Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Moje zkušenost se škubání za mokra: jakmile začalo pršet nebo bylo hodně vody na silnici, tak to začalo škubat, nejelo to atd. Za sucha všechno v pořádku. Po prosříkávání všech možnejch konektorů, výměně svíček a podobně jsem zajel na diagnostiku - hlásila sporadicky zkrat lambdy na kostru. To znamená, že lambda nedává signál 0 - 1 V, ale stále 12 V. Po rozpojení konektoru na mě vytekla z konektoru voda. Lambda je u tohohole motoru z výroby tak výborně namontovaná, že na to cáká voda a bordel a pod bužírkou to teče do svorkovnice. Po vysušení a utěsnění silikonem to je už hodně dlouho (ťuk, ťuk) v pořádku a ani diagnostika nehlásí problém. Netvrdím, že to budeš mít taky tím, ale pokud to cuká jen po vyjetí z myčky nebo za mokra, podíval bych se na to. Nic za to nedáš...

Vloženo

Díky za tip, tohle by mě fakt nenapadlo. Na diagnostiku nemám kdy zajet, ale je pravda, že to dělá jen při vyjetí z myčky nebo když je vlhko a hodně vody....

Vloženo

Tak dnes mi auto cuklo i za sucha na trojku pod plným plynem ... tak nevím, asi ty kabely bych řekl. Jinak nemám problém se spotřebou a ničím jiným, tak bych řekl, že to lambda asi nebude.

Vloženo

Já bych se do tý svorkovnice mrknul. Nic za to nedáš. Je možný, že už je ta lambda zkratovaná úplně. Já ji potom taky musel vyměnit, protože byla v háji.

Vloženo (editace)

Já našel ve fakturách ze servisu od bývalého majitele, že lambda byla po 3 reklamacích měněna a bylo měněno i její uložení. Ale kouknu na ni. Je třeba pak něco nastavovat přes VAG ?

P.S.: Myslím, že to bude spíš těma kabelama, ono to vždy vypadá, jako by auto jelo chvíli na 3 válce - vynechal jeden válec, i podle zvuku ... stejně tak z myčky když vyjedu. A po prošlápnutí plynu se chytne. Může to dělat kabel ? Jinak je motor ok.

Editováno: , autor: HanyZ
Vloženo

Zkontrolovat je sice můžeš, ale to je tak vše. Nic an nich neuvidíš. Pokud je některý probitý, tak s tím nic neuděláš. Stojí sice kolem 1000,- ale máš an dalších 10 let pokoj. Navíc se ti to projeví pozitivně na tahu, na spotřebě...

Až ti jednou ten kabel odejde úplně a pro svíčku už žádné elektrony nezbydou a pojedeš s tím na tři, tak si ještě zdevastuješ katalyzátor, lambdu...

Vloženo (editace)

ok, vyměním je, díky za odkaz :)

svíčky by to být neměli co ? měnil jsem je před 10tisíci km cca a mám tam NGK BUR6ET...

on to asi fakt bude nějaký kabel, protože se občas stává i v provozu a suchu, že nechce táhnout auto a pak se chytne. a svíčky jsou jak říkám skoro nové.

P.S.: ještě mě napadlo, že to může mít i spojitost se zatřepáním celého předku auta při rozjezdu, když je motor studený. Možná nějaký špatný odpor, který po zahřátí je ok ? A proto se auto zatřese - špatna jiskra ?

Editováno: , autor: HanyZ
Vloženo (editace)

tak kabely vyměněné :) cena 650 Kč v mototechně Škoda :) uvidíme, jestli to pomůže :)

přikládám foto starých kabelů...foceno mobilem, tak kvalita nic moc, ale popraskané byly pěkně...

P.S.: jo, ty nové jsou přesně ty z odkazu Iguky :)

Kabely byly původní v takovém plastovém krytu celé schované a zastrčené, teď jsem je tam zastrčil volně a sepnul přiloženou objímkou ... bude to stačit ?

post-34550-12775552672052_thumb.jpg

post-34550-12775552740092_thumb.jpg

post-34550-12775552813004_thumb.jpg

post-34550-12775553425105_thumb.jpg

Editováno: , autor: HanyZ
Vloženo (editace)

Tak ty jsou solidně zrasované. Se divím že to ještě jezdilo.

Jinak ty kabely jsi měl nechat v té plastové černé liště. když ji zboku u zoubků opatrně rozpáčíš, tak se dá rozdělat a vložit do ní nové kabely. Moc navolno bych to tam nenechával ať se zbytečně nedřou!!!

Editováno: , autor: TomášT
Vloženo

u nových kabelů byly sponky plastové, kterýma jsem kabely sepnul a zastrčil mezi dva kovové držáky, které držely původní plast. Jak se vrátím zase do ČR, tak kabely dám zpět do plastu :)

Jinak je poznat rozdíl, auto jede krásně za plynem, spotřeba klesla, no paráda. Uvidíme co se stane, až zaprší a bude vlhko :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...