galaher Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Zdarec.Tak jsem byl dneska měnit motorový olej.A jak byly při nulování počítačem servisního intervalu na výměnu jsem je požádal o kontrolu počítačem celého auta.Jelikož mi při vetší rychlosti nad 100 km šel motor do nouzáku.Nebyl jsem z odpovědi mechanika moc moudrej tak se ptám vás co to je .Řekli mi jen cituji toto """ REGULACE PLNÍCÍHO TLAKU,VENTIL nebo je to INTERCOLER......Kde teda hledat závadu ?Možná se s tím někdo už setkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 nepamatuji si to prense ale regulace plniciho tlaku- horni mez prekrocena me psal vag a mel jsem zatuhle lopatky na turbiine...vycisteno a jede to uz rok a neco v poradku..snad ti to nejak pomuuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Chce to diag v zátěži. Klasický problém, popsaný tady na foru mnohokrát. Hledej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galaher Vloženo 16. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Chce to diag v zátěži.Klasický problém, popsaný tady na foru mnohokrát. Hledej. Zdarec.Dík za info.Jedu do toho servisu ještě na výměnu ramen na nápravě.Mechanik říkal,že se mi na to potom podívá,ale chtěl jsem se zeptat........pokud si nebude umět poradit mohu dojet za tebou ? Jsem z Karviné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paul_tdi Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 čau,byt tebou jedu rovnou k Indimu!!!mnohokrat ta nejlepší zkušenost!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 asi jak pise paul... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 Zdarec.Dík za info.Jedu do toho servisu ještě na výměnu ramen na nápravě.Mechanik říkal,že se mi na to potom podívá,ale chtěl jsem se zeptat........pokud si nebude umět poradit mohu dojet za tebou ? Jsem z Karviné. Není problém, tel.: je v podpisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo-xp Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Ahoj všem, prosím o radu. Mam Octávku 1.9 TDi 66kw, rv.2002, najeto 360 000km. Dělal jsem generálku přední nápravy, měl jsem vyndané potrubí od turba až po ERG a ERG ventil jsem měl venku a trochu ho vyčistil. Teď se mi však zdá, že má motor při záběru takový hrubší zvuk (připomíná mi 2l v OII Tdi). Udelal jsem proto diagnostiku všech možných věcí podle servisní příručky, všechno je tak jak má být (od začátku co auto vlastním je v paměti závad 19561 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239) Preruseni/zkrat ke kostre - sporadicky ale někde jsem četl že to nemá žádný zásadní vliv na funkci motoru, takže jsem to neřešil) až tedy na jednu věc. Dělal jsem kontrolu plnícího tlaku turba podle příručky, kde se má nejdříve odpojit N75ka a otestovat tlak. Požadovaný tlak je 1550-1750 mbar, já jsem však naměřil jen 1050 mbar. Po připojení N75ky je tlak tak jak má být (naměřeno 2100mbar. Poté jsem ještě testoval skupinu hodnot 10, kde je na prvním místě množství nasávaného vzduchu, které by mělo být 800-1100mg/H ale já jsem při 3000ot/min naměřil 735mg/H... Napadá někoho co by to mohlo být? Mám to řešit, nebo to mam nechat být? Auto mam dva roky, za tu dobu najeto asi 100 000km a nezdá se mi, že by začalo jezdit nějak hůř... Přikládám ještě log kanálů 3, 8 a 11 ( http://www.uloz.to/4996616/log.rar ). Diky moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Váhu vyměň a hrubší zvuk? Překontoluj sání, jestli je vše těsné a dané na své místo. Ventil klapky je chcípací klapka, zásadní vliv to nemá, jen se ničí silentbloky motoru, větším doběhem motoru(víc se otřese). