Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Si sice v diskusii k O2, ale skusim ti poradit. Priprava vacsinou znamena len dotiahnute kable od poistiek dozadu do kufra kde ma byt riadiaca jednotka tazneho.

Dalej je potrebne namontovat tazne, pridat riadiacu jednotku a kabelaz od nej ku zasuvke.

U prvej Fabie stacilo napojit neorigo tazne na zadne svetla a nemusela sa riesit jednotka ani tahat kabelaz.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Mám dodělávané tažné (SVC Náchod) VTZ-002-271 s elektrikou SK-017-B1, vše je namontované a zapojené. Jenom mi tvrdil elektrikář, že se nemusí přes počítač nic nastavovat. Po přečtení tohoto vlákna si nemyslím, že by to byla pravda. Nenašel by se tu někdo v okolí Plzně, kdo by to nastavil ? O2FL 2011. Předem díky

Vloženo (editace)

Presne tak, koduje sa len s origo riadiacou jednotkou. Potom to ma funkcie ako strazenie vozika alarmom (detekuje odpojenie z el. zasuvky), iny rezim funkcie ESP (aby sa nezalomil vozik), indikacia pripojenia vozika na radiu, odpojenie parkovacich senzorov a hmlovky.

Odpojenie parkovakov a hmlovky zvladaju aj niektore neorigo elektriky.

Editováno: , autor: zelo7
Vloženo

Ahoj, chci se zeptat jestli mi někdo může poradit či doporučit tažné zař. a sdělit třeba i cenu jak se to pohybuje na octavii 2 se zadníma parkovákama. Určitě bych to tu někde našel po fóru ale odjíždím na dovču tak nemám čas sedět u PC a hledat. Předem díky za věcné odpovědi či rady  :kol-47:

Vloženo

Zdravím,trošku široká otázka,stáhnu to na to co každého zajímá nejvíc a to je cena.Tažné na O II se dá pořídit od 4900,- včetně montáže.

              Za tuto cenu je schválené funkční tažné.Komu to nestačí,může mít něco lepšího za násobky této ceny.Podle mých zkušeností

              99,9% volí podle ceny.

Vloženo (editace)

Tiež sa prikláňam za origo - osobne som si ho včera tiež montoval.

Výhody originálu - nebije sa s elektrikou auta, kontroluje funkciu žiaroviek (nemusíš vystúpiť a skúšať či ti vozík svieti), odpoja sa parkovacie senzory a hmlovka, alarm (keď máš zamknuté auto s vozíkom tak po odpojení zástrčky vozíka sa spustí alarm) a aj ESP funguje inak keď má pripojený vozík (funkcia proti zalomeniu).

 

Výhodou neoriginálu je jedine cena. Nevýhoda je že musíš použiť na elektroinštaláciu CAN oblbovák aby ti vozík vôbec svietil a nehádzali žiarovky chyby.

Editováno: , autor: zelo7
Vloženo

Ahoj, chci se zeptat jestli mi někdo může poradit či doporučit tažné zař. a sdělit třeba i cenu jak se to pohybuje na octavii 2 se zadníma parkovákama. Určitě bych to tu někde našel po fóru ale odjíždím na dovču tak nemám čas sedět u PC a hledat. Předem díky za věcné odpovědi či rady  :kol-47:

Grrr, tady zase někdo nehledá a zakládá duplicitní téma.   :kol-29:    Témata sloučena.

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Nemáte někdo prosím original návod na instalaci tažného na O2 Face Combi 4x2 ?

 
Potřeboval bych pro instalaci železa 1Z0 092 155, a to jestli se tam něco neřeže a atd...
 
Pak jestli nemáte někde v PDF návod na elektroinstalaci. Mám jen na Yeti a pojistková skříň je u O2 odlišná.
 
Moc děkuji za odpověď a pomoc :-)
Vloženo

Schému máš v tejto téme:

http://forum.skodahome.cz/topic/41528-sch%C3%A9ma-zapojen%C3%AD-elektrop%C5%99%C3%ADpojky-ta%C5%BEn%C3%A9ho-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/page-2

 

Čo sa týka montáže železa tak tá je jednoduchá - zhodíš nárazník, odmontuješ kovovú výztuhu čo je za nárazníkom. Za ňou sa ti odkryjú dva štvorcové otvory. Do nich zasunieš ťažné. Bude to vyzerať asi takto:

http://www.elsaslovakia.sk/ImageHandler.ashx?size=2&img=NzNlMjY4Zjc4MDUyM2M5YS5qcGc=

 

 

Prišróbuješ ho z boku. 2 skrutky na každej strane. Otvory na pre ne sú prekryté takými plieškami, tie len vylúpneš. Na ľavej strane sú schované za tepelným štítom výfuku.

