jvees69 Vloženo 6. Červen 2010 Vloženo 6. Červen 2010 Zdravím lidi, koupil jsem Superba 2,5TDi, 114kW a údajně by měl být vysoce poruchový, mohl by někdo napsat co je na otm pravdy, co mě čeká ? :-( ne, tak jjako beru to tak, že to třeba bude kus od kusu, ale na co si mám dávat pozor, co hlídat..? Co dělat, nedělat ?? jak jezdit, jak nejezdit atp. ?? Děkuji každému kdo poradí.. Citovat
petr vlach Vloženo 6. Červen 2010 Vloženo 6. Červen 2010 Čau, hoď nějaké foto a info o Supovi do sekce můj Superb. Mám taky tento motor a musím zaklepat,zatím bez poruch. Prej odcházej vačky,ale chce to v čas menit olej,nedávat tomu za studena a mělo by to bejt dobrý,já to tak dělám a zatím amx.spokojenost Tak ať ti slouží Citovat
jvees69 Vloženo 6. Červen 2010 Autor Vloženo 6. Červen 2010 jo, díky :-) vždycky sem u svých aut nejdřív motor zahřál, pak teprve se občas "svezl" :-) po rychlejší jízdě dochlazuju turbo, prohlídky, olej filtry včas.. tak snad nebude problém.. mám najeto 180 tisíc a nvm kdy byly dělaný rozvody tak je nechám taky udělat.. pro sichr Citovat
davusvr6 Vloženo 14. Červen 2010 Vloženo 14. Červen 2010 (editace) čau já mám taky a zatím bez problému (motor)jen hlídej olej co říkáš na ten turboefekt ? Editováno: 18. leden 2013, autor: žralok 1 Citovat
Fandy Vloženo 14. Červen 2010 Vloženo 14. Červen 2010 (editace) citlivá.Žádný LL oleje,výměny oleje do 15tis,slušná aditivovaná ropa a jezdíš v poho.Ahoj. Editováno: 18. leden 2013, autor: žralok Citovat
luke666brouk Vloženo 14. Červen 2010 Vloženo 14. Červen 2010 tak tak,souhlasím měnit olej max. po 15tis,dobrá ropa,netrestat za studena...a je nesmrtelnej.Mám druhýho Supa 2,5 a naprosto v poho bez problémů. Citovat
bitttpower Vloženo 14. Červen 2010 Vloženo 14. Červen 2010 Tak jak řikali kluci předemnou,servis,kvalitni olej a palivo a netočit za studena a bude to v pohodě .Jinak dneska za mnou byl kamoš taky z 2.5 tdi s naběhanymi 410 tis km a naprosto v pohodě Citovat
jvees69 Vloženo 27. Červen 2010 Autor Vloženo 27. Červen 2010 Ahoj lidi, díky za reakce.., jsem rád, že jsem "snad" nekoupil špatně.. Jinak bych měl dotaz, kolik tak dám v průměru za "rozvody" a "servisku-olej, filtry.." ? na co vyjde materiál ? Jo a jinak, na autě mě mrzí, štve nebo jak to napsat ta prodleva mezi "zatáhnutím" při sešlápnutí plynového pedálu.. no a nebo jsem se ještě nenaučil, nezvyknul na rozsah otáček jednotlivých převodových stupňů... Citovat
matles100 Vloženo 27. Červen 2010 Vloženo 27. Červen 2010 čůůs,hele,na rozvody a ruzne jine veci se zeptej nicku BUNDIS je bezkonkurencne nejlevnejsi a ma jen original dily!!! rozvody+pumpa+tlumic vybraci asi 7400,- tak nejak mi to psal Citovat
vick Vloženo 28. Červen 2010 Vloženo 28. Červen 2010 No a já ti můžu doporučit Seba.Já to měl od něj za 7200.Taky rozvody+pumpa+tlumič vibrací.A spokojenost.Myslím že se ke mě přidá i žralok. Jinak olej mě stál cca 1500kč(6litrů+filtr-zn.oleje Mobil) Citovat
žralok Vloženo 29. Červen 2010 Vloženo 29. Červen 2010 Přesně jak pravíš pane kolego! Sebo je Citovat
matles100 Vloženo 29. Červen 2010 Vloženo 29. Červen 2010 koukal jsem ze SEBO je z Karvine,jste to objednavali dobirkou? Citovat
