omartinek Vloženo 10. Červen 2010 Sdílet Vloženo 10. Červen 2010 Ahoj kluci, nastaly perný dny, tak jsem začal provětrávat klimu a zjistil jsem takové větší nedostatky. Po hledáni na fóru jsem se nedočetl žádné odpovědi, tak se zeptám nyní. Když mám zaplou klimu vše v pohodě, ale jen do té doby, než třeba ve městě vyřadím. Auto chcípne. Volnoběh bez klimy v pohodě, ale s klimou auto na křižovatce prostě chcípne. Není to nějak pravidelný ale stane se. A když je to třeba 5x za sebou, připadám si na křižovatce jak čerstvě z autoškoly co se neumí rozjet. Poradíte někdo co se stím dá dělat, že volnoběh s puštěnou klimou chcípne motor? Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 Tak to tu ještě nebylo. Kdyby to schcípalo i bez klimy tak bych řek, že to dělá klapka. Dělalo mi to na 1,4 OC a u fabii je to známej problém. Po vyčištění to běhalo . Jinak ten pocit jak na tebe koukaj znám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 (editace) U 1,2 je dost poznat, kolik vykonu ti klima sebere. Autu se "nechce" rozjet a je potreba ho trochu vic tocit. Navic pri seslapnuti spojky klimatizace motor porad zatezuje a tak klesaji otacky desne rychle. A asi tohle bude tvuj problem ta zatez klimy zpusobi, ze otacky motoru pri volnobehu spadnou az pod hranici, kdy se udrzi v chodu. To by ale nemelo, PP by mel automaticky "pridat plyn", resp zvysit volnobezne otacky. Zajed nekam do servisu, at se na to podivaj. Normalni to neni. Obzvlast u 1,4. Hmmm ta klapka by mohla byt "nacata" Editováno: 12. Červen 2010, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omartinek Vloženo 12. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 Tak podle reakci koukam ze nasi milackove ze Skodovky nas prekvapuji cim dal vic. Nezbyde tedy asi nic jineho nez zajet do servisu a uvidime co z nich vypadne a hlavne jaka cena z nich vypadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atep Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 Dobrý den jsou dvě možnosti bud špatný kompresor nebo vzduch v chladícím okruhu a tím zvýšení odporu kompresoru klimatizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 Podle mě to nic není, klimtizace ubere dost výkonu a ještě pokud ji máš naplno tak tuplem. Mě to taky jednou udělalo u studenýho motoru klimatizace mě jela ne plný výkon a jak jsem sešlápnul spojku tam motor chcípnul. S klimatizací se člověk musí naučit jezdit, hlavně u slabších motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omartinek Vloženo 14. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 Kdepak s tim bych nesouhlasil. Jeste se mi to u zadneho auta s klimou nestalo. Tolik vykonu ti zase neubere aby šla hluboko pod otacky volnobehu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 U 1,4 MPi nebo u staré Feliciové 1,3 je to jasná klapka.... Je pravda ta, že při sepnuté klimě se upravují mapy v ř.j. Hledal bych softwerový problém než problém v hardweru... Přece jen, pokud by byla klapka špatná, neprojevilo by se to jen při klimě, ale při každém stání na křižovatce, pověstným "houpáním" otáček a podobnými projevy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omartinek Vloženo 15. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 noi uvidime co z toho vznikne, jak jsem psal neni to pravidlem. Ted o vikendu jsem mel klimu zaplou a vse v pohode. Tak uvidime jak se to bude vyvijet dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Mňa trápi preraďovanie pri zapnutej klíme. Bez kopanca to snáď nejde ani preradiť... Ale zatiaľ mi to ešte nezdochlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 hmm to je taky divne. Ja mam HTP, a radim v poho. Jen holt musim myslet na to, ze jdou otacky rychle dolu. Ale jelikoz i normalne radim rychle, takze v pohode. Mozna, pokud jsi naucenej radit v klidu, pekne plynule, tak to dela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Svoboda Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma. Můj problém souvisí s manuální klimou resp se směrováním proudu vzduchu. I když nastavím směr proudění třeba jen na sklo tak mi pořád (dle mě dost) fouká na nohy, jakoby ta klapka která má přejíždět mezi výdechy (sklo, nohy atp.) prostě netěsnila. Tato regulace je mechanická, dále ještě mam (možná jen doměnka) problém s regulací teploty, většinou jezdím s teplotou nastavenou na střed (teplý/studený vzduch). Stačí ale trochu pootočit na studený vzduch a vzduch jde téměř studený. Možná bude špatný ten trimr na desce, že by měl třeba vydřenou nebo přerušenou cestu, na to jsem se ještě nedostal. Pokud jste se s tímto někdo setkal prosím o radu. Auto již není v záruce. Jedná se o FII 8/2010 1.6 TDI. dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.