadičkách. Měl jsem je tak špatné a hlavně našponované dole u turba, že se nakonec zlomila a začala octa padat do nouzáku. To je samozřejmě až extrém, ale můžeš mít přisávání do systému přes špatné hadičky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, hadičky jsem vyměnil všechny za silikonový, všechno bylo správně.

Předvčerejškem jsem to celý překopal na ASVčko, všechno originál a auto letí jak z praku i bez softwaru, v pátek jedu za TDIFunem na doladění. :-) Starý turbo bylo nějaký přidřený, když sem roztočil lopatky a pustil, tak se hned zastavilo :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravim, dufam ze pisem do spravnej temy :) .. Vie mi niekto povedat kolko metrov a ake druhy hadic potrebujem aby som vymenil vsetky hadice na O1 ASV ?? Mam ročnik 2003 a rozmyšlal som či by už nebol spravny čas vymenit hadičky. Aky mate na to názor ? 

 

Ja mam ASV a auto neide podla predstav, ide dobre ale cakal som viac, asi budem mat pravdepodobne zalepene lopatky u turba. Aj ked necham ako sa to mohlo stat ked jazdim večšinou 70% mimo mesto a jazdim tak na 1900-2100ot. a raz za tyzden ho prevetram :) .. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,mám octu 1.9 TDI 66kw AGR r.v.99 a nějak netáhne a má malou max rychlost kolem 150km/h.Na 5 rychlost mi ani nevylezou otáčky přes 3000/min

můžete mi někdo kouknout na log prosím mám podezření na váhu vzduchu.Předem děkuju za odpověď :)

http://leteckaposta.cz/981578898

Editováno: , autor: p-mik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...