vick Vloženo 30. Červen 2010 Vloženo 30. Červen 2010 žralok bral na dobírku a já s ním byl osobně,páš od sebe bydlíme cca.20km Citovat
Pavel Kdyně Vloženo 1. Červenec 2010 Vloženo 1. Červenec 2010 Ahoj, mám Supa 2,5 TDI V6 114Kw+chip. Ten motor je naprosto jedinečnej a skvělej, je super a nemám žádnej problém. Oprava byla po najetí 200.000,-Km, spíše i preventivně, nic se samo "nekouslo". Dával jsem nová vahadla, nové kompletní rozvody, novou pumpu a nové přetěsnění motoru. Celkem to není levné.. Ten motor má hodně publikovaný problém s vačkama, ale při dodržení čistoty oleje, správné údržby a především správného tlakování s tím není problém. Ten problém u vaček je vydírání vaček a vahadel, dokáže se tam vydřít drážka až 1cm. Ovšem je to způsobené nedostatečným mazáním, tedy nedostatečným tlakováním potažmo nesprávnou údržbou. Ovšem pokud se vše dodrží, problém není žádný. Ten motor mám, nešetřím ho+mám v tom čip. Jede hodně dobře. O tom problému s vydíráním vaček bylo popsáno hodně papíru a stránek na netu, víceméně jsou to polopravdy. Případné dotazy ohledně tohoto problému rád zodpovím, případně mám i možnost objednat veškeré díly na tento motor. Mohu i ukázat v čem se liší orginální vačka a neoriginální...... Malé info.. http://www.cesomot.cz/doc_cz/AMC_V6.pdf Takže závěrem, sice náročné na údržbu, ale naprsotá spokojenost, ten motor je nedoceněný.... Olej měním Long Life... Citovat
vick Vloženo 4. Červenec 2010 Vloženo 4. Červenec 2010 ahoj přečetl jsem si tvůj odkaz ohledně těch vačkových hřídelí,ale zarazila mě jedna věc.Píšou tam že se jedná o motor 2,5TDi V6 24V.Jestli dobře uvažuju tak to poslední označení je počet ventilů. Já myslel že dva a půlky motory se dělaly v provedení 30V.Tedy aspoň já to tak mám.Takže i dva a půlky motory se ještě lišily a liší podle počtu ventilů? Díky předem za reakci Citovat
jvees69 Vloženo 17. Červenec 2010 Autor Vloženo 17. Červenec 2010 Ahoj, díky kluci za příspěvky.. Nechal jsem to udělat v servise kam jsem dával už svou fabii RS, no a vyměnil mi (rozvodový řemen, řemen pumpy a velkou i malou kladku) no a za materiál jsem dal 6500,- ) to jde, ne ??? Teď ještě vyměnit zadní brzdový destičky a doporučil mi udělat laserovou geometrii, že prej když to projížděl, tak se to auto na superba chová zvláštně.. Jinak olej mu podle VAGu ukázalo, že byl měněnej před cca 5 tisíci, tak to ještě nechám bejt.. jinak na mě svítí kontrolka závady airbagu, na VAGu prej airbag řidiče, nějakej člen nebo něco takovýho povídal... ?? Citovat
PetrKV Vloženo 30. Červenec 2010 Vloženo 30. Červenec 2010 ahoj přečetl jsem si tvůj odkaz ohledně těch vačkových hřídelí,ale zarazila mě jedna věc.Píšou tam že se jedná o motor 2,5TDi V6 24V.Jestli dobře uvažuju tak to poslední označení je počet ventilů. Já myslel že dva a půlky motory se dělaly v provedení 30V.Tedy aspoň já to tak mám.Takže i dva a půlky motory se ještě lišily a liší podle počtu ventilů? Díky předem za reakci 2,5 TDI jsou jen a pouze 24V Citovat
PetrKV Vloženo 30. Červenec 2010 Vloženo 30. Červenec 2010 Jezdil jsem 1,5 roku s 2,5TDI Elegance 2003 114Kw manual 6 rychlosti.Najeto pri koupi 140tis,prodaval jsem 220tis.Takze 80tis km jsem ujel.Motor absolutne bez zavad. Pouzival jsem Long life,tak jak predchozi majitel. Turboefekt ano,ale zvykl jsem si a nevadilo mi to. Vsichni me jinak strasili,co jsem to koupil.Ja muzu rict jen a jen dobre. Citovat
