HanyZ Vloženo 17. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 díky za radu. Vyměním nejdříve kabely, tím nic nezkazím, no a když nepomůže tak půjde cívka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LaB Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Moje zkušenost se škubání za mokra: jakmile začalo pršet nebo bylo hodně vody na silnici, tak to začalo škubat, nejelo to atd. Za sucha všechno v pořádku. Po prosříkávání všech možnejch konektorů, výměně svíček a podobně jsem zajel na diagnostiku - hlásila sporadicky zkrat lambdy na kostru. To znamená, že lambda nedává signál 0 - 1 V, ale stále 12 V. Po rozpojení konektoru na mě vytekla z konektoru voda. Lambda je u tohohole motoru z výroby tak výborně namontovaná, že na to cáká voda a bordel a pod bužírkou to teče do svorkovnice. Po vysušení a utěsnění silikonem to je už hodně dlouho (ťuk, ťuk) v pořádku a ani diagnostika nehlásí problém. Netvrdím, že to budeš mít taky tím, ale pokud to cuká jen po vyjetí z myčky nebo za mokra, podíval bych se na to. Nic za to nedáš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 18. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Díky za tip, tohle by mě fakt nenapadlo. Na diagnostiku nemám kdy zajet, ale je pravda, že to dělá jen při vyjetí z myčky nebo když je vlhko a hodně vody.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 18. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Tak dnes mi auto cuklo i za sucha na trojku pod plným plynem ... tak nevím, asi ty kabely bych řekl. Jinak nemám problém se spotřebou a ničím jiným, tak bych řekl, že to lambda asi nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LaB Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Já bych se do tý svorkovnice mrknul. Nic za to nedáš. Je možný, že už je ta lambda zkratovaná úplně. Já ji potom taky musel vyměnit, protože byla v háji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 18. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 (editace) Já našel ve fakturách ze servisu od bývalého majitele, že lambda byla po 3 reklamacích měněna a bylo měněno i její uložení. Ale kouknu na ni. Je třeba pak něco nastavovat přes VAG ? P.S.: Myslím, že to bude spíš těma kabelama, ono to vždy vypadá, jako by auto jelo chvíli na 3 válce - vynechal jeden válec, i podle zvuku ... stejně tak z myčky když vyjedu. A po prošlápnutí plynu se chytne. Může to dělat kabel ? Jinak je motor ok. Editováno: 18. Červen 2010, autor: HanyZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Právě pokud jede občas na tři válce - bude určitě chyba v kabelech. Toto ti lambda neudělá a zapalovací trafo vlastně taky ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 19. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 můžu ty kabely nějak zkontrolovat ? laicky ? vyčistit ? nové stojí kolem litru co jsem tak koukal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 Zkontrolovat je sice můžeš, ale to je tak vše. Nic an nich neuvidíš. Pokud je některý probitý, tak s tím nic neuděláš. Stojí sice kolem 1000,- ale máš an dalších 10 let pokoj. Navíc se ti to projeví pozitivně na tahu, na spotřebě... Až ti jednou ten kabel odejde úplně a pro svíčku už žádné elektrony nezbydou a pojedeš s tím na tři, tak si ještě zdevastuješ katalyzátor, lambdu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 tady máš kabely za necelých 500 http://www.cc-autodily.cz/kabely-zapalovaci-sada-14_14?brand=SKODA&model=OCTAVIA , má je tuším tomáš, ale nejsem si jist Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 20. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 (editace) ok, vyměním je, díky za odkaz svíčky by to být neměli co ? měnil jsem je před 10tisíci km cca a mám tam NGK BUR6ET... on to asi fakt bude nějaký kabel, protože se občas stává i v provozu a suchu, že nechce táhnout auto a pak se chytne. a svíčky jsou jak říkám skoro nové. P.S.: ještě mě napadlo, že to může mít i spojitost se zatřepáním celého předku auta při rozjezdu, když je motor studený. Možná nějaký špatný odpor, který po zahřátí je ok ? A proto se auto zatřese - špatna jiskra ? Editováno: 20. Červen 2010, autor: HanyZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 tady máš kabely za necelých 500 http://www.cc-autodily.cz/kabely-zapalovaci-sada-14_14?brand=SKODA&model=OCTAVIA , má je tuším tomáš, ale nejsem si jist jo jo přesně ty mám. Akorát jsem je kupoval přímo u nich v e-shopu za 900,- ...kur.a do pi.e no co no tak jsou teď trochu levnější no Hany - už nemudruj a vyměň je konečně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 26. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2010 (editace) tak kabely vyměněné cena 650 Kč v mototechně Škoda uvidíme, jestli to pomůže přikládám foto starých kabelů...foceno mobilem, tak kvalita nic moc, ale popraskané byly pěkně... P.S.: jo, ty nové jsou přesně ty z odkazu Iguky Kabely byly původní v takovém plastovém krytu celé schované a zastrčené, teď jsem je tam zastrčil volně a sepnul přiloženou objímkou ... bude to stačit ? Editováno: 26. Červen 2010, autor: HanyZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 27. Červen 2010 Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 (editace) Tak ty jsou solidně zrasované. Se divím že to ještě jezdilo. Jinak ty kabely jsi měl nechat v té plastové černé liště. když ji zboku u zoubků opatrně rozpáčíš, tak se dá rozdělat a vložit do ní nové kabely. Moc navolno bych to tam nenechával ať se zbytečně nedřou!!! Editováno: 27. Červen 2010, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 27. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 u nových kabelů byly sponky plastové, kterýma jsem kabely sepnul a zastrčil mezi dva kovové držáky, které držely původní plast. Jak se vrátím zase do ČR, tak kabely dám zpět do plastu Jinak je poznat rozdíl, auto jede krásně za plynem, spotřeba klesla, no paráda. Uvidíme co se stane, až zaprší a bude vlhko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.