galaher Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Zdarec.Tak jsem byl dneska měnit motorový olej.A jak byly při nulování počítačem servisního intervalu na výměnu jsem je požádal o kontrolu počítačem celého auta.Jelikož mi při vetší rychlosti nad 100 km šel motor do nouzáku.Nebyl jsem z odpovědi mechanika moc moudrej tak se ptám vás co to je .Řekli mi jen cituji toto """ REGULACE PLNÍCÍHO TLAKU,VENTIL nebo je to INTERCOLER......Kde teda hledat závadu ?Možná se s tím někdo už setkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 nepamatuji si to prense ale regulace plniciho tlaku- horni mez prekrocena me psal vag a mel jsem zatuhle lopatky na turbiine...vycisteno a jede to uz rok a neco v poradku..snad ti to nejak pomuuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Chce to diag v zátěži. Klasický problém, popsaný tady na foru mnohokrát. Hledej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galaher Vloženo 16. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Chce to diag v zátěži.Klasický problém, popsaný tady na foru mnohokrát. Hledej. Zdarec.Dík za info.Jedu do toho servisu ještě na výměnu ramen na nápravě.Mechanik říkal,že se mi na to potom podívá,ale chtěl jsem se zeptat........pokud si nebude umět poradit mohu dojet za tebou ? Jsem z Karviné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paul_tdi Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 čau,byt tebou jedu rovnou k Indimu!!!mnohokrat ta nejlepší zkušenost!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 asi jak pise paul... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...