PetrKV Vloženo 3. Srpen 2010 Vloženo 3. Srpen 2010 Ahoj, mám Supa 2,5 TDI V6 114Kw+chip. Ten motor je naprosto jedinečnej a skvělej, je super a nemám žádnej problém. Oprava byla po najetí 200.000,-Km, spíše i preventivně, nic se samo "nekouslo". Dával jsem nová vahadla, nové kompletní rozvody, novou pumpu a nové přetěsnění motoru. Celkem to není levné.. Ten motor má hodně publikovaný problém s vačkama, ale při dodržení čistoty oleje, správné údržby a především správného tlakování s tím není problém. Ten problém u vaček je vydírání vaček a vahadel, dokáže se tam vydřít drážka až 1cm. Ovšem je to způsobené nedostatečným mazáním, tedy nedostatečným tlakováním potažmo nesprávnou údržbou. Ovšem pokud se vše dodrží, problém není žádný. Ten motor mám, nešetřím ho+mám v tom čip. Jede hodně dobře. O tom problému s vydíráním vaček bylo popsáno hodně papíru a stránek na netu, víceméně jsou to polopravdy. Případné dotazy ohledně tohoto problému rád zodpovím, případně mám i možnost objednat veškeré díly na tento motor. Mohu i ukázat v čem se liší orginální vačka a neoriginální...... Malé info.. http://www.cesomot.cz/doc_cz/AMC_V6.pdf Takže závěrem, sice náročné na údržbu, ale naprsotá spokojenost, ten motor je nedoceněný.... Olej měním Long Life... Tak jak jsem precetl to info,je idealni koupi motor 120KW(ta second serie) od udaneho cisla karoserie a melo by to byt uplne nejlepsi ano? Citovat
jvees69 Vloženo 20. Září 2010 Autor Vloženo 20. Září 2010 moc prosím o odpověď, skapala mi baterie v autě a potřebuju koupit novou, jen nevím rozměry, abych ji tam vůbec dostal (SUPERB 2004 ROK, 2,5TDI V6) a taky nevím jak silnou, mám tam teď 80Ah, ale co se stane když tam dám 100Ah ?? Bude to snad jen dobře, ne ??? Co jsem totoiž koukal na ceny, tak když už novou autobaterii tak ať to stojí za to a slouží řádně... Prosím o radu jaký rozměr a co si myslíte o té velikosti.. díky moc.. Citovat
vick Vloženo 20. Září 2010 Vloženo 20. Září 2010 Tak baterii bych dal do supa 82Ah(tuším,že taková tam má být) a délka jestli se nepletu je 310mm.Teď v Praze je jeden obchod kde baterie varta vyšla s DPH na nějakých 2300kč a je to 85Ah.Za hubičku.Pokud bude zájem hodím tu pak odkaz. Citovat
vick Vloženo 20. Září 2010 Vloženo 20. Září 2010 Jo jinak když si nevíš rady co koupit tak si jednoduše proměř tu starou baterku a pak už je to úplně bez problémů. Citovat
Rubin Vloženo 21. Září 2010 Vloženo 21. Září 2010 Ahoj, jak píšou kluci, baterku 85 A, maximální délka 315 mm x 175 x max.190mm. Jinak ten obchod je: www.battery-import.cz; adresa je: Battery Import s.r.o., 128 00 Praha 2, Jaromírova 59. Já jsem to řešil cca před 3 týdny a koupil jsem od nich Varta Silver Dynamic 85 Ah za 2.271,- Kč s DPH, myslím, že mají v současnosti jednoznačně nejlepší ceny. Jinak výměnu baterie jsem zde někde řešil a velmi mi pomohl Žralok, zkus si najít vlákno, je to tam s postupem a i fotkami od Žraloka - perfektní! Hodně zdaru a jinak jsem s tou Vartou nadmíru spokojenej. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.