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petpet Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Ahoj mam dotaz ohledne nizkeho plnico tlaku v turbu. Mam Octavia I, r.v. 2000, 1.9 tdi, 66kW , najeto 230.000 km. Turbo jsem uz cistil 2x, avsak ted uz mam stabilny plnici tlak jen 1540mbar ( misto optimalnych 1700-2080 mbar) je to citit na jizde, predjizdet uz nemuzu jako kdysi. Sice z toho dostanu 150km/hod, ale musim na to tlacit je mozne s tim jeste neco delat, krome repase ? Je mozne , ze pak casem uplne znicim turbo ? Co me muze cekat : ) ? Rad bych s tim vozem jeste jel 2-3- roky Dik moc Pet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal-shop Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Proč zrovna Turbo KO? Nemůže to být měnič tlaku turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petpet Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 (editace) Ahoj, dik za odpoved menic tlaku turba je elektronicky a ten by prave odhalil pocitac, byla by tam zavada, kdyby byl spatny. avsak pocitac to neukazal dik pet Editováno: 2. Září 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpdanny Vloženo 10. Září 2014 Sdílet Vloženo 10. Září 2014 Ahoj, řeším problém s nízkým plnícím tlakem. Prostě to táhne tak nějak málo :-DDiagnostika ukazuje hodnoty 1550 mbar (požadovaný je 1850) a 450-500 u váhy (požadováno 850). Auto jinak jede krásně plynule, bez žádných nouzáků, vibrací, cukání, zvuk je super, na diagnostice žádná chyba.- N75 cvaká a snad funguje.- Intercooler nový, hadice těsné, nikde není žádný únik. - Všechny filtry nové, EGR čistý, sání vyškrábaný kam jsem dosáhl. Rozvody nastavený přesně podle diagnostiky. Rozvody, drážkovanej řemen, kladky, volnoběžka - všechno je nový.- Váha vzduchu měněna cca rok zpátky za repas Pierburg, předím to netáhlo vůbec, s váhou se to zlepšilo na tohle.... bůhví jak s tou špatnou váhou rodiče dlouho jezdili...- Podtlakové hadičky vypadají ok.Auto má 320 najeto, je možný že to turbo už je tak opotřebovaný, že už to prostě nenatlačí? (Propouští olej jak svině)Uvítám všechny postřehy, děkuju :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 1. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2014 Ahoj, šel bych po hadičkách. Měl jsem je tak špatné a hlavně našponované dole u turba, že se nakonec zlomila a začala octa padat do nouzáku. To je samozřejmě až extrém, ale můžeš mít přisávání do systému přes špatné hadičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpdanny Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Zdravím, hadičky jsem vyměnil všechny za silikonový, všechno bylo správně.Předvčerejškem jsem to celý překopal na ASVčko, všechno originál a auto letí jak z praku i bez softwaru, v pátek jedu za TDIFunem na doladění. :-) Starý turbo bylo nějaký přidřený, když sem roztočil lopatky a pustil, tak se hned zastavilo :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
figo16111 Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 Zdravim, dufam ze pisem do spravnej temy .. Vie mi niekto povedat kolko metrov a ake druhy hadic potrebujem aby som vymenil vsetky hadice na O1 ASV ?? Mam ročnik 2003 a rozmyšlal som či by už nebol spravny čas vymenit hadičky. Aky mate na to názor ? Ja mam ASV a auto neide podla predstav, ide dobre ale cakal som viac, asi budem mat pravdepodobne zalepene lopatky u turba. Aj ked necham ako sa to mohlo stat ked jazdim večšinou 70% mimo mesto a jazdim tak na 1900-2100ot. a raz za tyzden ho prevetram .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 10. Duben 2015 Sdílet Vloženo 10. Duben 2015 (editace) chce to nalogovat moze slabnut vaha vzduchu a ked hadicky tak jedine origo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Editováno: 10. Duben 2015, autor: sparco gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p-mik Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 (editace) Ahoj,mám octu 1.9 TDI 66kw AGR r.v.99 a nějak netáhne a má malou max rychlost kolem 150km/h.Na 5 rychlost mi ani nevylezou otáčky přes 3000/min můžete mi někdo kouknout na log prosím mám podezření na váhu vzduchu.Předem děkuju za odpověď http://leteckaposta.cz/981578898 Editováno: 28. Červen 2015, autor: p-mik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 vaha v prdely mozes je vymenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.