 

Rezať treba nárazník ale len kúsok z dola kde bude vychádzať železo a zásuvka:

http://www.google.sk/imgres?imgurl=http://www.tazargroup.sk/images/catalog/oris-detail-upevnenia-octavia.jpg&imgrefurl=http://www.tazargroup.sk/tazne-zariadenie-skoda-octavia-ii-iii-sedan-2euk0&h=480&w=640&tbnid=1mW-mGzl5cTg3M:&docid=e11v87Bbz5lqbM&ei=pbogVpfRKcuxapGZi9gO&tbm=isch&ved=0CE0QMygoMChqFQoTCNe3isDOxsgCFcuYGgodkcwC6w

 

Foto som našiel len s neorigo ťažným ale je to podobné

Vloženo

Čo sa týka pripojenia vodičov na riadiacu jednotku. Tak záleží či máš BSG alebo BCM (facelift)

 

BCM sa zapája:

C 15 - CAN H komfort

C 16 - CAN L komfort

C 17 - vstup od spínače brzdovek

 

BSG:

svorkovnica G, piny 7 a 8 - CAN (tu neviem ktorý je ktorý, musíš podľa farieb)

svorkovnica E, pin 2 - Brzdy

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

reže sa len do spojlera - pred FL , FL pokiaľ viem má vždy nárazník vyrezaný , teda ak som dobre sledoval doposiaľ .. 

 

ešte je dobré po demontáži výztuhy nárazníka ošetriť plech pod ňou /je to aj v návode/ a zaskrutkovať nazad horné dve skrutky prípadne aj zatmeliť - idú durch do kufra a osobne by som tam dieru nenechával 

 

http://uloz.to/xG7RSgjH/1z0-092-155-155a-pdf   návod v pdf 

post-51372-0-27001900-1446896170_thumb.j

post-51372-0-17962300-1446896194_thumb.j

post-51372-0-80465400-1446896224_thumb.j

post-51372-0-80100500-1446896258_thumb.j

post-51372-0-37816000-1446896316_thumb.j

post-51372-0-31722500-1446896343_thumb.j

post-51372-0-23286600-1446896527_thumb.j

Editováno: , autor: suri.
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

poznáš to podle toho, že v pojistkové skříni jsou osazeny piny i v pozicích pro tažné.

Příprava je defakto jen kabeláž do RJ (napájení a data) ale ušetří to rozebírání.

Pak se musí dokoupit sada RJ s el. instalací a zásuvkou no a samotné TZ.

Doporučuji koupit vše originál, el. instalaci už jen pro to, že hlídá prasklé žárovky na vozíku, odpojuje zadní parkovací senzory a pokud je auto vybaveno origo. alarmem tak při pokusu odpojit zásuvku vozíku při zamknutém autě začne alarm houkat

Pokud to správně chápu tak by v kufru měla být už natažená elektrika?Nebo jen v pojiskovce jsou přívody a stejně se ze zadu musí dotahnout všechno a v pojistkovce dopinovat?

Vloženo (editace)

Ak máš prípravu na ťažné vtedy už máš osadené poistky v poistkovej skrini a natiahnuté káble z poistkovky a z centrálnej riadiacej jednotky až do riadiacej jednotky ťažného (v kufri na zadnom podbehu). Pre dorábku riešiš len riadiacu jednotku a kabeláž od nej k zásuvke ťažného.

Ak nemáš prípravu vtedy musíš natiahnuť všetko až dopredu.

Editováno: , autor: zelo7
Vloženo

Díky.Už jsem na to dneska koukal a příprava tam není.Původně jsem chtěl jít cestou použitého originálního tažného a k tomu příslušné elektriky,nicméně zvítězila cena tak asi půjdu cestou nesundávacího neorigo a nějaké uni elektroinstalace.Stejně budu muset vše tahat z někama a hlavně nebudu muset řešit stk a podobné cypoviny kvůli tomu abych ho přihlásil.

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Taky mě montáž tažného čeká tak první mrknu jeslti je tam kabeláž vyvedená do zadu nebo nikoliv.  Nějaké reference kde koupit? Montovat budu na 99% sám na tom asi nic moc nebude.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...